FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
Tajemnice Angel of darkness.
Autor Wiadomość
Kolka:) 
Podróżnik



Dołączyła: 16 Sie 2006
Posty: 229
Skąd: ze 100licy :D
Wysłany: 09-12-2006, 20:27   

tak jakby :-P to znaczy przechodziłam, przechodziłam (ale to jak się bawiłam TRAOD SCU, bo TRAOD miałam koleżanki i musiałam oddać) ale broń mi się skończyła.... doszłam tylko do momentu, jak zaczęła rzygać tym zielonym czymś.... ale myślę, że kiedyś się wezmę za to zabiorę... jak jeszcze raz pożyczę AOD xD
_________________
She's so stupid, what the hell do you think?!
 
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 1755
Skąd: Z Bulerbyn
Wysłany: 28-12-2006, 10:33   

FreakMatek! napisał/a:
Prawdopodobnie większe znaczenie w grze miał mieć też sklep zielarski w „Parisian Ghetto” o czym mogą świadczyć podane fragmenty:
„Kup substancje lecznicze”, „Zioła lecznicze”, „Antidotum na truciznę” „Muszę znaleźć antidotum - i to szybko. Uratowana! To antidotum”

FreakMatek! napisał/a:
Jeżeli komuś wydaje się, że Lara narzeka w AoD to niech zapozna się z tymi wypowiedziami:
-„Robię się zmęczona, niedługo będę musiała odpocząć.”
-„ Dlaczego powietrze z XIV wieku zawsze tak śmierdzi. Gdzie nie spojrzeć, gryzonie - obrzydlistwo! Nie cierpię szczurów!”
-„ Jestem coraz wolniejsza. Potrzebuję apteczki. Solidnie oberwałam. Muszę się podleczyć. Czuję się słaba. Muszę się poprawić swój stan zdrowia. Mam coraz mniej energii. Jestem zmęczona. Muszę dostać zastrzyk energii. Muszę znaleźć apteczkę.”
-„ Muszę odpocząć, jestem bardzo zmęczona”
-„ Naprawdę nieprzyjemne podwórko. Rozejrzyjmy się tu”
-„ Co za zimny deszcz. W takim deszczu można przemoknąć na śmierć. Ściany wyglądają tak, jak by się miały zaraz zawalić. Ślisko tutaj. Lepiej zachować ostrożność. Wszystko przegniłe. Hm... niebezpieczne. Fuj! Coś tu śmierdzi. Zdaje się, że nikt tu nie sprząta. Nienawidzę takiej pogody. Sam na sam ze szczurami. Jejku! Fuj! Co to za smród? Co za śmietnik! Uch, przyślijcie tu kogoś innego. Jak ktoś może tu mieszkać? Brr! Ale tutaj zimno. Niezbyt wygodna podłoga. Wilgotno i zimno. Muszę się poskarżyć dozorcy. Może powinnam zadzwonić po obsługę hotelową. Cała budowla jest w ruinie. Paryż. Miasto piękna. O tym nie pisali w folderach dla turystów. Dobrze, że nigdy nie przejmowałam się drzwiami. Paryż zszedł na psy, odkąd tu ostatnio byłam. Mili ci przechodnie, ani słowa. Fuj! Z jakimi ludźmi ja się muszę zadawać. Ta buda ledwie się trzyma kupy. Uwielbiam takie budowle - zniszczone i trochę straszne. Co za śmietnik! Myślę, że szczury kochają to miejsce. To miejsce to pułapka! Chyba zamarznę na kość. Kto chciałby pracować w takim miejscu? Hm. Luksusowa knajpa. Hm. Luksusowa knajpa. Wygląda niczym buduar Frankensteina. Lubię takie wesołe sklepy. Będę polecać to miejsce wszystkim znajomym. Co za fatalne powietrze. Szczurowisko! Uch, co za smród. Zobaczyć Paryż i umrzeć. Gorzej po prostu być nie może.”
-„ A fuj! Oślizłe ściany! Och. Zdaje się, że ten kraj to jedna wielka pułapka. Nie podoba mi się to ani trochę. Jejku! Naprawdę duża sprawa. Kiedyś to się budowało z rozmachem. Ogień, płonący olej i pułapki! Co teraz... trzęsienia ziemi! Jak budować, to już porządnie. Nie pogardzę łykiem świeżego powietrza, ale bez przesady. Proszę! Działa! Wszystko rozwalone. Wszystko w strzępach! Och, Werner! To nie powinno się tak skończyć. Co tu się naprawdę stało? Muszę naprawdę się wyluzować.”


Chciałbym zwrócić uwagę na te dwa fragmenty pierwszego posta w tym temacie.
Sklep zielarski - właściwie teraz mogliby go całkowicie usunąc, bowiem nic tam się de facto nie robi poza gadką z zielarzem. faktycznie, mozna by było kupić jakieś lekarstwo.
No i sprawa zdrowia, narzekania Lary. Czytałem kiedyś wypowiedź Eidosu zachwalającego prace nad AOD, który mówił, że podróże Lary nigdy nie były jeszcze tak realistyczne. Była mowa o plamach krwi na ubraniu, że gdy Lara spadnie z dużej wysokości może doznać urazu nogi (skręcenie, złamanie) przez co stanie się wolniejsza i będzie utykać. Każdy postrzał będzie wiązał się z mniej dokładnym celowaniem.

Cóż duzo ukrywac, Eidos chciał, by lato 2003 było okrzyknięte Latem lary Croft. Wszyscy teraz mówią, że gdyby nie film to AOD byłby klapą i ostatnią częścią TR. Tylko film uratował honor komputerowej Croft. Tymczasem gdyby gra została dopracowana i wydana nawet z dwu-, trzy-miesięcznym opóźnieniem może inaczej patrzelibyśmy na AOD? Przecież była fabularnie najbardziej rozbudowaną grą w serii TR.

Dużo kwestii zostało niewyjaśnionych - Szamanka, okoliczności leczenia Lary, miały wejść do gry uzywki - papierosy, potem co się dzieje tak naprawdę z Kurtisem, przecież Lara nie znajduje jego zwłok. Co z kontynuacją, która miałamieć miejsce w kapadocji? Dużo, dużo rzeczy niestety zwaliło się na barki Core.
_________________
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1286
Wysłany: 04-01-2007, 15:34   

Hmmm... Jak mówiliśmy ta gra mogłabyć genialna!
Szczere mówiąc Core zbyt chciało się popisać swoimi możliwościami które niestety "zatonęły" w czasie którego mieli bardzo mało...
Gre mogliby zrobić genialnie gdyby nie to że chcieli tyle w niej dać... Mogliby mniej znaczące elementy nie dodawać przecież!
Dam pare przykładów:

Obrażenia Lary i zapewne Kurtisa - Po co to nam?!? Przeto nie chcelibyśmy gapić się na złamaną rękę Lary!
Różne rodzaje apteczek - No to przecież głupie... fystarczy duża apteczka i mała!
Czasowe "trzymanie" Lary - No to jest przeto zbędne :P Po co nam powolna Lara która na dodatek po pewnym czasie dla jaj nam spadła...
Umiejętności - Czyli wszystko co związane z powiększaniem umiejętności...
Skoki Lary - Przeto mogłaby skakać jak zawsze... z rozbiegu oraz z krawędzi!
Wojskowe czołganie - Nie wystarczy nam zwykłe?!?
I inne... które może w oddzielnym temacie zamieszczę...
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 1755
Skąd: Z Bulerbyn
Wysłany: 04-01-2007, 17:41   

Nie rozumiem tylko dlaczego Eidosowi zalezało na wypuszczeniu AOD w okresie premiery TRCOL. Gdyby poczekali miesiąc, półtora (wiem, zaraz wszyscy rykną chórem: wystarczająco długo czekaliśmy) to pewnie wszystko byłoby dopięte na ostatni guzik i gra była by rewelacyjna.
pmkkoch napisał/a:
Różne rodzaje apteczek - No to przecież głupie... fystarczy duża apteczka i mała!

zgadzam sie
pmkkoch napisał/a:
Czasowe "trzymanie" Lary - No to jest przeto zbędne

no takie czasowe trzymanie się byłoby uzasadnione np w momencie, gdy Lara jest ranna.
pmkkoch napisał/a:
Wojskowe czołganie - Nie wystarczy nam zwykłe?!?

nie ;P przy łapaniu obrazu Obscura mielibysmy większy problem z duchem :D

No więc TAOD jest grą edidentnie niedopracowana. Jeszcze raz pytam - dlaczego Eidos wypuściłna rynek grę wiedząc, że jest niedopracowana (nie wierzę, że nie śledzili prac Core) - czyżby zależało im na tym, by ich "zwolnić" ??
_________________
 
 
fanfan100 
Obieżyświat


Dołączył: 27 Lut 2005
Posty: 942
Wysłany: 04-01-2007, 17:49   

pmkkoch napisał/a:
Obrażenia Lary i zapewne Kurtisa - Po co to nam?!? Przeto nie chcelibyśmy gapić się na złamaną rękę Lary!
Różne rodzaje apteczek - No to przecież głupie... fystarczy duża apteczka i mała!
Czasowe "trzymanie" Lary - No to jest przeto zbędne Po co nam powolna Lara która na dodatek po pewnym czasie dla jaj nam spadła...
Umiejętności - Czyli wszystko co związane z powiększaniem umiejętności...
Skoki Lary - Przeto mogłaby skakać jak zawsze... z rozbiegu oraz z krawędzi!
Wojskowe czołganie - Nie wystarczy nam zwykłe?!?
I inne... które może w oddzielnym temacie zamieszczę...


Jak widać zupełnie nie zrozumiałeś koncepcji Core :p Jakim cudem ta gra mogłaby być genialna bez uwzględnienia tych szczegółów ? Oni chcieli stworzyć realny i bardzo rozbudowany świat. To że zabrakło im czasu to inny problem, ale w tej grze chodziło właśnie o szczegóły! Gdyby każdy z nich został zrobiony i dokończony według planu, wtedy gra byłaby genialna. Ale gdyby stworzyli grę nie zawierającą żadnych urozmaiceń, gra byłaby dobra, owszem ale tylko dobra. Kolejny średnio imponujący tytuł z Larą mogłaby pogrzebać Tomb Raidera nawet bardziej :p Może więc dobrze że stało się jak się stało...
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 1755
Skąd: Z Bulerbyn
Wysłany: 04-01-2007, 18:03   

fanfan100 napisał/a:
Ale gdyby stworzyli grę nie zawierającą żadnych urozmaiceń, gra byłaby dobra, owszem ale tylko dobra.

no i dalej bylibyśmy w klockowych pomieszczeniach.
Mieli po prostu za mało czasu na przygotowanie tak dużej liczby nowości. W końcu miała to być Nowa Generacja.
_________________
 
 
Asyenna 
Odkrywca



Dołączyła: 10 Paź 2006
Posty: 1869
Wysłany: 05-01-2007, 13:14   

Ja tam żadnej szczególnej niechęci do AOD nie czuję. Uważam, że Core miało dobre chęci co do stworzenia czegoś nowego po pięciu poprzednich grach. Prawda jest taka, że kolejne gry w pewnym momencie nie wprowadzały już prawie niczego nowego -zmieniały się tylko tekstury i lokacje. (Żebyście mnie źle nie zrozumieli -uwielbiam pięć pierwszych TR-ów. :D ) Jednak w pewnym momencie przyszedł czas na zmiany i stąd wziął się pomysł na AOD.
Tej grze mam sporo do zarzucenia -począwszy od skopanego sterowania a na całym wysypie bugów i niedoróbek kończąc. Uważam jednak, że pomysł był dobry tylko zawiodło wykonanie. A mogłaby powstać całkiem dobra i przyjemna gra. Bynajmniej nie genialna ale taka w którą można by zagrać bez nabawienia się nerwicy. :)
Co z tego wyszło wszyscy dobrze wiemy -nie ma co usprawiedliwiać Core czy też obwiniać Eidos -to były ich decyzje i musieli ponieść konsekwencje.
Tyle tytułem wstępu. :) Muszę przyznać, że z ciekawością przeczytałam cały temat. Informacje, które tu przedstawiliście bardzo mnie zainteresowały. Szkoda i to duża że nie dane nam było otrzymać AOD w takiej formie jak było to początkowo planowane.
Tak sobie pomyślałam, że skoro Eidos wydał TR AOD AA to mógłby też pozwolić Core na zrobienie TR AOD 2.0 -wersja poprawiona. :)
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1286
Wysłany: 05-01-2007, 13:45   

Ktoś pisał o broniach Kurtisa... One wciąż są w grze!!
Właśnie się zabawiałem w The Sanitarium razem z SCU i prosze państwa, ziąłem Scorpion X dwa i jak strzelam to Kurtis robi animacje wchłaniania mocy przeciwnika...
Poszperam, jeszcze troche, co jak co ale Kurtis naprawdę ma te umiejętności do użycia w grze! :)
Jak znajdę inne animacje to napiszę o tym...

Wziąłem broń o nazwie:
Vector - R35
I wtedy KUrtis zaczął robić jakiś szlaczek rękami!

Co dziwne on tak robi tylko gdy się patrzy na przeciwnika ;)
A jednak nie ^^

Wziąłem V-Packera i Kurtis zaczął tańczyć!!
Wziąłem inną broń to zaczął robić dziwne ruchy, najpierw ręce miał jakby był na krzyżu a potem je wziął do produ i od nowa!
 
 
darekch 
See you in Valhalla


Dołączył: 24 Gru 2005
Posty: 481
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 05-01-2007, 14:12   

Cytat:
wysypie bugów i niedoróbek kończąc.

Ja się zastanawiam ile tak naprawdę sami znaleźliś(-my/-cie) i zwróciliś(-my/-cie) uwagę na te bugi. Ja, grając w TRAOD, sam zauważyłem jedynie nieoteksturowane gdzieniegdzie ściany, czy czarne "plamy" na ścianach i czarne sufity w levelach z Kurtisem oraz parę innych mniej ważnych babolków. Oczywiście sterowanie to inna sprawa. Zastanawia mnie jedynie fakt, czy o tych bugach w TAOD mówi się przez to, że wszędzie się o nich wspomina i gdzieś się o nich przeczytało, czy to już wynik (na-/wa-)szego "doświadczenia" i obycia z grą (zaglądania we wszystkie zakamarki, rozglądania się na wszystkie strony itp.). ;)
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1286
Wysłany: 05-01-2007, 14:31   



Byliście tu? Bo ja tu dotarłem po nieteksturowanych, lub w połowie, pomieszczeniach

Mówię wam ta gra jest świetna ^^ tyle tam miejsc
 
 
Asyenna 
Odkrywca



Dołączyła: 10 Paź 2006
Posty: 1869
Wysłany: 05-01-2007, 14:50   

Hehe tak sobie teraz pomyślałam że może Core specjalnie zrobiło grę w takiej formie -z obciętymi levelami żeby gracz musiał pokombinować aby móc dotrzeć do "bonusowych" pomieszczeń. ;) No sami pomyślcie cóż to za atrakcja przenikać przez ściany i zwiedzać nieoteksturowane lokacje. :hehe:

Darku w AOD grałam już jakiś czas temu ale dobrze pamiętam że podczas normalnej gry (oczywiście połączonej ze szwendaniem się gdzie się da -taki nawyk :) ) natknęłam się na dość sporo róznych "gratisów". Gdy grałam w AOD jeszcze nie miałam w domu stałego dostępu do netu więc zbyt wiele na temat bugów w tej grze nie wiedziałam dopóki sama ich nie odkryłam. :D
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 1755
Skąd: Z Bulerbyn
Wysłany: 05-01-2007, 15:26   

Widocznie brakujące tekstury to własnie zdolność dalekiego widzenia kawalera Trenta :D
_________________
 
 
Integral 
Archeolog



Dołączyła: 10 Cze 2006
Posty: 2537
Skąd: Sin City
Wysłany: 05-01-2007, 16:06   

Pmkkoch, bronie o których pisałeś zostały tu już wymienione

A screen pochodzi z sali z cutscenki (też tam dotarłam :p )
_________________
; p ; >>
 
 
Rob3rt 
Podróżnik



Dołączył: 06 Kwi 2005
Posty: 718
Wysłany: 08-01-2007, 09:59   

Asyenna napisał/a:
Jednak w pewnym momencie przyszedł czas na zmiany i stąd wziął się pomysł na AOD.

Gdyby nie PlayStation 2, Tomb Raider 6 był by jeszcze na starym silniku... Pomysł na stworzenie nowego enginu i "Tomb Raider: Next Generation" był wymuszony wejściem nowej konsoli do rynku. Gdyby zostawiono stary silnik, była by to kolejna gra na "jedynke". Eidos przycisnął Core jeszcze przed ukończeniem "Chronicles", powiedzieli "musicie zrobić gre na nowo i dostosować ją do nowej konsoli!", po jakimś czasie termin ustalono na równi z drugą częścią filmu... Core zapewniało wiele, wszystko to co wymieniliście wyżej (Początkowo miało być nawet 6-grywalnych postaci!), gra miała być cudowan, innowacyjna... a wyszło tak jak wiemy: wszyscy winą Core, a tak naprawdę ich winą było tylko powolne tempo tworzenia gry...
_________________
 
 
 
Grimlock 
Student



Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 67
Wysłany: 14-01-2007, 14:38   

Autorowi pierwszego posta gratuluję spostrzegawczości i bardzo fajnego topic'a.

Już od pierwszego uruchomienia AOD kilka rzeczy mi nie pasowało. Np. inny i okrojony level treningowy. Batoniki, które "leczyły" ubytki energii po zranieniu niczym bandaże czy apteczki. Batoniki pasują do fragmentów tekstu i rzeczywiście odbudowują ubytki energii ale z powodu zmęczenia/głodu.
Po zamykane drzwi do miejsc widocznych na trailerach ale odciętych z powodu nie dokończenia na czas. Fabuła AOD jest wciągająca, ma olbrzymi potencjał, ale sama gra wymagała czasu na dopracowanie i usunięcie błędów (wyścig z czasem i konflikt EIDOS'u z CoreDesign).
Część osób narzekało, że Lara męczy się podczas wspinaczki, wiszenia na rękach itp. Moim zdaniem bardziej to urzeczywistniło postać, Lara stała się znacznie bardziej ludzka, mniej "komiksowa" i dodatkowo urealniało samą grę. Rzeczywiście mogliśmy poczuć się "w skórze" bohaterki.

Remake TR1 - Anniversary będzie na pewno ciekawy, ale ciekawszy z pewnością byłby remake AOD, ale na enginie AOD, a nie Legend. Z poprawioną reakcją Lary i Kurtisa na polecenia, poruszanie się po schodach, interakcja z przeciwnikiem (celowanie/uniki)dołączenie wszystkich wyciętych miejsc czy nawet leveli (może dołączenie ich jako secret levele).

Przyznam szczerze, że AOD to mój najbardziej ulubiony TR, po nim Last Revelations i Legend oraz TR1, a stawkę zamykają 2, 3 i Chronicles xD
 
 
Boone 
Obieżyświat



Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 947
Wysłany: 19-01-2007, 13:40   

Grimlock napisał/a:
Remake TR1 - Anniversary będzie na pewno ciekawy, ale ciekawszy z pewnością byłby remake AOD, ale na enginie AOD, a nie Legend.


Myślę że TR1 w nowej odsłonie jest lepszym pomysłem bo grafika i wymagania sprzętowe robiły wielu graczom trudności,zwałaszcza przy nowszym sprzęcie.

Poprawiona wersja TAOD również powinna sie pojawić ale za kilka lat bo to chyba za wcześnie.Zresztą nie wiem czy Crystal Dynamics mogliby tak wiernie odtworzyc klimat Anioła Ciemnoty... Zobaczymy jak im wychodzą remaki po premierze TRA.
 
 
kluz_kaa 
Pierożek Kluzo



Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 1373
Skąd: The Island
Wysłany: 19-01-2007, 22:13   

Gdyby Crystal Dynamisc zrobiło remake Angel Of Darkess to uratowaliby oni tyłek Core Design, zwracając honor tejże części (zakładając, że gra udałaby się). Ale nie sądzę, żeby kiedykolwiek powstał remake Anioła Ciemności, ale kto wie... :)
_________________
If you want to survive, you'll have to outwit, outplay and outlast the rest of them.
 
 
 
--=AngiE=-- 
Podróżnik


Dołączyła: 20 Sty 2007
Posty: 609
Wysłany: 26-01-2007, 11:46   

Gdyby AoD było takie jak miało byc, to Core Design na pewno dalej działałoby przy TR... Przecież nie można takiej gry nazwać 'totalna klapą'!! Tzn, ja uważam że AoD to najlepsza część TR, mimo że jest tak niewykończona. Ale wzięłam pod uwagę wszystko co MIAŁO być w grze i stwierdzam, że tak naprawdę to AoD dało życie Legendzie i Anniversary. No sami pomyślcie... :mrgreen:
 
 
Paciej 
Łakocie i Witaminy


Dołączył: 28 Mar 2005
Posty: 1825
Wysłany: 26-01-2007, 11:51   

--=AngiE=-- napisał/a:
tak naprawdę to AoD dało życie Legendzie i Anniversary. No sami pomyślcie... :mrgreen:


No masz rację, dało dało ;d Bo AOD było klapą jak wspomniałaś i trzeba było odświeżyć i ratować serię ;) :D
 
 
Alisasi 
Podróżnik



Dołączyła: 22 Sty 2007
Posty: 394
Skąd: znad morza
Wysłany: 26-01-2007, 19:34   

AOD było fajne scenariuszowo i ogólnie pomysłowe ale źle wykonane i za bardzo zagmatwane(Kurtis czy nie Kurtis?).

Cały pomysł z Larą doskonały ale WYKONANIE!!!

Czemu nie mogli zrobić tego dobrze?
_________________
"From this moment, your every breath is a gift from me"
http://youtube.com/watch?v=mMkI8T7rLlw
 
 
 
--=AngiE=-- 
Podróżnik


Dołączyła: 20 Sty 2007
Posty: 609
Wysłany: 04-02-2007, 17:55   

Paciej :arrow: Chociaż kiedy pomyslę jak dobry mógł być ten Tomb Raider... :cry: Przecież trailery jeszcze o roboczym tytule Next Generation zapowiadały się pięknie... Ale nie żałuję, bo mógł byc to przecież koniec serii, ale Legenda się zrehabilitowała =)
 
 
Amy 
Podróżnik



Dołączyła: 24 Lut 2007
Posty: 277
Skąd: Avalon ;)
Wysłany: 09-03-2007, 22:51   

Angel of Darkness mogło być najlepsze, ale ludziom się nie chciało włożyć w to więcej pracy, a szkoda na prawdę ;( .... Ale jak się już coś zaczyna to powinno się to kończyć a nie zostawiać.... Może kiedyś to zrozumieją... Tej gry nie powinno się tak zostawić "niedokończonej" że tak to nazwe ze wzgledu na te wszystkie niewyjaśnone rzeczy..... Ten temat trzeba skończyć, ale czy zostaja nam, fanom, coś więcej niz petycja w sprawie kontynuacji AoD??
_________________
Angel of darkness
Angel of darkness
Don't follow your command
But I will fight and I will stand
 
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 1755
Skąd: Z Bulerbyn
Wysłany: 11-03-2007, 02:36   

:aaa: :aaa: :aaa:
http://www.youtube.com/watch?v=fRU3qcUXsxw
:aaa: :aaa: :aaa:
Czy wy to znacie ? OMG...
_________________
 
 
Cez 
World of Tomb Raider



Dołączył: 12 Gru 2003
Posty: 4019
Skąd: Tczew/3city
Wysłany: 11-03-2007, 09:44   

Nom, znamy :) To niedostepne lokacje z pierwszego levelu. Mozna sie tam dostac uzywajac kodu na niesmiertelnosc. Niestety sporo tekstur tam brakuje, ale przechodząc to mozna zobaczyc jak bardzo miał byc pierwszy level (uceczka przed policją) rozbudowany. gdzies mam nawet save'a.
_________________
 
 
Eckhard 
Student



Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 78
Skąd: Wimbledon
Wysłany: 11-03-2007, 12:57   The Courtyard

The Courtyard - to nazwa wyciętego levelu z TRAoD. Nie wiem jak wygląda ale wiem że można w niego zagrać bo widziałem komentarze do tego levelu. Może wiecie gdzie można go ściągnąć? A jeśli graliście to opowiadajcie wrażenia!!! xD
_________________
So tell me everything must always equal two,
Or nothing else is true,
And I'll believe you,
Cos your X is equal to my Y
But equations pass me by!

LITTLE BOOTS! <333
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2019 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.232 sekundy. Zapytań do SQL: 11