FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
Jak przechodzić custom levele?
Autor Wiadomość
drener 
Student



Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 45
Skąd: Z tego świata!
Wysłany: 30-07-2009, 17:48   

lechu1235 napisał/a:
INCUBO A DISNEY VILLAGE

ten custom wygląda jakby był robiony dla 5 latka:) ale ma fajny klimat, jest inna niż reszta!
no i trudna , trzeba się wiele natrudzić aby posunąć się dalej
mam rewolwer + laser i nie wiem co dalej zrobić!
znalazłem na niemieckim forum opis przejścia , ale nie umiem go przetłumaczyć, a translate tłumaczy tylko połowę

Cytat:
Mit Revolver plus Laser die Deckenplatte zerschießen, die über dem Eimer ist, und hochziehen.


może grał ktoś w ten level i mi pomoże?!
:pozdro:

Musisz połączyć rewolwer z celownikiem i wejść w perwsze WC.Tam spójrz w sufit i strzel w wyróżniający się kawałek sufitu.Dalej chyba będziesz wiedział,co zrobić.
_________________
Do premiery zostało 85 dni!
PEARL OF KOJADA!
 
 
Aniaa 
Obieżyświat



Dołączyła: 08 Kwi 2007
Posty: 984
Wysłany: 25-11-2009, 09:29   

Utknęłam w jednym miejscu w customie Eye of Eve. Nie mogę doskoczyć do niebieskiej skały naprzeciwko(między dwoma białymi blokami). Wiem, że mam skoczyć na prawą stronę, bo lewa jest za wysoko. Ale z prawej strony Lara też nie chce się złapać. Próbowałam już z każdej pozycji i nic. Bardzo proszę o pomoc.
 
 
Polo_Gard 
Podróżnik



Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 604
Skąd: Kraków
Wysłany: 31-12-2009, 08:42   

Gram w Lara at the Games i mam pytanko. Czy ja jakoś źle uruchomiłem czy co, bo w menu głównym kązdy napis to "Crowbar" daję pierwsze Crowbar i jest lista leveli każdy pod nazwą Crowbar. Da się to zmienić? I jeszcze jedno, logo w menu głównym jest zrypane, da się to naprawić? I jeszcze jedno, ostatnie, dlaczego po pierwszych trzech uruchomieniach gra mnie wywala do Windowsa po pierwszym FMV?

EDIT:
Tak w ogóle to uruchomienie tej gry to cud, no ale, jeszcze jedno pytanko, jestem tu i jak mam przejść dalej?
http://img13.imageshack.us/img13/3607/asdljg.jpg
 
 
Polo_Gard 
Podróżnik



Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 604
Skąd: Kraków
Wysłany: 31-12-2009, 15:24   

Dobra. Przeszedłem grę Santa Claus in troble (Lara at the Games) i teraz jestem w grze Mirror's Edge. Jesem w pomieszczeniu gdzie trzeba wbiec po ścianie i się odbić do rury. Nie wiem jak to zrobić, czasami mi wychodziodbicie ale za wysoko. Nie mam nic napisane w pliku Readme - VERY IMPORTANT FOR MOVES... czy ktoś to mógłby mi wytłumaczyć jak zrobić to odbicie? Albo przesłać plik Readme - very important for moves... proooszę o pomocc...
 
 
drener 
Student



Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 45
Skąd: Z tego świata!
Wysłany: 04-02-2010, 07:55   Pomocy

Go out and straight to that lever S, use it to raise a block on the W ledge of the room. Go to the ledge W and move the push block (SW) to that wooden trapdoor. Dive into the water below and swim into the NW corner, face S behind the plants and find an UW lever to open the first of the trapdoors. Then swim to a push block in the middle and find an UW ceiling lever on the S wall to open the other trapdoor (It is on the brick beam over the push block). Both blocks are on the lower floor now. Climb out of the water onto the W ledge, on the W ledge is that raised block., throw it (you might need to throw it twice as long as you see water in the cut scene) and go back to the main room.
Gram w custom Revenge of Osiris.Nie wiem co ja mam tu zrobić.wynika z tego,że coś mam zrobić z podniesionym blokiem.nie można ani go przesunąć,nie ma na nim żadnej dżwignii,przełacznika itp.Pomocy!
_________________
Do premiery zostało 85 dni!
PEARL OF KOJADA!
 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1015
Skąd: Gliwice
Wysłany: 30-08-2010, 19:57   

Zachęcony recenzją zabrałem się za Complex Simplicity level z księżniczką i utknałem na dzień dobry. Mam klucz ze skrzyni oraz jedną część okulara. Drugą część widzę za płotem na cmentarzu, nad kozą widzę exkalibura ale nie da się po niego wdrapać. W kanałach są jakieś kraty prawdopodobnie potrzebuję łom lub coś co za łom posłuży. Obleciałem już wszystko, nawet sekret znalazłem z shotgunem ale łomu ani drugiego klucza nie ma :( :help:
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
 
Nepheline 
Podróżnik



Dołączyła: 11 Lut 2007
Posty: 452
Wysłany: 30-08-2010, 20:44   

Chodzi ci o Rescue the Princess? Tutaj jest solucja.
 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1015
Skąd: Gliwice
Wysłany: 30-08-2010, 22:41   

Ok dziękuję. Solucja pomogła, a sprawa była banalna
Spoiler:
nie zauważyłem że krata pod wodą otwiera się sama gdy się do niej podpłynie
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
 
Pennywise 
Nowicjusz


Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 12
Skąd: Polska A
Wysłany: 28-02-2011, 21:44   

A ja mam małe pytanko: czy wszystkie customy są robione na bazie TR 1-5, czy są też nowsze?
 
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5681
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 28-02-2011, 22:24   

Nie ma nowszych, bo nikt nie udostępnił narzędzi do silnika AoD. Z kolei Legendowy engine to zbyt droga sprawa - do tej pory hula na nim wiele gier i nie ma mowy wydaniu jakiegoś edytora.
_________________
 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1015
Skąd: Gliwice
Wysłany: 01-03-2011, 18:02   

Raczej na bazie TR4 bo dopiero TRNG umożliwił wprowadzanie efektów z TR5 i masę zupełnie nowych rzeczy.
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
 
jawi 
Podróżnik



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 405
Skąd: skądinąd :)
Wysłany: 01-03-2011, 22:43   

joker napisał/a:
Raczej na bazie TR4 bo dopiero TRNG umożliwił wprowadzanie efektów z TR5 i masę zupełnie nowych rzeczy.

Ale już wcześniej była możliwość robienia leveli TR5 za pomocą Dxtre3D (teraz wszędzie można znaleźć pałętające się 'Test levele') :)
_________________

 
 
 
jolajola1 
Praktykant



Dołączyła: 26 Cze 2006
Posty: 118
Skąd: stolyca
Wysłany: 09-07-2011, 23:58   

utknęłam w Crystal Skulls 1 autorstwa MatieTombraider95
tu utknęłam, w tej lokacji z ziejącymi smokami, gdzie dopłynęłam żółtą motorówką


solucję oczywiście mam
Climb back in your boat and drive through the open door.
wróciłam, przepłynęlam otwartymi

Jump with the boat over the spike gap.
przeskoczyłam łódką nad cholernymi kolcami

Drive W to the end of the room and find a triangular ledge left. Drive there and climb out on the left side.
no i tu jest kicha,
owszem kraniec W lokacji znajduję, są tam same trójkatne półki
ale NA ŻADNĄ nie można wejść
szukałabym dłużej i dłużej, ale te cholerne piranie!!!!.....

RATUNKU
 
 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1015
Skąd: Gliwice
Wysłany: 10-07-2011, 18:11   

A próbowałaś wyskoczyć bezpośrednio z łodzi na tą półkę ? Bo na trójkątne z wody nie da się wspiąć.
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
 
Nepheline 
Podróżnik



Dołączyła: 11 Lut 2007
Posty: 452
Wysłany: 10-07-2011, 20:59   

Z tego co pamiętam to musisz skoczyć bezpośrednio na tę półkę:

 
 
jolajola1 
Praktykant



Dołączyła: 26 Cze 2006
Posty: 118
Skąd: stolyca
Wysłany: 11-07-2011, 14:21   

znowu stoję .. . :fire:
ten sam custom The Crystal Skulls - Part 1, następny level The Ancient Monastery

jestem w lokacji startowej, pierwszą część Tai Chi mam bezproblemowo, phi! aż za łatwo!

zajrzałam jednakowoż do solucji i zrobiłam sie chciwa na shotguna, flyby początkowe go pokazywało
solucja każe łazić po dachach, więc łażę, obeszłam juz prawie całą zadaną drogę
utknęłam TU


jestem juz tak bliziutko!!! nie mogę przeskoczyć na małopochyłe i niespadliwe części dachu
półka 1 jest trzecim kaflem w bok i drugim do góry, nie doskakuję
półka 2 jest w 4 kaflem, za daleko na skok

strrrrraszliwie denerwujące jest utknięcie na pół dnia tak blisko CELu

podaję kawałek solucji o tym bieganiu i przeciąganiu po dachach, od momentu znalezienia flar za czasowo podnoszoną półką
. Jump over the NW safe tiles until you can reach the top of the roofs again. Jump down to the next tiles, you can then shimmy left to the last lower safe tile, jump up once more, then go on with jumping until you can finally get the Shotgun with Shotgun Ammo in a W alcove.


czy ktoś mi pomoże ?
 
 
 
jolajola1 
Praktykant



Dołączyła: 26 Cze 2006
Posty: 118
Skąd: stolyca
Wysłany: 11-07-2011, 15:20   

ops
wyszłam z wprawy
zapomniałam, ze ciemne screeny nalezy rozjaśniać
proszę
 
 
 
jolajola1 
Praktykant



Dołączyła: 26 Cze 2006
Posty: 118
Skąd: stolyca
Wysłany: 06-08-2011, 17:14   

utknęłam w THE WHEELS OF KATHAR
i czy mógłby mi ktoś wykonac ten skok???!
drugi dzień skaczę i nic

mam już solucję, odpaliłam video pomocnicze , przysięgłabym, że wybijam sie w odpowiednim miejscu, że lecę właściwie, ale mi panienka nie raczy złapać szczeliny
(acha, nie wolno dotknąć nizszej podłogi, bo sie wtedy drzwi zamkną na górze)
 
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5681
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 08-08-2011, 21:10   

Jerusalem Project - tak, wiem o forum trle.net, ale brakuje mi forumowego przechodzenia customów, więc pisze tu :p

Utknąłem w drugim levelu i pobocznych. Mam wino, kij od łopaty, kryształ i kartkę. Zgodnie z pomysłem Lary i Zipa pobiegłem pod Ścianę Płaczu, ale nie mam pojęcia gdzie użyć kamienia. W levelu głównym, w jednym z mieszkań za szybą jest klucz, ale nie mam pojęcia jak się do niego dostać. Po zebraniu rewolweru miałem rzut kamery na to miejsce, ale nie powiedziało mi to wiele.
Mała wskazówka?
_________________
 
 
jolajola1 
Praktykant



Dołączyła: 26 Cze 2006
Posty: 118
Skąd: stolyca
Wysłany: 08-08-2011, 22:56   

wspólne forumowe przechodzenie . . . jesienią będę więcej grać, to może wykorzystamy pomysł

teraz jestem jeszcze w Kółkach Khataru, więc w Jerusalem nie pomogę
 
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5681
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 09-08-2011, 09:49   

Ja jestem za, na dysku nadal leży kilka tytułów i czeka na lepsze czasy. Dopiero w ostatnich latach zobaczyłem ile motywacji i frajdy dawała taka gra ;-) Jak przypominam sobie Reign of Chaos, to aż łezka w oku :p Szczerze mówiąc, to dostęp do solucji na każdym kroku odbiera całą magię z utknięcia gdzieś na dłuższą chwilę.

Co do levelu - znalazłem celownik, więc póki sam kombinuję dalej:)

edit

Ok, moja sytuacja jednak się nie poprawiła :D Nie mam pojęcia gdzie użyć klucza do bramy. Byłem pewien, że tu (screen), ale jednak dalej błądzę.



edit 2

Dobra, wykorzystałem rusztowanie :p
_________________
  
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5681
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 09-08-2011, 15:43   

Old City - 70 AD
Zagadki w tym levelu są dość oryginalne, ale na dłuższą metę męczące - wie ktoś o co chodzi z tą śliską podłogą i misą na środku? W razie czego mam już worek z piaskiem, ale od godziny ślizgam się tam na chybił/trafił bez skutku.

edit
Ok, nieaktualne.
_________________
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5681
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 09-08-2011, 22:09   

Ok, tyle na dzisiaj, chociaż raczej z braku dalszych pomysłów :P W Herod's Temple zgarnąłem kolejną kulę i Lara wspaniałomyślnie postanowiła upiec chleb. Błądzę więc pod dwóch levelach i nie mam pojęcia gdzie się zaczepić.

Jednocześnie mam wrażenie, że proszenie tu o pomoc jest bezcelowe :p

[ Komentarz dodany przez: Mr Macphisto: 09-08-2011, 22:12 ]
I tu trafiłeś :p

K@t
I tak już nieaktualne :D
_________________
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5681
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 10-08-2011, 10:00   

Ostatnia próba poruszenia tematu - tkwi[code]ę w studni, nie mam pojęcia jak przyczepić wiadro do liny. Przesunąłem blok, podniosłem poziom wody, zerknąłem już nawet na trle, ale nie dowiedziałem się absolutnie niczego. Jedyna odpowiedź tyczyła właśnie przesunięcia wspomnianego bloku, ale na to wpadłem sam wcześniej.
_________________
 
 
jolajola1 
Praktykant



Dołączyła: 26 Cze 2006
Posty: 118
Skąd: stolyca
Wysłany: 10-08-2011, 10:34   

Kocie, a CZEMU po prostu NIE ZAPYTASZ na tr.net ?

od nas chyba tylko Joker Jerusalem przechodzi, znaczy przechodził, bo teraz jest wyjechany na urlop
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2017 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.191 sekundy. Zapytań do SQL: 11