FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
Filmy TR Legend
Autor Wiadomość
Paciej 
Łakocie i Witaminy


Dołączył: 28 Mar 2005
Posty: 1825
Wysłany: 10-05-2006, 18:04   Filmy TR Legend

No więc jak widzę już admin zainterweniował więc zakładam tu topic o filmach. Tutaj dyskutujmy o filmach TRL, naszych produkcjach, komentujmy, chwalmy, krytykujmy :)
 
 
Jerrem_Y 
Obieżyświat



Dołączyła: 05 Mar 2006
Posty: 1017
Skąd: Poznań
Wysłany: 10-05-2006, 23:05   

Paciej -> jedyne co mi się wyświetla to "site forbidden", przykro mi, nie moge sciagnac :( What the- :638:
 
 
Paciej 
Łakocie i Witaminy


Dołączył: 28 Mar 2005
Posty: 1825
Wysłany: 10-05-2006, 23:36   

http://paciej.cmsek.pl/do...f4d4b76aed1225f

Spróbuj stamtąd u góry :) Jak się nie da to odśwież okno parę razy :D Powinno wejśc. Widzę że jesteś zagorzałą fanatyczką każdej produkcji użytkowników forum :P :D :) :* :pozdro:
 
 
The Pianist 
Praktykant



Dołączył: 31 Lip 2005
Posty: 129
Skąd: Wawa
Wysłany: 11-05-2006, 00:57   

Excalibure Studios prezenyuje pierwszy trailer : http://rapidshare.de/file...ler_01.wmv.html . Narazie na końcu jest napis Excalibure Studio (R), poniważ jeszcze nie maz zrobionego loga. Jak będzie logo, to wtedy będziemy je umieszczać do wszytkich naszych produkcji. Zapraszam do ściągania i oceniania naszego pierwszego trailera.
_________________

 
 
 
TiNeX 
Podróżnik



Dołączył: 25 Kwi 2004
Posty: 354
Skąd: Zabrze
Wysłany: 11-05-2006, 07:32   

Filmik niezły a szczególnie muzyka. Ale strasznie w nim chaosu i za bardzo sceny tną z NextGenem
 
 
 
Paciej 
Łakocie i Witaminy


Dołączył: 28 Mar 2005
Posty: 1825
Wysłany: 11-05-2006, 10:50   

Ściągnąłem, obejrzałem i jestem pod wrażeniem :D Od ostatniego trailera wielkie zmiany, w końcu normalna muzyka :D :P Sceny są fajne, dobrze się je ogląda, niekiedy się pojawia półsekundowa wstawka z małą Larą w samolocie ale to pewnie bug, i niestety się czasem tnie :D Niestety brak mi takiego speeda w trailerze, muzyka nie podkreśla szybkiej akcji i sceny są za długie ( tak jak i u mnie w trailerach :P ). Ale tak to świetny filmik i bardzo dobrzer się go ogląda :) Ah i zawsze mi brak na początku tytułu w filmiku :P Good Job :pozdro:
 
 
Jerrem_Y 
Obieżyświat



Dołączyła: 05 Mar 2006
Posty: 1017
Skąd: Poznań
Wysłany: 11-05-2006, 14:31   

Paciej -> mój problem polegał na tym, że otwierałam w Operze, w Explorerze ściaganie ruszyło odrazu :)

Panowie szykujcie się na długi wywód, naprawdę kocham oglądac i komentować takie produkcje xD :matrix:

Zaczne od Excalibure Studios -> na samym początku dostajecie odemnie wielkiego plusa za samą muzykę. Jest to mój ulubiony kawałek poprostu świetnie wpasowany przez Crystalsów do walki z Rutlandem. Ludzie gdzie się wam tnie Next Gen :-P chcielibyście żeby wam tak chodził :-P bez przesady :) Idealne wykorzystanie hasła "zobaczyć to uwierzyć" i wkręceie scenek z katastrofy samolotu, czego (hello?) nie nazwałabym bugiem :) Nagrane scenki ciekawie się komponują z muzyką, jeśli chodzi o dynamikę, jednak czasem jak na tak zywiołowy kawałek są zbyt delikatne i za wolne. Sceny z gameplayem mogłyby być trochę bardziej dopracowane i mniej chaotyczne, głównie chodzi o tryb walki: jak na tak profesjonalną wytwórnie powinniście je trochę dopracowac, żeby wyglądały naprawde imponująco.. a teraz wyglądają tak jakby znalazły się w filmiku "przypadkowo" (CHOCIAŻ to wasz pierwszy filmik! A niektóre momenty są naprawdę prześliczne!)
Zapowiadają się naprawdę ciekawe produkcje z waszej strony, trzymac tak dalej :) moja końcowa ocena jest jak najbardziej pozytywna!

Drogi Pacieju :) -> nie nazywaj mnie fanatyczką :-P brzmi to conajmniej dziwnie :hehe: Nazwałabym sie jak wczesniej, poprostu fanką xD
Śliczny początek, i muzyczka w tle! Naprawdę fajne rozpoczęcie - jest tytuł :690: zaliczone! Main theme pasuje jak ulał do scenek z Croft Manor, znowu geniaaalne dopasowanie scenek pod wyrazistą muzykę. Ten kawałek jest z koleji wolny, ale zarazem troszkę dynamiczny, więc scenki też się czasamu gryzły (oceniam wysokolotnie, wiec sie nie przejmuj :* ). Debesciarskie ujecia kamery i duzo momentow w silowni - love it!. Element na drażku - fajny fikołek, fajnie bo z dwóch różnych ujęć. Skoooki do basenu w stroju, oba super zgrane z muzyką (no robisz to genialnie xD ) i na deser.. Lara wychodząca z wody, otrzepująca włosy... i wlepienie tego filmiku, jakby wszyscy się na nia gapili! :hehe: Mistrzowski początek, jeszcze bardziej mistrzowskie zakończenie!

PS. wybaczcie za nadmierne użycie rzeczownika "scena" w różnych odmianach :hehe: ciężko zastąpić czymś innym :)
 
 
Frik 
Odkrywca


Dołączył: 27 Kwi 2005
Posty: 1787
Wysłany: 11-05-2006, 14:54   

Ogólnie rzecz biorąc, ten cały filmik jest fajny. Fajne scenki, muzyka, napisy :) Fakt z lekka się zacina ale co tam. :) Ogólnie spox.

:pozdro:
 
 
Tom Raider 
Podróżnik



Dołączył: 18 Lip 2005
Posty: 271
Skąd: Suldanesselar
Wysłany: 11-05-2006, 15:05   

Nonono, bardzo ładny trailer- muzyka swietnie dobrana, jeden z najlepszych motywów TRL, choc momentami zdecydowanie za spokojna. Nareszcze jakiś porządny filmik prezentujący grę w Next Gen- choc momentami cieło, ale to pewnie wynik tego, że równocześnie graliście i nagrywaliście scenki. Jednak zgadzam sie co do tego, że walki wyglądaja troche mało profesjonalnie- ale za to skupiliście się na innych elementach, chocby na przejściach między scenkami- niektóre są naprawde ładne. Powiem krótko- jeśli to pierwszy filmik, nie moge się doczekać następnych xD .

P.S. Czy wydawało mi się, czy scena skoku Lary do wody (w Ghanie) została przyśpieszona :> Bo wg. mnie Lara troche za szybko leciała w dół ;)
_________________
-That sounded permanent.
-Death by irony is always painful... amateurs.
 
 
The Pianist 
Praktykant



Dołączył: 31 Lip 2005
Posty: 129
Skąd: Wawa
Wysłany: 11-05-2006, 15:46   

Tak, rzeczywiście scenka skoku w Ghanie i scenka z jeepem w Kazhstanie zostały przyspieszone. Dzieje się tak, ponieważ tam też cięło i musieliśmy dodać tam przyspieszenie, bo by raz cięło a dwa wogule akcja by się zmniejszyła i dynamika filmu. Nawet muzyka by nie pomogła zwiększyć dynamiki tym momentom. Dajemy przyspieszenie tylko tam gdzie to jest bardzo konieczne i żeby nie było zbytnio widoczne.
_________________

 
 
 
P@wel 
Podróżnik



Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 286
Skąd: Szczecin
Wysłany: 11-05-2006, 15:52   

Co do tych przyciec to dzieje sie tak przez nagrywanie. Wiadomo, ze tryb nextgen jest kompozerny, a podczas nagrywania wydajnosc potwornie spada. WYBACZIE ;( Nie chcielismy za duzo przyspieszac bo troche dziwacznie to wygladalo i przede wszystkim stawiamy na naturalnosc naszych scen xD

:narka: :pozdro:
_________________
ABSOLUTELY Angelina Jolie
Maybe I'm crazy but I really love her.
 
 
Boone 
Obieżyświat



Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 947
Wysłany: 11-05-2006, 21:51   

http://www.youtube.com/watch?v=PVvM-fil8Ks
Ten link przekieruje Was na stronę gdzie możecie obejrzec moje zwiastuny TR7. To info to tylko formalność by wypowiedzieć sie w tym temacie poniewaz podałem juz linki w innym temacie ale postanowiłem tez dac je tutaj xD :pozdro:
 
 
slawciun 
Podróżnik


Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 745
Wysłany: 11-05-2006, 22:26   

no filmiki ogólem fajne...
ale bardziej mi sie podobaja te filmiki Pacieja :) bo bardziej sa dopasowane do muzyki :)
a Exalibure -> jesli to Wasz pierwszy filmik... to bardzo fajny :) i te przyspieszenie z skokiem w Ghanie było bardzo fajne...efektowne :P
:pozdro: :wotr:
 
 
 
lara_croft 
Archeolog



Dołączyła: 27 Mar 2005
Posty: 3352
Skąd: prawie in Pzn-ń
Wysłany: 11-05-2006, 22:44   

Ja powiem tylko, ze te filmiki mi się naprawdę podobają, bo jak na amatorów (bo zapewne takich filmików nie robiliście wcześniej), to są naprawdę dobre ;) Może mają jakieś małe niedoskonałości, no ale skoro zamierzacie tworzyć dalej rozmaite trailerki, filmiki i tym podobne rzeczy, to z pewnością bedzie Wam to coraz lepiej szło ;) w końcu, praktyka czyni mistrza, co nie? ;)

slawciun napisał/a:
i te przyspieszenie z skokiem w Ghanie


było naprawdę niezłe ;)
 
 
The Pianist 
Praktykant



Dołączył: 31 Lip 2005
Posty: 129
Skąd: Wawa
Wysłany: 12-05-2006, 11:43   

Bardzo dziękujemy za wszystkie wasze opinnie i oceny naszego pierwszego trailera. Pomogoa one nam tworzyc lepsze filmy. Wasze wymienione plusy i minusy są dla nas bardzo ważne w kolejnych działalnościach. Mogę już Wam zdradzić, że już niebawem ruszą prace nad naszą kolejną produkcją. Gwarantuję Wam, że zaskoczymy Was czymś nowym. Narazie nie zdradzam szczegułów. Jeszcze nie wiemy kiedy ostatecznie ujrzy światło dzienne nasz kolejny trailer z serii Tomb Raider Legend.
_________________

 
 
 
fanfan100 
Obieżyświat


Dołączył: 27 Lut 2005
Posty: 942
Wysłany: 12-05-2006, 12:47   

Tak was pierwszy trailer jest bardzo fajny tylko jedna recz mnie razi :/

Że Pianist za wszelką cenę stara się pisać oficjalnie a przecież jest normalnym użytkownikiem forum i to troche denerwujące ale to tylko moje zdanie :P Tak to filmik oke ;)
 
 
Jerrem_Y 
Obieżyświat



Dołączyła: 05 Mar 2006
Posty: 1017
Skąd: Poznań
Wysłany: 12-05-2006, 14:39   

Łuuu fanfan100 -> zgadzam się :-P wszystko fajnie pieknie, ale po co tak oficjalnie i powaznie :-P mi się podoba takie Paciejowe, skromne podejście xD (o filmikach juz nie wspomne xD )
 
 
Kamcia 
Odkrywca



Dołączyła: 26 Lip 2005
Posty: 1766
Wysłany: 12-05-2006, 19:25   

Cytat:
Łuuu fanfan100 -> zgadzam się :-P wszystko fajnie pieknie, ale po co tak oficjalnie i powaznie :-P

A według mnie to jest nie denerwujące tylko śmieszne. :P Niby oficjalnie ale błędów to tyle, że... :P Nie trzeba być tak oficjalnym, bo żadną wielką, świetną firmą nie jesteście. ;) Moje zdanie. :D
A właśnie sobie ściągnęłam jeden z filmików Pacieja i muszę się zgodzić z Jerem_Y -> są świetne. :) Niektóre nawet lepsze od tych które dał nam Eidos. :690: :P Gratuluję. :)
 
 
 
Tom Raider 
Podróżnik



Dołączył: 18 Lip 2005
Posty: 271
Skąd: Suldanesselar
Wysłany: 12-05-2006, 21:15   

http://rapidshare.de/file...er0002.rar.html

Swieżutki filmik made by me and 2-óch moich kumpli. Sorki, że muzyka taka sama jak w pierwszym filmiku, ale nie chciało mi się grzebać w poszukiwaniu innej. Mam nadzieję, że sie spodoba.
_________________
-That sounded permanent.
-Death by irony is always painful... amateurs.
 
 
Paciej 
Łakocie i Witaminy


Dołączył: 28 Mar 2005
Posty: 1825
Wysłany: 12-05-2006, 21:56   

Uh oh ah schlebiają mi państwo, z czego bardzo się cieszę :P Niestety ma firma nie przewiduje w najbliższym czasie nowych trailerów bo nie chce się jej szanownego tyłka ruszyć i nagrać nowych scen ;) Oficjalne Oświadczenie Pacieja i TRARTSTUFF w skład którego wchodzi on sam :P A te oświadczenia też się z Tobą Kamcia zgodzę są śmieszne na maxa :P Już ciągnę Tom Twojego filmasa :D
 
 
Jerrem_Y 
Obieżyświat



Dołączyła: 05 Mar 2006
Posty: 1017
Skąd: Poznań
Wysłany: 12-05-2006, 23:48   

Szczerze musze przyznać, że mylą mi się już te wasze produkcje... :-P chyba trochę się wzorujecie na sobie nawzajem, wyłapujecie świetne momenty i je dublujecie oczywiście po swojemu, ale jednak wyglądaja bardzo podobnie :) więcej swoich pomysłów Panowie! Chociaz łatwo mi mówić.. wiem, że to jest trudne :) -> jednak oceniam i radzę :-P

Tom Raider -> kolejna świetna produkcja, oprócz muzyki, którą juz usprawiedliwiłes nie mam żadnych zarzutów! Filmik (kolejny zresztą) od deski do deski genialny! Gratulacje dla Ciebie i bezimiennych kumpli :690: OMG! Tu znalazłam czego szukałam :690: świetnie zaplanowane walki! Spektakularne i ślicznie wykonane, zarazem urozmaicone i miłe dla oka :)

Paciej -> nie nazywaj się firmą, przed chwilą doceniałam Twoją skromność :-P chyba sobie żartujesz, rusz tyłek i do roboty! :690:
 
 
The Pianist 
Praktykant



Dołączył: 31 Lip 2005
Posty: 129
Skąd: Wawa
Wysłany: 13-05-2006, 00:15   

Tom Raider → widzę, że się starasz. I to się bardzo chwali. Ale jednak ja dostrzegam pewne niedociągnięcia.

1. To jest trailer, nie powinno być w takiego typu filmach napisow koncowych typu reżyseria, obsada, pochodzenie. A te pączki po co żeś wcisnął? Może poproszę jeszcze o numer biustu Pameli Anderson w napisach?

2. Muzyka......powinieneś wybrać inny utwór. Raz, że już go wykorzystałeś, a dwa, że jest przereklamowany. On jest znany w swoim rodzaju (techno). Nawet ja, który nie słucham techna znam ten utwór. Powinieneś dawać muzykę mało znaną ale zarówno dobrą i pasującą do filmiku. A poza tym bardzo brzydko ją urwałeś na końcu.

3. Głupio wygląda napis TRL na początku. Jeszcze raz powiem : nie daje się żadnych napisów przy trailerach. Każdy profesjonalista ci to powie.

4. Niektóre sceny są stanowczo za długie. Np. w Ghanie przy walącym się głazie przy skokach po tyczkach.

5. I weź se znajdź jakiś inny pogram co nie wyświetla napisów typu fraps.com. Takie napisy podkreślają bardziej amatorskość, a zwłaszcza twoją amatorskość.

miłej nocy wszytkim. I żeby nie kończyć oficjalnie, to : :703:
_________________

 
 
 
P@wel 
Podróżnik



Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 286
Skąd: Szczecin
Wysłany: 13-05-2006, 00:34   

Oj oj popieram w 100% The Pianist. Trailer nie powinien miec zadnych napisow typu CREDITS, a tym bardziej takich debilnych typu paczki :gupek: Czy widzieliscie w oficjalnych trailerach Eidos'u napisy koncowe albo nazwe gry na samym poczatku ? NIE ! Mnie takze denerwuje napis FRAPS.COM :gupek: A tak w ogole to ile zajelo ci to miejsca po nagraniu ? 10gb ? :hehe: Nie podoba mi sie to, ze wykorzystales nasz pomysl z pokazaniem walki w Nepalu i nie tylko. Ogolnie wiekszosc scen jest sciagnieta od innych :584: Muzyka tez :censored: Ogolnie ode mnie dostajesz 6,5/10 :matrix:

DOBREJ NOCY :nana:
_________________
ABSOLUTELY Angelina Jolie
Maybe I'm crazy but I really love her.
 
 
Jerrem_Y 
Obieżyświat



Dołączyła: 05 Mar 2006
Posty: 1017
Skąd: Poznań
Wysłany: 13-05-2006, 00:56   

Hahahaah :hehe: nieźle sie usmiałam!
Tom Raider nie robi oficjalnych trailerów Eidosu, nie mianował się żadnym oficjalnym producentem, nie nazwał się żadną wytwórnią ani nie napisał, że to jest trailer :-P i dlatego, że tego nie zrobił ma prawo do napisów początkowych, końcowych oraz pączków! I każdy specjalista Ci to powie :hehe:
O komentarzu na temat za długich scen się nie wypowiem -> przejrzyjcie jeszcze raz wasz "trailer" :-P
"Weź se znajdź jakiś program" :-P :hehe: ahh my amatorzy chowajmy się...
Dla mnie głupio wygląda ten wasz trailer, który się zaczyna od razu od jazdy w Peru, jaaak to wygląda! Weźcie se coś z tym zróbcie :hehe:
Muzyka: ok jest minusem, że powtorzona - ale co chcecie od tego kawalka, naprawde fajnie wpasowany!
Sceny może i trochę ściagnięte, ale wy do nich nie macie żadnego prawa :-P bo chłopak nakręcił je sam i too dużo lepiej :hehe: wybaczcie :matrix: wypuszczając taki oficjalny trailer na rynek musicie być świadomi, że amatorzy będa sie na was wzorowac!! xD
JEDNAK o gustach sie nie dyskutuje, szanuuje wasze zdanie mimo, że jest dla mnie smieszne :) może i wasze zarzuty są celne (nie dla mnie), moooze i ktoś wyciągnie wnioski z waszych wypowiedzi :)
W cynizmie Panowie.. nikt was nie przebije! Radze sie nawrocic... :-P

EDYT:
FreakMatek! pięknie dopełniłeś moje wyśmianie powyższych postów :hehe:
  
 
 
FreakMatek! 
Podróżnik



Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 603
Skąd: Porno i Duszno
Wysłany: 13-05-2006, 01:01   

Nie mogę uwierzyć w to, co właśnie przeczytałem... Sorry The Pianist i P@weł, ale czy Wy zwariowaliście ???? (bez obrazy). Nie wiem czy to wasze EXCALIBUR STUDIO (heh :hehe: ) stworzyło jakiś kodeks, ale co to za głupie wskazówki przytaczasz Pianisto ?? Przecież tworzenie takiego filmiku to rzecz dowolna, pole do popisu dla wyobraźni.. a Ty tu walisz jakieś pseudofachowe wytyczne :gupek:
Cytat:
1. To jest trailer, nie powinno być w takiego typu filmach napisow koncowych typu reżyseria, obsada, pochodzenie.

A kto Ci powiedział, że to trailer.. ?? Wiesz, temat nazywa się "Filmy TR Legend" a nie "Trailery tworzone według ścisłego schemantu wyssanego z palca".
Cytat:
Muzyka......powinieneś wybrać inny utwór.

To mnie mocno rozbawiło :hehe: Może stworzycie także spis dopuszczalnych utworów, hę ??. A niech sobie nawet Mandarynę wrzuci :P
Cytat:
Jeszcze raz powiem : nie daje się żadnych napisów przy trailerach. Każdy profesjonalista ci to powie.

A dlaczego niby... ??? Czyli nie mogę wstawić żadnego napisu do filmiku bo profesjnalista Twojego pokroju tak mówi (ględzi ??).. A to dobre znowu :D
Cytat:
I weź se znajdź jakiś inny pogram co nie wyświetla napisów typu fraps.com. Takie napisy podkreślają bardziej amatorskość, a zwłaszcza twoją amatorskość.

A Ty "profesjonalisto" weź SE znajdź lepszy sprzęt bo Twoje filmiki dziwnie przycinają się podczas projekcji i nie wygląda to zbyt ładnie i fachowo (Każdy profesjonalista Ci to powie :690: )
Poza tym wiele nagranych przez was scen jest po prostu brzydka... kamera lata niewiadomo gdzie i wygląda to dosyć niedbale..

No.. to tyle.. a wy wszyscy twórzcie sobie co chcecie i jak chcecie... :)

Oooo... Yerrem mnie wyprzedziła :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2017 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.311 sekundy. Zapytań do SQL: 10