FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
Co bylo a czego nie ma w Legend
Autor Wiadomość
Integral 
Archeolog



Dołączyła: 10 Cze 2006
Posty: 2536
Skąd: Sin City
Wysłany: 10-02-2007, 18:55   

TRL by się nie sprzedawało, bo za duży poziom tródności by był :roll:
Zreszta nie nastawiałabym się w ten sposób, nie wierzę, ze CD chciało dać do Legendy cokolwiek zagadkowego :p
_________________
Don't waste your time or time will waste you
  
 
 
wodnica 
Student



Dołączyła: 30 Gru 2006
Posty: 85
Skąd: inad
Wysłany: 10-02-2007, 19:00   

I chyba ominęła nas jakaś ciekawa zagadka...

Zgadzam sie z K@tem. Dla mnie ta zagadka wyglada na nie tylko ciekawa, ale i chyba trudna taka jakas...i szkoda, zesmy sie nie mogli osobiscie o tym przekonac. I tez uwazam, ze fajnie by bylo, gdyby Crystalsi dorzucili ten wyciety level jako bonus np do TRAnniversary. Nie bede zaskoczona, jesli w grajac z Anniversary ktorys z leveli bedzie podobny do tego wycietego z Legend, bo skoro maja juz w sumie "gotowca"...

Wywalony poziom bardzo moim zdaniem przypomina Boliwie, nic dziwnego, ze CD postanowili ktorejs z tych dwu lokacji sie pozbyc.
 
 
Barbie 
Odkrywca


Dołączyła: 23 Gru 2003
Posty: 1557
Wysłany: 10-02-2007, 21:54   

Kurczę, dziwię się twórcom, że przyznają się do wycięcia levelu, czemu według nich to ma służyć? Nikt się nie ucieszy, zawsze będą głosy, że buu, że szkoda, że jak oni mogli, że byłoby faaajniej. Zaufajmy im, mają doświadczenie, robią gry, wiedzą jak to wszystko złożyć do kupy. To, że my lubimy TR i moglibyśmy na każdy weekend, albo przynajmniej na co drugi, dostawać nową część, najlepiej skomplikowaną, to inna sprawa niż to, że oni wiedzą, co robią. Jeżeli więc poziom nie był wycięty z pośpiechu, a wszystko wskazuje na to, że nie był, to znaczy, że nie pasował do gry. Naprawdę nie wiem, po jakie licho się przyznają, że cokolwiek wycinają z gry... Może lubią jęczenia fanów.
 
 
Integral 
Archeolog



Dołączyła: 10 Cze 2006
Posty: 2536
Skąd: Sin City
Wysłany: 10-02-2007, 22:08   

Może przyznają się do wycięcia levelu, bo po prostu znają się na rzeczy? Sama raczej takich pytań sobie nie zadawałam, nie wszystkie działania musza miec jakiś cel. Być może chcieli w ten sposób pokazac ogrom swoich zamiarów i pomysłowość, a być moze jednego desperata rzuciła dziewczyna i zechciał się dobić puszczając info w świat. A być może po prostu powiedzieć prawdę ;-)
_________________
Don't waste your time or time will waste you
 
 
Barbie 
Odkrywca


Dołączyła: 23 Gru 2003
Posty: 1557
Wysłany: 10-02-2007, 22:18   

W moim poście głównie chodziło o te dziwne jęczenia, przecież naprawdę wiedzą, co robią. Szczerze powiedziawszy w TR1 nie pasowała mi długość leveli w klasztorze, wkurzały mnie, może tak samo wkurzałby mnie ten poziom? Nie mam pojęcia, zaufam komuś, kto zna się lepiej zamiast tradycyjnego "jak oni mogli, byłoby super". Może by było, może nie, a to pytanie, po co się przyznają to raczej nie była moja najważniejsza myśl, tak przy okazji mnie to zaciekawiło. Po co by mieli udowadniać, że umieją zrobić jeszcze jeden level? :gupek: Pewnie umieją wiele innych rzeczy oprócz tego. Teoria z dziewczyną chyba najlepsza :p
 
 
ObcyKontraLara 
Nowicjusz


Dołączył: 13 Lut 2007
Posty: 11
Wysłany: 13-02-2007, 21:46   

Gra bardzo podobna do prawdziwego życia wkońcu lara może mie tylko 2 Bronie (dodatkowe utrudnienie) a nie czasy w których lara w jedym 20cm plecaczku mieściła:
Uzi , Shotgun ,Bazooke (?) , Harpun , M16 , mp30 , mp15 ... itp:.


P.s
Może uzi nie ale reszte tak
 
 
Nata 
Nowicjusz



Dołączyła: 27 Mar 2007
Posty: 2
Skąd: z Gdańska :-)
Wysłany: 27-03-2007, 15:21   co byście ulepszyli?

Wyobraźcie sobie że jesteście twórcami gry tomb raider , co byście w grze ulepszyli ?
ja bym dodała więcej umiejętności i broni :matrix:
_________________
NATA
 
 
Galdir 
Student


Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 58
Skąd: Grojec
Wysłany: 27-03-2007, 16:16   

Hmm, jak dla mnie za dużo gdybania na temat rzeczy, nad którymi nie mam kontroli :)
 
 
 
Aniaa 
Obieżyświat



Dołączyła: 08 Kwi 2007
Posty: 984
Wysłany: 28-04-2007, 22:44   

Nie ma szukania kluczy, przesuwania dźwigni, wciskania guzików, znajdowania apteczek, naboi. Dla mnie źle się stało, że zrezygnowano z tych rzeczy.
 
 
Sklejka 
Podróżnik



Dołączyła: 13 Maj 2007
Posty: 288
Skąd: Z Asgardu
Wysłany: 18-09-2007, 18:39   

Nie ma trudnych zagadek, bladzenia po grobowcach(idziemy przed siebie bez zastanowienia nawet kamien w ghanie ktorym zatrzymywalo sie kolce byl jak na zawolanie i jeszcze zip podpowiadal), nie ma malych apteczek, nie ma egiptu :( , nie ma jeszcze wielu fajnych rzeczy.

wodnica napisał/a:
Nie bede zaskoczona, jesli w grajac z Anniversary ktorys z leveli bedzie podobny do tego wycietego z Legend, bo skoro maja juz w sumie "gotowca"..


jesli mialby byc ten gotowiec to napewno nie wlozyliby go do anniversary (zreszta juz po premierze) jak juz to do TR8.
_________________
:O
 
 
slawciun 
Podróżnik


Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 745
Wysłany: 19-09-2007, 20:00   

nie no na moje to powinni dac te lvl..
na reklamach wygladaly swietnie..
na tapetach tez..

eh.. no szkoda =]
ogolnie mam nadzieje ze w TR8 wymysla cos w stylu jedynki "dojdz do drzwi na klucz.. cofnij sie kilka pomieszczen wstecz, zauwaz ukryta dzwignie, pojdz w nowe miejsce po klucz, odnajdz droge do tych drzwi do ktorych jest ten klucz..." no i dalej wiadomo :P

POzdro!
:wotr:
 
 
 
Monia 
Student



Dołączyła: 21 Kwi 2007
Posty: 49
Skąd: Łódź
Wysłany: 19-09-2007, 20:51   

slawciun napisał/a:
cofnij sie kilka pomieszczen wstecz

wolałabym gdyby nie było cofania się, bo tego nienawidzę...
 
 
slawciun 
Podróżnik


Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 745
Wysłany: 22-09-2007, 11:43   

Cytat:
wolałabym gdyby nie było cofania się, bo tego nienawidzę...


a to chyba dopiero od legendy zaczelas grac :P
chociaz w legendzie tez trzeba bylo sie cofnac w kliku miejscach :P

przeciez poprzednie TR.. wlasnie na tym polegały..

:pozdro: :wotr:
 
 
 
bobonton2 
Podróżnik


Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 518
Skąd: P-ń
Wysłany: 22-09-2007, 12:28   

LEGEND ogólnie jest super.... no może jedynie uzików brakuje :matrix: a tak to chyba moja ulubina część TR, choć anniversary prawie jej dorównało. Moje skromniutkie zdanie
 
 
Monia 
Student



Dołączyła: 21 Kwi 2007
Posty: 49
Skąd: Łódź
Wysłany: 22-09-2007, 14:23   

slawciun napisał/a:
a to chyba dopiero od legendy zaczelas grac

tak zaczęłam grać od Legendy :P
slawciun napisał/a:
chociaz w legendzie tez trzeba bylo sie cofnac w kliku miejscach

gdzie? O.o
slawciun napisał/a:
przeciez poprzednie TR.. wlasnie na tym polegały..

nie wiem, bo nie grałam. to znaczy zaczynam grać w AoD, ale wcześniej nie grałam w inne części oprócz Legendy.
 
 
slawciun 
Podróżnik


Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 745
Wysłany: 03-10-2007, 10:13   

Monia -> tosh cofamy sie do głownej hali, np w Ghanie. Musimy pojsc na gore, odblokowac "tame" aby woda splywala na drugie koło =] i musimy sie cfnac do głownej sali, =] to juz pierwszy taki maly przyklad =]
:pozdro: :wotr:
 
 
 
Monia 
Student



Dołączyła: 21 Kwi 2007
Posty: 49
Skąd: Łódź
Wysłany: 03-10-2007, 20:39   

slawciun napisał/a:
Monia -> tosh cofamy sie do głownej hali, np w Ghanie. Musimy pojsc na gore, odblokowac "tame" aby woda splywala na drugie koło =] i musimy sie cfnac do głownej sali, =] to juz pierwszy taki maly przyklad =]

hmm... akurat to mi nie przeszkadzało. ale jakby trzeba było cofać się dużo razy to raczej by mi się to nie podobało...
 
 
Kepke 
Nowicjusz



Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 9
Wysłany: 05-01-2008, 21:48   

Legenda jest świetną grą aczkolwiek wiele jej brakuje. Mnie zip i brak guzików ułatwiły i powiem szczerze uprzyjemniły granie. Nie przepadałem zawsze za łażeniem cały czas w tym samym miejscy bo nie miałem kluczyka. To właśnie w legendzie mi się spodobało. Mogę cały czas brnąć do przodu jak prawdziwa lara. :D

o do trailerów i rzeczy które nie pojawiły się w grze żałuję jedynie tych kół. Mogło być ciekawie.
_________________
Silence! I kill you!
 
 
 
rainy_sky 
Nowicjusz


Dołączyła: 09 Sty 2008
Posty: 12
Skąd: Śląsk
Wysłany: 09-01-2008, 10:46   

Legend jest super, OK. ale jej największą wada jest że przeszłam ją w 2 dni....:| może zrobiliście to szybciej ale.... 2 dni? myślałam że bede sie z nią męczyć z miesiąc....
_________________
move along, you make this place look crowded
 
 
Grindy 
Obieżyświat



Dołączyła: 10 Paź 2006
Posty: 1198
Wysłany: 09-01-2008, 11:03   

Są tu tacy, którzy przeszli w 5 godzin... (nie mam broń Boże siebie na myśli :P )
_________________
:<D
:kawa:
It's not age honey, it's milage :D
 
 
Integral 
Archeolog



Dołączyła: 10 Cze 2006
Posty: 2536
Skąd: Sin City
Wysłany: 09-01-2008, 21:26   

Są tacy, którzy mają bardziej rozbudowane zdanie co do wad :p (broń Boże nie mam na myśli Grindy...)
_________________
Don't waste your time or time will waste you
 
 
klauduchaa 
Nowicjusz



Dołączyła: 25 Maj 2008
Posty: 24
Skąd: Toruń
Wysłany: 26-05-2008, 20:45   

Najbardziej denerwujące według mnie, czego brak TRL:
*3 apteczki w ekwipunku
*pistolety + tylko jedna broń [ zamiast tak jaki kiedyś: pistolety, shotgan, uzi, itp. ]
*zbyt proste zagadki, lokacje

:607:
 
 
Lula 
Student



Dołączyła: 19 Lut 2008
Posty: 43
Wysłany: 01-06-2008, 10:29   

Gdy tylko ją kupiłam myślałam - "ruski rok ją będe przechodziła" (inne TR - utykałam zawsze), a tu... no super grafika itd. grało się dobrze, ale... jednej rzeczy mi zabrakło - dreszczyku, gdy idę, że coś na mnie wyskoczy zabije, tylu zagadek, pomieszczeń, w których nie wiesz gdzie iść itd. TRL wiele brakuje, a przeszłam, (gdy był czas gry napisany) dwa dni. Amanda - najłatwieszy boss w grze. Gra ogólnie jest fajna, ale to już nie ten TR co wcześniej.
 
 
 
xXAngelinAXx 
Nowicjusz



Dołączyła: 14 Cze 2008
Posty: 16
Skąd: Europa :)
Wysłany: 14-06-2008, 22:13   

A mnie denerwuje w grze to że :
1. Za mało apteczek w ekwipunku
2. Cała gra zbyt łatwa
3. Można mieć tylko 2 bronie
4. Croft Manor jest za mały
5. Najtrudniejszy boss w grze jest tym najłatwiejszym :D

[ Komentarz dodany przez: Integral: 14-06-2008, 23:04 ]
Ale chrzanisz, waćpanna. Najtrudniejszy najłatwiejszym?
_________________
Faith isn't part of my programming, so I wanna kill u and then I'll be sure if resurrection is a true...
 
 
Sas_ 
Podróżnik



Dołączyła: 04 Lip 2009
Posty: 249
Skąd: Polska/Gdańsk
Wysłany: 22-07-2009, 11:57   

Nie no co za debile tyle wyciąć z gry, szkoda... Bardzo fajnie wygląda ta lokacja z laserami.
Najbardziej debilne bylo to że wycięli tą zagadkę z kołami gdzieś w Ameryce czy tam lokację, Bo byłoby za dużo ameryki i level by nie pasował ? dlaczego bo w grze bylaby aż 1 zagadka? cholera o 1 zagadkę za dużo TRL było banalnie prostackie 0 trudności szkoda gadać. jeszcze kumpel mi molwil że w Legendzie mialbyc ogród i moje ostateczne pytanie brzmi czemu z tego wszystkiego zrezygnowali no pytam się po jaką cholerę?!! O_O

[ Komentarz dodany przez: e_g: 22-07-2009, 15:28 ]
Pisz składniej i mniej chaotyczniej.
_________________
Satan's Gonnah Yeat Chu :3
(Tak wpadłam po to aby sobie zapdejtować twarz, ale śmiesznie, co nie kociaki?)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2017 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.16 sekundy. Zapytań do SQL: 11