FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
Jaki jest wasz ulubiony poziom w TRAOD?
Autor Wiadomość
ObcyKontraLara 
Nowicjusz


Dołączył: 13 Lut 2007
Posty: 11
Wysłany: 13-02-2007, 22:05   

mi się podobały wszytkie lvl oprócz :

1.Strachov fortess (może dlatego że sie gra wyłancza :( )
2.the Hall of Seasons ( nie dos że u mnie llara rusza się jak Mucha w smole , przerywa co chwile to jeszcze najdłuższy level :( )

P.S
Po Sf(strachov fortess) nie moge grac dalej :(

Kasia Trent
Odpisałam Ci w innym, topicu, jak sobie poradzić z tym problemem :roll:
 
 
keyka 
Nowicjusz


Dołączyła: 19 Wrz 2005
Posty: 5
Wysłany: 15-02-2007, 16:01   

Najlepszy level (dla mnie :P ) to The Serpent Rouge. I nie będę się tu wyróżniać :-P fajna muzyczka, ogólnie fajny motyw z dyskoteką xD
Podoba mi się jeszcze walka z Proto, ale już nie tak bardzo, bo wiadomo... Kurtis ;P

ps. dawno mnie tu nie było :D
 
 
KK 
Student



Dołączyła: 22 Lut 2007
Posty: 57
Wysłany: 24-02-2007, 18:02   

Moje ulubione poziomy: The Serpent Rouge, Parisian Back Streets, Von Croys Apartament (bo ma fajny dom) , Parisian Ghetto i Bouchard Hideout. hehe i jeszcze ta walka z Czerwonym Duchem.. poprostu dla mnie jest ten poziom cool. xD xD xD
 
 
Diana Trent 
Student



Dołączyła: 23 Lut 2007
Posty: 76
Skąd: z Gdyni
Wysłany: 25-02-2007, 11:45   

Moje ulubione a nawet najulubieńsze poziomy to :

The Serpent Rouge (Disco !! ^^) , Von Croys Apartament (Tajemniczy , fajny dom..) , Bouchard Hideout (Szczury , zapadnie itp. itd. xD ) and .. The Sanitarium (Kurtis ^^ :* )
_________________
/ .. Pamiętasz kiedy to dotknełam ? To odwzajemniło dotyk .. /

TR Editor : Crystal Of Life
Obecny poziom : The Submarine
 
 
 
Sumiregusa 
Student



Dołączyła: 22 Lut 2007
Posty: 41
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-02-2007, 12:24   

Jak narazie nikt nie wspomniał jeszcze o levelu 4ech żywiołów, przynajmniej nie widziałam.. Jak oceniacie ten level?
_________________
"VIVE MEMOR, QUAM SIS AEVI BREVIS"
 
 
 
Diana Trent 
Student



Dołączyła: 23 Lut 2007
Posty: 76
Skąd: z Gdyni
Wysłany: 25-02-2007, 19:22   

Sumiregusa => Hmm , w 4-terech żywiołach podobało mi się wyzwanie ziemi , czyli niektóre platformy spadały w przepaść. Też próba Ognia była dobrym starciem. Można i powiedzieć że też wody. Powietrza nie był to aż taki fajny z tymi filarami.

Czyli podobały mi się wyzwania : Ognia , Wody , Ziemi
_________________
/ .. Pamiętasz kiedy to dotknełam ? To odwzajemniło dotyk .. /

TR Editor : Crystal Of Life
Obecny poziom : The Submarine
 
 
 
Amy 
Podróżnik



Dołączyła: 24 Lut 2007
Posty: 277
Skąd: Avalon ;)
Wysłany: 25-02-2007, 19:45   

Mi też się podobały te 4 żywioły :D a także Luwr ;) (może trochę mniej jego brudne kanały, ale Luwr jest cool) :pozdro:
_________________
Angel of darkness
Angel of darkness
Don't follow your command
But I will fight and I will stand
 
 
 
Sumiregusa 
Student



Dołączyła: 22 Lut 2007
Posty: 41
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-02-2007, 22:05   

Diana, proszę cię, ja na levelu Ziemi załamałam się zupełnie.. Mijały miesiące a ja nie potrafiłam tego przejść :P I juz miałam poprostu dosyć słuchania krzyku spadającej Lary :D
Amy - Louvr na zawsze the best! :D
_________________
"VIVE MEMOR, QUAM SIS AEVI BREVIS"
 
 
 
Amy 
Podróżnik



Dołączyła: 24 Lut 2007
Posty: 277
Skąd: Avalon ;)
Wysłany: 25-02-2007, 22:12   

No tak... przyznaję, że Ziemia jest trochę męczące.... Ja się męczyłam przy powietrzu... Ciągle niemogłam sobie trafić na kłody drewna i Lara raz po raz spadała.... w pewnym momencie miałam ochote wylączyć dźwiek :D :d :-P
_________________
Angel of darkness
Angel of darkness
Don't follow your command
But I will fight and I will stand
 
 
 
Gloomy Angel 
Student



Dołączyła: 09 Lut 2007
Posty: 44
Wysłany: 26-02-2007, 17:48   

Ja natomiast odwrotnie- męczyłam się przy ziemi, a powietrze przeszłam nawet szybko.
Ale woda i ogień to już była pestka ;)
_________________

 
 
Sumiregusa 
Student



Dołączyła: 22 Lut 2007
Posty: 41
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-02-2007, 16:07   

No to tylko ja miałam z tym wszystkim takie trudności? :hehe: O masz... dla mnie wszystkie te żywioły były skomplikowane i nie do przejście ;p
_________________
"VIVE MEMOR, QUAM SIS AEVI BREVIS"
 
 
 
Amy 
Podróżnik



Dołączyła: 24 Lut 2007
Posty: 277
Skąd: Avalon ;)
Wysłany: 03-03-2007, 18:17   

Zywioły są fajne :D ja się pogubiłam potem jak trzeba zejść w doł, bo jak się wraca z dolu to nie wiedzialam co robić :( ale na szczescie wpadlam na pomysł :D i się udało..... To i tak nie zmienia faktu, że uwielbima Luwr :D ;) :matrix: :-P
_________________
Angel of darkness
Angel of darkness
Don't follow your command
But I will fight and I will stand
 
 
 
mari 
Podróżnik



Dołączyła: 27 Mar 2007
Posty: 258
Skąd: Poznań
Wysłany: 13-04-2007, 22:59   

mnie tez najbardziej podobaly sie hall of seasons i te 4 zywioly oraz to muzemym co trzeba bylo skakac miedzy laserami xD :matrix: xD :) :-P :pozdro:
_________________
"Bo życie jest jak pudełko czekoladek.
Nigdy nie wiesz, na co trafisz"
<3
 
 
 
Maati 
Obieżyświat


Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 1016
Skąd: Kraków
Wysłany: 14-04-2007, 18:52   

A mi chyba najbardziej podobał się level-Zakład badań biologicznych.Taki fajny xD Dużo zieleni i taki inny od pozostalych.
 
 
..::;;PeeT;;::. 
Podróżnik



Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 718
Wysłany: 14-04-2007, 19:42   

Ja lubię Zakład badań morskich, Fortecę na Strahovie, Sala pór roku i Galerie Luwru :)
 
 
Aniaa 
Obieżyświat



Dołączyła: 08 Kwi 2007
Posty: 985
Wysłany: 24-04-2007, 20:11   

The Bio Research Facility. Bardzo ładna sala z roślinami.
 
 
Ston Zephymosa 
Podróżnik



Dołączył: 27 Gru 2006
Posty: 213
Wysłany: 24-04-2007, 22:59   

Ja tak lubie lvl: Wszystkie zwiazane z Luwrem, Podziemne wykopaliska, Sala Pór roku, i The Bio Research Facility lubie bardzo jak jest duzo zieleni w TR :)
 
 
al-Kahinat 
Podróżnik



Dołączyła: 22 Maj 2007
Posty: 626
Skąd: Katowice
Wysłany: 21-06-2007, 18:13   

Ja lubię najbardziej levele przypominające stare dobre Raidery. Czyli salę pór roku i wszystkie 4 żywioły, przy czym Breath of Hades podoba mi się najbardziej. Jednak czuję pewien niedosyt, jakby zabrakło "trudności". Jakaś pustka zieje nie tylko pod nogami.
_________________
Unholy
 
 
Kurtis_T 
Nowicjusz



Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 17
Skąd: z Ostródy
Wysłany: 26-06-2007, 19:43   

Moje ulubione levele w TR to :

->Louvre Strom Drains
->The Archeological Dig
->Galleries Under Siegie
->Von Croy’s Apartment
->The Bio-research Facillity
->Aquatic Research Area
->Boss – Karel
:pozdro:
_________________
" W Zakamarku Każdej Duszy,Drzemie Cień Zła
--- Werner Von Croy ---
 
 
 
Hay xD 
Student



Dołączyła: 11 Lip 2007
Posty: 85
Wysłany: 23-07-2007, 20:21   

Aquatic Research Area -- To zdecydowanie najlepszy level :) Lara ma świetne ubranko, ale jedyną rzeczą która mnie zdziwiła było to, że panna Croft nie miała płetw, chociaż na wielu promujących fotkach je miała :(
_________________
''My name is Claire Bennet...
I don't know why
I don't know how
But I can't be hurt yet... ''

 
 
 
Boone 
Obieżyświat



Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 947
Wysłany: 24-07-2007, 16:39   

Jednym z poziomów które lubie w TAOD to "Parissian Backstreets",maja taki ciekawy lekko mrohhny klimacik jak z jakiegos thrillera,zapuszczone dzielnice,odgłosy syren i helikopterów...podoba mi sie zwłaszcza ta wycieta część lokacji. Szkoda że jest tak zabugowana ;( ;( :pozdro:
 
 
Luthien 
Podróżnik



Dołączyła: 06 Lut 2007
Posty: 605
Skąd: Katowice
Wysłany: 24-07-2007, 22:56   

al-Kahinat napisał/a:
Ja lubię najbardziej levele przypominające stare dobre Raidery. Czyli salę pór roku i wszystkie 4 żywioły


Dokładnie :) Te levele najbardziej mi się podobały. Pamiętam, że mogłam je przechodzić bez końca ;-)
_________________
 
 
Jarek 
Nowicjusz


Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 7
Wysłany: 30-08-2007, 09:40   paryz czy praga ?????

hej piszta mi no tu jaka stolica bardziej sie wam podobała
Paryz czy Praga ???????? bo mi Paryz ze wzgledu na luwr i mieszkanko Von Croa
I jedna mala sprawunia ( ma ktos moze linki do sciagniecia Pizza Cheater ???? za wszystkie linki wielkie dzieki) :croft: :offtopic: :censored:
_________________
Ksiadz95
 
 
Cez 
World of Tomb Raider



Dołączył: 12 Gru 2003
Posty: 4018
Skąd: Tczew/3city
Wysłany: 30-08-2007, 10:57   

Podobny temat juz istnieje.
_________________
 
 
Krzysiu 
Nowicjusz



Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 28
Skąd: Pruszków
Wysłany: 30-08-2007, 20:16   

Cez napisał/a:
Podobny temat juz istnieje.

Ale skoro już ktoś założył to sie też dodam :-P .
Najbardziej mi się podoba ten poziom w Luwrze i te wykopaliska.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2019 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.086 sekundy. Zapytań do SQL: 10