FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
Pomoc w przejściu
Autor Wiadomość
Menkaure 
WoTR Team



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 1744
Skąd: Z Bulerbyn
Wysłany: 23-03-2016, 22:07   

Ja tam nie miałem problemu z tym skokiem na x360. A o sekretach zapomnij. Nowy Tomb Raider to przecież opcjonalne grobowce i kultowe już "I hate tombs" :)
_________________
 
 
krtomb 
WoTR Team



Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 1066
Skąd: Helheim
Wysłany: 24-03-2016, 17:53   

Ale w ryżu ona nic takiego nie powiedziała ;)

Liczę, że w kolejnej części będzie przeskok czasowy i że Lara będzie już bardziej harda a mniej jojczliwa...

No co? Pomarzyć można, nie? :D
_________________
"In place of a dark Lord you would have a queen! Not dark but beautiful and terrible as the dawn! Treatreous as the sea! Stronger than the foundations of the Earth! All shall love me and despair!"
 
 
F1ame 
Nowicjusz



Dołączył: 15 Kwi 2016
Posty: 6
Skąd: Gdynia
Wysłany: 16-04-2016, 13:02   

Coś mi się wydaje, że przegapiłem gdzieś skrzynię ze strzałami do wspinaczki, czytałem jakieś solucje jednak w grze coś ich nie mogę znaleźć. Przeszedłem już Akropol i jestem w drodze do Obozu Ocalałych - chyba powinienem już je mieć na tym etapie?

Mam jeszcze problem z Potrójnym Strzałem (Podwójny też mi nie wychodził). Niby powinienem wysłać 3 strzały do grupki drabów na napiętym łuku i pełnym zbliżeniu, jednak nic takiego się nie dzieje - wciąż wylatuje jedna... jest na to jakiś sposób?
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 1744
Skąd: Z Bulerbyn
Wysłany: 16-04-2016, 14:09   

Strzały do wspinaczki dostajesz dopiero jak spieszysz Jacobowi z misją ratunkową.

Potrójny strzał - nie bawiłem się w takie cudawianki.
_________________
 
 
Madziula 
Podróżnik



Dołączyła: 16 Gru 2007
Posty: 667
Skąd: Kraków / Tarnów
Wysłany: 16-04-2016, 14:25   

F1ame, Co do potrójnego strzału - spróbuj najpierw nacisnąć przycisk celowania i zbliżyć widok, a dopiero później naciągnij łuk - celownik powinien sam nakierować się na głowę przeciwnika. Później tylko przesuwasz celownik na kolejnego wroga i znowu powinno go zaznaczyć. Na pewno działa na nieopancerzonych wrogów, nie wiem jak z tymi cięższymi, których nie da się zabić jednym strzałem w głowę.
_________________
 
 
 
F1ame 
Nowicjusz



Dołączył: 15 Kwi 2016
Posty: 6
Skąd: Gdynia
Wysłany: 20-04-2016, 09:09   

W koncu mam już te strzały do wspinaczki:), dostałem przed misją ratunkową Jonah. Potrójny strzał opanowany - super rzecz! Thnx Madziula! :) . Co do opancerzonych to trzeba zastosować poprawkę w postaci posłania kolejnej ostrzegawczej strzały w głowę...;)
 
 
Dariola 
Nowicjusz


Dołączyła: 07 Sie 2016
Posty: 1
Wysłany: 07-08-2016, 19:12   

Witam, mam taki problem z przejściem gry. Mianowicie skacząc na mapie po lokacjach na każdej pojedynczej pokazuje mi 100%, natomiast ogólna mapa świata pokazuje mi 98%. Znalazłam już wszystko, łącznie z DLC Baba Yaga, czy ktoś z Was ma pomysł o co chodzi, a może ktoś tak miał?
Dzięki za odpowiedzi.
_________________
Dariolka.
 
 
MaXoR 
Student



Dołączył: 08 Sty 2016
Posty: 54
Skąd: Via Caravelli
Wysłany: 07-08-2016, 22:31   

Dariola napisał/a:
Witam, mam taki problem z przejściem gry. Mianowicie skacząc na mapie po lokacjach (...)


Zakładając, że to nie jakiś BUG... to z tak ogólnego opisu trudno zgadnąć co pominęłaś. Mogę jedynie zasugerować - Syria - na mapie świata nie wygląda jak reszta lokacji i łatwo o tym zapomnieć lub przeoczyć.
 
 
leven 
Nowicjusz


Dołączył: 11 Sie 2016
Posty: 4
Wysłany: 11-08-2016, 19:42   

Witam :)

Mój pierwszy post :)

Jestem w "Złowrogiej Dolinie"

Muszę się dostać na górę według podpowiedzi, ale od paru godzin nie widzę możliwości.

Na pewno coś przegapiłem, dla tego proszę o wskazówkę.

Tutaj jestem:



Dziękuję.
 
 
Cez 
World of Tomb Raider



Dołączył: 12 Gru 2003
Posty: 3980
Skąd: Tczew/3city
Wysłany: 11-08-2016, 19:47   

A zaglądałeś do naszej solucji? ;) Ta zagadka faktycznie może sprawić trudność.

http://laracroft.pl/tr10/solution6.html

Cytat:
Przed tobą zagadka z kołowrotkami. Wysoko zobaczysz olinowany mechanizm - połącz go z kołowrotkiem. Zakręć nim i opuść dwie platformy, by były na tej samej wysokości. Teraz biegnij szybko w kierunku tej, znajdującej się po lewej stronie, wskocz na nią, przeskocz na drugą i dalej na ośnieżone deski. Znajdziesz drugi kołowrotek. W oddali zobaczysz drewniany budyneczek, w którym jest kolejny, olinowany mechanizm - strzel tam liną i zakręć kołowrotkiem. Zobaczysz kolejną platformę unoszącą się w górę. Niestety, nie zdążysz tam dobiec, więc zjedź po linie niżej i podejdź do pierwszego kołowrotka. Zakręć nim ponownie, ale tym razem ustaw platformy tak, by ta po lewej była ok. 1 metr wyżej niż ta po prawej. By utrzymać to ustawienie zobacz, że po prawej stronie jest olinowany pal - ten nie będzie się obracał, więc stojąc obok niego wystrzel strzałą z linką w mechanizm odpowiedzialny za te dwie platformy. Teraz masz wystarczająco dużo czasu, by dobiec do poprzedniej platformy. Wskocz na podwyższenie w środkowej części lokacji i z niej na linę łączącą kołowrotek z mechanizmem w dolnej części. Wejdź na górę, zakręć kołowrotkiem i podnieś drewnianą windę maksymalnie w górę. Teraz biegnij po platformach po lewej stronie i biegnij przed siebie w stronę trzeciej podniesionej jako ostatnia. Z niej skocz na ścianę i odbij się od pomalowanego na biało fragmentu. Stań na nogach. Idź na koniec podestu i znajdź wajchę otoczoną płotkiem z desek - strzel w nią z łuku i podciągnij - podjedzie coś w rodzaju… kolejki linowej, lecz będzie ona przypominała dom z kurzymi łapkami. Wejdź na pokład gondoli razem z Nadią.
_________________
 
 
leven 
Nowicjusz


Dołączył: 11 Sie 2016
Posty: 4
Wysłany: 12-08-2016, 23:04   

Dzięki za podpowiedź :)

Jutro spróbuję to ogarnąć, bo dziś mam yyy kaca ? :fire:
 
 
leven 
Nowicjusz


Dołączył: 11 Sie 2016
Posty: 4
Wysłany: 13-08-2016, 15:10   

Załatwione i przy okazji załatwiłem Wiedźmę - ciężko było :P



Dzięki za pomoc :)
 
 
Cez 
World of Tomb Raider



Dołączył: 12 Gru 2003
Posty: 3980
Skąd: Tczew/3city
Wysłany: 13-08-2016, 15:12   

Super, nie ma za co :)
_________________
 
 
jolajola1 
Praktykant



Dołączyła: 26 Cze 2006
Posty: 118
Skąd: stolyca
Wysłany: 21-08-2016, 18:25   

jak uruchomić dodatek Przebudzenie Zimnej Ciemności (Cold Darkness Awakened) ?
 
 
 
MaXoR 
Student



Dołączył: 08 Sty 2016
Posty: 54
Skąd: Via Caravelli
Wysłany: 21-08-2016, 23:37   

jolajola1 napisał/a:
jak uruchomić dodatek (...)


Nie czytasz odpowiedzi na swoje pytania ...
@Cez to wyjaśnił - w menu Trybu Wypraw.
 
 
soulfly777kris 
Nowicjusz


Dołączył: 02 Paź 2016
Posty: 2
Skąd: Toulouse
Wysłany: 02-10-2016, 13:50   

Witam
Mam problem z mapą Baba Yaga Świątynia Wiedźmy, Złowroga Dolina bo jest tam motyw kiedy po opanowaniu mechanizmu z linami i zestrzeleniu kilku latarni(mam ich zestrzelonych 7/10) wiedzmy strzelamy z łuku do deski z liną która uruchamia mechanizm dzięki któremu chatka zjeżdża w naszym kierunku ale mi ta chatka nie chce zjechać i nie tylko mi bo na YouTube już kilka osób opisywało ten problem.
to jest dokładnie ten moment:
https://youtu.be/HvEU5uVrJZE?t=1777

Z góry wielkie dzięki za pomoc.
 
 
peju 
Student


Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 71
Wysłany: 06-10-2016, 15:06   

jakis blad w skrypcie gry. pewnie gra nieoryginalna.
 
 
soulfly777kris 
Nowicjusz


Dołączył: 02 Paź 2016
Posty: 2
Skąd: Toulouse
Wysłany: 08-10-2016, 22:25   

peju napisał/a:
jakis blad w skrypcie gry. pewnie gra nieoryginalna.

W sumie masz rację gra jest nie oryginalna i morze dlatego tak się dzieje.
Ale zadałem to pytanie tutaj bo na YouTube z tego co widać to nie tylko ja mam problem z tą grą w tym akurat miejscu kiedy zjeżdża chatka Baby Yagi, może faktycznie to tylko problem tych co idą na skróty i mają fałszywą kopię gry z Larą.
 
 
jolajola1 
Praktykant



Dołączyła: 26 Cze 2006
Posty: 118
Skąd: stolyca
Wysłany: 12-10-2016, 23:00   

utknęłam w Więzach Krwi

gdzie jest łom?
skąd kod do (sejfu?) w piwnicy, ten z gabinetu nie pasuje :(
co zrobić z drugą kartką z atramentem sympatycznym? obrazek już jest widoczny, ale nie wiem...

w piwnicy za siatką, skrzyniami, widzę głowe Setha albo innego szakalogłowego, jak się dostać? EDIT - a nie, to Anubis i już mam ten łeb

ktoś? coś?
 
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5681
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 13-10-2016, 21:45   

Na odwrocie drugiej karty z atramentem sympatycznym są kolejne hieroglify. Z racji, że kartka jest złożona w harmonijkę, zerknij na nią pod odpowiednim kątem, żeby znaki wyglądały jak należy. Ponownie porównaj hieroglify z listą dzielnic Egiptu i uzyskasz kod do klawiatury w piwnicy. Łom znajdziesz dalej, będzie zresztą niezbędny do dalszego progresu.
_________________
 
 
pauers 
Nowicjusz



Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 21
Wysłany: 18-10-2016, 10:43   

Witam wszystkich. Mam wersje gry na PS4. Mój problem pojawia się na mapie Podtopione archiwa. Dotyczy on braku skrzyń z monetami. Sprawdziłem miejsca wg rożnych filmików i poradników ale ich po prostu tam nie ma, tak jakby się w ogóle nie wczytały :( Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem. Rozumiem jeśli byłaby to piracka wersja gry ale przecież wszystko jest oryginalne.

Skrzynie z monetami są zaznaczone jako zielone kwadraty

 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5681
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 18-10-2016, 21:59   

Wiem, że to może oczywiste pytanie, ale odczytałeś odpowiedni monolit albo znalazłeś mapę w tej lokacji? Część zestawów surwiwalowych i skrzyń z monetami nie pojawi się, do póki nie zostaną naniesione na mapkę w grze.
_________________
 
 
pauers 
Nowicjusz



Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 21
Wysłany: 18-10-2016, 23:26   

Problem właśnie w tym, że mam już wszystko. Każdy monolit, dokument, fresk. Też o tym myślałem :/
 
 
MaXoR 
Student



Dołączył: 08 Sty 2016
Posty: 54
Skąd: Via Caravelli
Wysłany: 19-10-2016, 01:23   

pauers napisał/a:
Problem właśnie w tym, że mam już wszystko. Każdy monolit, dokument, fresk. (...)


Nie wiem jak na PS4 ... ale na Xone w zasadzie każdy interaktywny element na mapie można zaznaczyć lub odznaczyć jako pkt. orientacyjny. W trybie instynktu powinien pojawić się wówczas dodatkowy (niebieski) wskaźnik danego miejsca. Oczywiście pod warunkiem, że w opcjach gry jest to włączone. Dodatkowo, pewnym specyficznym ułatwieniem, jest również delikatne drżenie pada w pobliżu takich ukrytych miejsc. Ale jeżeli wszystko to sprawdziłeś ... to równie dobrze i po prostu - jakiś bug (?)
 
 
pauers 
Nowicjusz



Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 21
Wysłany: 19-10-2016, 08:12   

Dziwne jest to, że żadna mapka, którą zdobyłem nie pokazała na mapie tych skrzyń. Tak jakby faktycznie ich w ogóle nie było. Wszelka pomoc czyli niebieski punkt, drżenie pada mam już przerobione. Znam dokładne miejsca tych skrzyń z filmików czy innych poradników. Stojąc w tym miejscu nie ma żadnego drżenia, nic się nie oznacza. Najgorsze jest to, że brakuje mi tych 3 skrzyń do przejścia gry w 100% :( smuteg. Czy jest może jakaś opcja przejścia danego poziomu jeszcze raz? Bo z tego co wiem w trybie wypraw powtórzenie poziomu nie doda nam znajdziek do trybu fabularnego :/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2017 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.157 sekundy. Zapytań do SQL: 11