FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
Tomb Raider - Forgotten Remnants
Autor Wiadomość
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1015
Skąd: Gliwice
Wysłany: 11-11-2014, 12:46   

Pewności nie mam ale wydaje mi się że ja się dostałem do tej sali właśnie dołem skacząc po skałach od lewej.
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
 
Podróżnik 
Praktykant



Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 104
Wysłany: 11-11-2014, 17:18   

Też próbowałem jakieś 15/20 min po czym stwierdziłem, że się nie da. Dobrze poszedłeś, chodzi o to, że nie tędy droga dalej. W późniejszym etapie będziesz po drugiej stronie liny i służy ona jako powrót do miejsca, w którym obecnie stoisz. Mam nadzieję, że rozumiesz. xD
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5679
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 11-11-2014, 17:42   

Chyba rozumiem :D Ok, będę próbował dalej, drogę powrotną znalazłem - dzięki!
_________________
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 1744
Skąd: Z Bulerbyn
Wysłany: 11-11-2014, 18:44   

Ok
Spoiler:
Zdobyłem dziennik, kartkę dziennika, w której napisano, że windę można uruchomić mając dwa bezpieczniki... Ja już nie wiem co mam zrobić :D D mam łom i myślałem, że trzeba się nagrzebać w tym ostatnim slocie na bezpieczniki - nie ;( ). NIe mogę znaleźć nic co przypominałoby wajchę uruchamianą łomem. Jakieś wskazówki?


Level bardzo fajny, przede wszystkim bardzo grywalny - nie chaotyczny. Narazie tyle ;) )
_________________
 
 
krtomb 
WoTR Team



Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 1066
Skąd: Helheim
Wysłany: 11-11-2014, 18:55   

Spoiler:
Bezpieczniki są trzy - musisz znaleźć je wszystkie, a łom do tego nie jest potrzebny ;)


Jak teraz czytam Wasze wpisy to przypominają mi się, że miałem podobne problemy :D
_________________
"In place of a dark Lord you would have a queen! Not dark but beautiful and terrible as the dawn! Treatreous as the sea! Stronger than the foundations of the Earth! All shall love me and despair!"
 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1015
Skąd: Gliwice
Wysłany: 11-11-2014, 18:57   

Podróżnik napisał/a:
W późniejszym etapie będziesz po drugiej stronie liny i służy ona jako powrót do miejsca


No wiedziałem że tamtędy szedłem :p

Menkaure napisał/a:


Spoiler:
Do uruchomienia windy są potrzebne trzy bezpieczniki :) a łom na razie nie jest potrzebny. Nawet chyba w kopalni w ogóle się go nie używało.
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 1744
Skąd: Z Bulerbyn
Wysłany: 11-11-2014, 19:04   

Spoiler:
Ok, nie wiem gdzie mogę go dalej szukać. Myślałem, że któryś z zombiaków będzie go miał przy sobie, ale po 5ciu strzałach w głowę padają i zaraz wstają :/
Nie mam pojęcia gdzie go szukać !!
_________________
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1275
Wysłany: 11-11-2014, 19:38   

Menkaure,

Spoiler:
bezpiecznik jest przy piecu alchemicznym, szukaj skrzynki. ;)
_________________
"I hear the click-clack of your feet on the stairs. I know you're no scare-eyed honey.
There'll be a feast if you just come upstairs, but it's no hanging matter. It's no capital crime."

 
 
krtomb 
WoTR Team



Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 1066
Skąd: Helheim
Wysłany: 11-11-2014, 20:06   

Spoiler:
Może inaczej - napisz gdzie znalazłeś wcześniejsze dwa? Bo ja złapałem się w innym punkcie :P

Łom idzie w ruch na samym końcu levelu ;)


Także tego :P
_________________
"In place of a dark Lord you would have a queen! Not dark but beautiful and terrible as the dawn! Treatreous as the sea! Stronger than the foundations of the Earth! All shall love me and despair!"
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 1744
Skąd: Z Bulerbyn
Wysłany: 11-11-2014, 20:09   

Spoiler:
Aaaa, myślałem, że te bezpieczniki zbiera się "po kolei". Ok. #1 znalazłem tam, gdzie wskazywał dziennik. #2 w pokoju z zombie (w skrzynce na podłodze). #3 jest w tej samej lokacji co #2 ??
_________________
 
 
krtomb 
WoTR Team



Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 1066
Skąd: Helheim
Wysłany: 11-11-2014, 20:11   

Spoiler:
Trzeci znajdziesz w jaskini, którą wypełnia się wodą - patrz na bąbelki powietrza :P


Ktoś coś? :P
_________________
"In place of a dark Lord you would have a queen! Not dark but beautiful and terrible as the dawn! Treatreous as the sea! Stronger than the foundations of the Earth! All shall love me and despair!"
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 1744
Skąd: Z Bulerbyn
Wysłany: 11-11-2014, 20:26   

Podstępne świnie !!
_________________
 
 
Podróżnik 
Praktykant



Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 104
Wysłany: 12-11-2014, 15:50   

Jako że uczę się Niemckiego nie czytałem tych dzienników i znalazłem wszystko na czuja. xD
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 1744
Skąd: Z Bulerbyn
Wysłany: 14-11-2014, 23:42   

Ukończone! 1 godzina i 40 minut gry, 3 sekrety zdobyte.

Powiem szczerze, że level świetny! Bardzo fajna, aczkolwiek krótka fabuła. Generalnie zagadki przyzwoite, zręcznościówki również (bujanie się na tych palach - chyba najdłużej zeszło :p ). Kilka bugów się dopatrzyłem; np ten wspomniany z bossem*, który blokuje się na podwyższeniach) lub przy bibliotece - przed samym wejściem do środka jest taka jakby "szczelina pełzana" gdzie myślałem, że trzeba wejść. Gdy wstałem Lara nagle znalazła się poziom wyżej :|

* Tak mówiąc szczerze, to strasznie nie lubię tych żołnierzy na koniach. Zawsze zajmują mi dużo czasu i dźwięk pistoletów non stop mnie nudzi :p

Działaj dalej, bo nieźle ci to idzie.
_________________
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1275
Wysłany: 16-11-2014, 18:27   

Trochę spóźniony jestem z odpowiedzią, ale dziękuję wszystkim za miłe słowa. Cieszę się, że mój pierwszy custom level wam się spodobał. Pewnie teraz zrobię sobie jakąś przerwę, ale już powoli zaczynam myśleć nad jakimś nowym customem. ;)

W ogóle od czasu wydania level na samym TRLE.net ściągnęło 1304 osób a polubilo 994. Na zarówno TRLE.net jak i aspidetr.com dostał on ocenę 9/10, podczas gdy na laraslevelbase 9,13/10 i tym samym dostał się na #3 miejsce najlepszych leveli w ciągu ostatnich dwóch miesięcy. Ponadto level pojawił się na dwóch stronach na facebooku oraz udostępniono go na core-design.com. Pojawił się już nawet pierwszy Let's Play na polskim kanale Suri Fu. Jak na debiut muszę przyznać, że całkiem nieźle poszło. :p

A, i jeszcze na pytanie Podróżnika, chyba nigdy nie grałem w Crocka. Kryształy wzorowałem na tych z Un'Goro Crater w World of Warcraft. ;)
_________________
"I hear the click-clack of your feet on the stairs. I know you're no scare-eyed honey.
There'll be a feast if you just come upstairs, but it's no hanging matter. It's no capital crime."

 
 
krtomb 
WoTR Team



Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 1066
Skąd: Helheim
Wysłany: 16-11-2014, 22:36   

Czułem przez skórę podczas testów, że level wymiecie. W porównaniu z pierwszym screenami wykonałeś sporo ciężkiej i dobrej roboty. Naprawdę jestę dumny, że mamy takich customiarzy :D Jaram się jak choinka na świnta :D
_________________
"In place of a dark Lord you would have a queen! Not dark but beautiful and terrible as the dawn! Treatreous as the sea! Stronger than the foundations of the Earth! All shall love me and despair!"
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1275
Wysłany: 25-11-2014, 20:40   

krtomb, może nie wymiecie, ale dostał całkiem wysoką ocenę jak na debiut. :D Chociaż jeszcze pewnie się to zmieni, bo już oceny na wszystkich stronach się obniżyły. Na TRLE.net na przykład z 9 to 8.94, no ale i tak jest dobrze. ;) Wielu narzeka na ciemności w obu levelach, a ktoś mocno obniżył ocenę z powodu prostych puzzli. W sumie ma rację, szczególnie drugi level jest gorzej wykonany pod tym względem, bo był robiony zanim załapałem nowe funkcje TRNG. :p

Tak w ogóle to chciałem napisać, że dodałem na trsearch animację stojącej Lary z customu. Ktoś ją chciał, lecz nie pamiętam kto, dlatego też piszę o tym tutaj. ;)
Download:
http://www.trsearch.org/Items/4371
_________________
"I hear the click-clack of your feet on the stairs. I know you're no scare-eyed honey.
There'll be a feast if you just come upstairs, but it's no hanging matter. It's no capital crime."

 
 
Menkaure 
WoTR Team



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 1744
Skąd: Z Bulerbyn
Wysłany: 25-11-2014, 22:14   

Wiadomo, że pierwsze noty zawsze będą wysokie - nawet sam AoD swego czasu dostawał 9,5 ;) Po prostu z czasem coraz więcej do tego siądzie i będą znajdowali grzybki tu czy tam przez co obniżą ocenę. I tak ciągle jesteś grubo nad ósemką, więc wynik rewelacja. Nowy level psiko np dostaje wysokie noty, a wg mnie jest trasznie przesycony nowościami, przez co traci na grywalności. Wg mnie twój lewel jak na debiut jest świetny - bodajby każdy tak zaczynał !!
_________________
 
 
Maati 
Obieżyświat


Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 1016
Skąd: Kraków
Wysłany: 25-11-2014, 22:56   

Zagrałem, ukończyłem kilka dni temu, teraz czas na recenzje :)

Po pierwsze to custom jest bardzo dobrym debiutem! Ukończenie gry zajęło mi około 2h, znalazłem 5/6 sekretów. Ogólne wrażenia pozytywne, grało się przyjemnie, lekko, bez zgrzytów. I teraz idziemy w konkrety...
Uwaga dla nie grających bo będa spoilery.

Pierwszy level jest zdecydowanie lepszy od drugiego - zarówno gameplayem jak i od strony audio-wizualnej. Ciekawy klimat dusznej kopalni bardzo mi służył. Gameplay fajny, wyważony między elementami zręcznościowymi, a eksploracją. Podobał mi się konkretny pomysł na rozgrywkę - szukanie bezpieczników, co wprowadzało pewien porządek i ład. Wiedziałem czego szukam i co mam z tym zrobić. :) Wizualnie bardzo fajnie. Tekstury 'z jednej parafii' dzięki czemu wizualnie całość jest spójna. Oświetlenie ciekawe, uporządkowane, bez 'wyskoków' i głupot. Podobał mi się owy porządek czyli wspólny, odpowiedni ambient i wprowadzone elementy rozświetlające okolice - kryształy(tutaj też porządek i balans pomiędzy poszczególnymi odcieniami i ich rozmieszczeniem). Muzyka w porządku, nigdy nie byłem szczególnym fanem ścieżki dźwiękowej do AoD, ale tutaj na plus jednolitość. Sam ambient levelu też w porządku. Z minusów - za mało sampli! W kopalni aż się prosi by od czasu do czasu wmieszać gdzieś ciapiącą wodę, wiatr, dźwięk falującej wody(tam gdzie też ją mamy) czy chociażby bulgotanie lawy(bodaj jak sięgam pamięcią to był tam sampl z tr4 dla fontann). Były też inne wpadki w temacie jak dla przykładu winda, która zatrzymując się emitowała dźwięk otwieranych drzwi. Więc tutaj tego brakowało, a pomogło by bardzo w wydobyciu atmosfery jeszcze bardziej. Pomysł z listami dopełniającymi fabułę bardzo dobry, czytało się znakomicie. :) Z bugów - w jednej lokacji możemy znaleźć tunel do którego można wpełznąć a pod nim floor trapdoor. Gdy pierw otworzymy owy trap, a później postanowimy wejść do tunelu by zebrać sekret, to wracając Croft nie może się opuścić. Przez co spadamy i tracimy sporo na zdrowiu. Błąd animacji ? Niektóre itemy w skrypcie nie były odpowiednio wyświetlane, szczegół ale zwracam uwagę.
Podsumowując ten level zgarnia mocne 8/10

Drugi level jest natomiast zdecydowanie gorszy. Gameplay jest nieco nudny, pomysł z odwiedzaniem kolejnych komnat wszakże jest ciekawy, ale brakowało tutaj nieco motora tego wszystkiego. Motora czyli chociażby chęci nacieszenia oka, bo i wizualnie level jest gorszy. Okolice dziedzińca przeraźliwie puste, nie zagospodarowałeś odpowiednio przestrzeni. Natomiast bardzo podobał mi się pomysł z poprowadzeniem historii w stronę dawnego pożaru - na wpół spalona biblioteka była super i tutaj mnie zainspirowałeś, dziękuję. :) Main hall - tutaja zrobiło się ciekawie. Zarówno wizualnie(może prócz owej uroczej biblioteki) jak i gameplayem bije na głowę resztę poziomu. Skakanie po masztach fajne. :P Walka z rycerzem była ok, postrzelałem jak za dawnych 'klasycznych' lat. :) Grobowiec pod klasztorem fajny, ale aż szkoda, że tylko tak na chwilę, bo stylistyka była fajna. Jeśli chodzi o ścieżkę dźwiękową to podobnie jak w pierwszym levelu, a nawet nieco gorzej, bo ambient nieco nudniejszy. Brakowało tutaj tego kolorytu dźwiękowego - wyraźny deszcz na podwórzu, w okolicach oczka wzbogacony o dźwięk rozbijanej tafli wody, od czasu do czasu ptaszysko. We wnętrzach jakiś wiatr może, echo obsuwającego się gruzu.. to tylko moja wizja. :P Tutaj 7-/10.

Podsumowując bardzo ciekawy debiut, gra warta tego by poświęcić jej czas. Mam nadzieję, że to dopiero początek Twojej przygody z gejm dizajnem :P i że za jakiś czas doczekamy się czegoś nowego. :) Ja grę polecam i wystawiam jej notę 8/10 !

PS
Cytat:
Wielu narzeka na ciemności w obu levelach

bitch please.. i nauczą się w końcu grać gdy w monitor nie wali słońce.
_________________
Today is the last day that I'm using words.
They've gone out, lost their meaning.
Don't function anymore.
 
 
 
krtomb 
WoTR Team



Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 1066
Skąd: Helheim
Wysłany: 26-11-2014, 01:04   

Cytat:
PS
Cytat:
Wielu narzeka na ciemności w obu levelach

bitch please.. i nauczą się w końcu grać gdy w monitor nie wali słońce.


Ja też się z tą opinią nie zgadzam. Moim zdaniem było momentami aż za jasno, chociaż wiadomo że to wciąż rozwijanie starego enginu więc super realistycznego oświetlenia nie ma co szukać. Ludziom też brak lornetki - szczerze nie potrzebowałem jej bo prawie w ogóle odkąd się pojawiła jej nie używałem. Zauważyłem, że jej nie ma dopiero gdy przeczytałem jakąś recenzję.

Cytat:
Okolice dziedzińca przeraźliwie puste, nie zagospodarowałeś odpowiednio przestrzeni.


W porównaniu z wersją Beta, którą miałem okazję i frajdę testować i tak znacznie się to poprawiło. A biorąc pod uwagę ograniczenia dla ilości obiektów w levelu, naprawdę ciężko byłoby coś wyłuskać. Dla mnie każdy level ma swój klimat które mocno się różnią. Zamek ma swój klimat :) Ja na początku z przyzwyczajenia że szkieletorów pistolcami się skrzywdzić nie da po prostu uciekałem przed nimi :P
_________________
"In place of a dark Lord you would have a queen! Not dark but beautiful and terrible as the dawn! Treatreous as the sea! Stronger than the foundations of the Earth! All shall love me and despair!"
 
 
Maati 
Obieżyświat


Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 1016
Skąd: Kraków
Wysłany: 26-11-2014, 02:05   

Cytat:
A biorąc pod uwagę ograniczenia dla ilości obiektów w levelu, naprawdę ciężko byłoby coś wyłuskać.

Fakt,że NGLE gorzej radzi sobie z doczytywaniem obiektów co skutkuje spadkiem FPSów, ale myślę, że spokojnie można było by tą przestrzeń zagospodarować. Trochę low-poly krzaczków, trawki i innych cegiełko-kamyczków nie sprawiło by silnikowi kłopotu. :D

Cytat:
Ja na początku z przyzwyczajenia że szkieletorów pistolcami się skrzywdzić nie da po prostu uciekałem przed nimi

Początkowo wskakiwałem do bajora na dziedzińcu by rozwalać im łby, by później już z 0 amunicji kręcić precle między to już kolejnymi szkieletorami. Ostatecznie przez przypadek jednego wysadziłem. :D

Cytat:
Ludziom też brak lornetki

Również dopiero teraz uświadomiłem sobie jej brak. :P
_________________
Today is the last day that I'm using words.
They've gone out, lost their meaning.
Don't function anymore.
 
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1275
Wysłany: 26-11-2014, 19:06   

Z dziedzińcem nie dało się nic więcej zrobić z powodu limitu obiektów, który został mocno zjedzony przez krużganki. Te drzewka to jedyne, co udało mi się dodać, zanim silnik powiedział żebym spadał. :p Z obiektami w skrypcie to byłem całkiem zdziwiony, gdy zobaczyłem co się dzieje u jednego z osób nagrywających let's play levelu. Na moim kompie wszystko wyglądało ok, specjalnie się starałem, by obiekty były równo ustawione. W jego wersji wszystko było poprzestawiane i wyglądało okropnie.
Z deszczem w drugim levelu długo kombinowałem, ale w końcu zrezygnowałem zupełnie z dźwięku. W jakikolwiek sposób bym nie próbował go ustawić, zawsze efekt był ten sam - zagłuszał resztę levelu. Tym bardziej, że w porównaniu do pierwszego levelu miał więcej muzyki i chciałem, żeby gracze się w nią wsłuchali.

No i dzięki za dobre oceny. :D Już mam pomysły na następny custom. W nieco innych klimatach, ale wciąż TRAOD. ;) Do tego mam zamiar poduczyć się meta2tr, więc może tym razem nie będzie problemu z pustkami czy limitem obiektów.
_________________
"I hear the click-clack of your feet on the stairs. I know you're no scare-eyed honey.
There'll be a feast if you just come upstairs, but it's no hanging matter. It's no capital crime."

 
 
Maati 
Obieżyświat


Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 1016
Skąd: Kraków
Wysłany: 26-11-2014, 20:20   

Cytat:
zanim silnik powiedział żebym spadał

Tj crash czy lagi ? Ewentualnie, może tak robisz, nie wiem, ale warto odpowiednio podzielić lokację na roomy, tak aby na room przypadało ~4096 poly. Tak przynajmniej zalecają twórcy NGLE i mety2tr. ;)
Cytat:
Z obiektami w skrypcie to byłem całkiem zdziwiony

A to nie wiem, czy to są jakieś ustawienia względne dla danej rozdzielczości monitora ? Hm.. tak być nie powinno..
Mógłbyś wkleić tutaj linijkę skryptu dla krucyfiksu ?
Cytat:
Z deszczem w drugim levelu długo kombinowałem, ale w końcu zrezygnowałem zupełnie z dźwięku.

Szkoda, myślę że spokojnie można by było użyć deszczu jako sampla na loopie, ustawic volume na 50, radius na 5 sektorów, a głośniczek w NGLE tak na 2 sektory na ziemią i by nie biło po uszach. :) Spróbuj kiedyś przy następnej produkcji. Powodzenia!
_________________
Today is the last day that I'm using words.
They've gone out, lost their meaning.
Don't function anymore.
 
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1275
Wysłany: 27-11-2014, 19:18   

Ani crash, ani lagi. Limit 255 obiektów. :) Co do skryptu, chciałbym wkleić, ale kopia projektu jest na dysku zewnętrznym, a TRLE na komputerze już zostało wyczyszczone i przygotowane do nowego projektu. Nawet już testowy level mam. ;)

A właśnie, odnośnie sampli. Maati, jeśli dobrze pamiętam, w twoim levelu ma nie być jako takiego ambientu - wszystkie odgłosy bedą w samplach, wydawane przez odpowiednie obiekty w grze. Dobrze pamiętam? W związku z tym zastanawia mnie, czy nie masz czasem problemu z niektórymi dźwiękami nagle ucinającymi się przy pewnej odległości. Jest tak np. w TR4 tam, gdzie jest dźwięk wiatru, albo w kilku miejscach w moim levelu. Jakieś rady co zrobić, by dźwięki zanikały bardziej naturalnie, a nie tak ostro? ;)
_________________
"I hear the click-clack of your feet on the stairs. I know you're no scare-eyed honey.
There'll be a feast if you just come upstairs, but it's no hanging matter. It's no capital crime."

 
 
Maati 
Obieżyświat


Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 1016
Skąd: Kraków
Wysłany: 27-11-2014, 21:53   

Cytat:
Limit 255 obiektów.

Per room ? W takim razie dzielić lokację na mniejsze roomy, będzie ładniej a i płynniej bo NGLE lubi 'mniejszymi porcjami' :)
Co do skryptu nie ma problemu, innym razem. :)
Cytat:
Nawet już testowy level mam.

nie ma tu emotki lajka ? :D

Cytat:
wszystkie odgłosy bedą w samplach, wydawane przez odpowiednie obiekty w grze. Dobrze pamiętam?

Nie do końca - pisałem o tym, że ścieżka dźwiękowa WOTWa to przede wszystkim naturalne ambienty wzbogacone o duże ilości sampli które ją ładnie różnicują. :)
Szczerze powiedziawszy to nie mam żadnej tajemnej receptury na to, po prostu 2,3 sekundowy sampl, zapętlający się, wraz z parametrem L, głośność na ~50 i radius na około 5,6 sektorów. Być może o ten ostatni chodzi, gdy np. robie buczenie lamp a mają one tylko 2 sektory zasięgu, to dźwięk (prawidłowo) pojawia się stosunkowo nagle i tak też znika. :)
_________________
Today is the last day that I'm using words.
They've gone out, lost their meaning.
Don't function anymore.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2017 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.336 sekundy. Zapytań do SQL: 10