FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
Tomb Raider - Forgotten Remnants
Autor Wiadomość
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5682
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 18-09-2014, 22:02   

Tzn. ja mówiłem o krótkim filmowym teaserze ;) Nawet kilkanaście sekund zmontowanego gameplayu by wystarczyło, żeby nas rozpasać :p
_________________
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1278
Wysłany: 19-09-2014, 02:48   

K@t, no to za twoją radą, poniżej skromny teaser trailer mojego levelu. ;) Wybaczcie raczej kiepską jakość, ale miałem problemy z wydajnością, a chciałem żeby filmik był w miarę płynny.

Teaser Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=IaHDttvZ17k

Całość nie zaskakuje raczej pomysłowością przy montażu, ale przynajmniej coś jest. Niestety ostatecznie skorzystałem z Movie Makera. :p
_________________
"I hear the click-clack of your feet on the stairs. I know you're no scare-eyed honey.
There'll be a feast if you just come upstairs, but it's no hanging matter. It's no capital crime."

 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5682
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 19-09-2014, 08:38   

Jakość jest w porządku :) . Prezentuje się super, jeszcze lepiej niż na screenach. Wprawdzie po ostatniej powtórce AoD muzyka z niego już mi wychodzi uszami, ale i tak czekam :mrgreen: .
_________________
 
 
krtomb 
WoTR Team



Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 1079
Skąd: Helheim
Wysłany: 19-09-2014, 19:50   

Muzyka i dźwięki z AOD plus mocarny klimacik. Już nie mogę się doczekać. Dawno nie było niczego solidnego w mhrocznych klimatach więc czekam z utęstknieniem aż obwieścisz magiczne słowo: "KONIEC" i będzie można zrobić download :D

Brawo za oświetlenie baj de łei i tekstury - świetna robota :)
_________________
"In place of a dark Lord you would have a queen! Not dark but beautiful and terrible as the dawn! Treatreous as the sea! Stronger than the foundations of the Earth! All shall love me and despair!"
 
 
Maati 
Obieżyświat


Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 1016
Skąd: Kraków
Wysłany: 20-09-2014, 00:15   

Miły trailer, lubię duszną atmosferę kopalni. Lokacja w katedrze bardzo ładnie oświetlona, promienie światła dodają uroku. :)
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1278
Wysłany: 23-09-2014, 14:42   

Wielkie dzięki, naprawdę fajnie jest wiedzieć, że robota nie poszła na marne i że komuś się podoba.
K@t, w grze staram się korzystać w większości z utworów, które nie były wykorzystane w grze lub były wyłącznie w cutscenkach. Może więc nie będzie tak strasznie.

krtomb, dzięki. :D Tekstury to w większości edity z gier takich jak World of Warcraft, Wiedźmin, Gothic, Harry Potter i oczywiście TRAOD. Ale jest też kilka moich własnych.

Maati, duszna atmosfera kopalni to zasługa użytkownika Roli z sami-wiecie-jakiego-forum, autora Tomb Raider Revelations. Gdyby mi nie pokazał swojej mgły z dema IV części to pewnie dalej by bym używał tej domyślnej, która była brzydka i ogólnie tragiczna. :p
_________________
"I hear the click-clack of your feet on the stairs. I know you're no scare-eyed honey.
There'll be a feast if you just come upstairs, but it's no hanging matter. It's no capital crime."

 
 
Cannibal 
Nowicjusz



Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 17
Wysłany: 10-10-2014, 12:46   

WOW :O Robi wrażenie ! Na pewno zagram ! Mam nadzieję, że uda Ci się to dokończyć i nie zawiesisz projektu w trakcie : ) Jesteś ku końcowi ?? Ile jest przewidzianych levelów ?
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1278
Wysłany: 15-10-2014, 00:13   

Projekt nie będzie zawieszony. ;) Będą dwa levele i oba są już grywalne. Z powodu studiów prace trochę spowolniły, ale naprawiłem już najgorsze bugi i poprawiłem kilka detali. Wciąż jeszcze nie dodałem dokumentów, ale zrobię to pewnie za kilka dni.
_________________
"I hear the click-clack of your feet on the stairs. I know you're no scare-eyed honey.
There'll be a feast if you just come upstairs, but it's no hanging matter. It's no capital crime."

 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1278
Wysłany: 03-11-2014, 19:12   

Pisałem gdzieś chyba, że w październiku będzie premiera. No niestety nie wyszło to, choć custom już jest ukończony. Miałem dwóch testerów, jednakże jeden z nich nie mógł w pełni przetestować levelu z własnych powodów, dlatego też piszę tutaj z pytaniem:
Chciałby ktoś przetestować? ;)
Ogólnie potrzebuję kogoś z talentem do psucia, znajdywania bugów i jako takim gustem estetycznym, żeby wyłapał wszystkie niedociągnięcia i rzucił tu i tam radą co by można poprawić. Dobrze by było jakby miał już jakieś doświadczenie w testowaniu leveli i żeby miał czas na testowanie. Ostrzegam tylko, że to mój pierwszy level, więc gameplay może nie być odkrywczy.
_________________
"I hear the click-clack of your feet on the stairs. I know you're no scare-eyed honey.
There'll be a feast if you just come upstairs, but it's no hanging matter. It's no capital crime."

 
 
Cannibal 
Nowicjusz



Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 17
Wysłany: 04-11-2014, 11:53   

Jako artysta oraz student Wyższej Szkoły Artystycznej, który jest uczulony i ma obsesje na punkcie walorów estetycznych - zgłaszam swoją osobę ;)
 
 
krtomb 
WoTR Team



Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 1079
Skąd: Helheim
Wysłany: 04-11-2014, 18:56   

Jatesz jatesz - do dziś znajduję nowe bugi w starych Tombach nie wspominając o nowszych częściach, a jestem ciekaw Twojego customu. Chętnie pomogę bo brak mi czegoś do pogrania i do psucia :D
_________________
"In place of a dark Lord you would have a queen! Not dark but beautiful and terrible as the dawn! Treatreous as the sea! Stronger than the foundations of the Earth! All shall love me and despair!"
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1278
Wysłany: 04-11-2014, 20:29   

Ok, dwóch testerów w zupełności wystarczy, dzięki. Sprawdźcie PW. ;)
_________________
"I hear the click-clack of your feet on the stairs. I know you're no scare-eyed honey.
There'll be a feast if you just come upstairs, but it's no hanging matter. It's no capital crime."

 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1278
Wysłany: 08-11-2014, 13:22   



Na koniec chciałbym podziękować wszystkim za wsparcie przy produkcji powyższego custom levelu. Bez was level ten nigdy by nie powstał. ;) Z tego forum dziękuję również Cannibal i krtomb za pomoc w usuwaniu bugów i wiele rad co do poprawienia szaty graficznej. Życzę wszystkim miłego grania i mam nadzieję, że gra się spodoba. :p
_________________
"I hear the click-clack of your feet on the stairs. I know you're no scare-eyed honey.
There'll be a feast if you just come upstairs, but it's no hanging matter. It's no capital crime."

 
 
mateusz12 
Praktykant



Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 185
Wysłany: 08-11-2014, 18:02   


Śledziłem ten projekt odkąd powstał ten temat i właśnie skończyłem grać. Kawał porządnej roboty. Polecam wszystkim, to 1,5 godziny naprawdę świetnej zabawy. Piękna grafika, ciekawy gameplay i wspaniała atmosfera. Świetnym pomysłem było dodanie dokumentów do poczytania. Bardzo spodobały mi się obie lokacje, mają niezwykły urok. Troszkę tylko zwiększyłbym poziom trudności :p
Wielkie brawa dla pmkkocha, naprawdę masz talent :) Liczę, że jeszcze kiedyś stworzysz jakiś custom w podobnym klimacie :P

Miałem tylko jeden drobny bug:
Spoiler:
Po wczytaniu gry podczas walki z ostatnim bossem zniknął konik, a rycerz lewitował w powietrzu :p
_________________

 
 
 
krtomb 
WoTR Team



Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 1079
Skąd: Helheim
Wysłany: 08-11-2014, 23:10   

Świetnie jest widzieć jak podszlifowałeś grę :P

Ja co prawda też miałem dwa bugi w ostatecznej wersji z jeźdźcem na końcu. Raz po tym jak go zrzuciłem z konia po jakimś czasie nagle od nowa na niego wsiadł po czym nie mogłem już mu nic zrobić a za drugim razem w ogóle stracił mną zainteresowanie gdy trochę postrzelałem i ciągle obracał się do mnie stroną z tarczą, ale wiem że takie same bugi wyskakiwały w wersji TR4 więc nie jest to Twoja wina tylko ogólnie Core nie dopieściło wszystkiego. Poza tym udało mi się przeskoczyć barierkę w kopalni zamiast doskoczyć do dźwigni ale to nie psuje niczego w grze więc nieważne. Poza tym miodzio - dźwięki, wizualnie - zamek super :D Love, Love, Love - warto było czekać :D
_________________
"In place of a dark Lord you would have a queen! Not dark but beautiful and terrible as the dawn! Treatreous as the sea! Stronger than the foundations of the Earth! All shall love me and despair!"
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 1744
Skąd: Z Bulerbyn
Wysłany: 09-11-2014, 09:07   

Ładnie wygląda, ale po 10 ciu minutach gry wyłączyłem. Nie ze względu na nudę, absolutnie nie (jeszcze nie zdążyłem niczego zobaczyć, tak naprawdę :p ). Po prostu ostatnio grałem dużo w AoD (mody z dodatkowymi animacjami, PS2 etc) i mam kompletnie dość motywu głównego i ogólnie ścieżek dźwiękowych do AoD - przejadły mi się niemiłosiernie i chwilowo reaguję na nie niemal alergicznie.
Poczekam kilka tygodni :)
_________________
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1278
Wysłany: 09-11-2014, 18:56   

Dziękuję za komentarze i cieszę się, że level się podobał. A co do ciebie menkur, to ja mam nadzieję, że ci się szybko odmieni w takim razie i w końcu zagrasz w mój level. ;)

Nie minęły dwa dni a już ktoś sobie rozebrał mój projekt i wziął z niego kilka rzeczy. Spodziewałem się, że tak będzie, dlatego też... Ułatwię dostęp do zasobów. Poniżej link do wszystkich obiektów, tekstur jak i dźwięków użytych w w/w customie. Pamiętajcie tylko o creditsach! :p

Forgotten Remnants - zasoby


(kliknij obrazek)
_________________
"I hear the click-clack of your feet on the stairs. I know you're no scare-eyed honey.
There'll be a feast if you just come upstairs, but it's no hanging matter. It's no capital crime."

 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5682
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 10-11-2014, 08:57   

Spóźnione gratulacje, pmkk :) Mam masakrycznie zawalone tygodnie ostatnio, więc level postaram się odpalić dopiero dzisiaj.
_________________
 
 
Madziula 
Podróżnik



Dołączyła: 16 Gru 2007
Posty: 669
Skąd: Kraków / Tarnów
Wysłany: 10-11-2014, 14:50   

Ja jak do tej pory przeszłam pierwszy lvl i strasznie mi się spodobał, więc za chwilę zabieram się za resztę :P Kawał dobrej roboty pmkkoch :)
_________________
 
 
 
Podróżnik 
Praktykant



Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 104
Wysłany: 10-11-2014, 19:44   

Przeszedłem sobie dzisiaj. Jak to ze mną bywa musiałem kilka razy się zaciąć w błahych momentach. :P Nie lubię leveli kopalnianych i muszę tu pochwalić, bo naprawdę przyjemnie mi się grało i wczułem się w klimat. Świetnie ci to wyszło i chwała za to. W ogóle grałeś kiedyś w Crocka? Te kryształy strasznie mi się kojarzyły z tamtejszymi. :P Odnośnie drugiego levelu, tutaj jakoś klimat mnie nie chwycił. Pierwszy podobał mi się znacznie bardziej. ;) Gratuluję ukończenia projektu, przyjemnie się grało i trzymam kciuki za kontynuację przygody z LE. ;)
 
 
Madziula 
Podróżnik



Dołączyła: 16 Gru 2007
Posty: 669
Skąd: Kraków / Tarnów
Wysłany: 10-11-2014, 19:54   

Również skończyłam dzisiaj ten custom i muszę przyznać że grało się bardzo przyjemnie. Całość zajęła mi nieco ponad 1,5 h. Niestety przegapiłam gdzieś połowę sekretów, chociaż wydawało mi się, że grałam dosyć uważnie :P Tak więc niewykluczone, że za jakiś czas znowu się za niego zabiorę i postaram się zebrać resztę :)
Podróżnik napisał/a:
Jak to ze mną bywa musiałem kilka razy się zaciąć w błahych momentach. :P
Miałam dokładnie tak samo :D
_________________
 
 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1015
Skąd: Gliwice
Wysłany: 10-11-2014, 22:35   

Mi się też zdarzyło :p W kopalni przy skrzyni, która była potrzebna na dole bo nie wiedziałem że to coś było dźwignią myślałem że był to jakiś element konstrukcji z którego w cutscence wychodził promień podnoszący klapę :hehe:
Drugim miejscem była końcowa sala. Po zabiciu bosa obleciałem cały level w poszukiwaniu slota :P Przechodziłem koło niego kilkukrotnie i go nie widziałem :swirek:

Co do sekretów, również słabo. W pierwszym levelu znalazłem chyba ze 3 :p w drugim 5/6 tak że mam powód by jeszcze raz zagrać :)
Recenzję napisałem w odpowiednim dziale więc tylko pogratuluję udanego debiutu :)
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5682
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 11-11-2014, 11:51   

Można doskoczyć do tej liny? Bo próbuję już od godziny w różnych konfiguracjach i głupieję ;) .

_________________
 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1015
Skąd: Gliwice
Wysłany: 11-11-2014, 11:53   

K@t napisał/a:
Można doskoczyć do tej liny? Bo próbuję już od godziny w różnych konfiguracjach i głupieję ;)


Nie da się. Szukaj innej drogi powrotnej.
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5682
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 11-11-2014, 12:18   

Powrotnej? :D To ja w ogóle coś spieprzyłem, bo dostałem się do tego miejsca skacząc z liny u góry (tej, którą przesuwałem korzystając z obrotowej wajchy) i lądując na płaskim kawałku terenu.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2017 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.221 sekundy. Zapytań do SQL: 10