FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
Hypersquare
Autor Wiadomość
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1278
Wysłany: 21-04-2014, 19:07   

joker, siedzę na W7 i mam podobnie. TR2013 działał świetnie na maksymalnych detalach, Hypersquare zacina się już w pierwszej lokacji. :p Jednakże wydaje mi się, że to wina tych tekstur z alphą - jest ich tam koszmarnie dużo, są dosłownie wszędzie. Podobnie było w jednym levelu teme9(the Mystery?) i też nie mogłem grać, bo tak się zacinało.
_________________
"I hear the click-clack of your feet on the stairs. I know you're no scare-eyed honey.
There'll be a feast if you just come upstairs, but it's no hanging matter. It's no capital crime."

 
 
Maati 
Obieżyświat


Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 1016
Skąd: Kraków
Wysłany: 21-04-2014, 20:53   

Póki co tylko słowem odnośnie zacinania, komputer na którym obecnie gram:
Intel Core 2 Duo 2.66 GHz
2 GB RAM
Geforce 8600
Windows XP

Lekkie ściny w większych lokacjach, nic co by wkurwiało. Rozdzielczość na jakiej gram to 1680x1050. Jedyne co zmieniałem w settings to 'soft full screen'. Dziwne, mocne kompy mają problemy, słabsze sobie radzą. Kwestia Windowsa też sporna bo maax gra na 7 i wszystko śmiga bardzo płynnie.
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 1745
Skąd: Z Bulerbyn
Wysłany: 21-04-2014, 21:31   

U mnie wyjątkowo bez większych zacinek. Najgorsze są FMV, które ładują się niemiłosiernie długo.

RAM 6GB
Procesor i7 2.20
Windows 7 64-bit SP1
GeForce GT 525M

Ogólnie pograłem jakies 30 minut i na niskiej rozdzielczości z włączonym Volumetric FX idzie całkiem nieźle. Miałem tylko problem z menu, które wyglądało jakby się źle wgrało - literki porozsypywane po całym panelu - wybór nowej gry "na czuja".
Nie jest źle, szkoda że z czasem na grę już nie tak dobrze.
_________________
 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1016
Skąd: Gliwice
Wysłany: 21-04-2014, 21:47   

O czym wy piszecie ? :P jak wejść w te ustawienia ? Po rozpakowaniu mam jedynie skrót do setup który oczywiście nie działa :p ale mniejsza z tym. Znowu gra zaczęła się uruchamiać i jak na razie chodzi płynnie.
Jadę na: Windows 8.1 64bit, Intel i7 3.8, 16 gb ramu, grafika GF gtx 670

Zdecydowanie nie są to moje klimaty ale póki co biegam i skaczę i przestawiam na czuja dźwignie. Dobrze że przy obrazkach z twarzą Lary są podpowiedzi co robić. Epileptycy nie powinni w to grać ;)

Cytat:
U mnie wyjątkowo bez większych zacinek. Najgorsze są FMV, które ładują się niemiłosiernie długo.


Nie załamuj mnie :hehe: Najwięcej żeś marudził, a sprzęt masz mocny :swirek:
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 1745
Skąd: Z Bulerbyn
Wysłany: 21-04-2014, 22:04   

joker napisał/a:
jak wejść w te ustawienia

wciśnij CTRL jak klikniesz dwukrotnie na plik exe (pojawi się okienko z taką informacją). Wchodzisz i bawisz się ustawieniami.

joker napisał/a:
Nie załamuj mnie Najwięcej żeś marudził, a sprzęt masz mocny

To wciąż jest 3 letni laptop, więc nie spodziewam się cudów. A narzekałem głównie na brak czasu i spore zaległości w Bioshocku, np :p
_________________
 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1016
Skąd: Gliwice
Wysłany: 21-04-2014, 22:17   

Dzięki. Po przestawieniu na soft full screen, gra uruchamia się poprawnie.

Pisałeś że i tak tego nie odpalisz wiec... :p
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 1745
Skąd: Z Bulerbyn
Wysłany: 22-04-2014, 06:27   

Joker, pewnie pijesz do tego:
Skoro w 2014 roku do uruchomienia levelu potrzebujemy mocniejszego kompa na levele z edytora wydanego 14 lat temu to ja bym nie wnikał czy są amatorskie czy komercyjne. I tak tego nie odpale. Różnica dla mnie żadna.
Tutaj nie chodziło o mnie, zabrakło może cudzysłowia w ostatnich dwóch zdaniach :p

Ja mam jeszcze takie pytanie. Czy gra w trybie okna windows też chodzi płynnie? Próbował ktoś? Nie wiem czy problem tkwi w zbyt niskiej rozdzielczości (ja dałem 1024 :D :D) ale to menu wygląda strasznie!
_________________
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5682
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 22-04-2014, 08:04   

Ja odpalałem w oknie na próbę i chodziło tak samo. Na jakiej rozdziałce grasz w ogóle? U mnie od 1024x768 w górę nie ma cyrków, jedynie obrazki loadscreenów z wiadomych przyczyn tracą na jakości.
_________________
 
 
mateusz12 
Praktykant



Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 185
Wysłany: 22-04-2014, 17:38   

Cześć ;)
Potrzebuję pomocy w przechodzeniu gry:
Spoiler:
Jestem w drugim poziomie, w wielkim pomieszczeniu z młotem i mostkiem do przechodzenia na rękach. Zaraz za tym mostkiem przesuwam dźwignię, odpala się scenka gdy ze ściany wychodzi wielki "odkurzacz" :D pojawia się też licznik czasu. Wydaje mi się, że to czas w którym muszę zdążyć pokononać robota, naprowadzając go na elektryczne pole na dnie sali, na podwyższeniu za ogrodzeniem. Jednak robot zatrzymuje się na kratce przed tym elektrycznym polem i nie chce iść dalej, nie wiem więc czy to dobry sposób na niego. Ktoś przeszedł już ten moment, bo znowu tkwię w miejscu?

Jeszcze jedno - wiem, że w pierwszym levelu leży Components A oraz Lasersight. Gdzie dokładnie?

_________________

 
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 1745
Skąd: Z Bulerbyn
Wysłany: 22-04-2014, 20:13   

Gram na 1024x768 i zastanawiam się, czy zwiększenie rozdziałki na wyższą i dodatkowo tryb okna windows nie pomogą, bo najgorzej jest własnie m.in. przy ładowaniu renderowanych filmików - wtedy gra jakby wraca do windy, więc zwiększa rozdzielczość, zeby potem ją natychmiast zmniejszyć i odtworzyć FMV. Trwa to dłuuuugo. Uniknąłbym tego grając w trybie okna, przynajmniej tak mi się wydaje.
_________________
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5682
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 22-04-2014, 20:43   

Chyba spokojnie możesz zwiększyć. Nie zauważyłem żadnej różnicy w wydajności, pomiędzy 1024x768, a 1280x720.

Przy okazji Maati i Maax, ma nadzieję, że w Wasze levele da się zagrać bez podobnych przejść :( .
_________________
 
 
Maati 
Obieżyświat


Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 1016
Skąd: Kraków
Wysłany: 22-04-2014, 23:49   

Cytat:
Przy okazji Maati i Maax, ma nadzieję, że w Wasze levele da się zagrać bez podobnych przejść :( .

Grając u siebie, na moim kompie:
Intel Core 2 Duo, 2 GB RAM, Geforce 8800GT, Windows XP, 1680x1050 rozdzielczość
Zdarza mi się złapać jakieś lekkie lagi które nieco spowalniają grę ale przez 90% gry wszystko jest płynne. Maax jest moim beta testerem, grając u niego wszystko jest w pełni płynne, żadnych lagów. Maax jutro dopisze tutaj specyfikację swojego kompa dla jasności. ;)

Odnośnie Hypera, nie ciągnie mnie. Grając w MoA chciałem pochłonąć grę jednym tchem, świetny klimat i grywalność. Porównuje te dwie produkcje, bo obie pchają Customowy świat do przodu. Jednak tutaj jest z tym zdecydowanie gorzej. Widzę, że autor starał się wszystko opchnąć na bogato, ale przy okazji niemiłosiernie męczy mnie brak wystarczającego języka wizualnego, brak komunikacji z graczem. Bez tego zostajemy porzuceni w obfitości różnych lokacji i skazani na użeranie się w poszukiwaniu dosłownie czasem 'czegoś'.
Hardkorowość elementów rozgrywki - subiektywnie, wyrosłem z tego typu rozrywek i nie przynosi mi to satysfakcji.
Muzyka, ściszona nieco, podkłady muzyczne są bardzo dominujące jak na ambienty, brakuje mi jakichś subtelnych na czas rozgrywki, co bybardziej podkreślało panująca specyficzną aurę. Rozczarowałem się też pobieżnym potraktowaniem tematu sampli, najczęściej jeszcze oryginalne, czasem użyte w dość dziwny sposób - np. warkot laserów.
Wizualnie na pewno jest to w Customowym świecie krok na przód, ale jest nierówno, zdecydowanie brakuje dopieszczenia, a czasem i wyważenia. Krzaczki graficzne są nagminne, jak jakiś nieusunięty strip na celowniku laserowym, powywracane tekstury na itemach, to nie kosztuje wiele pracy by to poprawić. Styl fajny, pomysł oryginalny i godny pochwały i zauważenia.
Ogólnie oczekiwałem więcej i jestem nieco rozczarowany. ;) Wrócić do gry - wrócę.
 
 
maax_87 
Podróżnik



Dołączył: 17 Wrz 2006
Posty: 541
Skąd: Szn
Wysłany: 23-04-2014, 06:07   

U mnie Wotw na Intel Core i5 3,20GHz, 4GB RAM, Geforce GTX 460SE, Win7, rozdz: 1680x1050 działa bardzo płynnie. Żadnych lagów :) Natomiast mój custom będzie śmigać płynnie nawet na kalkulatorze :P

W Hypersquare gra mi się średnio. Latam w mieście bez celu, nie wiem czego mam szukać. Udało mi się przekręcić pierścień z symbolem 3/4, wykończyć dwa biegające tam mechy i wygrzebać ammo. Pamiętacie co dalej należy zrobić? W gameplayu nie ma logiki, wszystko jest rzucone bez składu na mape. Wczytywanie save'ow też jest toporne. Czasami muszę wcisnąć kilka razy żeby enter zaskoczył, zważywszy ,że czasami trzeba wczytywać po 20 razy.
_________________
TR:AtH Fanpage: www.facebook.com/tombraider.horizon
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5682
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 23-04-2014, 11:18   

I dlatego ja wymiękłem - rozgryzanie nowych elementów, animacji i obiektów to jedno, a jak mi do tego dochodzi jeszcze pokaz slajdów w niektórych miejscach, to już w ogóle nie idzie nic zrobić. Nawet wymierzenie prostego skoku graniczy z cudem.

Dotychczasowe odjechane graficznie customy spokojnie hulały na tym kompie, więc czekam z niecierpliwością na Wasze prace. Zresztą możliwe, że do tego czasu już przesiądę się na coś normalnego.
_________________
 
 
mateusz12 
Praktykant



Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 185
Wysłany: 23-04-2014, 15:42   

@maax_87
Najgorsze jest właśnie to bezcelowe bieganie. Sam się dziwiłem odkrywając nowe rzeczy :) Możesz wejść na górę drabinką koło laserowej głowy, u góry znajdziesz jump switcha (nie jestem pewien co otwiera), również na górze jest przejście na metalową konstrukcję nad barem. Jest tam stacja lecząca oraz dźwignia uruchamiająca jedną z latających platform w mieście. Z wiszącej platformy która prowadzi na tę metalową konstrukcję możesz skoczyć także na lewo (patrząc na stację leczącą) do zawieszonego pod sufitem balkoniku, prowadzi do kolejnego pierścienia z numerkiem. Gdzieś tam u góry leży jeszcze fragment rewolweru, Lara skomentuje to gdy podejdziesz blisko do czerwonej rury.

Można jeszcze wskoczyć na dach kościoła po drugiej stronie miasta, trzeba przejść na rękach po krawędzi dachu, najlepiej wskoczyć z murku z posągami.
Przy małym jeziorku z rybkami, prawie przy wejściu do baru można wspiąć się po kolumnie na dach skąd dalej można dotrzeć po latających platformach do kolejnego jump switch między budynkami.

Możliwe, że coś pominąłem, ciężko zapamiętać co się po kolei robiło, ale przynajmniej masz jakiś punkt zaczepienia :D
_________________

 
 
 
WSAD 
Student



Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 39
Wysłany: 25-04-2014, 16:48   

Gra w to ktoś z tego forum?Bo ja mam problem i utknąłem,mianowicie nie mogę wziąć tej jednej części revolveru(component),ponieważ nie mogę zatrzymać kolcowatych obracających się walców w pierwszym levelu,a chyba nie da rady wziąć jej i zwiać,zanim zginę.Chyba nikt tu nie miał problemu,po postach widzę,że niekórzy z was są już dalej,choć nie tak bardzo.T o tyle co do problemów z pójściem dalej.A teraz wrażenia z tego co grałem,widziałem i robiłem.
Co do grafiki,to niewiem,to tylko moje zdanie czy jest taki duży postęp w stosunku do MoA Titak,jakbym nie wiedział,że to było robione trochę inaczej niż reszta tego typu gier,to pomyślabym,że autor się nie postarał.A teraz dalej jedziemy z ocenianiem,to tak:
1.Boli mnie w customach i nie tylko,że mozemy tylko robić to,co autor przewidział.Przy kombinowaniu może się to żle skończyć.
2.Dla mnie postępem byłoby dodanie większych możliwości dla przeciwników,aby mieli większą inteligencję,więcej zabójczych ataków,byli inni.
3.Nowości,jakie chciałbym także widzieć to zwiększenie możliwości Lary(nie tylko,że możemy skakać na boki,do przodu,tyłu,z przewrotem,inne)
Wiem,że może za duzo wymagam,że ten silnik jest tak zrobiony,ze więcej nie da się zmienić,ale wg mnie to jedynie mogłoby zmienić świat customów.
Uważanie,w moim przekonaniu grafiki za priorytet w tych grach,to olewanie innych aspektów rozgrywki.Więc w moim odczuciu,zmienia się tylko grafika,dlatego dla mnie nie ma póki co żadnych postępów.A może jest tak,że nie wykorzystują autorzy(mówię ogólnie,do nikogo konkretnego,żeby nie było,że kogoś tu obraziłem) całego potencjału tego,co mają?Jeśli ktoś czegoś nie zrozumiał lub ma pytania to pytajcie,a ja wam odpowiem.Koniec moich rozważań.
_________________
"Skynet już istnieje i zabił człowieka!Jeśli ludzkość zginie to skynet wygra!"
 
 
mateusz12 
Praktykant



Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 185
Wysłany: 25-04-2014, 19:00   

WSAD, podniesienie tej części rewolweru jest możliwe, trzeba wymierzyć ruchy idealnie w czasie, a wałków z kolcami nie da się wyłączyć. Uzupełnij zdrowie do pełna (trochę się skaleczysz :) ), stań naprzeciwko pierwszego wała z kolcami, wejdź na pierwsze pole zaraz gdy pułapka odjedzie, następnie po sekundzie odjedzie kolejny wał (ten który blokuje component), znowu podbiegasz, szybciutko wciskasz crtl, masz co twoje i powienieś jeszcze zdążyć wybiec z drugiej strony. To jest naprawdę możliwe. Mnie udało się chyba za trzecim razem.

Później w tym customie ciągle są trudne skoki itd, aktualnie tkwię w połowie 4 levelu, ale gra się fajnie. Gra niestety cierpi momentami na ubogi gameplay. Chociaż przez większość czasu jest świetnie, to pierwsza część 3 levelu jest bardzo słaba. Niby to tylko tutorial dla nowych ruchów, ale buszowanie po niemal identycznych pomieszczeniach albo akcje typu szukanie pięciu dźwigni na małej powierzchni pełnej pułapek - to strasznie oklepane. Dało się to zrobić lepiej. Zresztą, kto zobaczy ten będzie wiedział o czym mówię.
Najbardziej rozśmieszyło mnie jakieś ostatnie 45 minut 2 levelu:
Spoiler:
Trzeba się naprawdę sporo nabiegać, żeby wkońcu ze ściany wyszarpać gołębie jajka do zrobienia pizzy :mrgreen2:
_________________

 
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 1745
Skąd: Z Bulerbyn
Wysłany: 25-04-2014, 22:43   

Ogólnie pograłem około godzinę. TechnoEgyptians był IMO o wiele lepszy pod względem wykonania, trudności i innowacji. Tutaj jest tego po prostu za dużo. Pięknie wykonane, cutscenki FMV świetne, ale co z tego? Nie chce mi się grac dalej, bo psiko znów utudnia życie i np wajcha z jednej strony levelu otwiera drzwi, których zlokalizować nie potrafię (a znając takie psiko-usy z TRA wiem, że szybko tego nie znajdę. Nie mam czasu na szukanie takich rzeczy.
Pod względem wykonania i dopracowania gry wszystko OK, ale przemiał niepotrzebnych gadżetów jest tak wielki, że głowa boli. Przedobrzyć, znaczy zepsuć.
Narazie odkładam. Nie wciaga jak TRA, aczkolwiek może za jakiś czas wrócę do tytułu. O wiele bardziej niecierpliwy jestem w stosunku do customa Maati'ego.
_________________
 
 
Sławek 
Student


Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 49
Skąd: Kraków
Wysłany: 02-05-2014, 11:13   

Cytat z PW i forum, gdzie Psiko i inni na bieżąco pomagają w przejściu trudnych momentów:
Cytat:
Jest jedno takie, ale nie wiem, czy szybko byś dostał pomoc,jakby co, to tu podaję adres
(tak, to ten adres).
Szkoda, że jest to prawda.

Z tego, co mi wiadomo, ok. 14-go maja ma się ukazać solucja pisana przez Psiko.

Tym czasem gram i klnę na brak solucji, ale dzięki pomocy z tamtego forum już jestem w 4-tym (chyba) poziomie. :)
_________________
Core 2 Duo E8200|Asus P5K-E WIFI-AP|Patriot Dual 4x1 GB 800MHz CL4-4-4-12 DDR2 LLK|Tagan 600-U35 600W|Seagate 2x80GB + 2x250GB S-ATA 2 (x2-RAID 0)|Radeon HD 7850 2GB DDR5|LG W2600H-PF|Logitech G15|Logitech MX Revolution
 
 
mateusz12 
Praktykant



Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 185
Wysłany: 05-05-2014, 22:21   

Gra ktoś jeszcze, czy wszyscy się poddali?
Niestety, uparłem się, że ukończę ten custom, ale im dłużej gram, tym mam coraz większą ochotę, żeby czymś cisnąć w monitor... Jestem jakimś cudem w 7 poziomie tego "arcydzieła". Dotychczasowy czas gry to 11:30.
O ile zdarzają się tu przejawy kreatywności i ciekawe rozwiązania, a lokacje są całkiem ładne (chociaż niesamowicie chatotyczne) to niestety gameplay w większości leży na całej linii. Głównie opiera się na szukaniu jump switchy w różnych dziwnych miejscach i lataniu z jednego końca gigantyczych lokacji na drugi z kluczykiem/nową papierdółką.
Piszę tego posta zaraz po ukończeniu pewnej sekwencji w 7 levelu, aby podać przykład "nowatorstwa", tak więc: wokół wielkiej wieży mamy 4 latające platformy na które musimy wspiąć się po blokach za które Lara nie może się łapać bo są ukośne, trzeba wymierzać więc idealnie skoki, wspinając się po bloku co jest niesamowicie irytujące. Jak już dostaniemy się na jedną z platform, to z boku każdej musimy doskoczyć jeszcze do 2 dźwigni, które opuszczą nam kolejną dźwignię. Całość trzeba wykonać 4 razy i każdej z platform wygląda to identycznie... Zeszło mi 40 minut. Ciągle nie mogę uwierzyć, że zmarnowałem na to tyle czasu. Przy drugiej platformie myślałem że mnie coś strzeli. Łącznie przesuwamy 12 dźwigni, żeby - uwaga - otworzyć drzwi. To chyba nie ten nowatorski gameplay, którym reklamował się autor. Wynudziłem się niemiłosiernie. Normalnie, gdy takie coś zdarza się w grach to już nigdy więcej takiego produktu nie włączam, ale mimo wszystko chcę zobaczyć jeszcze te ciekawe momenty :p
Na szczęście czytając temat WoTW wiem że tam nie czeka mnie takie rozczarowanie. ;)
_________________

 
 
 
Sławek 
Student


Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 49
Skąd: Kraków
Wysłany: 05-05-2014, 23:57   

mateusz12 napisał/a:
Gra ktoś jeszcze, czy wszyscy się poddali?


Przecież wyraźnie napisałem:
Cytat:
Tym czasem gram i klnę na brak solucji, ale dzięki pomocy z tamtego forum już jestem w 4-tym (chyba) poziomie. :)


... i nie zamierzam się poddawać. Korzystam z pomocy na innych forach, bo jest tam już opisana większość problemów, tylko, że trzeba się do tego "dokopać".
Psiko na bieżąco podpowiada, więc da się grać.
Fakt, jest tu trochę przekombinowanych rzeczy, ale piękno lokacji, grafika, muzyka wynagradzają "trudy i cierpienia"... :)
_________________
Core 2 Duo E8200|Asus P5K-E WIFI-AP|Patriot Dual 4x1 GB 800MHz CL4-4-4-12 DDR2 LLK|Tagan 600-U35 600W|Seagate 2x80GB + 2x250GB S-ATA 2 (x2-RAID 0)|Radeon HD 7850 2GB DDR5|LG W2600H-PF|Logitech G15|Logitech MX Revolution
 
 
WSAD 
Student



Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 39
Wysłany: 06-05-2014, 17:24   

Może mi ktoś tu pomoże,mam taką nadzieję,no ile można czekać na innych forach na odpowiedż,a więc jest tak:Jestem teraz w Tower of Eternity,dam wam seva z tej ogromnej wyspy,żebyście nie musieli się męczyć z skakaniem z unoszących się platform,być może szybciej mi pomogli niż na gdzie indziej.
Savegame from Hypersquare
_________________
"Skynet już istnieje i zabił człowieka!Jeśli ludzkość zginie to skynet wygra!"
 
 
WSAD 
Student



Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 39
Wysłany: 06-05-2014, 18:56   

Nie mogę już edytować,tamtego posta,więc ktoś z administracji lub moderacji te dwa posty połączy,ten sam screen dałem już na innych forach,ale na razie nie dostałem tam odpowiedzi,może wydać się wam bezsensu męczeniu kilku forów tym samym problemem,ale nie będę w nieskończoność czekał na pomoc,w ostateczności,ściągnę sava z najbliższego miejsca(z tego lub następnych poziomów tej gry),no trudno,ominę pewnie sporo ciekawych miejsc i nie tylko,ale chyba nie mam wyjścia.aby nie przedłużać,poniżej jest wspomniany screen:
Spoiler:

_________________
"Skynet już istnieje i zabił człowieka!Jeśli ludzkość zginie to skynet wygra!"
 
 
WSAD 
Student



Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 39
Wysłany: 07-05-2014, 16:02   

Dzięki osobistej pomocy od autora udało mi się zacząć od początku levelu Tower of Eternity,więc te dwa powyższe posty już są nieaktualne.Najlepiej,jak ktoś stąd,jakby mógł połączył te trzy posty w jeden,a wiem,że na pewno się da to zrobić.To tyle,więcej postów ode mnie nie będzie w tym temacie,bo widzę,że jest tak samo jak na innych forach poświęconych cutomom,gier gównie z Larą,czyli nie można doczekać się odpowiedzi,tzn.za długo się czeka na nie tu,ale nie tylko tu....
_________________
"Skynet już istnieje i zabił człowieka!Jeśli ludzkość zginie to skynet wygra!"
 
 
Integral 
Archeolog



Dołączyła: 10 Cze 2006
Posty: 2536
Skąd: Sin City
Wysłany: 15-06-2014, 15:18   

Co za strumień świadomości. Bądź zmianą jaką chcesz widzieć w świecie i powiedz dokładnie jak rozwiązałeś swój problem — bo ktoś może mieć podobny.
_________________
Don't waste your time or time will waste you
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2017 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.299 sekundy. Zapytań do SQL: 10