FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
Hypersquare
Autor Wiadomość
Maati 
Obieżyświat


Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 1016
Skąd: Kraków
Wysłany: 20-04-2014, 19:44   

http://hypersquare.trle.it/

Tu odliczanie.
_________________
Today is the last day that I'm using words.
They've gone out, lost their meaning.
Don't function anymore.
 
 
 
mar!o 
Student



Dołączył: 13 Wrz 2012
Posty: 37
Wysłany: 20-04-2014, 20:12   

No to odliczamy do Downloadu :)
I czekamy na pierwsze wrażenia i utknięcia w grze. :hehe:
 
 
Maati 
Obieżyświat


Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 1016
Skąd: Kraków
Wysłany: 20-04-2014, 20:28   

Licznik nie wytrzymał napięcia. :P I ch wziął odliczanie.
_________________
Today is the last day that I'm using words.
They've gone out, lost their meaning.
Don't function anymore.
 
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5679
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 20-04-2014, 20:33   

To prawda, że paczka 4,3GB waży? Nieźle.
_________________
 
 
WSAD 
Student



Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 39
Wysłany: 20-04-2014, 20:34   

I jest podzielona,jak było to przez Maatiego wspomniane na 6 partów.
_________________
"Skynet już istnieje i zabił człowieka!Jeśli ludzkość zginie to skynet wygra!"
 
 
WSAD 
Student



Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 39
Wysłany: 20-04-2014, 23:59   

10..9..8..7..6..5..4..3..2..1..DOWNOLAD
Premiera!Kto może,niech pobiera.A potem czeka prawdziwa zabawa...
_________________
"Skynet już istnieje i zabił człowieka!Jeśli ludzkość zginie to skynet wygra!"
 
 
mateusz12 
Praktykant



Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 185
Wysłany: 21-04-2014, 01:48   

Pobrałem :) Ilość poziomów, całkowicie nowe ruchy i fabuła zapowiadają się obiecująco. Bardzo spodobał mi się pomysł na intro, warto pobrać te 4 GB żeby zobaczyć. Podziwiam autora za stworzenie całkiem nieźle wyglądających jak na domową produkcję FMV. Narazie odpuszczam sobie grę do rana, bo nie umiem wykonać pierwszego skoku :D Mam nadzieję, że solucja szybko powstanie; czuję, że utknę na długo. :pozdro:

(będzie ciekawa rozgrzewka przed WoTW :P )
_________________

 
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 1744
Skąd: Z Bulerbyn
Wysłany: 21-04-2014, 11:03   

Będę przeklinał ten dzień.




Pobieram.
_________________
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5679
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 21-04-2014, 11:27   

Cóż, ja nie pogram niestety. Już po wejściu do pierwszej dużej lokacji framerate spada do poziomu ok 5FPS, co po prostu czyni całość niegrywalną. Co zabawne, komp się przy tym nawet nie poci, procek ani pamięć nie są zawalone, a całość to pokaz slajdów nawet przy maksymalnym zmniejszeniu rozdziałki (żadnej różnicy).
_________________
 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1015
Skąd: Gliwice
Wysłany: 21-04-2014, 11:30   

Audio zajmuje ok - 400 mb, pliki z levelami - ok 1,5 gb, filmy ok - 2gb, materiały bonusowe - 50 mb i pozostałe pliki ok - 120 mb, readme - 131 mb. Ogólnie po rozpakowaniu custom zajmuje 4,33 gb.

Pierwsze wrażenia. Jakość cutscenek jest powalająca. Widać że Facet zna się na programach 3D. Za samą grę jeszcze się nie wziąłem.

Właśnie ciekaw jestem tej płynności. Niemożność grania może pogrążyć ten custom.
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
  
 
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5679
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 21-04-2014, 11:39   

Możliwe że to kwestia pożyczonego laptopa, na którym właśnie siedzę, ale mimo różnych cyrków ostatnio radził sobie z choć czym. Niestety, silnik TR jest jaki jest - widać przy takim poziomie zmian wymaga po prostu konkretnego sprzętu.
_________________
 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1015
Skąd: Gliwice
Wysłany: 21-04-2014, 11:40   

lol u mnie się zawiesiło na menu :/ mając i7 16gb ramu i solidną grafikę to jest to dziwne i już mnie zniechęciło.
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
 
mar!o 
Student



Dołączył: 13 Wrz 2012
Posty: 37
Wysłany: 21-04-2014, 12:24   

Mi też bardzo topornie chodzi na laptopie :( zwalnia, przycina to robi bardzo nieprzyjemne wrażenie i odbiór całej gry z mojego punktu widzenia, więc żeby całkiem się nie zniechęcić do tej gry, to poczekam na przypływ grubszej gotówki by zainwestować w jakiegoś lepszego laptopa, który uciągnie tą grę bez wieszań i spowolnień :(
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5679
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 21-04-2014, 12:32   

Pewnie problem leży w ilości pamięci. Ten na którym jestem obecnie ma nędzne 2GB, i dlatego pewnie duża ilość obiektów zabija całą grę. Niestety, mam go pożyczonego tymczasowo, bo mój własny wyzionął ducha, więc muszę się przemęczyć jeszcze do odwołania :/ .
_________________
 
 
WSAD 
Student



Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 39
Wysłany: 21-04-2014, 13:41   

Zainstalowałem,włączam na hypersquare.exe i nie mogę włączyć nawet menu,ponieważ cały ekran jest czarny i jedynie wylogowanie zmienia sytuację na lepszą.Ten czarny ekran się pojawia,gdy próbuję uruchomić grę.Wie ktoś,jak można to ominąć?Mam windows 8.
_________________
"Skynet już istnieje i zabił człowieka!Jeśli ludzkość zginie to skynet wygra!"
 
 
mateusz12 
Praktykant



Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 185
Wysłany: 21-04-2014, 13:54   

Też gram na pożyczonym laptopie :D z powodu chwilowego braku komputera, jakieś Lenovo z i3 no i gra czasami zwalnia. Mimo wszystko, spędziłem dobre 4 godziny w grze. Dotarłem ledwo do 2 levelu, po wielu bólach związanych z szukaniem interaktywnych przedmiotów i błąkaniem się bez celu. Na jeden drążek wskakiwałem z 30 minut... Wkurzający jest też odrzutowy plecak Lary, trzeba się przyzwyczaić do nieco nowego sterowania np. jeżeli przy robieniu salta w tył gdy nie puści się szybko klawiszy, to Lara poleci do przodu :P Chyba poczekam na solucję, żeby ruszyć z miejsca, nie mam tyle siły, żeby siedzieć kilka godzin w jednym levelu. Chociaż ciężko się zgubić, bo te pierwsze lokacje nie są duże, problem w tym, że kompletnie nie wiadomo co robić.

Wykonanie i nowe rozwiązania są jak najbardziej na plus, chociaż bardziej podoba mi się wizja miasta w customie Maatiego, niż dziwaczne wytwory i styl Psiko :)

Gdyby ktoś jednak wiedział co dalej zrobić to...
Spoiler:
Utknąłem w drugim poziomie, w ekwipunku mam detonator, bombshell i puszkę tuńczyka. Przesunąłem dźwignię na dachu koło drabiny przy rybkach, znalazłem jeszcze takie kółko do kręcenia z napisem 3/4. Nie widzę żadnych przejść. Nie wiem jak dostać się do pomieszczenia między budynkami, gdzie przez kraty widać amunicję do rewolweru, ani skąd wiąć rewolwer do pokonania strzelającej głowy.
W pierwszym poziomie, na jednym filmie 'help' było pokazane pomieszczenie z laserami, jak je otworzyć?


WSAD, spróbuj odpalić grę w oknie. Oprócz tego, zauważyłem, że w pliku z setupem opcji gry (włącza się naciskając crtl zaraz po kliknięciu w Hypersquare.exe) autor dodał tam "Emergency Settings", jest tam opcja dla osób mających takie problemy, może to pomoże. Chyba błąd wynika z tego, że zaraz po wejściu do menu powinna się odtworzyć scenka FMV, która znając życie nie chce działać na większości komputerów :D
_________________

  
 
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1275
Wysłany: 21-04-2014, 13:54   

U mnie level też w ogóle nie chce działać jak trzeba, ale nie wiem ile winy jest w samym levelu a ile w moim kompie. Po uruchomieniu gra działa, ale miga mi ikona menu-start, po czym cały level się chowa, a pasek zadań psuje i trzeba go resetować. :p Do tego jak się podłączy gamepad to Lara wariuje i po chwili gra się zacina. Na razie więc sobie nie pogram.
_________________
"I hear the click-clack of your feet on the stairs. I know you're no scare-eyed honey.
There'll be a feast if you just come upstairs, but it's no hanging matter. It's no capital crime."

  
 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1015
Skąd: Gliwice
Wysłany: 21-04-2014, 13:54   

U mnie było to samo ale to nie jest błąd. Trzeba dłużej poczekać na załadowanie się filmów i leveli. Po prostu gdy pojawi się menu od razu wciskam enter i czekam aż gra się załaduje.
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
 
WSAD 
Student



Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 39
Wysłany: 21-04-2014, 14:01   

Dzięki,mateusz12,sprawdziłem i teraz menu się włączyło.Oby było tylko tyle u mnie kłopotów z tą grą.Jakby co,to napiszę.
_________________
"Skynet już istnieje i zabił człowieka!Jeśli ludzkość zginie to skynet wygra!"
 
 
WSAD 
Student



Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 39
Wysłany: 21-04-2014, 14:38   

Nie mogę zapisywać ani ładować savów.Dlaczego?
_________________
"Skynet już istnieje i zabił człowieka!Jeśli ludzkość zginie to skynet wygra!"
 
 
maax_87 
Podróżnik



Dołączył: 17 Wrz 2006
Posty: 541
Skąd: Szn
Wysłany: 21-04-2014, 14:58   

Mi udało się zagrać bez większych problemów. Sporadycznie grę wywala podczas wczytywania save'ów. Długo przyszło nam czekać na tą produkcję, to też moje oczekiwania względem tego tytułu są wysokie.

Custom wygląda świetnie. Przypominają się długie godziny spędzone przy Tomb Raider A - The Techno Egyptians. Początkowe FMV jest zaskakujące i ma fajny klimat choć ekspresja w podłożonych głosach przywodzi na myśl pozbawioną uczuć automatyczną sekretarkę :)

Gameplay mnie nieco rozczarował, jest to dopiero początek i pierwsze wrażenia, wiec moja ocena nie tyczy się póki co całości. Gameplay jest typowy dla produkcji Psiko. Duże otwarte przestrzenie i nieliniowość. Sporo pułapek i rozgrywka typu hardkorowego. Lubie wyzwania w levelach, może kiedyś lubiłem je o wiele bardziej. Przez to gameplay staje się bardziej satysfakcjonujący. Natknąłem się już
w kilku miejscach na elementy zręcznościowe które generują u mnie złość i zwiększoną siłę wciskanych klawiszy na klawiaturze. Nie lubię przechodzić czegoś 50 razy szczególnie gdy jest to postawione bez większego sensu dla całej zręcznościówki, jak na przykład pochylnia z płomieniem przy laserach. Przejście tego zajmuje chwile, a jednak wczytuję grę juz n-ty raz i stoję w miejscu. Nie poddaje się i będę grać dalej.
_________________
TR:AtH Fanpage: www.facebook.com/tombraider.horizon
 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1015
Skąd: Gliwice
Wysłany: 21-04-2014, 16:57   

Mój sposób na uruchomienie działał chwilowo :/ Nadal nie da się tego czegoś uruchomić :/ Na szczęście niewielka strata. Tak jak podejrzewałem custom jest naszpikowany hardcorowymi pułapkami co stawia go na pozycji przegranej :P Tylko filmy zasługują na uwagę bo level (tyle ile zdążyłem zagrać) wykonany jest niezbyt estetycznie i dziwnie pstrokato oteksturowany.
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5679
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 21-04-2014, 17:00   

Ja też póki co odkładam grę, ale z tego względu że przez framerate nie idzie grać. Pierwsze lepsze pułapki są nie do przejścia, gdy nie mogę normalnie wycelować i ustawić Lary, bo mam pokaz slajdów.
_________________
 
 
mateusz12 
Praktykant



Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 185
Wysłany: 21-04-2014, 18:04   

Ogarnąłem już nieco nowe mechanizmy gry, nauczyłem się na co zwracać uwagę i zaczęło mi iść całkiem nieźle, niestety po dotarciu do jednej z lokacji wczytanie jakiegokolwiek save lub śmierć Lary powoduje wyłączenie się gry i pojawia się log "last_crash". Wcześniej poza rzadkimi spadkami klatek nie było żadnych problemów. Trzeba poczekać na jakąś stabilną wersję. Szkoda, bo zaczęło się nieźle rozkręcać :(
_________________

 
 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1015
Skąd: Gliwice
Wysłany: 21-04-2014, 18:38   

Przyznam że jestem zirytowany tym tworem. Wyciskanie na siłę wszystkiego co się da z TRNG ok jest do przyjęcia ale niech to będzie zrobione z głową. Na dokładkę rozległe lokacje dobijają silnik. 3/4 graczy nie będzie w stanie w ogóle w to zagrać. Tworzenie customa, w którego nie da się normalnie zagrać, mija się z celem. A z tymi wymaganiami to też jakaś lipa skoro nie chce mi to działać podczas gdy nowy TR śmigał na max detalach bez zająknięcia. Ciekawe kto był i czy w ogóle był jakiś tester.
Z drugiej zaś strony podejrzewam że winę za to ponosi windows 8 przypuszczam że Psiko pracuje na w7, a przy 8 są niestety różne kwiatki, szkoda.
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2017 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.161 sekundy. Zapytań do SQL: 10