FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
Co byście zmienili, a co zostawili w nowym TR ?
Autor Wiadomość
cwiektorr 
Nowicjusz



Dołączył: 08 Lut 2013
Posty: 21
Wysłany: 04-04-2013, 21:36   

peju napisał/a:
Ale realnosc jakiej oczekujesz, jest nie na miejscu.

Z tego co pamiętam, to CD miało postawić na realizm. Poza tym nie trzeba dawać takich batów głównej bohaterce, żeby było brutalnie. Jakoś tak bardzo ten brak realizmu mi nie przeszkadza (w końcu najważniejsza jest przedstawiona w grze opowieść) ale było by miło gdyby zabicie jednego przeciwnika było problemem, a Lara nie spadała z 10 metrów co 5 minut.
_________________
Murawa się rozrasta kiedy się podlewa
 
 
Archelaos 
Nowicjusz


Dołączył: 04 Kwi 2013
Posty: 20
Wysłany: 04-04-2013, 22:07   

No właśnie. Miał być realizm, elementy survivalu itp.
A tymczasem amunicja jest dosłownie wszędzie, tak, że równie dobrze mogłaby być nieskończona, Lara jest silniejsza fizycznie niż właściwie wszyscy Solarii.

Lara miała nie być teflonowa, i w części nie jest - krwawi, czuje strach i ból, ale jednocześnie jest tak niezniszczalna jak Wolverine. Trochę to nie pasuje.

Poza tym, gdyby to był stopniowy rozwój, a nie przerażona dziewczyna/QTE/terminator to byłoby moim zdaniem lepiej.

A tymczasem patrole Solarii (2-3) są celami na strzelnicy a nie poważnym przeciwnikiem nawet na poziomie trudności hard. Być może Lara powinna mieć jeszcze mniej HP niż ma w tej chwili, ale za to możliwość i miejsce, żeby zgubić ścigających ją przeciwników? W tej chwili trzeba ich zabić bo nie da się inaczej ich minąć (zazwyczaj) a kiedy raz cię zauważą, zawsze wiedzą gdzie jesteś, choćbyś zmienił miejsce, przemieszczając się np za budynkiem - zawsze strzelają we właściwe miejsce.

Biorąc pod uwagę jak silna jest Lara w grze, pojawiają się poważne zgrzyty w cutscenkach np (poważne spoilery!):
Spoiler:
śmierć pierwszego pilota, Grima czy Alexa
kiedy mam, jako gracz, wrażenie, że gdyby nie zabrano mi kontroli mógłbym ich uratować, bo dopiero co załatwiłem znacznie więcej wrogów niż pojawia się w tych scenach.

Co do brutalności - nie chodzi mi o to, żeby takich sytuacji nie było, ale o ich przesadną ilość, w szczególności na początku gry. Potem to wszystko robi się jakby sensowniejsze.
 
 
cwiektorr 
Nowicjusz



Dołączył: 08 Lut 2013
Posty: 21
Wysłany: 04-04-2013, 22:22   

Survival w tej grze ogranicza się do obowiązkowego zabicia jednego jelenia na początku gry. Ja co prawda ciągle poluje na zwierzęta, ale coś mi się wydaje, że nawet jak bym przestał Lara by niezgłodniała. Rozumiem, że niefajnie było by, gdyby podczas walki Larze spadał pasek życia, ale kiedy by zgłodniała mogły by się pojawić różne ograniczenia np. wolniejsze ruchy itp. Albo mgli by zrobić tak jak było w grze S.T.A.L.K.E.R. tzn. ikonka z boku przypominała by że trzeba coś zjeść, a po dłuższym upływie czasu spadał by pasek zdrowia.
_________________
Murawa się rozrasta kiedy się podlewa
 
 
Archelaos 
Nowicjusz


Dołączył: 04 Kwi 2013
Posty: 20
Wysłany: 04-04-2013, 22:37   

Choćby np. slot "jedzenie" uzupełniany ze zwierząt i roślin i aktywowany kiedy zatrzymujesz się w obozie. Jakby był pusty to po np drugim postoju pojawiałyby się niepożądane efekty (np takie jak w poście cwiektorra)
 
 
BeBetka22 
Nowicjusz


Dołączyła: 05 Kwi 2013
Posty: 13
Skąd: gdzieś daleko
Wysłany: 05-04-2013, 20:28   

Mi się wszystko podobało, ale dodałabym więcej grobowców, były fajne. Troszeczke mniej strzelanek, bo czasem to irytuje. Szczerze moim zdaniem to było to całe przetrwanie, ale nie ze względu na jedzenie, tylko przeżycie atakõw wrogów, choć mogliby dodać np. Że jest kilka misji znajdz pożywienie, a co do apteczek, ktoś chyba mówił, że prawie wogóle ich nie ma, dlaczego? Bo, albo ci wrogowie to zabrali, a po za tym znajdz apteczke lub cos innego na bezludnej wyspie....
_________________
Maja
 
 
peju 
Student


Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 84
Wysłany: 05-04-2013, 21:01   

tak jak mowi BeBetka22, przetrwanie to tylko w sensie przezycia atakow wroga i ucieczka z wyspy. koniec kropka. wtedy to jeszcze mozna nazwac tomb raiderem. zadne tam inne zbieranie jeżyn w lesie, lowienie ryb do jedzenia czy szukania lisci do podtarcia. Namiastka survivalu z poczatku gry oraz caly watek fabularny zupelnie starczy i mial na celu pokazanie w jaki sposob Lara zmienila sie z mola ksiazkowego z zadnego przygod archeologa i po czesci zabijake. Nie chce wiecej by watek survivalu wrocil do tej serii i ciesze sie ze nie gral glownych skrzypiec w tej odslonie.
_________________
@foto_peju
 
 
zygzak 
Nowicjusz


Dołączył: 24 Lis 2009
Posty: 19
Wysłany: 22-04-2013, 10:27   

Rob3rt napisał/a:

A co bym zmienił? "Przerwa na strzelankę" - czyli miejsca w którym musimy się zatrzymać, bo autorzy wymyślili sobie, że w tym momencie do pokonania mamy wyskakujących z każdej strony 20 wrogów. To chyba jedyny element, którego nie chciał bym widzieć w kontynuacji.


No i wrogowie, którzy zachowują się całkowicie nienaturalnie zdradzając swoją obecność przez głośne rozmowy, gwizdy i śmiechy. Dodatkowo rozstawieni często plecami do nadchodzącego rozbitka, brak cyklicznych obchodów (jak zatrzymał się aby zapalić fajkę, to już tak został).
 
 
zygzak 
Nowicjusz


Dołączył: 24 Lis 2009
Posty: 19
Wysłany: 22-04-2013, 10:35   

BeBetka22 napisał/a:
a co do apteczek, ktoś chyba mówił, że prawie wogóle ich nie ma, dlaczego? Bo, albo ci wrogowie to zabrali, a po za tym znajdz apteczke lub cos innego na bezludnej wyspie....


Rozumiem, że apteczki leżące w grobowcach w poprzednich częściach TR były dla Ciebie całkiem naturalne?
 
 
Kasiula1611 
Student



Dołączyła: 16 Lut 2013
Posty: 55
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-04-2013, 21:24   

Nowy Tomb Raider to zupełny odskok od serii. On mi się podoba, ale jest mi smutno, że już nie będzie starego Tomb Raider'a. Nic bym w nim nie zmieniła jak na taką grę (strzelankę, akcji, whatever) to jest bardzo dobry. Ale bardzo bym chciała żeby jeszcze kiedyś zrobili nową grę, ale na starej biografii i wgl. Tylko wiem, że to nie możliwe. W sumie dobrze by było gdyby ten nowy Tomb Raider był zupełnie inną grą wydaną przez to samo studio, a serie starego Tomb Raider'a ciągneli dalej. :P
_________________

 
 
 
pic14 
Nowicjusz


Dołączył: 23 Kwi 2013
Posty: 1
Wysłany: 23-04-2013, 18:18   

Ukończyłem Tomb Raider 2013 tydzień temu. Jakim prawem ta gra się nazywa Tomb Raider?
Zagadki na poziomie 5-latkówów, dużo strzelania zamiast odkrywania dobrej przygody, brak klimatu rasowego TR, etapy zbyt krótkie. Po licha ciągle w grze załączają się znaki podpowiedzi. Gra jest za krótka, za dużo przerywników filmowych, jeszcze trochę, to z gry dużo by nie zostało oprócz tych filmików. Od czasu kiedy Crystal Dynamics, przyjął prawa do produkcji, ta seria już dawno umarła, po prostu zabił tę ją.
Widać,że gra jest robiona dla nowego pokolenia, które nie ma pojęcia na czym cały czar rasowego Tomb Raider polega . Nie rozumiem dlaczego Crystal Dynamics, nie poszedł w kierunku Tomb Raider - The Last Revelation, tylko w stronę dobrej grafiki ?
Teraz znowu po 14 latach gram w Tomb Raider - The Last Revelation i to jest prawdziwy TR!
I tak samo mnie zaskakuję jak te 14 lat temu !
 
 
Kasiula1611 
Student



Dołączyła: 16 Lut 2013
Posty: 55
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-04-2013, 14:04   

Cytat:
Dokładnie! Jak chcą robić taką grę to niech robią, ale pod innym tytułem.
Powinni się zająć klasyczny klimatem Tomb Raidera bo to właśnie klasyki były najlepsze!
_________________

 
 
 
Natla123 
Student



Dołączyła: 09 Gru 2012
Posty: 67
Skąd: z wypizdowa
Wysłany: 03-05-2013, 22:35   

1.TRUDNIEJSZY!
2. 2 pistoleciki, na stałe a nie że tylko kilka ostatnich strzałów! :nie:
3.chce prawdziwą Larę a nie jakąś która ryczy z byle postrzału w ramię (lol)
4. a gdzie klimacik?
5.za mało TOMB RAIDER'a !

Oczywiście to tylkov moje zdanie ;)
_________________
I hate new Tomb Raider
https://www.youtube.com/u...Matter/featured
 
 
Martysl3 
Nowicjusz



Dołączyła: 28 Mar 2013
Posty: 10
Wysłany: 04-05-2013, 12:08   

Kasiula1611 napisał/a:
Dokładnie! Jak chcą robić taką grę to niech robią, ale pod innym tytułem.
Powinni się zająć klasyczny klimatem Tomb Raidera bo to właśnie klasyki były najlepsze!



Klasyki były najlepsze w tamtym czasie zrobiły furrore ale teraz jest inny rynek gier i gra na wzór tych klasycznych nie były by tak miło przyjęte . sądze że tylko fani TR by ją kupili a Crystalsą zależało na tym żeby więcej osób kupiło. Teraz gry ida w innym kierunku i fajnie że lare "uczłowiecznili" ale mogło by być rzeczywiście trochę więcej zagadek. ale taki typowy klasyczny TR to nie bo teraz wiele osób chce akcji a nie powolne odkrywanie grobowców
 
 
Kasiula1611 
Student



Dołączyła: 16 Lut 2013
Posty: 55
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-05-2013, 13:47   

No i właśnie dlatego mogli zrobić tą grę pod innym tytułem, a klasyki cały czas robić, ale kogo ja oszukuje. To by nie miało miejsca bo jeśli klasyki mieli by kupić tylko fani to dochód byłby za mały i koniec serii i wgl. Więc niestety to musiało się posunąć dalej i niestety, dla pieniędzy, a nie dla fanów bo ja taką prawde widzę (moge się mylić)... :c
_________________

 
 
 
kwiatuszek 
Praktykant



Dołączyła: 21 Maj 2013
Posty: 140
Skąd: Hogsmeade
Wysłany: 22-06-2013, 21:03   

Lara nie potrafi pływać ! (?) Jak to możliwe? Nie wiem. Brak apteczek. Lara uzdrawia się automatycznie jak w Underworld. Bez apteczek nie ciekawie ;) Brak Możliwości zbierania wrogich broni. Przecież w Mulltiplayerze Solarii mają inną broń niż Rozbitkowie. I zabranie drugiego małego pistoletu :) . Przecież ma miejsce na dwa.
To chyba tyle.
:pozdro: !
_________________
alphabet boy
 
 
Natla123 
Student



Dołączyła: 09 Gru 2012
Posty: 67
Skąd: z wypizdowa
Wysłany: 25-06-2013, 16:36   

głupio to zabrzmi ale ja zostawiłabym tylko kolor bluzki Lary :hehe:
(mówiłam że głupio)
 
 
Ruda45 
Nowicjusz


Dołączyła: 01 Mar 2013
Posty: 2
Wysłany: 27-06-2013, 17:46   

Na pewno zwiększyłabym poziom trudności. Dodałabym więcej eksploracji i grobowców oraz zagadki podobne do tych z TLR. Byłoby mniej walk z Solari, a więcej z Oni. [/spoiler]
 
 
Bad Monster 
Nowicjusz


Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 25
Wysłany: 04-07-2013, 15:10   

Mi chyba najbardziej w grze zabrakło... płnurkowania. Ogromnie się zdziwiłem, kiedy okazało się, że Lara nie mogła zanurkować w morzu. Przecież to nawet nielogiczne, skoro woda sięgała dość wysoko, powinna móc zanurkować... Dla mnie w Tomb Raiderze elementy z wodą zawsze były takie stresujące, ale za razem bardzo ciekawe, argh, naprawdę zabrakło mi tutaj nurkowania!
Oprócz tego jestem trochę zawiedziony w związku tym, że najwidoczniej źle zrozumiałem twórców kiedy była mowa o tym, że "Lara będzie musiała zdobywać sobie pożywienie aby przeżyć, w każdym razie nie będzie to kolejna gra symulacyjna(...)". Liczyłęm na to, że będzie się to ciągnąć przez cały czas, a nie tylko w jednym fragmencie gry. A w przypadku głodu na przykład osłabienie objawiające się spowolnieniem czy utrudnieniami podczas walki.
Podoba mi się to, że zrezygnowano z apteczek, ale samoregenująca się Lara to takie to trochę naciągane, dobrze, że nie włożyli ołtarzyków leczniczych jak w The Guardian :)
 
 
DarkCynder 
Student


Dołączyła: 10 Lip 2013
Posty: 56
Skąd: CDK
Wysłany: 10-07-2013, 02:29   

Mi się nowy TR nie podobał :/ Jakoś tak... z 15001009000 wrogów... do grobowca fabularnie włazisz raz na Ruski Rok, a resztę na własną odpowiedzialność...I jeszcze ten koniec niczym z teletubisiów...

Jak sobie ten koniec wyobrażałam?
Nie zdążymy. Nie uratujemy Sam. Będziemy musieli walczyć, lub błagać Himiko.


A to to była.. no masakra... Aj dobra... Zmieniłabym wszystko :/ no może tylko zostawiłabym... Grafikę... :pozdro: (Sorry,jeżeli jest spoiler :P )
_________________
Tak.
 
 
Kasiula1611 
Student



Dołączyła: 16 Lut 2013
Posty: 55
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-07-2013, 12:18   

Tak, nie za fajna część... Czy wyobrażaliście sobie kilka lat temu, że w 2013 roku Tomb Raider to będzie strzelanka czy whatever ? Wolałam starsze części, chociaż takie gry lubię i gram. Tylko kurde do jasnej cholery to jest Tomb Raider, a nie Far Cry czy coś. :[ Teraz pewnie coś pomyliłam, nie znam się na grach blabla. Ale mam nadzieje, że wiecie o co mi chodzi.
_________________

 
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5681
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 11-07-2013, 10:43   

Od kiedy nowy TR to "strzelanka"? Bo coś mnie ominęło chyba. Więcej wrogów posyłało się do piachu w TR2 i Legendzie i to w dodatku bez żadnego wysiłku, bo "samo się celowało" :p .
_________________
 
 
eee...mleko?! 
Podróżnik



Dołączył: 14 Cze 2012
Posty: 207
Skąd: Mandżugoria
Wysłany: 11-07-2013, 18:16   

Ilość wrogów jest spoko , mnie drażni ich inteligencja . Kiedy solarii chowali się za beczke z benzyną czy stali w bezruchu przed Larą , niewiedziałem czy śmiać się czy płakać :p
 
 
Mr Macphisto 
Emocjonalny kaktus



Dołączył: 19 Gru 2003
Posty: 2192
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-07-2013, 18:37   

Nie wiem czy momentami nie jest ich za wielu na raz. Nie dlatego, że nie dałoby się tego przejść, ale dlatego, że długo długo jest spokój, po czym nagle wychodzi 50 chłopa. Nigdy nie lubiłem takich akcji, zalatujących wydłużaniem gry na siłę.

Tutaj na szczęście jest to o tyle wyważone, że da się ich załatwić normalnie, a nie rzucając przez tydzień padem po ścianach ;)
_________________
...and touch the flame
 
 
Kasiula1611 
Student



Dołączyła: 16 Lut 2013
Posty: 55
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-07-2013, 21:10   

K@t napisał/a:
Od kiedy nowy TR to "strzelanka"? :p .

Waśnie nie wiem jak to nazwać, ale powiem, że bardziej skupili się na eliminacji wrogów, levelowaniu broni, celowaniu, niż na innych rzeczach którymi zajmowano się w starych TR.
_________________

 
 
 
eee...mleko?! 
Podróżnik



Dołączył: 14 Cze 2012
Posty: 207
Skąd: Mandżugoria
Wysłany: 11-07-2013, 22:19   

Ten TR był robiony na hit , a żeby był to hit trzeba zainteresować nią jak największą liczbe graczy . Dzisiejsza generacja graczy jest raczej bardziej nastawiona na akcję , więc trzeba było zwiększyć jej ilość . Zagadki i grobowce (choć jest ich jak na lekarstwo) wytwarzają pseudo-Tum-rejderowy klimat . Nie da się w pełni zadowolić każdego , mimo że też wolał bym ten dawny TR'owy klimat to jednak nic nie zdaża się dwa razy tak samo ;) I muszę nazwać tę gre bardzo dobrą mimo że cały potencjał serii nie został wykorzystany .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2017 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.16 sekundy. Zapytań do SQL: 10