FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
Dodatki, osiągnięcia, szkice...
Autor Wiadomość
piwnooka 
Nowicjusz


Dołączyła: 27 Mar 2013
Posty: 12
Wysłany: 12-04-2013, 17:56   

Nie byłam zadowolona z Art Book'a, który znajdował się w edycji dodatkowej, edycji kolekcjonerskiej gry. Zdecydowałam się na zakup The Art of Survival. Mimo, że jest w miękkiej oprawie, nie żałuję. Jest niesamowity!
_________________
The extraordinary is in what we do, not who we are.
 
 
Shalryma 
Student



Dołączyła: 04 Kwi 2013
Posty: 47
Skąd: Katowice
Wysłany: 13-04-2013, 23:35   

A ja mam pytanie z innej beczki-chcę wbić sobie platynkę i mam problem z trofeum Chatterbox-wiecie może,czy wszystkie rozmowy mają być przeprowadzone w ciągu jednego przejścia,czy sumuje się ze wszystkich?

No i kurczak,Whitman mi się zabugował-wiem,że na początku gry powinnam przeprowadzić z nim dwie rozmowy,ale za cholerkę nie chce rozmawiać ze mną drugi raz,w ogóle nie ma dymka.Wiecie może,dlaczego tak się dzieje?
_________________
Nothing is lost forever,but some things are better if never found.
 
 
peju 
Student


Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 85
Wysłany: 14-04-2013, 12:06   

Kiedy beda uzupelnione pozostale informacje o grze na WOTR? Ciagle w przygotowaniu sa dzialy:
Ekwipunek, Przeciwnicy, Wyspa itp.
:??:

I jeszcze jedno pytanie:
Kim jest ta laska w zoltym:

:??:
Screen z materialow dodatkowych - zaloga Endurance.
Przeciez jej w grze nie ma - no chyba moze poza trybem Multi.
 
 
Shalryma 
Student



Dołączyła: 04 Kwi 2013
Posty: 47
Skąd: Katowice
Wysłany: 14-04-2013, 12:55   

peju napisał/a:

I jeszcze jedno pytanie:
Kim jest ta laska w zoltym:
Obrazek
:??:

Przeciez jej w grze nie ma - no chyba moze poza trybem Multi.


To Stephanie,która ma w grze tak mikroskopijną rolę,że prawie jej nie ma.
Steph jest pierwszą ofiarą rytuału poświęcenia którą spotyka Lara zaraz na początku gry,w Scavengers Den(Jaskini Szaleńca po polsku bodajże).To ta postać,wisząca na sznurach z rozłożonymi rękoma.
Przy czym,że to jest ona,dowiemy się oglądając trailer Crossroads.Tam Lara wzdycha "oh no,Steph...".To nie tajemnica,że początek gry w końcowej fazie został trochę pociety i zmieniony,Steph jest tego ofiarą x)
_________________
Nothing is lost forever,but some things are better if never found.
 
 
kamilszy 
Podróżnik



Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 311
Skąd: Kraków
Wysłany: 14-04-2013, 21:07   

Shalryma napisał/a:
peju napisał/a:

I jeszcze jedno pytanie:
Kim jest ta laska w zoltym:
Obrazek
:??:

Przeciez jej w grze nie ma - no chyba moze poza trybem Multi.


To Stephanie,która ma w grze tak mikroskopijną rolę,że prawie jej nie ma.
Steph jest pierwszą ofiarą rytuału poświęcenia którą spotyka Lara zaraz na początku gry,w Scavengers Den(Jaskini Szaleńca po polsku bodajże).To ta postać,wisząca na sznurach z rozłożonymi rękoma.
Przy czym,że to jest ona,dowiemy się oglądając trailer Crossroads.Tam Lara wzdycha "oh no,Steph...".To nie tajemnica,że początek gry w końcowej fazie został trochę pociety i zmieniony,Steph jest tego ofiarą x)


Hehe, no właśnie to nie jest Steph w tej jaskini. Lara byłaby dużo bardziej przerażona, jakby tak od razu zobaczyła martwą osobę, z którą dopiero co była na statku. Poza tym, jak opowiada Rothowi co się jej przydarzyło, wymienia szalonego człowieka i "martwe ciało" (there was that crazy man, and a dead body). Raczej powiedziałaby, że Steph nie żyje, a nie mówiła o niej tak anonimowo. ;) W trailerach to sporo rzeczy jest inaczej, np rozmowa Mathiasa i Sam przy ognisku, kiedy Lara się do nich zbliża. Twórcy gry celowo podłożyli inne dialogi pod filmik, by nie robić za dużych spoilerów, ale jednak oddać charakter gry.
 
 
 
Shalryma 
Student



Dołączyła: 04 Kwi 2013
Posty: 47
Skąd: Katowice
Wysłany: 14-04-2013, 21:19   

[quote="kamilszy"][quote="Shalryma"]
peju napisał/a:



Hehe, no właśnie to nie jest Steph w tej jaskini. Lara byłaby dużo bardziej przerażona, jakby tak od razu zobaczyła martwą osobę, z którą dopiero co była na statku. Poza tym, jak opowiada Rothowi co się jej przydarzyło, wymienia szalonego człowieka i "martwe ciało" (there was that crazy man, and a dead body). Raczej powiedziałaby, że Steph nie żyje, a nie mówiła o niej tak anonimowo. ;) W trailerach to sporo rzeczy jest inaczej, np rozmowa Mathiasa i Sam przy ognisku, kiedy Lara się do nich zbliża. Twórcy gry celowo podłożyli inne dialogi pod filmik, by nie robić za dużych spoilerów, ale jednak oddać charakter gry.


W tym wypadku będę się upierać przy mojej wersji,jak na razie to jedyne sensowne wyjaśnienie tego,że Stephanie z jakiegoś powodu uznawana jest za bohaterkę gry,w której wcale jej nie ma :)

Sceny z trailera pochodziły z gry,o czym świadcza gameplaye z ubiegłego lata,zawierające właśnie te sceny.Początek jak byk był edytowany w późnej fazie prac.

Ale jak ktoś ma jakąś inną teorię,to niech daje,rozważymy :D
_________________
Nothing is lost forever,but some things are better if never found.
 
 
TheZaack500 
Praktykant



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 102
Skąd: Wioska
Wysłany: 14-04-2013, 22:04   

Zmienili początek gry celowo...
Ktoś już wspomniał, że być może chcieli zrobić postać Mathias'a bardziej... no nie wiem... ciekawą? Jakaś nutka tajemnicy?
Już daaawno był gameplay, w którym słowa z trailera drugiego były w grze... i rzeczywiście Lara wspominała o Steph nawet po uwolnieniu nogi z pułapki przez Reyes.
Mówiła coś w stylu... "Zabrał ją... zabrał Sam. Mężczyzna, jeden z tych, którzy zabili Steph" No i załoga coś tam sapała w stylu "Steph nie żyje...?! ITD....
Scena przy ognisku po polowaniu - http://www.youtube.com/watch?v=97DWlk5SfTI 19:20
No i jeszcze przy wielkiej bramie - "Widziałam to wcześniej... dookoła ciała Steph... muszą mieć znaczenie rytualne..."

No... nie ma się o co spierać. Sprawa jest jasna : p
_________________
"The extraordinary is in what we do... not who we are"
 
 
peju 
Student


Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 85
Wysłany: 14-04-2013, 22:15   

rowniez troche poszperalem i znalazlem mniej wiecej te same odpowiedzi. teraz jak ogladalem gameplay (ale ten wspolczesny, nie przed zmiana) to widac wyraznie ze na samym poczatku jest "ukrzyzowana" Steph choc potem Lara przez radio mowi wlasnie do Rotha ze widziala "martwe cialo". troche bezsens i szkoda laski bo wyglada sympatycznie i moim zdaniem wykreowaliby dzieki niej o wiele ciekawszy charakter niz Sam.
_________________
@foto_peju
 
 
kamilszy 
Podróżnik



Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 311
Skąd: Kraków
Wysłany: 15-04-2013, 20:15   

[quote="Shalryma"][quote="kamilszy"]
Shalryma napisał/a:
peju napisał/a:



Hehe, no właśnie to nie jest Steph w tej jaskini. Lara byłaby dużo bardziej przerażona, jakby tak od razu zobaczyła martwą osobę, z którą dopiero co była na statku. Poza tym, jak opowiada Rothowi co się jej przydarzyło, wymienia szalonego człowieka i "martwe ciało" (there was that crazy man, and a dead body). Raczej powiedziałaby, że Steph nie żyje, a nie mówiła o niej tak anonimowo. ;) W trailerach to sporo rzeczy jest inaczej, np rozmowa Mathiasa i Sam przy ognisku, kiedy Lara się do nich zbliża. Twórcy gry celowo podłożyli inne dialogi pod filmik, by nie robić za dużych spoilerów, ale jednak oddać charakter gry.


W tym wypadku będę się upierać przy mojej wersji,jak na razie to jedyne sensowne wyjaśnienie tego,że Stephanie z jakiegoś powodu uznawana jest za bohaterkę gry,w której wcale jej nie ma :)

Sceny z trailera pochodziły z gry,o czym świadcza gameplaye z ubiegłego lata,zawierające właśnie te sceny.Początek jak byk był edytowany w późnej fazie prac.

Ale jak ktoś ma jakąś inną teorię,to niech daje,rozważymy :D


No, Steph należy uznać za osobę z Endurance (oprócz znanych nam postaci na pewno na pokładzie było i dużo więcej osób, o których nic nie wiemy - marynarze, mechanicy - Endurance to nie był jakiś kutr rybacki, tylko pokaźny statek). Inaczej nie byłoby jej na tym zdjęciu. Ale plany CD do niej się znacząco zmieniły od czasu trailera - postanowili jej nie wprowadzać jawnie do gry, stąd nic o niej nikt nie mówi. I być może nawet celowo zmienili wygląd postaci na obrazku - na zdjęciu załogi ma krótkie spodenki, a wisielec w jaskini ma długie. Wszyscy bohaterowie w grze występują w takim odzianiu, w jakim są zaprezentowani na obrazkach poglądowych. Dlaczego wyjątek miałaby stanowić Steph? Moim zdaniem oficjalne jest to, co ostatecznie zostało w grze, a nie było tymczasowym pomysłem, który nie przetrwał.
 
 
 
Cez 
World of Tomb Raider



Dołączył: 12 Gru 2003
Posty: 3986
Skąd: Tczew/3city
Wysłany: 15-04-2013, 23:10   

Cytat:
Moim zdaniem oficjalne jest to, co ostatecznie zostało w grze, a nie było tymczasowym pomysłem, który nie przetrwał.


Dokladnie tak, czyli mozna zalozyc, ze Steph nie przezyła katastrofy albo po prostu pozniej ją Solarii zabili, ale tego nie pokazano.
_________________
 
 
Shalryma 
Student



Dołączyła: 04 Kwi 2013
Posty: 47
Skąd: Katowice
Wysłany: 16-04-2013, 00:13   

Cez napisał/a:
Cytat:
Moim zdaniem oficjalne jest to, co ostatecznie zostało w grze, a nie było tymczasowym pomysłem, który nie przetrwał.


Dokladnie tak, czyli mozna zalozyc, ze Steph nie przezyła katastrofy albo po prostu pozniej ją Solarii zabili, ale tego nie pokazano.


W tym połączeniu jedna teoria nie wyklucza się z drugą :)
Steph tak czy siak ma zginąć zaraz na początku,a to czy się topi,czy ginie z rąk Solarii twórcy postanowili pozostawić wyobraźni gracza.
Ja po prostu uzasadniam swój wybór wcześniejszymi materiałami.

Ponoć parę scen z początku poleciało,bo twórcy z jakiegoś powodu chcieli ograniczyć w grze przemoc wobec kobiet-obcięli kwestie,które wskazywałyby na zabicie Steph,wycięli scenę,w której Sam jest zabierana siłą,ponoć także zawalenie QTE przy szarpaninie z Vladem miało się inaczej skończyć(if you know what I mean...).

Polecam na razie traktować to jako ciekawostkę,bo słyszałam o tym w luźnej dyskusji i nie mam na to dowodów :D
Wydało mi się to jednak całkiem prawdopodobne.Sama podczas grania byłam z deka zaskoczona niekonsekwencją działań Vlada.Ktoś tu coś kombinował?
_________________
Nothing is lost forever,but some things are better if never found.
 
 
kamilszy 
Podróżnik



Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 311
Skąd: Kraków
Wysłany: 16-04-2013, 20:10   

Shalryma napisał/a:

Ponoć parę scen z początku poleciało (...)

To nie ulega wątpliwości. Na pewno wszystkiego było więcej przygotowane, ale pewne sceny, fragmenty, dialogi, po prostu nie znalazły się w finalnym wydaniu z takiego, czy innego powodu; dbałość o dynamikę gry, nie odchodzenie za bardzo od gł. wątku, być może też nie eskalowanie zbytnie brutalnością, tylko tyle, ile potrzeba itd...
Shalryma napisał/a:

(...) wycięli scenę,w której Sam jest zabierana siłą (...)

Tutaj już nie mam takiego przekonania. My wiemy z kontekstu, co się tam stało, ale to nie oznacza, że fizycznie taka scena była przygotowana. Nawet lepiej i ciekawiej jest, jak pewne sceny możemy sobie tylko wyobrazić, jak mogły wyglądać, niż mieć je podane na tacy i znać wszystkie odpowiedzi od razu. Przecież to zabiłoby klimat gry.
Shalryma napisał/a:

QTE przy szarpaninie z Vladem miało się inaczej skończyć...

W to mi graj :szal: , haha! Nieeee, zapędy Vlada (przed zawaloną QTE) to już wystarczające było, aby gracz wyrobił sobie pogląd, czym ta scenka pachnie. Na 100% nie było innego zakończenia - przecież chyba nikt nie wierzy, że zawalenie QTE naprawdę kończyło się wykorzystaniem Lary. Tutaj zadziałała tylko metoda na sugestię, i skuteczna. Vlad patrzył i dotykał Larę z podtekstem seksualnym, a że ją dusi, a nie ten tego ...bo po prostu inaczej ta scenka nie mogła się skończyć - fala krytyki byłaby za duża. Ale moim zdaniem fajnie, że było coś takiego mocniejszego - jak grać na emocjach - to wyraźnie.
 
 
 
Lightning 
Nowicjusz



Dołączył: 25 Lut 2013
Posty: 28
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 17-04-2013, 15:00   

Obejrzyjcie jeszcze raz guide to survival: episode 3:survival combat i zatrzymajcie w tym miejscu 1:08 a następnie rozejrzyjcie się. Nie ciekawi was kto jest tam powieszony może to Steph http://forums.eidosgames....ad.php?t=133410
 
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5682
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 17-04-2013, 15:16   

To ciało z grobowca w Shanttytown - jedno z wielu podobnych, więc to raczej nie ona.
_________________
 
 
Shalryma 
Student



Dołączyła: 04 Kwi 2013
Posty: 47
Skąd: Katowice
Wysłany: 17-04-2013, 20:25   

kamilszy napisał/a:
Shalryma napisał/a:

Ponoć parę scen z początku poleciało (...)

To nie ulega wątpliwości. Na pewno wszystkiego było więcej przygotowane, ale pewne sceny, fragmenty, dialogi, po prostu nie znalazły się w finalnym wydaniu z takiego, czy innego powodu; dbałość o dynamikę gry, nie odchodzenie za bardzo od gł. wątku, być może też nie eskalowanie zbytnie brutalnością, tylko tyle, ile potrzeba itd...
Shalryma napisał/a:

(...) wycięli scenę,w której Sam jest zabierana siłą (...)

Tutaj już nie mam takiego przekonania. My wiemy z kontekstu, co się tam stało, ale to nie oznacza, że fizycznie taka scena była przygotowana. Nawet lepiej i ciekawiej jest, jak pewne sceny możemy sobie tylko wyobrazić, jak mogły wyglądać, niż mieć je podane na tacy i znać wszystkie odpowiedzi od razu. Przecież to zabiłoby klimat gry.
Shalryma napisał/a:

QTE przy szarpaninie z Vladem miało się inaczej skończyć...

W to mi graj :szal: , haha! Nieeee, zapędy Vlada (przed zawaloną QTE) to już wystarczające było, aby gracz wyrobił sobie pogląd, czym ta scenka pachnie. Na 100% nie było innego zakończenia - przecież chyba nikt nie wierzy, że zawalenie QTE naprawdę kończyło się wykorzystaniem Lary. Tutaj zadziałała tylko metoda na sugestię, i skuteczna. Vlad patrzył i dotykał Larę z podtekstem seksualnym, a że ją dusi, a nie ten tego ...bo po prostu inaczej ta scenka nie mogła się skończyć - fala krytyki byłaby za duża. Ale moim zdaniem fajnie, że było coś takiego mocniejszego - jak grać na emocjach - to wyraźnie.


Co do zabierania Sam siłą,polecam ten film,przewiń na 15 minutę,tam zaczyna się scena,która poleciała-przedstawiająca uprowadzenie Sam z wykorzystaniem przemocy.
http://www.youtube.com/watch?v=QHB-gjrwzRM

To gameplay z zeszłorocznego Comic-Conu.Podobną scenę prezentuje też gameplay z E3 i z Gamescomu,więc to nie był bo prostu projekt.Usunięto to prawdopodobnie stosunkowo niedawno,bo przecież jeszcze trailer Crossroads,który został wypuszczony na początku grudnia,zawierał te sceny.

Co do tego drugiego nie mam dowodów,więc nie rozwijam tematu :)
_________________
Nothing is lost forever,but some things are better if never found.
 
 
kamilszy 
Podróżnik



Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 311
Skąd: Kraków
Wysłany: 20-04-2013, 18:15   

Shalryma napisał/a:
...

Tak, z tym to masz rację bez dwóch zdań. Ja sobie później przypomniałem tę scenkę samemu. I faktycznie - na pewno nie robili jej tylko na pokaz. To była część gry. :)
 
 
 
Shalryma 
Student



Dołączyła: 04 Kwi 2013
Posty: 47
Skąd: Katowice
Wysłany: 22-04-2013, 18:25   

Mam jeszcze takie pytanko a propos trofeum Sokole Oko.
Co się liczy-wszystkie razy,kiedy strącę lecącego przeciwnika z liny i tym samym go zabiję,czy tylko jeśli zmiotę zjeżdzającego cwaniaka jednym celnym strzałem?
_________________
Nothing is lost forever,but some things are better if never found.
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 1744
Skąd: Z Bulerbyn
Wysłany: 22-04-2013, 19:08   

Musi zginąć (jeśli już puści i dopiero wtedy dostanie kulkę - nie liczy się). Może spaść i zabić się w przepaści/utonąć. Nie może sam puścić liny. Najlepiej zrobić to w Shantytown tuż przed rozmową z Grimem. Nie zabijaj gościa, który nadaje sygnał alarmu - wrogowie będą się pojawiać częściej. Kolejna szansa jest po przejażdżce wiszącym wózkiem cargo do miejsca, gdzie przetrzymywany jest Grim. Jeśli dalej się nie uda kontynuuj wątek główny - gdy wyjdziesz z pałacu i będziesz się kierować na plażę gondolą na Twojej drodze znajdziesz wiszący statek - tam również będziesz miała możliwość strącenia kilku wrogów. Najlepiej odblokować aczka najpóźniej w tym momencie, bo później nie będzie już takiej okazji by spotkać zjeżdżających na linie przeciwników. Króki opis z poradnika:

"Enemies can go on zip lines, and will do so when rushing to attack you. Shoot them on their way to instantly kill them. This achievement will not count the enemies that are already dropping when you shoot them. They must be actually on the line. When you get to sections where there are many enemies on zip lines, kill as many as you can. If you miss a lot, go ahead and just reload your checkpoint and try again."
_________________
 
 
Nemesis26 
Nowicjusz


Dołączył: 04 Maj 2013
Posty: 1
Wysłany: 04-05-2013, 01:58   

Witam, szukam 2 chętnych osób do wbicia 60lv w Tomb Raiderze, na PS3, takim oto sposobem - http://www.youtube.com/watch?v=el-MtUlHiLY
Chętnych proszę o odpowiedź niżej, lub na priw :)
 
 
krtomb 
WoTR Team



Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 1079
Skąd: Helheim
Wysłany: 08-05-2013, 19:10   

Czy mi się zdaje czy widzę nowe stroje do pobrania na wszystkich platformach dla Lary :) 3 wariacje - Demolition suit - szary strój od stóp do głów dla zaawansowanych speców od rozwałki, Mountaineer suit - podobny do lekkiego stroju zimowego z TRU z zestawem uprzęży wspinaczkowych - tylko jako dodatek estetyczny - bo Lara nie wspina się jakoś inaczej :P oraz Sure-Shot outfit czyli strój dla profesjonalnych łuczników - posiada charakterystyczne wysokie buty oraz wiązane ochraniacze ze skóry na przedramiona - kurtka ma kolor wpadający w rdzawą czerwień. Wszystko w cenach 80 Microsoft Points/€0.79/$0.99

Zastanawiam się który lepszy bo jakoś wszystkich nie chce mi się kupować :P
_________________
"In place of a dark Lord you would have a queen! Not dark but beautiful and terrible as the dawn! Treatreous as the sea! Stronger than the foundations of the Earth! All shall love me and despair!"
 
 
tyszka0312 
Student



Dołączyła: 15 Sie 2007
Posty: 54
Wysłany: 09-05-2013, 10:46   

Zapraszam :) http://allegro.pl/tomb-ra...3235022988.html

:wotr:
 
 
 
m_i_c_h_a_l_s_z 
Student



Dołączył: 12 Maj 2007
Posty: 39
Wysłany: 09-05-2013, 13:58   

krtomb ja skusiłem się na wszystkie 3 stroję, lecz nie miałem jeszcze okazji by jej wypróbować. Na PSN jest opcja by kupić je w jednym zestawi, wtedy jest chyba taniej. Nie wiem czy na Xbox Live jest taka możliwość :)
_________________
“If you're gonna act like a bitch, then you're gonna die like a bitch"
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 1744
Skąd: Z Bulerbyn
Wysłany: 09-05-2013, 14:02   

m_i_c_h_a_l_s_z, jest. 160 MSP za 3 sztuki (czyli jakby jeden "gratis") - ja oczywiście nie kupuję. W sumie czekałem na jakiś dodatek typu "Classic outfit".
_________________
 
 
m_i_c_h_a_l_s_z 
Student



Dołączył: 12 Maj 2007
Posty: 39
Wysłany: 09-05-2013, 14:41   

W dzień gdy odebrałem kartę PSN na 100zł, wchodzę na PSS i widzę: 3 stroję dla Lary, Shanty Town, Caves and Cliffs i Shipwrecked. Nie mogłem powiedzieć nie i skusiłem się na wszystko :P

Jeśli chodzi o stroję, to jak na razie widziałem je tylko na YouTube. Moim faworytem jest Demolition, przypomina mi strój Lary z Beneath the Ashes :D

Co do zestawów: pierwsze trzy ubrankami dla Lary na PSN można kupić pojedynczo (każdy po 3zł) lub też razem za 9,5zł. :gupek: Bardzo mądre, za pack zapłacić trzeba więcej niż gdybyśmy chcieli kupić każde ubranko pojedynczo.
_________________
“If you're gonna act like a bitch, then you're gonna die like a bitch"
 
 
Shalryma 
Student



Dołączyła: 04 Kwi 2013
Posty: 47
Skąd: Katowice
Wysłany: 10-05-2013, 10:20   

Nareszcie jestem dumną posiadaczką artbooka :D
Coś pięknego!Jest naprawdę gruby i wszystko jest bardzo wyczerpująco przedstawione.
Przyczepiłabym się jedynie do okładki,która jest miękka,co zaliczam na minus i do niektórych tekstów.

Ot,na przykład na jednej stronie,ojciec Lary jest przedstawiony jako Earl,w następnym zdaniu mówi się o nim per Richard.
Mama Lary przedstawiona jest jedynie jako Lady Croft :P

Podane są też dwie daty owego feralnego rytuału,podczas którego moc Himiko została złamana:
-najpierw,że wydarzyło się to w XVI wieku;
-potem,że Yamatai tajemniczo zniknęło w III wieku.Teoretycznie jedno z drugim się nie wyklucza,bo Yamatai mogło zniknąć wcześniej z różnych powodów,ale myślę,że znaczna część graczy zrozumiała grę w taki sposób,że te wszystkie,sztormy,burze i inne zjawiska pogodowe uniemożliwiające opuszczenie wyspy jak i ściągające innych ludzi na nią zaczęły się wtedy,gdy rozgniewany duch Himiko utknął na ziemi na wpół żywy,gdy rytuał się nie powiódł.

Dla mnie nieudany rytuał=początek utknięć ludzi na wyspie,ale może się mylę.Jaka jest Wasza opinia?
_________________
Nothing is lost forever,but some things are better if never found.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2017 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.285 sekundy. Zapytań do SQL: 10