FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
Tomb Raider - przed premierą, cz. 2
Autor Wiadomość
Menkaure 
WoTR Team



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 1744
Skąd: Z Bulerbyn
Wysłany: 11-12-2013, 23:03   

Nie wiem czy dostanę Barbórkową Nagrodę Górnika za odkopanie tematu sprzed ponad pół roku, ale jako iż zbliża się premiera TRDE chciałbym odświeżyć dyskusję w tym topicu.

Jak podaje WoTR -> * "
to nie będzie tylko poprawiona grafika. Cały świat został zbudowany od nowa - w nowej technologii. "
Czy ja wiem? Jakoś nie chce mi się w to wierzyć. Choć niewiele widać na trailerze, to wydaje mi się, że specjalnie środowisko się nie zmieniło. Sam model Lary to już coś innego, wreszcie wygląda przyzwoicie. Jakoś jednak do otoczenia nie jestem przekonany "next genowo" - przecież już na "schodzących" platformach tworzone były bardzo realistyczne światy gier (RDR, MP3, AC). Tutaj co poniektóre elementy wyglądają jakby były z wydania March 2013 (które też było niczego sobie!). Nawet w pewnym momencie widać liście jakiegoś egzotycznego krzaczka wyglądającego jak zwykła, fruwająca tekstura. Czy ja oglądam jakieś inne trailery?

PS. Bardzo chciałbym by przy okazji premiery pojawiły się jakieś info dotyczące DLC SP jednocześnie na stare i nowe konsole.

*Kika :*
_________________
 
 
Mr Macphisto 
Emocjonalny kaktus



Dołączył: 19 Gru 2003
Posty: 2193
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-12-2013, 23:12   

Informacja opiera się na zapowiedziach twórców, sami wglądu w to wydanie jeszcze nie mieliśmy. Także - pozostaje tylko to, co oni mówią ;)

IMO to nie jest tak, że wszystko od A do Z było zrobione od nowa. Ale już sama poprawa fizyki, pozwala im w zapowiedziach podciągnąć choćby poruszający się naszyjnik pod stwierdzenie, że nie skończyło się na podkładaniu nowych tekstur. I pewnie będzie pół na pół, część rzeczy stworzonych od nowa, część - lekko podrasowana. Cytata: "The team didn’t just up-rez the game. They pulled it apart and rebuilt it with new technology."
_________________
...and touch the flame
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5682
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 12-12-2013, 07:38   

Oj, zwykłe marketingowe blubry.

Zrobili nowy model Lary, dodali fizykę roślinności i wisiorka, poprawili oświetlenie - i to w zasadzie tyle. Standard w wypadku obecnych portów na PS4 i XOne; tak samo wygląda sytuacja z Assassin's Creed 4.

Już tak samo "budowali od podstaw" te remastery Legendy i Anniversary w HD, a wiadomo, że koniec końców chodziło o podmianę tekstur z X360 i podciągnięcie rozdziałki.

Rozebranie gry na czynniki pierwsze i ponowne złożenie kosztowałoby zarówno czas, jak i pieniądze, a wiadomo, że Square zbyt hojne teraz nie jest :p

Btw, to jakiś ewenement - pół roku po premierze, a my tu dyskutujemy w temacie przedpremierowym i, co ważniejsze, na temat :D
_________________
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 1744
Skąd: Z Bulerbyn
Wysłany: 12-12-2013, 09:38   

Mr Macphisto napisał/a:
IMO to nie jest tak, że wszystko od A do Z było zrobione od nowa.

Nie no ja też absolutnie nie sądzę, że to remake gry sprzed niespełna roku. Wg mnie w 90% to właśnie zmiany kosmetyczne w postaci nowych tekstur. Kilka roślin w trailerze wygląda jak z wersji marcowej, jeśli nie gorzej. Także bardziej skłaniałbym się do stwierdzenia, że to właśnie sam model Lary był stworzony od początku a reszta po prostu została podrasowana graficznie i fizycznie. Krople deszczu na "ekranie" - nie wiem czy to celowe?
K@t napisał/a:
Btw, to jakiś ewenement - pół roku po premierze, a my tu dyskutujemy w temacie przedpremierowym i, co ważniejsze, na temat :D


Czyli dostanę Nagrodę Górnika ?? :mrgreen:
_________________
 
 
v1per80 
Podróżnik



Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 349
Wysłany: 13-12-2013, 16:47   

Szkoda, że nie będzie wersji pecetowej. Wersja konsolowa nadal będzie odbiegać od najmocniejszych pecetów, przynajmniej jeśli chodzi o włosy.
_________________
I7 6700K@4.6Ghz+Spartan HE1024, Asrock Z170 Extreme4, 16GB Ram Kingstone HyperX DDR4 16GB 2400MHz @CL14, HDD 1.75TB+SSD Samsung Evo 850 250GB, Zotac GF GTX 1080 ExoArmor Black 8GB,TV LG42LD450+Projektor 3D Acer H5630 z 3D Vision 2,Oculus Rift CV1+Touch,Chieftec Nitro 88+SPS-850C 850W
 
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5682
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 13-12-2013, 20:33   

Plepleplepleple ojezusmaria.
_________________
 
 
Mr Macphisto 
Emocjonalny kaktus



Dołączył: 19 Gru 2003
Posty: 2193
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-12-2013, 00:15   

A czemu miałaby służyć wersja PC? Chyba tylko nowemu pudełku i wow-super-hiper-exclusive artbookowi, który i tak lada moment będzie w sieci ;)
_________________
...and touch the flame
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5682
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 14-12-2013, 11:04   

Mnie tylko śmieszy to "nadal będzie odbiegać od PC, przynajmniej jeśli chodzi o włosy".

Super, że będzie odbiegać, bo te włosy to porażka. Nie wiem, jak można się tym zachwycać - sam fakt wykorzystywania nowej technologii, nie czyni jeszcze danego efektu znośnym.

Definitive Edition będzie natomiast wyprzedzać pecetową niemal wszystkim - oświetleniem, fizyką, poprawionymi modelami (także przeciwników), także pewnymi efektami związanymi z teksturami (np. reakcja na światło).

Inna sprawa, że to nadal tylko kosmetyka, która po mnie spływa i po prostu mnie rozwala, że już od tylu lat - czyli od osławionego Next Genowego trybu do Legendy - nadal jest licytacja o pojedyncze piksele, porównywanie sobie fiutów i tego, kto ma jedno, czy dwa GTX.
Zwłaszcza, że mówimy tu o grze, która wygląda świetnie na każdej platformie, nawet mimo oczywistych różnic wynikających z wiadomych ograniczeń.
_________________
 
 
Grimlock 
Student



Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 66
Wysłany: 14-12-2013, 19:29   

Owszem TressFX wymaga dopracowania, szczególnie pod względem błędów np. przenikania przez ciało włosów Lary czy wysokiego zapotrzebowania na moc GPU. Ale po wyłączeniu TressFX, standardowe włosy wydają się jakby były plastikowe. Powiedziabym nawet, że fryzura z Underworld lepiej wyglądała niż te standardowe, młodej Lary.

Moim zdaniem gdyby zespół Crystal Dynamics zastosował model włosów z Underworld jako standardowy, to TressFX poza fizyką - straciłby na znaczeniu i efektownosci.
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5682
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 15-12-2013, 08:55   

Niestety, typowa "płaska" tekstura włosów zawsze będzie wyglądać dziwnie w pewnych momentach.

Na trailerze DE widać natomiast, że Lara ma niemal identyczne włosy, jak na PC z TressFX. Mówię "niemal", bo więcej (tj. ich zachowanie i fizykę) będzie można ocenić dopiero jak wypuszczą dłuższy gameplay, albo samą grę.

Włosy na PC zachowywały się niekiedy idiotycznie, wbrew wszelkim prawom fizyki i w dodatku wyglądały czasem jak wszystko, tylko NIE włosy :p
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2017 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.116 sekundy. Zapytań do SQL: 10