FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
Tomb Raider - wydanie polskie
Autor Wiadomość
Menkaure 
WoTR Team



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 1744
Skąd: Z Bulerbyn
Wysłany: 03-10-2013, 21:30   

To, ze wyrażasz swoje zdanie nie oznacza, ze jest pozbawione bzdur. Po prostu w swoich postach wyrażasz swoje opinie najczęściej uargumentowane stwierdzeniem "bo tak", co jest dziecinne. Kiedyś zarzuciłeś nowemu TR brak liniowości (bo klasyki zawsze(*) były liniowe) -> przecież twórcy już od początków XXI wieku starają się możliwie ominąć linowość gry. Może ty tego nie zauważyłeś, ale rynek gier obecnie wymaga czegoś więcej niż "Znajdź_klucz_otwórz_drzwi_i_uważaj_na_pułapki_OKURWA_boss".

*w 99% :)
_________________
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5681
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 03-10-2013, 22:38   

Łukasz napisał/a:
Ale naprawdę nie rozumiem o co ci chodzi. Co ja takiego napisałem? Bo czytam cytat, który przytoczyłeś i twojego posta, a nadal nie mogę ciebie zrozumieć :bezradny: Poza tym bzdury, które na codzień czytam są napisane m.in przez część osób na tym forum, ale ja nigdy nie piszę bzdur. Najczęściej wyrażam swoje zdanie, a z mojego poprzedniego postu wynika, że wolę wydanie jednopłytowe. Więc może wytłumaczysz mi o co ci konkretnie chodziło. Bo jeśli wolisz wydanie dwupłytowe to się naprawdę dziwię. Może jeszcze mi powiesz, że wolisz wydania książkowe od pudełkowych.


Tak, wolę wydanie dwupłytowe, czyli PEŁNE - takie, jakie dostaje reszta świata. Filmy są wydawane na dwóch płytach, jeśli są zbyt długie by zmieścić się na jednej, albo jeśli mają sporo dodatków. Chcesz kupować wybrakowane produkty, to proszę, ale.. nie opowiadaj bzdur. To tak jak by narzekać, że w sklepach sprzedają mleko razem z kartonem, a nie samą ciecz unoszącą się w powietrzu.

Tyle w kwestii offtopu.
_________________
 
 
Łukasz 
Podróżnik



Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 700
Skąd: Gorzów
Wysłany: 03-10-2013, 22:58   

Menkaure napisał/a:
Kiedyś zarzuciłeś nowemu TR brak liniowości (bo klasyki zawsze(*) były liniowe) przecież twórcy już od początków XXI wieku starają się możliwie ominąć linowość gry.

Tylko że część poprzednich tomb raiderów też wyszła w XXI wieku i były liniowe. Dlatego wolę np. Legendę i Underworld niż tego nowego tomb raidera, bo w tamtych cały czas spotykało nas coś nowego, a tutaj wyglądało to tak: strzelanina, skradanie się, znowu strzelanina itd. Do tego wracanie się do miejsc w których już byliśmy nie było fajne. Moim zdaniem twórcy powinni po jakimś czasie uniemożliwić powrót do tych samych miejsc. Chociaż w poprzednich tombach były sytuacje gdzie trzeba było wrócić się do początku levelu po zdobyciu jakiegoś klucza, ale tam było to na takiej zasadzie, że szliśmy zupełnie inną drogą, a tutaj często wracamy się tą samą drogą i w tym jest problem. Przez to gra była czasami monotonna. Dlatego nowy TR nie zaskoczył mnie tak bardzo. Chciałbym, żeby w następnej części spotkało nas coś więcej. Nie chciałbym znowu znajdować się tylko na jakiejś wyspie, ale też w innych zakątkach. Do tego chciałem wspomnieć, że lubię współczesne klimaty i chciałbym też żebyśmy znaleźli się w jakimś oświetlonym mieście, czyli coś takiego jak Japonia w Legendzie. Po prostu muszą się bardziej postarać przy nowym TR.
_________________


Co jest Gość ;)
 
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 1744
Skąd: Z Bulerbyn
Wysłany: 04-10-2013, 08:58   

Łukasz napisał/a:
Chociaż w poprzednich tombach były sytuacje gdzie trzeba było wrócić się do początku levelu po zdobyciu jakiegoś klucza, ale tam było to na takiej zasadzie, że szliśmy zupełnie inną drogą, a tutaj często wracamy się tą samą drogą i w tym jest problem.


xD xD O czym ty pieprzysz ?? :D D Legenda ->
a) po załatwieniu Hydry wracamy tą samą trasą na początek levelu.
b) w momencie gdy Anaya ostrzega Larę w Paraiso -> powrót tą samą (acz nie zalaną) drogą.
c) W Anniversary też było pełno takich momentów (Tomb of Qualopec, Lost Valley, Natla's Mine).

I są to momenty całkowicie uzasadnione.

A teraz popatrz na nowego TR -> nie pamiętam powrotu do jakiegoś momentu tą samą drogą -> no może poza wejściem do wilczej nory -> ale i tak masz tysiąc możliwości zwiedzenia po drodze wioski i powrotu do Rotha zupełnie inną trasą :D Na prawdę do Mountain Village za każdym razem dostajemy się w inny sposób, podobnie do ShantyTown -> NIGDY tą samą trasą :D Nie wiem w jakiego TR2013 ty grałeś, ale lepiej zaopatrz się w tego oryginalnego :D

Aśuśmiauem :D D

Cytat:
Strzelanie skradanie

W Legendzie zaś nie było ani trochę strzelania, a levele nie były schematyczne ani trochę :D Przypomnę, że każdy level to "Przyjazd do lokacji/wejście/Zip/Alister/Zip/Alister/podśmiechujki/niespodziewany(sic! lol ) atak najemników/koniec"
W TR2013 jest tego mnóstwo, to fakt -> ale tutaj nie skaczesz w niekontrolowany sposób strzelając z funkcją automatycznego celowania -> skradanie i strzelanie są wymagające, bo albo wystrzelasz wrogów z ukrycia i powoli, albo szybko i skutecznie metodą czołgu.

Mają się bardziej postarać przy okazji nowej części? Kolego, gra tumrajderowością nie grzeszy - to święta racja, ale jako gra akcji jest świetna, nie rozumiem o co ci chodzi. Mam nadzieję, że nie chodzi ci o powrót do Trylogii.

Weź się opamiętaj zanim będzie zapóźno.
_________________
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5681
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 04-10-2013, 09:31   

Cytat:
Tylko że część poprzednich tomb raiderów też wyszła w XXI wieku i były liniowe.

Tyle że cały czas wszystko rozbija się o to, jaką definicją "liniowości" i "nieliniowości" się posługujemy.

W nowym TR nie ma alternatywnych zakończeń, nie ma skrajnie odmiennych dróg do celu, ale levele są na tyle duże i oferują na tyle swobody, że można przelecieć przez nie w 10 minut, albo i włóczyć się godzinami. Do tego wreszcie jest coś więcej poza gzymsami, więc do jednego punktu można dostać się np. skacząc po skałach, albo wdrapując się po jakiejś drewnianej chatce i zgarniając sekrety.

Ani w Legendzie, ani w TRA, ani w TRU czegoś takiego nie było. Cały czas szło się po sznurku, a okazjonalny skok w bok po jakiś sekret to chyba nie do końca "to".

Dlatego nowemu Tomb Raiderowi jest tak blisko do klasyków, które też nie były wcale sandboxami, ale miałe na tyle duże i rozbudowane levele, że można było kombinować i zaglądać w każdy kąt. Już nie mówię tu o TR3, gdzie Core zaszalało z możliwością wyboru wielu ścieżek.

Poza tym tak się składa, że większa część Tomb Raiderów i to tych lepszych, wyszła w wieku XX :p I to raczej one powinny stanowić jakiś wyznacznik, jeśli odwołujemy się do korzeni. Ba, przecież nawet w AoD mieliśmy naprawdę dużo swobody w wielu levelach.

Tak czy siak nadal nie rozumiem czepiania się. W nowym TR backtracking przecież nie istnieje (zagraj w któregoś z klasycznych Residentów, to pogadamy o backtrackingu). Nawet jeśli trzeba gdzieś wrócić, to zupełnie inną drogą, albo nowymi skrótami.

Dlatego właśnie nadal opowiadasz bzdury :p Przeszkadza Ci to, że ktoś daje Ci swobodę; że w sklepach możesz kupić pełne wydanie gry lub filmu; że ktoś Cię nie traktuje jak idioty, którego trzeba prowadzić za rączkę? Proszę ja Ciebie...
_________________
 
 
riguana 
Nowicjusz


Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 14
Wysłany: 29-10-2015, 21:54   

Chyba dobre miejsce na zadanie tego pytania: czy orientujecie się może, czy wydanie GOTY (czyli ze wszystkimi dodatkami) na PS3 posiada polską wersję językową?
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 1744
Skąd: Z Bulerbyn
Wysłany: 29-10-2015, 22:10   

Z tego co pamiętam, to tak. Nie wiem jak GOTY, ale wersja premierowa na ps3 zawierała chyba wszystkie dostępne wersje językowe. Kłopot był tylko z wersją na x360 z racji tego, że konsola Microsoftu nie ma napędu Blu-ray i pojemność płyty DVD nie pozwalała na zgranie wszystkich wersji językowych.
Skoro Rockstar zmieścił całe GTA5 na jednej płytce w przypadku PS3 to i napisy polskie w TR się zmieszczą :)
_________________
 
 
riguana 
Nowicjusz


Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 14
Wysłany: 01-11-2015, 22:02   

Zgadza się, wersja premierowa ma nawet na okładce wyrażenie zaznaczone, że jest także w wersji PL. W wersji GOTY takiej informacji NIE ma, a na np.: aukcjach sprzedawcy zaznaczają, że gra jest w wersji Eng. Jednak na PS3 często bywa, że nawet jak wydanie pudełkowe jest w ENG, to gra i tak działa W PL. Jednak przed zakupem wolałbym się upewnić, stąd pytanie.
 
 
Barye 
Nowicjusz


Dołączył: 13 Lis 2015
Posty: 1
Wysłany: 13-11-2015, 14:24   

Czy zna ktoś jakąś stronę internetową,z której można zamówić zwyczajną edycję polską Tomb Raidera?
Przejrzałem całą masę stron i wszędzie były tylko różnorakie pomarańczowe edycje klasyki,premium games,chleb dla konia.Nigdzie nie znalazłem zwykłego,a bardzo mi na tym zależy,by pudełko było tych samych rozmiarów co inne pudełka z gier.
 
 
Cez 
World of Tomb Raider



Dołączył: 12 Gru 2003
Posty: 3984
Skąd: Tczew/3city
Wysłany: 13-11-2015, 14:45   

Obawiam się, że pozostaje Ci Allegro.
_________________
 
 
Luthien 
Podróżnik



Dołączyła: 06 Lut 2007
Posty: 604
Skąd: Katowice
Wysłany: 15-02-2016, 08:32   

Jestem świeżo po ograniu Tomb Raider Definitive Edition na PS4. Muszę przyznać, że gra prezentuje się całkiem nieźle. Gra się przyjemnie, widoki miłe dla oka. Nie pamiętałam jednak, że gra jest tak prosta. Można by rzec, że sama się przechodzi :D Model Lary jest śliczny, chociaż ma jedną wadę. Mam wrażenie, że Lara ma coś nie tak z oczami :D . Podczas niektórych scen Lara ma wzrok nieobecny, patrzy nie tam gdzie powinna. Wersja polska również daje radę. Miło się słucha Karoliny.

A teraz proszę mi wybaczyć ( :P ) wracam do gry. Dwa ostatnie trofea same się nie zdobędą.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2017 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.16 sekundy. Zapytań do SQL: 10