FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
TOMB RAIDER - filmy, trailery
Autor Wiadomość
PaweŁIndyK 
Podróżnik



Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 738
Wysłany: 26-05-2012, 02:43   TOMB RAIDER - filmy, trailery

TEASER TRAILER! :D

http://www.gametrailers.c...12-gt-tv/730564


EDIT: Zniknął! Jednak Meagan Marie obiecała, że zostanie zamieszczony ponownie.
http://i663.photobucket.c...motes/ahhhh.png
http://i663.photobucket.c...Emotes/HOLY.png
http://25.media.tumblr.co...bo1_r1_1280.jpg
 
 
 
PaweŁIndyK 
Podróżnik



Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 738
Wysłany: 26-05-2012, 03:15   

Do pobrania tutaj w całkiem niezłej jakości:

http://www.mediafire.com/?2l391if0sxw2bis

EDIT: Ponownie na GameTrailers.com
http://www.gametrailers.c...12-gt-tv/730565
 
 
 
Rob3rt 
Podróżnik



Dołączył: 06 Kwi 2005
Posty: 718
Wysłany: 26-05-2012, 05:50   

No i kolejna "dziwna" zagrywka Crystalsów... DEMO TEASERA :P No ale już nie czepiajmy się, na razie niewiele widać, oprócz tego, że grafika prezentuje się na piątkę (choć nie podoba mi się oświetlenie świata, jakieś takie mało widowiskowe), co mi się rzuciło w oczy to w momencie zapalenia ogniska - trzęsąca się z zimna Lara.
_________________
 
 
 
Judas 
Student



Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 62
Wysłany: 26-05-2012, 06:39   

Ale zaostrzyli mi apetyt! ;) Właśnie tak sobie wymarzyłem tą grę. :) Co prawda to tylko niewielkie fragmenty i jeszcze nie można się wypowiadac, ale już mi się podoba. :P
_________________

 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5682
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 26-05-2012, 08:12   

Cytat:
choć nie podoba mi się oświetlenie świata, jakieś takie mało widowiskowe

To pewnie dlatego, że 90% scen to noc, ulewa i burza. Na wielu screenach widać było masę świetnie oświetlonych lokacji (wioska i pełnia księżyca) więc o to bym się nie martwił. W sumie od samego patrzenia można dostać kataru :p

W ogóle Paweł, co Ty robisz na nogach o 4 rano, myślałem że tak to tylko studenci architektury mają :D

[ Komentarz dodany przez: Integral: 26-05-2012, 10:52 ]
Jak się wyśpię to Ci przyłożę
_________________
 
 
..::;;PeeT;;::. 
Podróżnik



Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 718
Wysłany: 26-05-2012, 08:51   

K@t napisał/a:
W ogóle Paweł, co Ty robisz na nogach o 4 rano, myślałem że tak to tylko studenci architektury mają :D


Świeże bułeczni same się nie dostarczą.
Ja spasowałem koło 1:00 :D
 
 
Adamaru 
Podróżnik



Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 641
Wysłany: 26-05-2012, 09:16   

Mhm, przyda im się ta obsuwa do 2013. :roll:

Ogólnie jest ciekawie i klimatycznie, czekam na full trailer z niecierpliwością. Oświetlenie niczego sobie, nadaje właśnie ten klimat. Porównując grę do tego, co widzieliśmy wcześniej, jest o wiele lepiej. Do 2013 na pewno dopracują na maksa. ;-)
_________________
Yf a dą suwajf, nan of as łyl.
 
 
System32 
Student



Dołączył: 16 Mar 2011
Posty: 77
Wysłany: 26-05-2012, 10:31   

Świetnie !!! Znowu mnie nakręcili a grafika jest świetna :D A głos Lary jest również bardzo zadowalający ;) W końcu słychać ten mocny brytyjski akcent !
 
 
Judas 
Student



Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 62
Wysłany: 26-05-2012, 11:39   

Głos może byc. :P Chodzi mi o to, czy pasuje do postaci. Moim zdaniem tak. :) Już nie mogę się doczekac pełnego traileru :jumper: :D
_________________

 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5682
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 26-05-2012, 11:45   

..::;;PeeT;;::. napisał/a:

Świeże bułeczni same się nie dostarczą.

Uuu :o Pamiętam jak wstawałem na uczelnię koło piątej/przed piątą, a na forum ktoś pytał co ja JESZCZE na nogach robię :D

Cytat:
Do 2013 na pewno dopracują na maksa.

I tak widać dużą różnice w wyglądzie tej panoramy z wrakami statków. Do premiery na bank odpicują wszystko.
_________________
 
 
PaweŁIndyK 
Podróżnik



Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 738
Wysłany: 26-05-2012, 12:10   

K@t napisał/a:

W ogóle Paweł, co Ty robisz na nogach o 4 rano, myślałem że tak to tylko studenci architektury mają :D


Karl Stewart zaćwierkał, że popołudniu (czasu amerykańskiego) możemy spodziewać się pewnej "zapowiedzi". Czekałem bardzo długo. Zdążyłem obejrzeć dwa filmy, a w międzyczasie pisałem jakieś durnoty na forum i cały czas odświeżałem stronę główną GameTrailers. Kiedy tylko zobaczyłem miniaturę wkleiłem linki na oba fora. Myślę, że warto było czekać dla samego uczucia zmęczenia i ekscytacji jaki mi towarzyszyło. Byłem tak zdenerwowany i padnięty, że kiedy zobaczyłem trailer zacząłem się najnormalniej w świecie śmiać i już nie mogłem zasnąć. :D
Gra wygląda naprawdę dobrze i nie zapominajmy oczywiście, że jest wciąż w produkcji.
http://img39.imageshack.u...havsprebeta.jpg
  
 
 
 
Adamaru 
Podróżnik



Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 641
Wysłany: 26-05-2012, 12:10   

K@t napisał/a:
Cytat:
Do 2013 na pewno dopracują na maksa.

I tak widać dużą różnice w wyglądzie tej panoramy z wrakami statków. Do premiery na bank odpicują wszystko.


Wiem właśnie, na TRF był fajny obrazek porównawczy. Dokładnie ten. Skoro można już przejść grę od początku do końca, to teraz pewnie tylko dopracowywanie multiplayera i grafiki, no, i błędy, itp. Model Lary wciąż ma trochę mało polygonów, widać to szczególnie tutaj. W sumie czym ja się przejmuję, przecież to alfa! :D

EDIT: Wkleiliśmy ten sam link xD Btw nie wiem, czemu ktoś to nazwał "pre alpha vs pre beta" skoro to "pre alpha vs pr alpha" :D
 
 
PaweŁIndyK 
Podróżnik



Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 738
Wysłany: 26-05-2012, 12:14   

Adamaru napisał/a:

EDIT: Wkleiliśmy ten same link xD Btw nie wiem, czemu ktoś to nazwał "pre alpha vs pre beta" skoro to "pre alpha vs pr alpha" :D


Ja zrobiłem ten screen i ja go tak nazwałem. ;)
Nie sądzę, żeby akurat lokacja którą pokazuje została diametralnie zmieniona. Mam wrażenia jakby była to już bardzo wczesna beta.
 
 
 
Adamaru 
Podróżnik



Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 641
Wysłany: 26-05-2012, 12:20   

Cytat:
Nie sądzę, żeby akurat lokacja którą pokazuje została diametralnie zmieniona. Mam wrażenia jakby była to już bardzo wczesna beta.


W podcaście chyba mówili, że cała gra jest w fazie alfa jeszcze, chociaż niektóre lokacje (jak właśnie ten sam początek, ucieczka z jaskini, itp) mogą być już dopracowane na maksa, więc one mogą już być na ostatnim poziomie produkcyjnym (nie pamiętam, jak się nazywał xD ).

Cytat:
Ja zrobiłem ten screen i ja go tak nazwałem.


Huhu, dobrze wiedzieć. :mrgreen2:
_________________
Yf a dą suwajf, nan of as łyl.
 
 
PaweŁIndyK 
Podróżnik



Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 738
Wysłany: 26-05-2012, 12:26   

Adamaru napisał/a:

W podcaście chyba mówili, że cała gra jest w fazie alfa jeszcze, chociaż niektóre lokacje (jak właśnie ten sam początek, ucieczka z jaskini, itp) mogą być już dopracowane na maksa, więc one mogą już być na ostatnim poziomie produkcyjnym


Dlatego wolałem tak go nazwać. Grafika wciąż potrzebuje kilku dopieszczeń, ale o to chyba akurat nie muszę się martwić po szokującej jak dla mnie zmianie, którą już zdążyła przejść.

W pewnej scenie zauważyłem, że CD wciąż używają tekstur ze swoich poprzednich gier. To oczywiście nic złego, ale spodziewałem się "kompletnych nowości".
 
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5682
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 26-05-2012, 12:30   

Zapewne na E3 pokażą właśnie te najbardziej dopracowane (na chwilę obecną) fragmenty gry. Sam jestem ciekawy jak będzie prezentować się całość, więc postanowiłem olać na chwilę obecną sprawy techniczne, bo wiem że zmieni się jeszcze sporo. Bardziej interesuje mnie sam gameplay, klimat i wszelkie nowe rozwiązania. Dotychczasowe gameplaye nie pokazały tak naprawdę nic nowego, a tu już po teaserze widać że szykuje się sporo konkretów:)

Paweł, podziwiam że chciało Ci się czekać tyle w ciemno :D Całonocne posiedzenia zaliczałem jedynie przy okazji premier wersji demo TRL i TRA. Nie wiem póki co czy byłbym w stanie powtórzyć te wyczyny dla nowego TR ;-)
_________________
 
 
Adamaru 
Podróżnik



Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 641
Wysłany: 26-05-2012, 12:31   

PaweŁIndyK napisał/a:
Adamaru napisał/a:

W podcaście chyba mówili, że cała gra jest w fazie alfa jeszcze, chociaż niektóre lokacje (jak właśnie ten sam początek, ucieczka z jaskini, itp) mogą być już dopracowane na maksa, więc one mogą już być na ostatnim poziomie produkcyjnym


Dlatego wolałem tak go nazwać. Grafika wciąż potrzebuje kilku dopieszczeń, ale o to chyba akurat nie muszę się martwić po szokującej jak dla mnie zmianie, którą już zdążyła przejść.


Anyway nie jest tak ładnie, jak powinno być na dzisiejsze czasy. Patrz Far Cry 3 bądź Crysis 3.

PaweŁIndyK napisał/a:
W pewnej scenie zauważyłem, że CD wciąż używają tekstur ze swoich poprzednich gier. To oczywiście nic złego, ale spodziewałem się "kompletnych nowości".


Mnie tam rzuciły się w oczy tylko jakieś liście na ziemi, czy tam roślinki. Gdzie coś takiego jeszcze można zaobserwować?

Cytat:
Paweł, podziwiam że chciało Ci się czekać tyle w ciemno :D Całonocne posiedzenia zaliczałem jedynie przy okazji premier wersji demo TRL i TRA. Nie wiem póki co czy byłbym w stanie powtórzyć te wyczyny dla nowego TR


No nie, ja też czyhałem całą noc. xD Tyle, że nie miałem akurat w głowie WoTRu, by to tutaj opublikować, albo coś odpisać. :C Jak tylko obejrzałem teaser (tak z 20 razy), poszedłem spać... ;-)
 
 
PaweŁIndyK 
Podróżnik



Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 738
Wysłany: 26-05-2012, 12:39   

Adamaru napisał/a:

Anyway nie jest tak ładnie, jak powinno być na dzisiejsze czasy. Patrz Far Cry 3 bądź Crysis 3.


Oczywiście, że nie! Miałem tylko na myśli sama zmianę i mam nadzieję, że CD wykorzystają ten cały rok na dopieszczenie wszystkiego.

Adamaru napisał/a:

Mnie tam rzuciły się w oczy tylko jakieś liście na ziemi, czy tam roślinki. Gdzie coś takiego jeszcze można zaobserwować?


O tą teksturę mi chodziło.
http://img838.imageshack.us/img838/6473/wutwh.png
 
 
 
Adamaru 
Podróżnik



Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 641
Wysłany: 26-05-2012, 12:46   

PaweŁIndyK napisał/a:
Adamaru napisał/a:

Anyway nie jest tak ładnie, jak powinno być na dzisiejsze czasy. Patrz Far Cry 3 bądź Crysis 3.


Oczywiście, że nie! Miałem tylko na myśli sama zmianę i mam nadzieję, że CD wykorzystają ten cały rok na dopieszczenie wszystkiego.


Też mam taką nadzieję, poza tym E3 powinno pokazać więcej lokacji, które jestem pewny będą bardziej dopracowane. :spoko:

PaweŁIndyK napisał/a:
Adamaru napisał/a:

Mnie tam rzuciły się w oczy tylko jakieś liście na ziemi, czy tam roślinki. Gdzie coś takiego jeszcze można zaobserwować?


O tą teksturę mi chodziło.
http://img838.imageshack.us/img838/6473/wutwh.png


Wow, tego to bym w życiu nie wyłapał. :D Oj tam, myślę, że to nie ta sama tekstura, po prostu podobna roślinka. ;) Takie szczegóły mam nadzieję, nie wpłyną na oceny recenzentów. :tak:
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5682
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 26-05-2012, 12:59   

Łii tam, recykling meshy - nic nowego u nich ;-)

Pamiętajcie zresztą co było jedną z przyczyn porażki Core przy Angel of Darkness - najpierw zaczynali od dopracowywania grafiki (wierzę na słowo), animacji i tego typu bzdetów, a dopiero pod to budowali poziomy - co sami zresztą przyznali.

W wypadku TR9 jest więc szansa, że gameplay rzeczywiście jest dopracowany na maxa, a teraz zaczyna się dopiero dekorowanie tego wszystkiego.

Dlatego też mam dość dużą tolerancję, jeśli idzie o stopień graficznego dopracowania prezentowanych materiałów. Coś pokazać w końcu musieli.
_________________
 
 
..::;;PeeT;;::. 
Podróżnik



Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 718
Wysłany: 26-05-2012, 14:48   

Sam jestem ciekawy o jakie smaczki został wzbogacony gameplay i jak się potoczy. Obecnie ciekawość mnie zżera jeśli chodzi o combat. Ten w Red Dead Redemption był całkiem niezły. Owszem, mógłby być bardziej dopracowany (w mojej opinii). Liczę jednak na inwencję zespołu CD.

Grafika prezentuje się całkiem zacnie (przyjanmniej na samym wybrzeżu). Jeśli mnie oczy nie mylą dodano bardzo ładny efekt śwaitła przebijającego się przez fale. Co prawda, to jeszcze nie Ivan Aivazovsky, ale jest dobrze. Chyba graficy z CD zaczynają czytać mi w myślach. :tak:
 
 
janek04 
Podróżnik



Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 499
Skąd: London
Wysłany: 26-05-2012, 15:28   

Graficznie to to jest jak 2-3 razy lepiej niz Underworld. Ja sie niemoge doczekac jak zobacze przeblyski piorunow w nocy, to pewnie wyglada miodzio. :D Fajnie ze nowy TR jest na drugim miejscu na liscie GameTrailers, na najciekwasze i najbardziej wyczekiwane gry E3. Moim zdaniem jest na nr 1 bo Wii U to konsola :D a nie gra. Lubie patrzec na Lare jak sie porusza bo widac ze jest obolala po wypadku. Jej ruchy nie sa tak pewne jak kiedys.
_________________
 
 
Rob3rt 
Podróżnik



Dołączył: 06 Kwi 2005
Posty: 718
Wysłany: 26-05-2012, 17:23   

No, teraz jestem wyspany (rano widziałem go po powrocie z nocnej zmiany w pracy) i przestudiowałem ten trailer nieco dokładniej :D Te 20 sekund podobnie jak w Tourning Point gra na emocjach! Po raz kolejny CD pokazuje cierpiącą w trudnych warunkach Larę, więc nic się nie zmieniło, CD postawili na swoim. Jak już pisałem - spodobała mi się drżąca Lara przy ognisku. Efekt odpadania części wraku samolotu, fajniej, że dzieje się to pod wpływem ciężaru Lary, a nie jak miało to miejsce na Statku w Underworldzie, gdzie były to skrypty otoczenia uruchamiane w danym momencie. Fajnie też wyszła ostatnia animacja upadku. Graficznie prezentuje się fajnie, może nie ma fajerwerków w postaci gry świateł, ale za to oświetlenie otoczenia buduje odpowiedni klimat. Widok roztrzaskanych statków wyszedł fenomenalnie! Tekstury (bynajmniej na Panience Croft) są mega szczegółowe, ale widać, że to jeszcze nieskończony produkt, choćby przy zbliżeniu na pudełko zapałek, gdzie piksele krawędzi aż kują w oczy :) No ale rok czasu jeszcze przed nimi, dopracują co trzeba! ;)

BTW. Po "iPhod Touch", słuchawkach "Beats by Dr. Dre", kubku "Sister of Artemis" i ołówku "Koh-i-noor", przyszła pora na zapałki od "Matches" :D
_________________
 
 
 
Adamaru 
Podróżnik



Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 641
Wysłany: 26-05-2012, 17:31   

Rob3rt napisał/a:
No, teraz jestem wyspany (rano widziałem go po powrocie z nocnej zmiany w pracy) i przestudiowałem ten trailer nieco dokładniej :D Te 20 sekund podobnie jak w Tourning Point gra na emocjach! Po raz kolejny CD pokazuje cierpiącą w trudnych warunkach Larę, więc nic się nie zmieniło, CD postawili na swoim. Jak już pisałem - spodobała mi się drżąca Lara przy ognisku. Efekt odpadania części wraku samolotu, fajniej, że dzieje się to pod wpływem ciężaru Lary, a nie jak miało to miejsce na Statku w Underworldzie, gdzie były to skrypty otoczenia uruchamiane w danym momencie. Fajnie też wyszła ostatnia animacja upadku. Graficznie prezentuje się fajnie, może nie ma fajerwerków w postaci gry świateł, ale za to oświetlenie otoczenia buduje odpowiedni klimat. Widok roztrzaskanych statków wyszedł fenomenalnie! Tekstury (bynajmniej na Panience Croft) są mega szczegółowe, ale widać, że to jeszcze nieskończony produkt, choćby przy zbliżeniu na pudełko zapałek, gdzie piksele krawędzi aż kują w oczy :) No ale rok czasu jeszcze przed nimi, dopracują co trzeba! ;)

BTW. Po "iPhod Touch", słuchawkach "Beats by Dr. Dre", kubku "Sister of Artemis" i ołówku "Koh-i-noor", przyszła pora na zapałki od "Matches" :D


Nie rozumiem, to jest jakaś firma "Matches" która produkuje zapałki? Czy zapałki to nie po prostu "matches"? Może być na świecie mnóstwo pudełek z napisem "matches"... Chyba, że to baaaaardzo specyficzne pudełko, którego nie mogę znaleźć w sieci.

Albo to jakaś ironia, której nie wyłapałem.
 
 
Rob3rt 
Podróżnik



Dołączył: 06 Kwi 2005
Posty: 718
Wysłany: 26-05-2012, 17:42   

Adamaru, tak ironia ;)
:offtopic:
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2017 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.27 sekundy. Zapytań do SQL: 10