FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
War of the Worlds
Autor Wiadomość
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5682
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 05-05-2014, 13:07   

Maati, z ciekawości zapytam - planujesz jakieś pogłębianie całego fabularnego tła, poprzez zostawianie jakichś (opcjonalnych oczywiście) notatek, czy pamiętników, odkrywających historię poszczególnych miejsc i postaci?

Poza tym brawa za wprowadzenie trybu VISION - miło widzieć, że do customa wprowadzane są elementy sensownie urozmaicające gameplay i pasujące do całości :) .
_________________
 
 
Maati 
Obieżyświat


Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 1016
Skąd: Kraków
Wysłany: 05-05-2014, 13:24   

Cytat:
planujesz jakieś pogłębianie całego fabularnego tła

Tak, w czasie gry można natknąć się na zapiski czy to mieszkańców czy też służb wojskowych, które tłumaczą i pozwalają nam się zagłębiać w historię tego co się stało lub się obecnie dzieje na świecie. W czasie gry posiadamy trzy na bieżąco prowadzone dzienniki: JOURNAL, REMARKS i LETTERS. W tym ostatnim po zebraniu takiego listu pojawia się odpowiednia notatka do przeczytania. Gra będzie zarówno w wersji polskiej jak i angielskiej jeśli chodzi o dzienniki.

Całość tego jest częścią innego pomysłu który rozwijam w WOTWie - tj. sekrety. Zawsze gdy przeszedłem porządną grę, chciałem do niej wrócić, tym milej mi się wracało im więcej nieodkrytych miejsc napotykałem na swojej drodze - pomyślałem, że jest to świetne, nadaje charakteru przedstawionemu światu, no i oczywiście wydłuża żywotność tytułu. ;) Tak jest więc i tutaj. W czasie gry mamy możliwość odkrywania sekretów. Większość z nich to drobnostki w postaci spękania w murze które doprowadzi nas do jakiegoś ciasnego zaułka gdzie możemy znaleźć kilka nabojów. Jednak niektóre z nich to prawdzie bomby sekretowe gdzie możemy odkryć zupełnie nowe lokacje, wyzwania, dużo fajnych znajdziek, a w tym i ciekawe dzienniki, które uchylają więcej historii niż inne. ;)
Cytat:
brawa za wprowadzenie trybu VISION

Dzięki ;) Tryb ten jest wynikiem wielu testów z udziałem Maaxa, jego jęczenia na ten aspekt, no i się doczekał. :D
 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1015
Skąd: Gliwice
Wysłany: 05-05-2014, 18:03   

Kiedyś grałem w customa w którym było podobne rozwiązanie jak wspomniane Vision. Tylko tam używało się zwyczajnej lornetki, a podświetlenie odkrywało niewidzialne wcześniej itemy. Spotkałem się z takim rozwiązaniem tylko raz. Fajnie że w Wotwie będzie coś podobnego.

Co do modelu: chyba oboje z maaxem lubicie "zamęczać" Larę ;) Brudna, posiniaczona, poraniona, w podartych ciuchach i do tego te smutne strapione oczy. Biedna Lara :(
Ogólnie model wygląda rewelacyjnie, jedyne co absolutnie bym wyrzucił i co zdecydowanie nie pasuje do sponiewieranej Lary to ten ogromny medalion. Poprzedni krzyżyk był o wiele ładniejszy, a przede wszystkim bardziej naturalny i delikatniejszy. Ten medalion to taka bomba wielka :p jak Serce Oceanu z Titanica ;)
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
 
Maati 
Obieżyświat


Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 1016
Skąd: Kraków
Wysłany: 05-05-2014, 19:33   

Cytat:
Tylko tam używało się zwyczajnej lornetki, a podświetlenie odkrywało niewidzialne wcześniej itemy.

Tutaj wystarczy w czasie gry użyć klawisza 'V', do momentu gdy go trzymamy itemy będą wymarkerowane ze środowiska. Musze przyznać, że w pewnym momencie straciłem nadzieję, na jakieś sensowne rozwiązanie tego problemu ze względu na pewne ułomności NGLE i skryptów. Wtedy z pomocą z zagranicznego forum przyszedł AkyV, który pomógł mi i przedstawił pewne rozwiązania które mnie interesowały. Może nie jest ono najwygodniejsze ponieważ każdy item na mapie musi posiadać w skrypcie odpowiedni wpis na niego wskazujący który też do najkrótszych nie należy, ale ostatecznie wszystko działa świetnie, jestem bardzo zadowolony, tryb działa wspaniale a gra dzięki niemu zyskała na przyjemności. :)
Cytat:
Ogólnie model wygląda rewelacyjnie

Dziękuję, ogólnie praca nad nim była kupą śmiechu i zabawy (przyznaję, że wyobijana Lara z podbitym okiem,botoxy, kwasy czy pomysły na dość odważne rozdarcia w bluzce byłyby dość nietypową rewolucją w świecie TRLE :D ) Takie lajtowe edytowanie, przy pomocy wygodnych narzędzi, map UV itp. Szybko i sprawnie. :)
Cytat:
zdecydowanie nie pasuje do sponiewieranej Lary to ten ogromny medalion

Ostatecznie krzyżyk wyleciał jako pozostałość po pewnych pomysłach i kwestiach które chciałem kiedyś rozwijać. Zmieniłem nieco tory więc i błyskotka zmieniła nieco kształt. Onyksowy kamyk nie jest zły, motyw ze zdobieniem też ma swoje znaczenie :)
 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1015
Skąd: Gliwice
Wysłany: 05-05-2014, 21:46   

Cytat:
Onyksowy kamyk nie jest zły, motyw ze zdobieniem też ma swoje znaczenie :)


Rozumiem i domyślałem się że nie nosi go od tak sobie. Mimo to uważam że przy panującym klimacie wygląda to trochę dziwnie. Taki naszyjnik prababci ;) aczkolwiek obstawiam że ma to związek z jakimiś kosmitami :>

Kurde, to pierwsza rzecz, która w WoTW mi się nie spodobała :p tzn naszyjnik sam w sobie jest bardzo ładny.
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5682
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 06-05-2014, 05:47   

Maati napisał/a:
Cytat:
planujesz jakieś pogłębianie całego fabularnego tła

Tak, w czasie gry można natknąć się na zapiski czy to mieszkańców czy też służb wojskowych, które tłumaczą i pozwalają nam się zagłębiać w historię tego co się stało lub się obecnie dzieje na świecie. W czasie gry posiadamy trzy na bieżąco prowadzone dzienniki: JOURNAL, REMARKS i LETTERS. W tym ostatnim po zebraniu takiego listu pojawia się odpowiednia notatka do przeczytania. Gra będzie zarówno w wersji polskiej jak i angielskiej jeśli chodzi o dzienniki.


To bardzo fajnie. Pytałem, bo w sumie nieodłącznie kojarzy mi się to z klimatem i podejściem do narracjami w tego typu tytułach.

Naszyjnik jest w porządku :p .
_________________
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 1744
Skąd: Z Bulerbyn
Wysłany: 06-05-2014, 09:01   

No, gdyby model Lary miał na sobie dżinsową kurtkę i okulary to ten screen wyglądałby jak z lepszej wersji AoD ! Troszku wam zazdroszczę takiego talentu. Jeszcze parę miesięcy temu naszła mnie chęć powrotu do grzebania w RE. Jednak to, co pojawia się od jakichś 2-3 lat na trle.net i to, co widze w WoTW i AAII nie tyle podcina mi skrzydła ile najperw je łamie, później podpala i dopiero potem wyrywa ze stawów barkowych :) )

Bardzo zaciekawił mnie tryb Vision. Nie specjalnie znam się na takich gadżetach, ale brzmi całkiem obiecująco.
No i "Pawilon Medyczny" :D :D wreszcie ukończyłem "Burial at sea", więc na WoTW czekam jeszcze bardziej niecierpliwie!
_________________
 
 
Maati 
Obieżyświat


Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 1016
Skąd: Kraków
Wysłany: 06-05-2014, 13:53   

Cytat:
aczkolwiek obstawiam że ma to związek z jakimiś kosmitami

Nie, nie :P Nic wspólnego z kosmitami, jedynie delikatne znaczenie symboliczne. Nie chciałbym też abyście odnosili się do WOTW przez pryzmat filmu czy książki, owszem - tytuł jest jak najbardziej trafny jednak poza tym to nie wiele uświadczymy w tym wspólnego. :)
Cytat:
To bardzo fajnie. Pytałem, bo w sumie nieodłącznie kojarzy mi się to z klimatem i podejściem do narracjami w tego typu tytułach.

W Bioshockach 1 i 2 szczególnie dla mnie udane, stąd też idea by rozwijać to w tym kierunku.
Cytat:
Troszku wam zazdroszczę takiego talentu. Jeszcze parę miesięcy temu naszła mnie chęć powrotu do grzebania w RE. Jednak to, co pojawia się od jakichś 2-3 lat na trle.net i to, co widze w WoTW i AAII nie tyle podcina mi skrzydła ile najperw je łamie, później podpala i dopiero potem wyrywa ze stawów barkowych

Daj spokój, nikt tutaj nikogo nie chce łamać :D Wręcz przeciwnie, zachęcam do zapoznania się z nowym narzędziami NGLE a w tym i Meta2TR bo pozwala na zdecydowanie lepsze osiągi. Wszak takie projekty wymagają mnóstwa czasu, determinacji i samodyscypliny ale jak się coś lubi czy kocha to nic tylko tworzyć. :)
Cytat:
Bardzo zaciekawił mnie tryb Vision. Nie specjalnie znam się na takich gadżetach, ale brzmi całkiem obiecująco.

Tak jak już wspominałem, powstał jako odpowiedź na problemy z odszukiwaniem itemów w bardziej detalicznym środowisku. Jest fajny, mi się podoba :)
Cytat:
No i "Pawilon Medyczny" :D :D wreszcie ukończyłem "Burial at sea", więc na WoTW czekam jeszcze bardziej niecierpliwie!

Tak, cała gra kręci się wokół tego budynku, tego co kryje, tego co mogło by nam pomóc. :P
 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1015
Skąd: Gliwice
Wysłany: 06-05-2014, 17:07   

Maati napisał/a:
Nic wspólnego z kosmitami


Nie wiem co ja tak z tymi kosmitami ciągle :p Tą kobietę którą ktoś zabija też wziąłem za kosmitę :swirek: Chyba faktycznie, to przez ten tytuł.

Menkaure napisał/a:
Jednak to, co pojawia się od jakichś 2-3 lat na trle.net i to, co widze w WoTW i AAII nie tyle podcina mi skrzydła ile najperw je łamie, później podpala i dopiero potem wyrywa ze stawów

Maati napisał/a:
zachęcam do zapoznania się z nowym narzędziami NGLE a w tym i Meta2TR


Potwierdzam. Ja uległem i nie żałuję :) Potrzeba do tego anielskiej cierpliwości ale efekty są zaskakujące.
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
 
Maati 
Obieżyświat


Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 1016
Skąd: Kraków
Wysłany: 06-05-2014, 18:09   

Cytat:
Tą kobietę którą ktoś zabija też wziąłem za kosmitę

:D Ciekawe, aczkolwiek wygląda dość ludzko, choć model ulegnie zmianie, ale też i mówi po angielsku. :D
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 1744
Skąd: Z Bulerbyn
Wysłany: 06-05-2014, 19:51   

Niestety, nie mam już specjalnie czasu na konsolę ani na książki, więc tym bardziej na RE. Pozostaje mi tylko czekać na Wasze kolejne levele!
_________________
 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1015
Skąd: Gliwice
Wysłany: 06-05-2014, 22:31   

Maati napisał/a:
Ciekawe, aczkolwiek wygląda dość ludzko

Doszukałem się starego wpisu. Myślałem że to kosmita atakuje człowieka :p czyli zrobiłem kosmitę z tego faceta :P
Menkaure napisał/a:
Niestety, nie mam już specjalnie czasu na konsolę ani na książki, więc tym bardziej na RE.

Masz rację. Kiedyś siedziałem do 2, 3 w nocy a teraz po pracy czasem nie chce mi się palcem kiwnąć lub mam inne sprawy do załatwienia ale mimo wszystko tworzę. Lubię to. To takie moje małe hobby dlatego staram się wygospodarować choćby chwilę żeby coś zrobić, podmienić jakąś teksturę, coś dorobić, przetestować. Niestety taki tryb tworzenia rozciąga czasowo całą pracę i tak jeden pokój powstaje w przeciągu np. 2 mc więc tego customa będę robić z 10 lat :hihi:
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
 
Maati 
Obieżyświat


Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 1016
Skąd: Kraków
Wysłany: 07-05-2014, 00:33   

Cytat:
Doszukałem się starego wpisu. Myślałem że to kosmita atakuje człowieka :p czyli zrobiłem kosmitę z tego faceta :P

Ogólnie oba te modele są dość biedne, zostaną zmienione w czasie gruntowanych poprawek w pierwszym levelu. :P
Cytat:
Niestety, nie mam już specjalnie czasu na konsolę ani na książki, więc tym bardziej na RE. Pozostaje mi tylko czekać na Wasze kolejne levele!

W takim razie mam nadzieje, że nie zawiodę. :P
 
 
Maati 
Obieżyświat


Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 1016
Skąd: Kraków
Wysłany: 31-10-2014, 18:38   

Mały update WOTW na FB

Skrótem to kończę pracę nad levelem rozgrywającym się na stacji kolejowej. Jest to swojego rodzaju krok milowy w WOTWie bo właśnie ten level spaja kilka innych,już istniejących, dużych poziomów w jeden wielki HUB. Ostatecznie struktura samej gry zamyka się w dwóch HUBach:
1. prolog + poziom Martwa Cisza (Dead Calm poziom z gameplayu na yt)
2. cała reszta leveli w liczbie 10 (~15 plików tr4, ze względu na ograniczenia silnika a niechęć do ograniczania samego siebie, odgórnym założeniem niektóre poziomy dzieliłem na 2,3 pliki tr4)

Póki co bez materiałów, ale sukcesywnie pracuję nad czymś większym, co chciałbym wam pokazać do końca tego roku. :)

I podtrzymuję wcześniej już tutaj składane obietnice o polskiej wersji językowej WOTWa. Zaimplementowałem polskie znaki na NGLE. ;)
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 1744
Skąd: Z Bulerbyn
Wysłany: 31-10-2014, 23:15   

Skriny koniecznie !! Kurcze, już to pewnie gdzieś pisałem, ale dawno nie czekałem tak na żaden custom level.
_________________
 
 
Maati 
Obieżyświat


Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 1016
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-11-2014, 00:16   

Bardzo to zagrzewa do pracy, muszę to przyznać. :D
Cytat:
Skriny koniecznie !!

No właśnie czegoś więcej niż skriny bym chciał, ale to cii jeszcze ;)
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 1744
Skąd: Z Bulerbyn
Wysłany: 01-11-2014, 09:46   

Maati napisał/a:
No właśnie czegoś więcej niż skriny bym chciał, ale to cii jeszcze

Demo.... :wariat: :wariat: :wariat:
_________________
 
 
krtomb 
WoTR Team



Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 1079
Skąd: Helheim
Wysłany: 01-11-2014, 12:34   

Filmik/skriny/demo or it didn't happen!!! :P

Ale tak na serio - jaram się tym customem jak frytki w McDonaldzie :P Naprawdę posucha w temacie a tu taki custom się robi pod naszym nosem :P <chce>
_________________
"In place of a dark Lord you would have a queen! Not dark but beautiful and terrible as the dawn! Treatreous as the sea! Stronger than the foundations of the Earth! All shall love me and despair!"
 
 
Maati 
Obieżyświat


Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 1016
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-11-2014, 14:53   

A posucha bo na WoTRze kameralnie :P i dziękuję za jaranie się :D będę pracować, bardzo :)
 
 
krtomb 
WoTR Team



Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 1079
Skąd: Helheim
Wysłany: 01-11-2014, 18:33   

Miałem na myśli posucha w temacie dobrych customów, które są nieco ambitniejsze od kolejnego remake'u. To że tu pustynia to temat na inny temat, ale ja nie jestem szczególnie zaskoczony. A Ty działaj dalej bo jaram się bardzo :)
_________________
"In place of a dark Lord you would have a queen! Not dark but beautiful and terrible as the dawn! Treatreous as the sea! Stronger than the foundations of the Earth! All shall love me and despair!"
 
 
Maati 
Obieżyświat


Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 1016
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-11-2014, 19:33   

Dzięki jeszcze raz za dobre słowo.
Cytat:
Miałem na myśli posucha w temacie dobrych customów, które są nieco ambitniejsze od kolejnego remake'u.

Niestety jest to prawda i myślę, że nie ma w tym mojej pruderii. Dlaczego tak się dzieje to temat bardzo szeroki, jedną z przyczyn tej mniejszej ilości innowacji jest fakt że ludzi kreatywnych i stawiających na świeżość często się nie pielęgnuje, co prowadzi do stagnacji i 1001 gier spod tego samego szyldu. ;)
 
 
Cannibal 
Nowicjusz



Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 17
Wysłany: 01-11-2014, 22:55   

Kiedy na to patrzę to odechciewa mi się pracy nad moim customem bo wiem, że będzie balas :D Ale nic... dla rozrywki się pobawię a dla jeszcze większej zagram w WoTW a potem się popłaczę ;D
 
 
Maati 
Obieżyświat


Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 1016
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-11-2014, 23:51   

Cannibal, nie ma co płakać, wręcz przeciwnie, WOTW powinien motywować i zachęcać do pracy :) ja życzę powodzenia :)
 
 
Maati 
Obieżyświat


Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 1016
Skąd: Kraków
Wysłany: 02-11-2014, 02:31   

update na fazę :p tutaj: WOTW na FB

Spoiler:



W czasie prac nad grą, często staram się dać upust różnym kwestiom które mniej lub bardziej leżą mi na sercu, mniej lub bardziej mnie interesują itd. I kiedy zastanawiam się jaka jest intencja tego całego zamieszania i tego co jest ważne w tym projekcie, to myślę że takim aspektem jest natura. To bardzo sycące dla wyobraźni by pokazać wam jak natura odbiera człowiekowi to co jej. :)
Powyżej screenshot z jednej z wielu leśnych/polnych lokacji. Miłego oglądania. :)
 
 
Cannibal 
Nowicjusz



Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 17
Wysłany: 02-11-2014, 11:08   

Znowu płaczę :<
A tak na serio to patrząc na dzieła np. Titak, Piegi czy Twoje, niepojętym jest ile można z tego wycisnąć. Oczywiście rozumiem, że to zasługa meta2r (czy jak to się zwie) którego za cholerę nie umiem używać i nie mogę pojąć... a szkoda, bo te umiejętności bardzo by mi się przydały przy moim customie, który sam o to prosi. Architektonicznie ani w dziale "tekstury" idzie mi spoko, gdyż jako "artysta" mam jobza na punkcie tego by wszystko było estetyczne itd itp. jeżeli chodzi o obsługę mety... -.-"
:pozdro:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2017 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.301 sekundy. Zapytań do SQL: 10