FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
War of the Worlds
Autor Wiadomość
Maati 
Obieżyświat


Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 1016
Skąd: Kraków
Wysłany: 29-02-2012, 22:15   War of the Worlds



Witam wszystkich. Od czasu ostatnich moich publikacji minął już pokaźny kawałek czasu ale czas przerwać wszem i wobec milczenie :D i powrócić do łask. Z czym ? Z nowym customem WAR OF THE WORLDS. Budzisz się w środku zrujnowanego, przysypanego popiołem miasta. Ranny i zdezorientowany we wraku własnego auta. Panuje wieczna noc, zimna woda wypełniająca krater w którym wylądowałeś nie dodaje otuchy. Wydostajesz się. Nie pamiętasz nic poza wyciem syren i oślepiającym światłem. Starasz się opanować ale sytuacja w jakiej się znalazłeś powoli zaczyna Cię przerastać. Gdy nagle rozlega się grzmot, a między ruinami powtórnie rozbrzmiewa dźwięk syren pozostaje ci jedno wyjście – natychmiastowa ucieczka.. Powyższy tekst tyczy się prologu, jednak dzisiaj mam do zaoferowania coś innego niż tylko słowa i obietnice. Mowa o 17,5 minutowym gameplayu z pierwszego levelu. Prace nad grą trwają od 14.03.2011 roku. Zapraszam do oglądania i gorąco proszę o komentowanie zarówno tutaj na forum jak i na YT. Enjoy

WAR OF THE WORLDS: Dead Calm GAMEPLAY

Part 1: http://www.youtube.com/watch?v=TVakroeWUWE
Part 2: http://www.youtube.com/watch?v=b5Vpo5NtAV8

[/code]
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5682
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 29-02-2012, 22:25   

To wygląda przegenialnie! Chyba jeszcze w żadnym customie nie widziałem tak gęstego i "brudnego" apokaliptycznego klimatu. Dodatkowo brawa za świetne oskryptowane momenty i fajne ujęcia kamer. Jak dla mnie, to zapowiada się to o wiele ciekawiej niż Ubisoftowe I Am Alive.

Trzymam kciuki za projekt i naprawdę mam nadzieję, że ujrzy on światło dzienne w zaplanowanej przez Ciebie postaci. Chyba na wystarczająco dużo customów każecie nam czekać w ostatnim czasie :p

O co chodzi z tym pojawiającym się okazjonalnie telefonem?

Miejscami jest bardzo ciemno, ale to akurat plus, bo buduje klimat - mam tylko nadzieję, że nie będzie brakowało flar czy czegokolwiek innego (latarka/pochodnie, czy co tam jeszcze planujesz), żeby nie błądzić w tych ciemnościach przez wieczność ;-)

Jaka mniej więcej będzie struktura leveli? Bardziej liniowo, czy po prostu większe lokacje połączone razem?
_________________
 
 
krtomb 
WoTR Team



Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 1079
Skąd: Helheim
Wysłany: 29-02-2012, 22:56   

Niesamowite. Aż chciałoby się od razu zasiąść do takiego customa. Po prostu cudna robota. Podziwiam i jestem pod wrażeniem. Nie mogę się doczekać. Kiedy premiera?!

P.S. Widzę inspirację nadchodzącym Tomb Raiderem? Taki typowy survival widać ;)
_________________
"In place of a dark Lord you would have a queen! Not dark but beautiful and terrible as the dawn! Treatreous as the sea! Stronger than the foundations of the Earth! All shall love me and despair!"
 
 
Maati 
Obieżyświat


Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 1016
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-03-2012, 00:34   

Custom ujrzy światło dzienne najprawdopodobniej w okolicach lata 2013 roku. :) Wiem, jest to data odległa jednak przez wzgląd na to,że nie chce nikomu mydlić oczu ciepłymi słowami o nadchodzącej wielkimi krokami premierze, przez fakt że przede mną pokaźny kawałek pracy(absolutna całość wykreowana w meta2tr) oraz że wciąż mam ogrom pomysłów któremu chce dać upust właśnie przy tym projekcie. ;)

Cytat:
O co chodzi z tym pojawiającym się okazjonalnie telefonem?

Jest to telefon satelitarny który Lara ma ze sobą przez cała podróż. Pojawiają się tam wszelkiego rodzaju wskazówki i przemyślenia bohaterki na temat obecnej sytuacji. Pełni nie tylko funkcję podpowiedzi ale i dopełnienia fabularnego,uzupełnia historię. ;)

Cytat:
Miejscami jest bardzo ciemno, ale to akurat plus, bo buduje klimat

Tak,zgadza się, efekt jak najbardziej celowy. Podziemia pod miastem=ciemno lecz bez obaw tak jak można już było zauważyć na gameplayu mamy do dyspozycji pochodnie oraz pałeczki fluorescencyjne - czas działania 60s.

Cytat:
Jaka mniej więcej będzie struktura leveli?

Każdy level obraca się wokół jednego, głównego zadania. W tym przypadku należało zapatrzeć się w broń. Więc opcja "większe lokacje połączone razem" :)

krtomb, TR, Bioshock 1/2/Infinite, Crysis 2, seria AC czy Wiedźmin. :)

Absolutne dzię ku ję :D
 
 
Integral 
Archeolog



Dołączyła: 10 Cze 2006
Posty: 2536
Skąd: Sin City
Wysłany: 01-03-2012, 08:36   

Wow, rewelacja. Klimacik mega. Przestałam grać w customy pare lat temu, ale trzeba będzie to zmienić :o
_________________
Don't waste your time or time will waste you
 
 
KamilM93 
Praktykant


Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 163
Wysłany: 01-03-2012, 10:38   

To wygląda GENIALNIE! Jestem pod ogromnym wrażeniem. Momentami jednak zbyt ciemno, ponieważ nic nie widać u mnie. Zastanawia mnie, czy połączenie dźwięków z AOD i TRU to dobry pomysł... Zbyt mocno wyróżniają się. Parę błędów jest, ale to nic strasznego. Świetnie się prezentuje. Trzymam kciuki bo szykuję się jeden z lepszych fanowskich TR!
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5682
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 01-03-2012, 11:58   

Cytat:
Zastanawia mnie, czy połączenie dźwięków z AOD i TRU to dobry pomysł..


Kogo obchodzi skąd pochodzą dźwięki, jeśli pasują do całości? :p Ja doszukałem się tam o wiele więcej zapożyczeń muzycznych i dźwiękowych i problemu nie widzę. Więcej - całość brzmi naprawdę naturalnie i sugestywnie. Zresztą jestem pewien, że przez ten czas jaki pozostał do planowej premiery Maati dopracuje jeszcze wiele elementów, jeśli zajdzie taka potrzeba.
_________________
 
 
ADR 
Podróżnik


Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 354
Wysłany: 01-03-2012, 14:13   

Nieźle się zapowiada!, widać że level builder wzorował się bardzo na nadchodzącym tombraiderze :p . Tylko w niektórych lokacjach jest tak ciemno, że nic u mnie nie widać ( choć może w grze jest jaśniej... )
 
 
Scion 
Podróżnik



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 552
Skąd: Choirgirl Hotel
Wysłany: 01-03-2012, 17:10   

NIESAMOWITE! Nie przypominam sobie tak klimatycznego customa. Obiekty, oświetlenie, oskryptowane momenty. Poszedłeś na całość! Prezentuje się przecudownie. Można śmiało powiedzieć, że Titak ma poważną konkurencję! Już nie wspomnę o Kryształkach :D
_________________
kill, eat the male. kill, eat the male
 
 
Maati 
Obieżyświat


Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 1016
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-03-2012, 17:14   

Widać, że kompresja filmu dała się odczuć, normalnie w grze jest odrobinę jaśniej. Myślę, że gdy wypuszczę screeny to rozwieje to część wątpliwości. ;) Poza tym jak już wspomniałem jest to celowe, gracz ma się czuć dość nieswojo i być przytłoczonym otaczającymi go grobowymi ciemnościami. Jednakże mamy owe glow sticks i pochodnie. :) Polecam gameplay w 720p i w nocy przy zgaszonym świetle. Jeżeli chodzi o dźwięki to jestem zadowolony z efektów i w tej materii niewiele się zmieni. :)

Scion, dzięki :D spoko, pozwolę im egzystować :D
 
 
Legend 
Obieżyświat



Dołączył: 26 Gru 2005
Posty: 933
Skąd: Wrocław
Wysłany: 02-03-2012, 11:24   

Maati brak mi słów, po prostu WOW :!!: :hop: Stworzyłeś nieziemski costom, ten klimat, idealnie dopasowane dźwięki, świetna animacja... Dosłownie kopara mi opadła. :D
 
 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1016
Skąd: Gliwice
Wysłany: 02-03-2012, 16:54   

Można liczyć na poziomy, które dzieją się na powierzchni czy akcja dzieje się tylko w tych piwnicach? Świetnie byłoby pobiegać po zrujnowanym mieście w równie mrocznym klimacie. Czekam z niecierpliwością na całość :spoko:
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
 
Maati 
Obieżyświat


Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 1016
Skąd: Kraków
Wysłany: 02-03-2012, 17:34   

Odnosząc się do tego ci dzisiaj piałem na TRFs to tak. :) Będziemy mieli do czynienia zarówno z podziemnymi lokacjami jak i tymi na otwartym terenie jak np. metro, podziemne garaże, sklepy, szpital, klasztor,cmentarz, zniszczone mieszkania, budynki czy zwyczajne ulice. Poziom Dead Calm rozgrywa się w całości w podziemiach miasta lecz począwszy od drugiego poziomu ulegnie to zmianie i będziemy mieli do czynienia z większą różnorodnością. Dzięki wszystkim za ciepłe słowa. :)
 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1016
Skąd: Gliwice
Wysłany: 03-03-2012, 13:03   

To świetnie! Nie wiem na co teraz bardziej czekam na Twojego customa czy na nowego TR. Już kilkukrotnie oglądałem te gameplaye i jeszcze mi mało :hehe: Ten klaustrofobiczny, przytłaczający klimat jest czymś absolutnie nowym w customie.

Fajna jest ta cutscenka z człowiekiem atakowanym przez jakiegoś kosmitę. Troszkę dziwnie wygląda Lara ze zgaszoną pochodnią nad głową, bo po cóż miała by ją dźwigać tak wysoko gdy nie świeci, ale to tylko szczególik bo z zapaloną pochodnią wygląda to świetnie.

Co do ciemności hmm ja tam problemu nie widzę. Co za problem wcisnąć jeden guziczek i zwiększyć sobie jasność na monitorze? Więc nie marudzić :p
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
 
Maati 
Obieżyświat


Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 1016
Skąd: Kraków
Wysłany: 03-03-2012, 20:10   

Cytat:
Fajna jest ta cutscenka z człowiekiem atakowanym przez jakiegoś kosmitę.

Właściwie to ta kobieta atakowana jest przez drugiego człowieka? :D http://oi39.tinypic.com/2ikzi50.jpg
Cytat:
Troszkę dziwnie wygląda Lara ze zgaszoną pochodnią nad głową

To już wiadomo, kwestia techniczna. Dla objaśnienia tym którzy nie więdzą jest tylko jeden slot na dana animacje z pochodnią. ;)

Swoją drogą to usłyszałem ostatnio, że WotW przywodzi na myśl komiks/film Judge Dredd. Widział,czytał ktoś ? ;)
 
 
maax_87 
Podróżnik



Dołączył: 17 Wrz 2006
Posty: 541
Skąd: Szn
Wysłany: 04-03-2012, 01:04   

Jak mi powiedziałeś, że zamierzasz coś niecoś pokazać nie sądziłem, że będzie to 17minutowy gameplay. Ciężko jest przyjąć tak bez rozgrzewki taką dawkę zajebistości :D Ale seriously, najbardziej dopracowany w szczegółach custom jaki widziałem. Wszystko ma swoje miejsce, stylistycznie wszystko do siebie pasuje i jeszcze utopiłeś to w takim gęstym klimacie, który uwielbiam. Odgłosy i ambienty w grze również genialne. Świetnie zmiksowane dźwięki (podpalanie gratów i eksplozje brzmią bosko) Gameplay też trzyma wysoki poziom. Dopisuje WAR OF THE WORLDS do listy 'must play'! :D
_________________
TR:AtH Fanpage: www.facebook.com/tombraider.horizon
 
 
Aniaa 
Obieżyświat



Dołączyła: 08 Kwi 2007
Posty: 984
Wysłany: 04-03-2012, 13:24   

Zapowiada się ciekawie. Życzę udanej pracy.
Czy będą jacyś przeciwnicy?
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5682
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 04-03-2012, 14:11   

Skoro Maati napisał, że podstawowym celem pierwszego levelu jest zdobycie broni...
_________________
 
 
Maati 
Obieżyświat


Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 1016
Skąd: Kraków
Wysłany: 05-03-2012, 13:19   

Tak, broń będzie, dodam w ramach ciekawostki, że ze odszedłem od koncepcji klasycznego TR gdzie każda nowa broń była jak trofeum. Postawiłem sprawy inaczej. Zarówno broń i amunicje można znaleźć znacznie częściej i w większej liczbie miejsc - przy czym przeważnie są to posterunki wojska. Dodatkowo jej zużycie wzrośnie, więc nie ma co liczyć na gromadzenie setek naboi do karabinu. ;)
 
 
Podróżnik 
Praktykant



Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 104
Wysłany: 19-03-2012, 18:41   

joker napisał/a:
Troszkę dziwnie wygląda Lara ze zgaszoną pochodnią nad głową, bo po cóż miała by ją dźwigać tak wysoko gdy nie świeci, ale to tylko szczególik bo z zapaloną pochodnią wygląda to świetnie.

Takie samo odczucie mam, ale widzę, że masz to na uwadze. Dodatkowo za szybko przedmioty się pojawiają, gdy Lara grzebie w szafce(chodzi o to, że dobrze nie otworzy, a już je znalazła). Ale nie wiem czy to można zmienić. ;) Co do animacji... Przydało by się rozglądanie w tył, gdy jest się na drabince, lub rurze/belce. Ewentualnie skok wprzód z rur itp. Ale to już coś z serii zachcianek. :D
Komóreczka świetna, klimat niesamowity, graficznie bomba, animacje też fajne, cutscenki świetnie zrobione, te ruchy kamery...
Maati napisał/a:
Zarówno broń i amunicje można znaleźć znacznie częściej i w większej liczbie miejsc - przy czym przeważnie są to posterunki wojska.

BOMBA! Lubię, gdy wszystko jest na odpowiednim miejscu, realnie obsadzone. :P
Ile planujesz poziomów? Czy ciężko było wytrzymać tyle czasu bez żadnych publikacji, wiedząc, że to jest takie świetne? :hehe:
Jak się widzi coś takiego, to ma się słomiany zapał do robienia własnych customów. xD
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5682
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 19-03-2012, 19:12   

Cytat:
Dodatkowo za szybko przedmioty się pojawiają, gdy Lara grzebie w szafce

Taka sytuacja występuje w każdym customie. To chyba kwestia tego, że szafka to właściwie "przeróbka" sarkofagu z TR4, o ile się nie mylę.
_________________
 
 
Podróżnik 
Praktykant



Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 104
Wysłany: 19-03-2012, 19:53   

Jak napisałem:
Podróżnik napisał/a:
Ale nie wiem czy to można zmienić.

Kojarzyłem, że coś takiego miało miejsce i w innych customach, ale może jest możliwość skrócić czas otwierania szafki, czy coś w tym stylu, żeby milej było dla oka. ;)
 
 
Maati 
Obieżyświat


Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 1016
Skąd: Kraków
Wysłany: 19-03-2012, 20:30   

Tak,szafka funkcjonuje na slocie sarkofagu i nie da się tego zmienić, a przynajmniej ja nie wiem jak. ;) Co do nowych animacji to zastanowię się nad tym, skok z rurki do przodu faktycznie byłby na miejscu.
Cytat:
Ile planujesz poziomów?

Około 4, ale będą to rozległe i skomplikowane levele.
Cytat:
Czy ciężko było wytrzymać tyle czasu bez żadnych publikacji

Postawiłem na efekt zaskoczenia ale też chciałem zaprezentować już w pełni funkcjonalny kawałek gry. :) Dzięki za komenty. :P
 
 
Maati 
Obieżyświat


Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 1016
Skąd: Kraków
Wysłany: 20-03-2012, 15:00   

SCREENY

Świeżutkie ;) Ukryte by forum nie pękło w szwach :P Btw działają miniaturki ?? Bo za Chiny nie mogłem uzyskać. Edit: o w spoilerze wygląda przyzwoicie, ok :D

Spoiler:










 
 
Podróżnik 
Praktykant



Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 104
Wysłany: 20-03-2012, 16:32   

Screeny prezentują się dość ciekawie. Zapomniałem wcześniej wspomnieć, że płomień pochodni wygląda nieziemsko! :pozdro:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2017 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.258 sekundy. Zapytań do SQL: 10