FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
Najgorsza Część TR.

Która część TR jest najgorsza?
Tomb Raider 1
1%
 1%  [ 1 ]
Tomb Raider 1 Unfinished Bussines
12%
 12%  [ 9 ]
Tomb Raider 2
4%
 4%  [ 3 ]
Tomb Raider 2 The Golden Mask
1%
 1%  [ 1 ]
Tomb Raider 3
10%
 10%  [ 8 ]
Tomb Raider 3 The Lost Artefact
0%
 0%  [ 0 ]
Tomb Raider 4
1%
 1%  [ 1 ]
Tomb Raider 5
9%
 9%  [ 7 ]
Tomb Raider The Angel Of Darkness
43%
 43%  [ 32 ]
Tomb Raider Legend
6%
 6%  [ 5 ]
Tomb Raider Anniversary
0%
 0%  [ 0 ]
Tomb Raider Underworld
1%
 1%  [ 1 ]
Tomb Raider 2013
8%
 8%  [ 6 ]
Głosowań: 75
Wszystkich Głosów: 74

Autor Wiadomość
GeBeT 
Podróżnik



Dołączył: 02 Sie 2011
Posty: 204
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-08-2011, 17:07   Najgorsza Część TR.

Ten temat jest do wyrażania opinii na temat najmniej ciekawej gry (lub dodatku) z serii TR. Proszę pisać za uzasadnieniem. Moim zdaniem najgorszą kontynuacją serii był Tomb Raider The Angel Of Darkness, ze względu na dużo niedopracowań związanych z pośpiechem w tworzeniu gry.
_________________
SIEMA WSZYSTKIM NA FORUM
 
 
Niezapominajka* 
Nowicjusz



Dołączyła: 22 Sie 2011
Posty: 8
Wysłany: 25-08-2011, 20:11   

Dla mnie najgorsza część TR,to Tomb Raider Angel of Darkness. Mnóstwo nie dopracowań itd. ;) . :pozdro:
_________________
"The find adventure,but instead, adventure found me..."
 
 
 
Madziula 
Podróżnik



Dołączyła: 16 Gru 2007
Posty: 667
Skąd: Kraków / Tarnów
Wysłany: 26-08-2011, 00:06   

Zaznaczyłam TR Unfinished Business. Jak dla mnie siakiś taki nudny i nijaki. TR1 lubię bardzo, ale jak grałam w Golda to było to trochę męczące ;) Właściwie to TR 2 Golden Mask też mi się średnio podobał, ale chyba bardziej niż TR UB. Dopiero TR The Lost Artifact pozytywnie mnie zaskoczył - cud, miód i orzeszki :D Do "pełnych" części Tomb Raiderów zastrzeżeń nie mam :)

P.S. Nie wiem jaki jest sens dodania do ankiety TR9 - i co najlepsze (o zgrozo) ktoś już zdążył na niego zagłosować...
_________________
 
 
 
kondo96 
Praktykant



Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 199
Wysłany: 26-08-2011, 08:18   

Cytat:
P.S. Nie wiem jaki jest sens dodania do ankiety TR9 - i co najlepsze (o zgrozo) ktoś już zdążył na niego zagłosować...

Zdecydowanie się z tym zgadzam. Jak można głosować na grę w którą się jeszcze nie grało(i która wyjdzie za rok), oceniając ją tylko po fabule czy gameplyay z wczesnej fazy produkcji :gupek:

Jak dla mnie najgorszymi częściami był Angel Of Darkness ze względu na błędy, niedopracowania oraz stary system sterowania( co niejednokrotnie utrudniało przejście gry)
Do klasyków raczej nie mam zastrzeżeń, a i trylogia zrobiła na mnie bardzo dobre wrażenie :)
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5679
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 26-08-2011, 09:18   

Okej, niech temat zostanie. Skoro mamy i topic o najlepszym TR, to będzie też i o najgorszym. Jedna tylko uwaga w sprawie ankiety (pomijając już bezsensowną obecność TR9) - ograniczyłem tematykę do Tomb Raiderów autorstwa Core. Dział zobowiązuje w końcu, a porównywanie TR1 i TRA zawsze kończy się debilnymi stwierdzeniami.
_________________
 
 
Kerbi25 
Student



Dołączył: 06 Sie 2011
Posty: 40
Wysłany: 26-08-2011, 09:52   

Jak dla mnie - TR Chronicles. Przeszedłem tylko raz, właściwie tylko po to, żeby zaliczyć tę część i poznać "zapomniane" przygody Lary. Brak mi jakiejkolwiek motywacji do przechodzenia tej gry; czasem było nudno, no i znowu ucieczka z 'więzienia' (jeśli w każdej części* (poza TR4) zostajemy okradzeni, no to LOL).
Najbardziej zniechęca mnie chyba ostatni poziom - pamiętam jak się męczyłem z cyborgami, które się wciąż bugowały. To potrafiło nieźle wku...rzyć, bo nie działał mi speedloader i musiałem czekać za każdym razem z pół minuty, żeby się wczytało :/
Ogólnie nie jest to zła część, ale ze wszystkich najmniej mnie "kręci".
A co do UB - mi się ten dodatek podoba. Większość uważa, że jest nudny i monotonny, ale ja go bardzo lubię :D Podobają mi się te egipskie klimaty i wcale bym się nie obraził, gdyby pierwszy poziom z Golda pojawił się w oryginalnym TR1.

*w każdej od Core, ma się rozumieć
 
 
Danio500 
Praktykant



Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 136
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 26-08-2011, 11:25   

Ale pierwszy poziom z golda właśnie chyba jest w TR1... tylko nie zalany wodą... czy nie? Jak coś pokręciłem to poprawcie mnie od razu.
A najgorsza część... jeżeliby patrząc po bugach to oczywiście AoD.
 
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5679
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 26-08-2011, 11:45   

Sam początek Golda to w rzeczy samej jedna z lokacji z TR1 (początek City of Khamoon). Lara po prostu wraca do odwiedzonej już lokacji, żeby znaleźć posąg kota. Dalej są już jednak zupełnie nowe miejsca.
_________________
 
 
GeBeT 
Podróżnik



Dołączył: 02 Sie 2011
Posty: 204
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-08-2011, 13:33   Dziwny Bug z TR2 Gold.

Ja przedwczoraj zacząłem grać w TR II Gold i jest trochę gorzej zrobiony niż TR II. Przede wszystkim zauważyłem dziwny bug, mianowicie wróg chodził i strzelał, aż ,,zamroził się'' w miejscu i tak został. :nc: Najgorsze to, że wypadało z niego amunicja do M-16. W końcu zacząłem znowu od nowa. :roll:
_________________
SIEMA WSZYSTKIM NA FORUM
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5679
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 26-08-2011, 13:39   

To masz jakieś dziwne bugi :p

Na poziomie technicznym TRII Gold jest identyczny jak gra podstawowa. Designersko natomiast - jeszcze lepszy.
_________________
 
 
bobonton2 
Podróżnik



Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 518
Skąd: P-ń
Wysłany: 26-08-2011, 15:04   

Aż dziwne, że jeszcze nie było podobnego tematu :o Oczywiście zaznaczyłem AoDa. Koszmar nad koszmary. Nie dość, że zabugowana, nie dość że poucinana, to jeszcze okropne sterowanie. Na miejscu Core wstydziłbym się to w ogóle wypuścić.
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5679
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 26-08-2011, 15:13   

Ja zawsze byłem rozdarty pomiędzy TRC, a AOD, ale jednak do Kronik mam o wiele większy sentyment i koniec końców gra potrafi być odprężająca. Tego się już niestety nie da powiedzieć o AoD - ilekroć zabieram się za grę, to przechodzę Paryż (ledwo), a dalej nie mam już siły. Całość boli tym bardziej, kiedy zdaję sobie sprawę ile materiału wyleciało po drodze.
_________________
 
 
GeBeT 
Podróżnik



Dołączył: 02 Sie 2011
Posty: 204
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-08-2011, 15:31   O TR: AoD!

bobonton2 napisał/a:
Nie dość, że zabugowana, nie dość że poucinana, to jeszcze okropne sterowanie. Na miejscu Core wstydziłbym się to w ogóle wypuścić.

Rzeczywiście TR: AoD nie zalicza się do najfajniejszych, ale moim zdaniem sterowanie można szybko ogarnąć, ale ta gra jest ciekawa i z klimatem. Szkoda, że poucinana i zrobiona na Łapu-Capu, byle szybciej dorwać kasę. Ja też uważam, że to najgorsza kontynuacja, ale jest w niej coś takiego, że jednak dobrze się gra, tylko jak już dojdziesz do kolejnych poziomów, na początku jest bardzo nudna. :narka:
_________________
SIEMA WSZYSTKIM NA FORUM
 
 
Conan 
Nowicjusz



Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 17
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 26-08-2011, 15:54   

Jak dla mnie najgorsza z części Tomb Raider to oczywiście Angel of Darkness na tamte czasy jak pamiętam jak to wyszło wszyscy się cieszyliśmy że polepszona grafika i ładniej to wygląda cóż z tego jak po chwili grania gra okazała się poraszką sterowanie było gorsze niż w porzednich Tomb Raiderach walka w ręcz która miała być taką rewelacją niestety zawiodła na całej lini brak nieskończonej amonicji w pistoletach słaby arsenał nie ciekawe lokacje to przyczyniło się do tego że gra po tylu latach czekania na nią jest niestety bardzo słabą i najgorszą z całej serii .
 
 
 
GeBeT 
Podróżnik



Dołączył: 02 Sie 2011
Posty: 204
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-08-2011, 19:51   

Conan napisał/a:
na tamte czasy jak pamiętam jak to wyszło wszyscy się cieszyliśmy że polepszona grafika i ładniej to wygląda

No z tego, to się chyba wszyscy cieszyli :) . Ale jak porównać to z Legend albo Underworld, to grafika w AoD nie jest zbyt ciekawa.
Conan napisał/a:
sterowanie było gorsze niż w porzednich Tomb Raiderach

Nie wiem, dlaczego narzekacie na sterowanie, ja je bardzo szybko ogarnąłem, ale być może dlatego, że mniej grałem w klasyki i nie zdążyłem się przyzwyczaić.
Conan napisał/a:
walka w ręcz która miała być taką rewelacją niestety zawiodła na całej lini

Dlaczego? :??: Co w niej było nie tak, to nie wiem, może to nie jest rewelacja, ale często mi się przydawała, bardzo natomiast ZAWIODŁY MNIE bronie :gun: , bo nie było klasycznych pistoletów Lary, które stały się jej znakiem rozpoznawczym, podobnie, jak bat Indiana Jones. Ale przecież Lara nie wiedziała, że się przydadzą, bo nie wiedziała, że będzie musieć uciekać oskarżona o zabójstwo Wernera von Croya. Nie mniej jednak pistolety (przynajmniej te na początku) nie różnią się prawie niczym.
Conan napisał/a:
nie ciekawe lokacje
Moim zdaniem były czasami nudne, to prawda, ale niektóre były trochę interesujące, ze względu na klimat. :) :narka:
_________________
SIEMA WSZYSTKIM NA FORUM
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5679
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 27-08-2011, 10:05   

Cytat:
Dlaczego? :??: Co w niej było nie tak, to nie wiem, może to nie jest rewelacja, ale często mi się przydawała

Co? Na przykład to, że cała walka polegała na klepaniu jednego przycisku. Bez żadnej finezji. Porównaj to sobie chociażby z Indiana Jones and the Emperor's Tomb - grze, która wyszła w podobnych okresie co AoD. Tam wprawdzie walka wręcz nie była nie wiadomo jak rozbudowana, ale można było tworzyć proste kombosy oraz używać elementów otoczenia, co wyglądało naprawdę fajnie. W AoD strzelanie z broni jest toporne i skopane (co to za system celowania??), a walka wręcz jeszcze gorsza.

Są jeszcze tzw. "elementy skradankowe*". I elementy to bardzo dobre określenie, bo zachodzenie kogoś od tyłu można wykorzystać całe dwa razy na całą grę. Lovely.

Cytat:
Nie wiem, dlaczego narzekacie na sterowanie, ja je bardzo szybko ogarnąłem, ale być może dlatego, że mniej grałem w klasyki i nie zdążyłem się przyzwyczaić.

Nie chodzi o to, że sterowanie jest inne niż w poprzednich grach - jest identyczne. Chodzi o to, że ten mechanizm po prostu nie sprawdza się w takiej grze. Wszyscy narzekali swego czasu na obecność myszki w TRL, ale wystarczy spojrzeć na AoD. Opieranie się na strzałkach powoduje, że sterowanie postacią jest toporne, niesamowicie nieprecyzyjne, a elementy platformowe mogą doprowadzić do szewskiej pasji. W klasykach, gdzie Larę można było obrócić o z góry ustalone kąty nie stanowiło to problemu. W AoD było już nieco więcej swobody i taki stary system sterowania po postu się nie sprawdzał.

*FireFox wspaniałomyślnie poprawił mi "skradankowe" na "skrobankowe" za pierwszym razem, ok :mrgreen:
_________________
 
 
GeBeT 
Podróżnik



Dołączył: 02 Sie 2011
Posty: 204
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-08-2011, 11:13   Sterowanie i walka wręcz w TR:AoD.

K@t napisał/a:
zachodzenie kogoś od tyłu można wykorzystać całe dwa razy na całą grę.
Mnie się przydawało trochę częściej, zwłaszcza w Galeriach Luwru była to przydatna opcja. Szkoda, że nie dało się wykorzystywać elementów otoczenia, ale ta opcja pojawiła się dopiero w TR: Legend.
K@t napisał/a:
Opieranie się na strzałkach powoduje, że sterowanie postacią jest toporne, niesamowicie nieprecyzyjne, a elementy platformowe mogą doprowadzić do szewskiej pasji.
Jedyną opcją oprócz strzałek jest sterowanie WASD, a takie by było jeszcze mniej wygodne :) . :narka:

[ Komentarz dodany przez: Integral: 01-09-2011, 12:19 ]
:nietak:
_________________
SIEMA WSZYSTKIM NA FORUM
 
 
aśka990127 
Nowicjusz


Dołączyła: 25 Gru 2011
Posty: 7
Wysłany: 25-12-2011, 19:37   

Szczególnie nie przypadł mi do gustu gold do tomb raider 1. Zaczęłam go przechodzić ale zrezygnowałam w pierwszym levelu. Angel of darkness spodobał mi się nawet podczas przechodzenia Paryża ale potem znudził mi się i nie dokończyłam go.
 
 
Birdy 
Nowicjusz



Dołączyła: 31 Gru 2011
Posty: 11
Wysłany: 31-12-2011, 23:48   

Nie będę oryginalna - głosuję na The Angel Of Darkness. Akcja w mieście toczyła się za długo. Nie wiem, ile godzin przechodziłam, zanim Lara zrzuciła swoje dżinsy. Potem już kompletnie straciłam ochotę. Irytowała mnie amunicja, która mogła się skończyć - nie chciałam wszystkiego zmarnować, dlatego głównie walczyłam wręcz. Nie sądzę, żeby to było mądre, ale... :P Zawiodłam się.
_________________
Jestem archeologiem. Odkopuję stare tematy.
 
 
krtomb 
WoTR Team



Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 1066
Skąd: Helheim
Wysłany: 01-01-2012, 00:54   

Powinni byli zmienić tytuł gry na Angel of Disapointment - czyli anioł zawodów/rozczarowań - generalnie najgorsza część...

A tak nawiązująć do tragicznego sterowania - czy przypadkiem nie było ono podyktowane faktem napisania animacji najpierw a potem na ostatnią chwilą mapowania pod nie sterowania postacią? Bo tak gdzieś czytałem... Czyli generalnie zrobili sterowanie i animacje od dupy strony :D
_________________
"In place of a dark Lord you would have a queen! Not dark but beautiful and terrible as the dawn! Treatreous as the sea! Stronger than the foundations of the Earth! All shall love me and despair!"
 
 
lennox 
Nowicjusz


Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 6
Wysłany: 01-01-2012, 21:05   

Dla mnie też TR AOD był najgorszy ze wszystkich.
Uzasadniać za bardzo chyba nie trzeba bo zgadzam się z tym co napisali przedmówcy ;)
 
 
Gregory 
Student



Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 68
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 01-08-2012, 16:16   

Moi Drodzy!

Muszę powiedzieć, że nie rozumiem wszechobecnych narzekań na TRAOD. Oczywiście każdy ma swój gust i można tej części jak najbardziej nie lubić. Nie zmienia to jednak faktu że tzw. "hejtowanie" tej części stało się już powiedziałbym dość "na topie"... I niech ktoś mi jeszcze powie skąd się wzięła fraza "Tomb Raiderowy klimat". Bo o ile pamietam to w TR1 były de facto dwa poziomy w jakichkolwiek grobowcach... Ja nie ukrywam że TR1 był dla mnie częścią bardzo słabą, a dodatek TR1 UB - najgorszą w historii serii. Pewnie mnie ukamieniujecie za to co zaraz powiem, ale wg. mnie najlepszą częścią w serii "klasycznej" był własnie TRAOD. A w serii "newschoolowej" - Underworld.

Pzdr! :)
_________________
Forget about the sunrise
Fight the sleep in your eyes
I don’t wanna miss a second with you
Let’s stay this way forever
It’s only getting better
If we want it to
 
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5679
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 01-08-2012, 17:23   

Cytat:
Bo o ile pamietam to w TR1 były de facto dwa poziomy w jakichkolwiek grobowcach...


Ty tak serio? :p
_________________
 
 
Gregory 
Student



Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 68
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 06-08-2012, 01:15   

K@t napisał/a:
Cytat:
Bo o ile pamietam to w TR1 były de facto dwa poziomy w jakichkolwiek grobowcach...


Ty tak serio? :p


No tak :) Grobowce były dwa. A to, że inne poziomy, z uwagi na swoje pustki również je przypominały, to już inna kwestia :) Jeżeli o jakimś poziomie w grobowcu zapomniałem to proszę mnie oświecić :)

Pzdr
_________________
Forget about the sunrise
Fight the sleep in your eyes
I don’t wanna miss a second with you
Let’s stay this way forever
It’s only getting better
If we want it to
 
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5679
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 06-08-2012, 08:36   

Tu nie chodzi o to, że cała gra ma się toczyć w grobowcu w sensie stricte. Tomb Raider to także wszelakie katakumby, świątynie, niezbadane miejsca i ruiny. A sednem pierwszego TR było to, że grobowce wieńczyły każdą sekcję leveli.

Nie mów, że nie widzisz różnic między grą, która składa się z samych ruin, jaskiń, i starożytnych wnętrz (nieważne, czy chodzi o grobowce, cysterny czy koloseum), a grą, gdzie odwiedzasz jedynie brudne paryskie zaułki, puste hale magazynowe, laboratoria itp. Tomb of Ancients jest w TAOD malutkim wyjątkiem.

Twierdzenie że w pierwszym Tomb Raider jest identyczna sytuacja, to jakieś nieporozumienie :p
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2017 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.222 sekundy. Zapytań do SQL: 12