FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
Tomb Raider - przed premierą
Autor Wiadomość
Legend 
Obieżyświat



Dołączył: 26 Gru 2005
Posty: 933
Skąd: Wrocław
Wysłany: 20-06-2011, 23:10   

Cez napisał/a:
Dzieki Legend za cynk :) Z nowymi scenkami gameplaya możecie sie zapoznac sciagajac plik video z WoTR ;)


Nie ma za co. Fajnie, że mogłem się do czegoś przydać. :kawa:

Odnośnie samego filmiku to podobnie jak i reszta ludków, jestem pod wrażeniem tego co zaprezentował gameplay. :) Pomijam kwestie animacji Lary (m.in. skoki), bo to jeszcze może ulec sporej zmianie. Co do reszty jestem bardzo zadowolony. Oby tak dalej... :)
 
 
 
Scion 
Podróżnik



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 552
Skąd: Choirgirl Hotel
Wysłany: 20-06-2011, 23:34   

GameSpot Readers' Choice Awards
Dajmy TR wygrać!

Best Trailer
Best Stage Demo
Best Graphics

Są duże szanse na wygraną za najlepsze demo, ale coś mało głosów na najlepszy zwiastun, czego kompletnie nie rozumiem! Tak więc, spread the word!

No i oczywiście kolejne nagrody zdobyte
Best Visuals, Most Impressive i Best Game of E3 2011 od GameDynamo.

Cytat:
The new Tomb Raider wasn’t just the best-looking game at the show, but it also was the most impressive. Its innovation goes beyond the visuals, offering engaging gameplay mechanics that will transport players to Lara Croft’s new world in a matter of seconds. This rebirth of the popular franchise holds a lot of promise, and that’s why it earned GameDynamo’s top award.
_________________
kill, eat the male. kill, eat the male
 
 
krtomb 
WoTR Team



Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 1097
Skąd: Helheim
Wysłany: 24-06-2011, 10:45   

Czy tylko mi się wydaje, czy link zniknął z działu download? Czyżby kontakt ze Square Enix nastąpił w trybie błyskawicznym?

Mnie ten drugi gameplay nieco przekonał do gry, ale co z niej wyjdzie to zobaczymy dopiero w momencie jak wyjdzie, a póki co nie ma co teoretyzować.
_________________
"In place of a dark Lord you would have a queen! Not dark but beautiful and terrible as the dawn! Treatreous as the sea! Stronger than the foundations of the Earth! All shall love me and despair!"
 
 
Cez 
World of Tomb Raider



Dołączył: 12 Gru 2003
Posty: 4018
Skąd: Tczew/3city
Wysłany: 24-06-2011, 11:27   

Panom ze Square Enix nieźle odjebało, cenzuruja cały internet w celu pozbycia sie tego rzekomo nielegalnego fragmentu video (przypomnijcie sobie ile takich wycieków bylo juz od nie wiem ktorej czesci). Żenujące to - to przecież fragment na ktory czekali fani, dziekowali za ten wyciek, a teraz jacys idioci na górze postanowili to pousuwac. Nowa polityka Squere mnie przeraża. Juz za czasów Eidosa było źle, teraz to kogos niezle pojebało, nawet Youtube'a cenzurują, usuwaja trailery, bo chca zdobyc na wyłącznosc kliki :p Bosz, niech wydawcy gier biora przykład z Naughty Dog i Sony! Błagam! :P
_________________
 
 
krtomb 
WoTR Team



Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 1097
Skąd: Helheim
Wysłany: 24-06-2011, 16:53   

Od samego początku nie podobało mi się to co Eidos robił ze swoimi tytułami - Thief umarł i słuch po nim zaginął, Tomb Raider nadal nie może stać się właściwą sobie grą od 1996 roku, Legacy of Kain już gryzie glebę - a Square Enix też nie podchodzi mi od samego początku odkąd wykupiło/przejęło czy co tam jeszcze Eidosa.

Szczerze? Byłbym spokojniejszy o Larę Croft gdyby prawa do niej przejęli ludzie z Ubisoftu - wykorzystaliby potencjał silnika z Assassin's Creed, który aż prosi się do stworzenia na nim epickiego Tomb Raider'a...
_________________
"In place of a dark Lord you would have a queen! Not dark but beautiful and terrible as the dawn! Treatreous as the sea! Stronger than the foundations of the Earth! All shall love me and despair!"
 
 
Ksandarus 
Praktykant



Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 156
Wysłany: 24-06-2011, 23:45   

krtomb napisał/a:
Szczerze? Byłbym spokojniejszy o Larę Croft gdyby prawa do niej przejęli ludzie z Ubisoftu
:fire: A ja nie ! Nie chcę jakiegoś absurdalnego DRM. Już miliard razy bardziej wolę square enix. Może świrują pawiana, ale przynajmniej stawiają na jakość, a nie o jak najszybsze wydanie gry (w przeciwieństwie do eidosa).
krtomb napisał/a:
wykorzystaliby potencjał silnika z Assassin's Creed, który aż prosi się do stworzenia na nim epickiego Tomb Raider'a...
Hmmm ? A co w tym silniku jest takiego specjalnego? Przecież "epicki" tomb raider jest już tworzony , chyba że nie widziałeś trailera i gameplaya. A tak właściwie skąd ten pomysł z ubisoftem ?
Kolejna nagroda : http://e3.gamespot.com/sp...dex.html?page=3
 
 
Adamaru 
Podróżnik



Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 641
Wysłany: 25-06-2011, 11:35   

Ksandarus napisał/a:
krtomb napisał/a:
wykorzystaliby potencjał silnika z Assassin's Creed, który aż prosi się do stworzenia na nim epickiego Tomb Raider'a...
Hmmm ? A co w tym silniku jest takiego specjalnego? Przecież "epicki" tomb raider jest już tworzony , chyba że nie widziałeś trailera i gameplaya. A tak właściwie skąd ten pomysł z ubisoftem ?


Trailer i gameplaye fajne, ale nie... "epickie" (w tym internetowym znaczeniu...). Nie wchodzę w takie szczegóły, i nie wiem, czy to zasługa silnika, ale wszystkie te grobowce w AC2/B po prostu trącały klimatem, który świetnie pasowałby do Tomb Raider'a. Możliwości bohatera też, ta swoboda we wspinaczce, płynność i zakres ruchów też. Nie wiemy póki co jak ten nowy-stary silnik w nowym TR będzie się prezentować, bo w gruncie rzeczy to jego źródło jest tylko powiązane z trylogią i (chyba w minimalnym stopniu...) z Soul Reaver 2. Większość budują od nowa, po gameplayach było widać, iż schemat troszeczkę odszedł od TR:L/TR:A/TR:U, jeśli chodzi o Larę, no i także integrację z otoczeniem (chodzi mi o te wystające krawędzie, poruszanie się w środowisku i możliwość po prostu zagubienia się).
Panowie z Ubisoftu do Tomb Raider'a podeszliby pewnie całkowicie inaczej, i jeśli zrobiliby to na miarę produkcji Assassin's Creed, to przepraszam, ale kupiłbym grę na ślepo, seria ta mnie zachwyciła. krtomb'owi chodziło chyba o to, że w pewnym stopniu nie widzi jednak jeszcze tej gry, i tego w jakim stylu tworzą go CD, twórcy, i wg niego Ubisoft zrobiłby to... może nie lepiej, a ciekawiej.
_________________
Yf a dą suwajf, nan of as łyl.
 
 
Cez 
World of Tomb Raider



Dołączył: 12 Gru 2003
Posty: 4018
Skąd: Tczew/3city
Wysłany: 25-06-2011, 11:55   

Zgadzam sie z tym, ze na silniku AC moznaby zrobic swietnego TR - ile to lokacji jest w AC2 czy AC:B, które wygladaja jakby żywcem były wyjęte z TR. Do tego swietna mechanika - te belki, te żyrandole itp :)
_________________
 
 
Legend 
Obieżyświat



Dołączył: 26 Gru 2005
Posty: 933
Skąd: Wrocław
Wysłany: 25-06-2011, 17:00   

Cez napisał/a:
Zgadzam sie z tym, ze na silniku AC moznaby zrobic swietnego TR - ile to lokacji jest w AC2 czy AC:B, które wygladaja jakby żywcem były wyjęte z TR. Do tego swietna mechanika - te belki, te żyrandole itp :)


Również jestem tego samego zdania. Nie raz podczas grania w AC, wyobrażałem sobie jak by to było gdyby TR tak wyglądał. ;) Ehh Było by super...
 
 
 
krtomb 
WoTR Team



Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 1097
Skąd: Helheim
Wysłany: 25-06-2011, 19:54   

Ograniczenia silnika Legend/Anniversary widać gołym okiem - chociażby w Legend level Ghana - gdy jesteśmy przed wrotami do złotego sekretu wystarczy spojrzeć w kierunku z którego przyszliśmy żeby zobaczyć - zieloną mgłę - koniec draw distance w grze - moim zdaniem gry takie jak Tomb Raider powinny móc generować o wiele większe lokacje. To samo tyczy się efektów - kiedy wyszedł pierwszy Assassin's Creed? A TRU które niby wyszło takie next genowe, 2008 rok, a ma gorsze cieniowanie, teksturowanie i niedopracowania lokacji (Meksyk i niewidzialne ściany oraz puste lokacje?).

Chodzi też o pomysłowość - AC:B i złoty Pałac Nerona - po prostu zabiła mnie scena jak starożytny mechanizm rozpala ogniki jako źródła światła i nagle zapala się jezioro ropy, która w domyśle oznacza, że cała lokacja wypełniona jest sekretnymi pomieszczeniami, mechanizmami, które niszczeją - taki nieprawdopodobny klimat tych wszystkich miejsc stworzonych z takim pomysłem, z takim smakiem, że ten level mogę przechodzić w nieskończoność jak każdy inny grobowiec z AC:B czy AC:II - Dlatego moim zdaniem silnik Scmitar a później Anvil byłby o niebo lepszy do zrobienia Tomb Raider'a a w rękach Ubisoft Montreal gra stałaby się takim hiciorem że głowa mała - a tak czuję że po premierze TR zrobi się trochę szumu, a po kilku miesiącach i tak emocje wzbudzać będzie wśród fanów serii TR których może trochę przybędzie, a może trochę ubędzie tak jak to było w przypadku TRU - było, szumu nie zrobiło (koleżanka robi w eMpiku i mówi że się słabo gry tej serii sprzedają w ogóle) i Eidos - o przepraszam - Square Enix dalej będzie niezadowolone ze sprzedaży... Mam nadzieję, że jednak się trochę postarają nad tym nowym TR...
_________________
"In place of a dark Lord you would have a queen! Not dark but beautiful and terrible as the dawn! Treatreous as the sea! Stronger than the foundations of the Earth! All shall love me and despair!"
 
 
Jerrem_Y 
Obieżyświat



Dołączyła: 05 Mar 2006
Posty: 1017
Skąd: Poznań
Wysłany: 01-07-2011, 21:31   

Cześć. Właśnie obejrzałam wszystkie zaległe gameplaye z TR 10. Muszę przyznać iż gra zrobiła na mnie duże wrażenie, jednakowoż mam pewne wątpliwości.
:brwi:

Sama niejednokrotnie zmagałam się z koniecznością przetrwania w ciężkich warunkach. Ostatnio np zgubiłam się w gaju rosnącym w okolicach mojego domu. HAHAHA. Ależ to była przygoda! Przetrwałam tydzień jedząc tylko pizzę, zupki z torebek i sarenki :jumper: . To wcale nie było takie łatwe i fajne jak to sugeruje gra!
Osobiście mam nadzieję iż Crystalsi wezmą pod uwagę moje przemyślenia, które wysłałam na maila im, oraz Angelinie Jolie.

Trzymam kciuki za nowego TB i mam nadzieję, że w pełni spełni on moje oczekiwania i odda trud przeżyć przez jakie musiałam przejść! :wotr: :pozdro: :narka:

[ Komentarz dodany przez: Cez: 01-07-2011, 22:08 ]
:hehe:

[ Komentarz dodany przez: K@t: 02-07-2011, 10:25 ]
:devil:

[ Komentarz dodany przez: Igi^MBE: 02-07-2011, 11:41 ]
Lubię To! ;)
 
 
Anissa 
Podróżnik



Dołączyła: 22 Sty 2009
Posty: 265
Wysłany: 01-07-2011, 21:40   

Świetny post. Nie wiem czy poprawiać czy nie, czy to było celowe czy nie, ale TR nie TB. Tak z czystej poprawności :croft:

[ Komentarz dodany przez: Jerrem_Y: 01-07-2011, 21:45 ]
Nie wiem o czym mówisz.
 
 
siwek509 
Praktykant



Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 173
Skąd: włocławek
Wysłany: 05-07-2011, 21:36   

http://www.gamereactor.eu...vival+Instinct/
 
 
 
Rob3rt 
Podróżnik



Dołączył: 06 Kwi 2005
Posty: 718
Wysłany: 06-07-2011, 20:11   

making of trailer'u
http://www.gameinformer.c...er-trailer.aspx
_________________
 
 
 
sroka 
Praktykant



Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 123
Wysłany: 25-07-2011, 23:23   

Ja mam WILEKĄ, naprawdę WIELKĄ nadzieję, zę pokażą chociaż nowy screenshot na gamesCom-ie. W końcu to jedna z największych po E3 targi, gdzie prezentuje sie nowości itp.
No ale mam wrażenie, ze jeśli nie pokażą, czegoś nowego teraz to zrobią to za (daje im )2 miesiące góra 3. Z tego co pamiętam z underworld było podobnie. Niby nic nie powiemy przez długie miesiące, a tu tydzień po tygodniu- a to nowy gameplay, nowe screenshoty, nowe informacje. Więc osobiście jestem w stanie czekać ( chodź naprawdę fall 2012 mnie przeraża ).
A włąsnei wyczytałem ostatnio i widziałem przykłady, iz Lara ma "posiadać" 3 różne skoki !
Brzmi również fajnie jak wygląda !
A co do gameplayu, widziałem te wilki i mam nadzieję, ze je poprawią ;p
Osobiście Naj, naj, najbardziej czekam na pierwsze spotkanie z stworkami rodem z Silent hilla, bo to mzoę być ciekawe :D
_________________

 
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5683
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 26-07-2011, 10:13   

Cytat:
Ja mam WILEKĄ, naprawdę WIELKĄ nadzieję, zę pokażą chociaż nowy screenshot na gamesCom-ie.

Przecież po E3 zapowiedziano wyraźnie, że koniec z Tomb Raiderem na najbliższe miesiące. Jeśli w ogóle będzie jakaś prezentacja, to pewnie z tym samym materiałem, co na E3.
_________________
 
 
sroka 
Praktykant



Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 123
Wysłany: 26-07-2011, 20:11   

A moze właśnie specjalnie tak powiedzieli, bo już się wręcz wkurz... że fani prosili i prosili o informacje,tearz maja pare miesięcy, tyle daja im Fani, jezlei czego nowego ie zobaczymy, osobiście zbiorę fanów i zagoszczę u progu Crystal Dynamic !!
Ale tak na serio, to wolę by robili dłużej a dokładniej, bo to efekt końcowy przecież się liczy, a nie z "pupy" zrobiony gameplay czy screenshot :)
_________________

 
 
 
Maati 
Obieżyświat


Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 1016
Skąd: Kraków
Wysłany: 27-07-2011, 00:09   

Widzę, że dodaliście na stronę zaległe screeny, koncepty itd. Ale zauważyłem że kilku brakuje, wstawiam tutaj, myślę że warto popatrzeć: :)
http://i52.tinypic.com/2qtzswz.jpg
http://i55.tinypic.com/2dhtkra.jpg
http://i56.tinypic.com/2qsuslj.jpg
http://i56.tinypic.com/2qi1qnr.jpg
http://i54.tinypic.com/2i8gady.jpg
http://i55.tinypic.com/nn17pd.jpg
i taka dupinka :P
http://i55.tinypic.com/160bdlf.jpg
 
 
Cez 
World of Tomb Raider



Dołączył: 12 Gru 2003
Posty: 4018
Skąd: Tczew/3city
Wysłany: 27-07-2011, 01:12   

oo, fajne screeny, dzieki :) ale to juz jutro dodam ;)
_________________
 
 
Ksandarus 
Praktykant



Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 156
Wysłany: 28-07-2011, 08:41   

Ciągle ciekawi mnie jak ten świat gry będzie wyglądać, a przede wszystkim grobowce. Na kilku screenach widać, że niektóre przestrzenie będą całkiem spore:
http://www.laracroft.pl/tr9/pix/scr027.jpg
http://www.laracroft.pl/tr9/pix/scr028.jpg
http://i56.tinypic.com/2qsuslj.jpg
Mam też wrażenie, że na tych screenach, mimo różnych położeń kamery zmieniła się pozycja księżyca. Np. tu jest nisko: http://www.laracroft.pl/tr9/pix/scr027.jpg
Tu trochę wyżej: http://www.laracroft.pl/tr9/pix/scr028.jpg
a tu najwyżej: http://i56.tinypic.com/2qsuslj.jpg chociaż może mi się tylko tak wydaje, bo to może takie wrażenie sprawia ukształtowanie terenu.
 
 
iamawake 
Nowicjusz



Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 22
Wysłany: 01-08-2011, 15:18   

a licze na to, by "Fall 2012" bylo zabiegiem marketingowym i faktyczna premiera nastapi o wiele wczesniej.
Wydaje mi sie,ze jesien '12 zostala wyznaczona, by dac sobie kredyt czasu i by uciszyc pytania o "release date' dobiegajace do CD z kazdej strony.

Skoro nie bedzie multpiplayera w nadchodzacej czesci (z czego sie ciesze,bo Tomb Raider-nawet po reboocie nie jest tego typu gra,sorry) powinni sie wyrobic niedlugo. A teksty typu "wszystko jest jeszcze w bardzo wczesnej fazie produkcji" sa rowniez marketingowym zabiegiem.
Laro, wylaz szybciej !
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5683
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 01-08-2011, 15:54   

Błagam, każdy chce być mądrzejszy, a potem jest biadolenie i lament.

Gra JEST we wczesnej fazie produkcji i najprawdopodobniej BĘDZIE wydana dopiero pod koniec 2012. Mała ilość prezentowanych materiałów i pewnie niedoróbki dema z E3 tylko to potwierdzają.

Podawanie fałszywej daty premiery nie jest żadnym zabiegiem marketingowym. Bo gdzie tu niby marketing? Wybacz, ale mimo że TR9 zbudził spore zainteresowanie, to wcale nie czekają na niego miliony graczy i większości z nich totalnie zwisa, czy gra wyjdzie w grudniu 2012, czy może w styczniu. Nikt nie będzie się bawił w podchody tylko po to, żeby zabawić grupkę fanów.

Już nie raz tu tłumaczyłem ile teraz mniej więcej trwa developing typowej gry, która nie jest bezpośrednim sequelem, wyglądającym identycznie jak pierwowzór.
_________________
 
 
Azja_gr13 
Nowicjusz



Dołączyła: 03 Sty 2010
Posty: 6
Wysłany: 01-08-2011, 21:30   

No cóż odbiegnę nieco od tematu i zapytam co sądzicie o muzyce w nowym TR????
W Trailerze i Gameplayu mieliśmy okazję posłuchać nieco, ale czy to tylko zapowiedź nie tylko wspaniałej gry ale i świetnego soundtracku jak w innych przypadkach???? :croft: :P :D
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5683
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 01-08-2011, 21:33   

Muzyka z trailera i gameplayu to jeden i ten sam kawałek, napisany wyłącznie na potrzeby zwiastuna. To raczej żadna wskazówka co do jakości soundtracka w samej grze.
_________________
 
 
Azja_gr13 
Nowicjusz



Dołączyła: 03 Sty 2010
Posty: 6
Wysłany: 01-08-2011, 23:04   

Mimo to myślę, że mogą mieć spore powiązanie z grą.
Wystarczy zresztą spojrzeć na gameplaya wiele się dzieje czy to nie dobra okazja do stworzenia wariacji muzycznych przez kompozytora?
Fakt ja nim nie jestem, ale myślę, że można się spodziewać bardzo wielu ciekawych motywów muzycznych. :croft: :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2019 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.246 sekundy. Zapytań do SQL: 11