FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
Lara Croft and the Guardian of Light
Autor Wiadomość
Polo_Gard 
Podróżnik



Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 604
Skąd: Kraków
Wysłany: 05-03-2010, 21:00   

Cytat:

Polo, nie liczyłbym na to


Jeszcze zmienisz te słowa... :fire:
Nie wszyscy mogą kupować przez internet; rodzice nie pozwalają, a jak się zrobi to potajemnie i się dowiedzą to marny koniec... ale czego się nie zrobi dla TR... :)
Sorry, dla LC... Nigdy się od tego nie odzwyczaję!

Cytat:

gameplay naprawdę może was zaskoczyć.


Taaa :D Jutro wstaję i wbijam na kompa, patrze a tu 5 gameplayów + 10 trailerów na WoTR i zastanawiam się co będzie na zajutrz...
A na temat to nie mogę się doczekać i póki co to na każdego screena patrzę z takim... eee.. niedowierzaniem (?)

:>

Fajnie że dział TGoL daliście do "Inne gry"
Chciałbym żeby już był "udekorowany" dział i kategoria "Lara Croft Series" :D

Niedługo spodziewam się tematu "Zawody" kto z kim będzie grał na wyniki :D
 
 
bro 
bro


Dołączył: 26 Sie 2004
Posty: 587
Skąd: masaczjusets
Wysłany: 05-03-2010, 21:11   

Cytat:
Ciekawi mnie tylko, czy drugi gracz będzie obowiązkowy, czy nie.

Wydaje mi się, że w zapowiedzi na gamespocie było coś tam napisane, że nie.

Ja tam nie mam nic przeciwko temu GOLowi. Nie powiem, żebym był jakoś strasznie zachwycony, ale może się okazać, że będzie to całkiem fajna odskocznia i umili czekanie na TR9. Od jakiegoś czasu myślałem sobie jakby to było, gdyby pojawił się w TR co-op i chyba lepiej, że robią to w postaci mini?-gierki niż gdyby na siłę mieli wrzucać go do TR9, bez wcześniejszego sprawdzenia czy takowy ma w ogóle sens. Ogólnie bez jakiegoś szczególnego szału, ale myślę, że wyjdzie z tego coś fajnego. A jak nie, no cóż, czekam na dziewiątkę i tyle.
 
 
Szynszyl 
Podróżnik



Dołączył: 23 Lis 2006
Posty: 658
Wysłany: 05-03-2010, 21:24   

Będzie można też przejść grę w single-player, wspomnieli o tym na gamespocie.
Szkoda, że rozdzielczość to nawet nie 720p, tylko zeskalowane 576p (przynajmniej na dotychczasowych screenach), mimo że grafika nie powala :p
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5685
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 05-03-2010, 21:28   

Pamiętajcie, że sieciowe tytuły arcade nigdy nie miały powalać grafiką, bo to automatycznie wiązało by się z horrendalną wagą pliku. Poza tym trudno oceniać rozdziałkę gry po małych screenach.
Z drugiej strony GoL wygląda po prostu ładnie, a lokacja z kilkupoziomową "wieżą" designem bije imo na głowę TRU :p
_________________
  
 
 
Mr Macphisto 
Emocjonalny kaktus



Dołączył: 19 Gru 2003
Posty: 2196
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-03-2010, 21:54   

Jak dla mnie to to jest zwykła zapchajdziura z zajebistym marketingiem. Dzięki temu jaramy się nią tak jakby to było co najmniej TR9. Niemniej jednak dla serii jest to jakaś nowość, zobaczymy co im z tego wyjdzie, może będzie fajnie. Jak na razie, screeny wyglądają dla mnie jak jakieś Diablo 3D :D
_________________
C'mon Barbie, let's go party
 
 
Rob3rt 
Podróżnik



Dołączył: 06 Kwi 2005
Posty: 718
Wysłany: 05-03-2010, 23:36   

No to zacznę ostro: nie jarajcie się i nie przejmujcie tak tym "projektem", bo narzekacie jak by to miał być TR9, a już na pierwszy rzut oka widać, że to coś bliżej mini-gierki obok której przejdziecie tak obojętnie jak w przypadku serii TR na GameBoy'a czy DS'a. Śmiem twierdzić, że tGoL będzie przyjemnym, sieciowym czasozabijaczem przy pomocy którego będziemy walczyć o godne pozycje w ogólnoświatowym rankingu i tyle... domyślać się można, że do rozpoczęcia gry będziemy musieli stworzyć własne konto w którym zachowane będą nasze punkty, a rozgrywka będzie skonstruowana w taki sposób, by za każdym razem gdy mamy dostęp do internetu, przyciągała choćby na chwilkę by poprawić swoje wyniki itp.
_________________
 
 
 
kluz_kaa 
Pierożek Kluzo



Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 1373
Skąd: The Island
Wysłany: 06-03-2010, 00:13   

Ja jestem ciekawy jak ten projekt się rozwinie. Swoją drogą możliwe jest, że w GoL będziemy grać w oknie przeglądarki podobnie jak w QuakeLive. Inną opcją wydaje się być system Live (dla Windowsa i Xboxa), PSNetwork czy jakiś inny steam. Cóż, czas pokaże, lecz ja wolę poczekać na jakieś info odnośnie TR9, który powstaje na pewno.
_________________
If you want to survive, you'll have to outwit, outplay and outlast the rest of them.
 
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5685
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 06-03-2010, 09:52   

Na pewno nie przeglądarka, bo to zbyt rozbudowany projekt. Na bank Live/Gametap, i XBL oraz PSN w wypadku konsol :) W tym wypadku gra powinna posiadać również aczki i trofea, co zresztą byłoby całkiem logiczne biorąc pod uwagę fakt, że jest nastawiona na bicie rekordów itd. Zresztą w wypadku gier arcade na XBL jest to wymagane od MS.
_________________
 
 
K.C.T.R 
Nowicjusz


Dołączyła: 11 Paź 2009
Posty: 29
Wysłany: 06-03-2010, 10:00   

http://www.youtube.com/wa...feature=related
Na filmiku są obrazki,których jeszcze tu nie widziałam :) .Mam nadzieję,że jednak wydadzą grę w wersji "pudełkowej" :D

[ Komentarz dodany przez: K@t: 06-03-2010, 10:06 ]
To są najzwyklejsze fanarty.
 
 
ninti 
Obieżyświat



Dołączyła: 02 Sty 2004
Posty: 799
Skąd: Lublin
Wysłany: 06-03-2010, 10:10   

Skoro nie jest to kolejny TR, tylko po prostu 'poboczna' gra to ja jestem jak najbardziej na tak. Fajnie że dają nam coś, w co możemy sobie pogierzyć oczekując na kolejną grę Tomb Raider.
Mam tylko nadzieję, że jednak wyjdzie wersja pudełkowa, i wymagania nie będą jakieś kosmiczne, chociaz patrząc po screenach, to mimo że są całkiem przyjemne dla oka, to nei wygląda to na strasznie wymagajace (chociaż może się nie znam :roll: ... ) .

Może teraz zamiast siedzieć na czacie, będziemy grupowo grać w tGoT :D
_________________
Musisz wiedzieć, Gość, że jem mięso, palę, piję alkohol i biorę narkotyki. Jestem wotrowiczem, a wotrowicze takie rzeczy robią.
 
 
Wtajemniczony 
Podróżnik



Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 341
Skąd: Skrzyszów
Wysłany: 06-03-2010, 10:55   

Pewnie przez pierwszych kilka dni wszyscy będą z forum w to grać, a potem się to każdemu znudzi i rzuci się to w kąt(nie dosłownie, bo to będzie tylko na naszym dysku). Zresztą tak jest z większością takich gierek. Dla mnie to będzie coś jak gry z LEGO, tylko o wiele krótsze i trochę poważniejsze(mam na myśli jakieś przerywniki albo coś). Mam tylko nadzieję, że to będzie jak Lego, a nie jak te ostatnie Gwiezdne Wojny, które były porażką obojętnie jakby się do nich nie podchodziło.
_________________

 
 
 
Polo_Gard 
Podróżnik



Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 604
Skąd: Kraków
Wysłany: 06-03-2010, 10:59   

ninti napisał/a:

wymagania nie będą jakieś kosmiczne, chociaz patrząc po screenach, to mimo że są całkiem przyjemne dla oka, to nei wygląda to na strasznie wymagajace


Porównaj sobie pierwsze screeny z TRU i zobacz jak bardzo są niedopracowane i brzydkie w porównaniu do oryginalnej wersji. Na pewno grafika będzie lepsza niż ta na screenach a wymagania... hmm.... może będą dorównywać Legendzie choć w to wątpie. Co raz więcej ludzi ma wypasione komputery więc wymagania mogą się równać z Legendą NG.
 
 
larcia 
Obieżyświat



Dołączyła: 09 Maj 2005
Posty: 1144
Skąd: Katowice
Wysłany: 06-03-2010, 11:00   

Dobra ! Powiem tak... nie spodziewałam się,że ta gra to poboczny Tomb Raider !
Ulżyło mi... Nienprzepadam zbytnio za grami tego typu !
Ale powiem hmm... w końcu z powodu,iż to Lara to z pewnością zagrab,bo będzie wypadało.
Wreszcie będę mogła grać z tatą w Tomb Raider hahaha.
Nie wiem czemu,ale nie jestem przekonana co do grafiki. Może dlatego,że nie gram w takie gry to się nie znam.
To narazie pierwsze szczegóły więc znając życie zaniedługo pokażą jakieś lepsze lokacje.

Ogólnie to... JESTEM JAK NAJBARDZIEJ NA TAK !
 
 
Scion 
Podróżnik



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 552
Skąd: Choirgirl Hotel
Wysłany: 06-03-2010, 11:21   

Gamespot podał już platformy, na których będzie można zagrać i zostały one w pewnym sensie potwierdzone przez CD.

PC, 360 i PS3

WardDragon napisał/a:
@CrystalDynamics Wow, I was SO not expecting anything like this. It looks like it'll be really fun! It's for PC/360/PS3, right?

WardDragon napisał/a:
@CrystalDynamics Oh. Er, did GameSpot jump the gun then? They have it listed as being for those 3 platforms on their site. lol

stevegnad napisał/a:
@CrystalDynamics The Gamespot article you Tweeted us says Guardian of Light will be on PC, 360, and PS3. Did they jump the gun?


CrystalDynamics napisał/a:
@stevegnad @WardDragon - Yeah they did a bit :B
 
 
Asyenna 
Odkrywca



Dołączyła: 10 Paź 2006
Posty: 1869
Wysłany: 06-03-2010, 11:44   

Hm, brzmi ciekawie. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Jeśli będzie można grać w coopie taka jak w grach z serii Lego to pewnie zagram na X-ie na dwa pady.
Grałam w Lego Indianę Jonesa i podobało mi się takie wspólne granie. :D

Czekam teraz na dalsze informacje i cieszę się że coś w końcu drgnęło w temacie Tomb Raidera. :D
_________________
Grawitacja to nałóg z którym trudno zerwać.
 
 
Scion 
Podróżnik



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 552
Skąd: Choirgirl Hotel
Wysłany: 06-03-2010, 13:39   

A gdzie podziękowania za posiadanie Twittera? :p

Wciąż uważam, że to nie jest dobry pomysł. Zamiast wymyślać głupie umilacze czasu wzięliby się porządnie za TR9 i za rok albo dwa dali nam grę, która skopałaby tyłki konkurencji.

Zamiast tego cofamy się w czasie i dostajemy platformówkę, która na pewno rewolucyjna nie będzie.
_________________
kill, eat the male. kill, eat the male
 
 
Polo_Gard 
Podróżnik



Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 604
Skąd: Kraków
Wysłany: 06-03-2010, 13:42   

Scion, dlaczego jesteś tak negatywnie nastawiony? Jak tylko wydadzą grę to będziesz skakał z radości i może nawet bił rekordy! :p
Robią TR9 i może nawet porządnie się wzięli do pracy ale co MY mamy robić? Muszą nam coś dać... żebyśmy się nie nudzili
 
 
Scion 
Podróżnik



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 552
Skąd: Choirgirl Hotel
Wysłany: 06-03-2010, 13:53   

Polo_Gard napisał/a:
Jak tylko wydadzą grę to będziesz skakał z radości i może nawet bił rekordy!

Mogę cię zapewnić, że nie będę. Skakać mogę na widok TR9, ale tylko jeśli będzie naprawdę dobry, a bicie rekordów - nawet nie mam wszystkich sekretów w TRL. Moim zdaniem nie na tym powinny gry polegać.

Polo_Gard napisał/a:
le co MY mamy robić? Muszą nam coś dać... żebyśmy się nie nudzili

Znajdź sobie jakieś hobby.

[ Komentarz dodany przez: Integral: 06-03-2010, 14:03 ]
:D pięknie powiedziane, nie tylko Polo mógłby to sobie wziąć do serca.
_________________
kill, eat the male. kill, eat the male
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5685
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 06-03-2010, 14:21   

Ja mam pytanie - dlaczego nikt nie jest oburzony obecnością na rynku planszówek, gier karcianych, czy licznych potworków na komórki, a fakt powstawanie gry arcade budzi takie kontrowersje?

Produkcja tego typu gry nie wymaga aż tak wielkich nakładów pracy, żeby TR9 miał leżeć w kącie. Możliwe, że Crystalsi mają oddzielne zespoły pracujące nad dwoma tytułami i nikt na tym nie ucierpi.
_________________
 
 
Cez 
World of Tomb Raider



Dołączył: 12 Gru 2003
Posty: 4020
Skąd: Tczew/3city
Wysłany: 06-03-2010, 15:07   

Pare słow ode mnie, na spokojnie, juz po tej pierwszej gorączce ;) Mowie Wam, wczoraj ostra jazda była w redakcji :D Stesknilem sie nieco za tą przedpremierowa gorączka ;)

Początkowo byłem nastawiony negatywnie, potem sceptycznie hmm... ale teraz jestem spokojny ;) TR9 powstaje sobie osobno, a ta gra LC to po prostu taki mały spin-off serii, eksperyment. I własnie wypuszczenie tej gry jeszcze w tym roku udowadnia, ze wlasnie TR9 bedzie czyms niesamowitym, a nie jak wielu tu sugeruje, kiepska produkcja wynikajacą z tego, ze Crystalsi robia dwie gry na raz. To niczemu nie szkodzi, moze maja wystarczajaca ilosc ludzi (ostatnio Crystalsi szukaja naprawde sporo nowych pracownikow).

Na screenach gra LC wyglada tak, jakby była robiona na silniku TR8 z uwzglednieniem linki, drązków itd. Juz po premierze TR8 zastanawailem sie co zrobia z tym silnikiem Crystalsi. Jest naprawde fajny i bez sensu porzucac go po jednej grze (tzn dla scislosci TR7, TRA i TR8 sa na tym samym silniku, no ale ten z TR8 jest dostosowany do next-gena, wiec wlasnie o tym next-genowym mowie ;) ). Z tego wszystkiego wynika, ze jesli TR9 zobaczymy dopiero w 2011 roku, to moze wlasnie dlatego, ze... bedzie na zupelnie nowym silniku :P A przypomnijcie sobie ile czasu (lat) potrzebowało Core Design na stworzenie silnika do TR6, a ile potem Crystalsi do TR7. To musi trwać. Podziekujmy zatem Crystalsom za to, ze podczas tego okresu oczekiwania dostaniemy coś z Larą. Lepsze to niż nic. A to co dostaniemy moze naprawde byc fajne, ciekawe, innowacyjne, na pewno przyniesie duzo frajdy. Wreszcie bedzie mozna pograc we dwóch!

Informacja o tym, ze gra pojawi sie na PS3, XBoxie i PC uspokoiła mnie. Dobrze, ze nadal dbają o PC. Co do samej gry - celowo nie ma w tytule TR, mimo, ze w grze takze beda grobowce, dzungla i pułapki. Chodzi o to, ze procz klasycznej serii gier TR powstało naprawde duuuzo innych gierek, czy to na Gameboya, czy to Mobile, iTV czy nawet osławione... iDVD Aciotn Adventure :D Ale kazdy taki klon był robiony na zlecenie Eidosa przez jakies firmy zewnetrzne. Firmy, ktore tworzyły rdzeń serii (Core i Crystalsi) nie zaprzątały sobie tym głowy.

Teraz powierzono Crystalsom stworzenie spin-offa prócz kolejnej czesci regularnej serii. I własnie po to by nie dezorientowac fanów, ale takze, a moze przede wszystkim z marketingowego punktu widzenia no i na wypadek gdyby gra okazała się pomyłka, dlatego nie ma w tytule TR :P W razie porazki nikt nie bedzie mowił, ze kolejny TR to klapa ;) A cos mi sie zdaje, ze to LC nie bedzie klapą. W koncu duzo kasy Eidosa ta gra nie bedzie kosztowac, a moga zarobic sporo. Nie bedzie pudełka, czyli koszty dystrybucji beda minimalne. Kazdy bedzie musiał zapłacić by sciagnac gre, co pewnie zminimalizuje piractwo. I moge sie zalozyc, ze bedzie mozna z sieci pobierac sporo dodatkow - nowe stroje, jakies kolejne poziomy, tekstury i inne pierdoły. Chyba w koncu Eidos zauwazył jakim swietnym interesem sa gry online :p

Mi ten pomysl nie przeszkadza - byle była jakas fajna fabuła. Obraziłbym sie smiertelnie na tworcow tylko wtedy, gdyby zrobili całkowity reboot - czyli gdyby powiedzieli, ze poprzednie czesci przekreslaja i w TR9 bedzie Lara z nowym zyciorysem. Co to to nie! :P No i póki regularna seria bedzie oznaczać grę z Lara z widokiem TPP, to bede spokojny ;) Rzut izometryzny w grze LC moze wyjdzie fajnie. W koncu w gierkach TR na Gameboya było płasko :D I jakos tez ludzie grają.

Nie moge sie doczekac gameplay'a ;)

P.S. zapomnialem napisac :D Logo jest PRZEŚLICZNE :D
_________________
 
 
Luthien 
Podróżnik



Dołączyła: 06 Lut 2007
Posty: 605
Skąd: Katowice
Wysłany: 06-03-2010, 15:07   

Jestem ciekawa co z tego pomysłu wyjdzie. Póki co mi się podoba. Kolejny tytuł obok Limbo, który zakupię z xbla. Nie rozumiem zarzutu o cofanie się w czasie, przecież to nie kolejna część serii, tylko tytuł z psn/xbla ;)
_________________
 
 
Ksandarus 
Praktykant



Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 156
Wysłany: 06-03-2010, 15:26   

K@t napisał/a:
Ja mam pytanie - dlaczego nikt nie jest oburzony obecnością na rynku planszówek, gier karcianych, czy licznych potworków na komórki, a fakt powstawanie gry arcade budzi takie kontrowersje?

Może dlatego, że gry na komórki itd. powstawały obok oficjalnych części TR. Gra LC to coś bardziej odmiennego wprowadza multiplayer i jeszcze jak dla mnie trochę dziwnego drugiego bohatera. Trochę za wcześnie, aby mówić, czy się uda, a może nie. Z pewnością szykuje się coś ciekawego, ale to nie oznacza, że dobrego. :D

[ Komentarz dodany przez: Cez: 06-03-2010, 15:35 ]
Cytat:
Może dlatego, że gry na komórki itd. powstawały obok oficjalnych części TR.


No wlasnie chodzi o to ze gra LC jest obok tej regularnej serii :D więc heloooooł! :P
 
 
fanshit 
Podróżnik



Dołączyła: 04 Lip 2007
Posty: 471
Wysłany: 06-03-2010, 16:16   

Trochę się podekscytowałam, gdy przeczytałam tytuł i krótkę notkę o grze. Spojrzałam na screeny i eee... nie wiem, co mam myśleć. Wyobrażałam to sobie jakoś... inaczej. Za bardzo przypomina mi to jedną z tysiąca gier RPG, w które całymi dniami gra mój kuzyn. Ja chyba jednak spasuję i odwiedzę Luthien. :swirek:
_________________
Si te vas, si te vas, si te marchas
Mi cielo se hará gris
Si te vas, si te vas, ya no tienes
Que venir por mi !
 
 
 
Ksandarus 
Praktykant



Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 156
Wysłany: 06-03-2010, 23:04   

Powoli zaczynam się przekonywać, co do tego tytułu :D . Sam nie wiem dlaczego, ale z każdą nową informacją ta gra zaczyna mi się coraz bardziej podobać. Mam nadzieję, że już wkrótce pojawi się jakiś filmik z gameplayem. LC nie wygląda wspaniale, ale w sumie może być długa i wykorzystanie dwóch postaci do rozwiązywania zagadek, może sprawiać dużą fraję, więc czekam na więcej informacji.
 
 
Bloody 
Student



Dołączyła: 29 Gru 2009
Posty: 37
Skąd: Bezdomna :D
Wysłany: 07-03-2010, 10:08   

Hm...Nie jestem przekonana co do kamery... kojaży mi sie bardziej z grami typu Diablo :) Ale... pozyjemy zobaczymy. Lecz moim skromnym zdaniem...sądze że z tych naszych zlepków z poprzedniej dyskusji można by zrobić kilka razy lepszą gre :)

[ Komentarz dodany przez: K@t: 07-03-2010, 10:38 ]
Ech, takie są uroki gier Arcade, nie wymagajcie rasowego TRaidera od tego typu gry.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2020 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.111 sekundy. Zapytań do SQL: 10