FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
Nasze prawdziwe (?) oblicza #3
Autor Wiadomość
..::;;PeeT;;::. 
Podróżnik



Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 718
Wysłany: 11-04-2012, 14:08   

Ha, nie miałem jeszcze okazji wypowiedzieć sie w tym temacie. Nie jestem również jego częstym gościem... :D
Same ciekawe oblicza na tym forum :)
 
 
Cez 
World of Tomb Raider



Dołączył: 12 Gru 2003
Posty: 3986
Skąd: Tczew/3city
Wysłany: 11-04-2012, 18:35   

..::;;PeeT;;::. >> no to dawaj fote :O :D
_________________
 
 
Darkness 
Podróżnik



Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 303
Skąd: 3city
Wysłany: 05-06-2012, 14:16   

Ostatni raz dawałem tutaj foto ładnych parę lat temu, jeszcze z długimi włosami :D .
Jedni mówią, że wyglądam młodo, inni, że staro. Ja uważam, że na zdjęciach wychodzę raczej młodo, zaś w lustrze wyglądam starzej niż w rzeczywistości.

Takie bardziej sesyjne:
http://tinypic.pl/uaw1n6950tkw

Tutaj bodajże w warszawskim KFC. Była zima, czapka zrobiła mi nieogar na głowie + moje niemiłosiernie kręcone włosy.... (a oprawki nie moje)
http://tinypic.pl/6b7xsukpu328

A nie mogłem się powstrzymać i zarzucę $wEEt FoĆiiiĘ z kumpelą :jumper:
http://tinypic.pl/voxbclu8rf2a
_________________
Szanuję swój język, piszę poprawnie.
 
 
 
Vujek1991 
Student



Dołączył: 30 Mar 2012
Posty: 56
Wysłany: 05-06-2012, 15:50   

Gdybym nie wiedział, nie wpadłbym na to, że te zdjęcia przedstawiają tą samą osobę :shock:

A moje zdjęcie macie w awatarze :jumper:
_________________
Tomb Raider - Videosolucja - komentuj, oceniaj, subskrybuj!
 
 
Tambylec 
Praktykant


Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 103
Wysłany: 06-06-2012, 01:57   

Szaleję dzisiaj z tymi postami, jak proboszcz na zebraniu ministrantów.

http://i45.tinypic.com/33lnty1.jpg

Jeśli mam być wylewny, to czemu nie. Zdjęcie z dzisiaj, będzie figurować na mojej legitymacji studenckiej, o ile ją dostanę...
 
 
Darkness 
Podróżnik



Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 303
Skąd: 3city
Wysłany: 06-06-2012, 02:33   

Vujek1991 napisał/a:
Gdybym nie wiedział, nie wpadłbym na to, że te zdjęcia przedstawiają tą samą osobę :shock:

A moje zdjęcie macie w awatarze :jumper:


The magic of Photoshop :jumper:
_________________
Szanuję swój język, piszę poprawnie.
 
 
 
Vujek1991 
Student



Dołączył: 30 Mar 2012
Posty: 56
Wysłany: 06-06-2012, 03:28   

Darkness napisał/a:
Vujek1991 napisał/a:
Gdybym nie wiedział, nie wpadłbym na to, że te zdjęcia przedstawiają tą samą osobę :shock:

A moje zdjęcie macie w awatarze :jumper:


The magic of Photoshop :jumper:


It's a magic of Gimp :P Zrobiłem zdjęcie, wrzuciłem do Gimpa, i bawiłem się z kolorami i filtrami, jest to więc wynik eksperymentu.

Zrobiłem je na potrzeby kanału na yt. Nie chciałem nic wtórnego, więc zrobiłem sobie zdjęcie. Jako, że się nie wyróżniało to sobie na nim poeksperymentowałem :P
_________________
Tomb Raider - Videosolucja - komentuj, oceniaj, subskrybuj!
 
 
Laaarkaaa123 
Nowicjusz



Dołączyła: 08 Cze 2012
Posty: 15
Skąd: Tczew
Wysłany: 11-06-2012, 18:04   

Zacznę od tego że jestem tu nowa xd Mam 15 lat itd ...xd Zajmuje się Akrobatyką :P

A tu wstawiam moje zdj xd:
http://photos.nasza-klasa...53b7740724.jpeg

A to jak ciczyłam akro xd

http://www.facebook.com/p...&type=3&theater

Mam nadzieje że nie wyglądam aż tak źle ;)
_________________
LadyCroft
 
 
 
Cez 
World of Tomb Raider



Dołączył: 12 Gru 2003
Posty: 3986
Skąd: Tczew/3city
Wysłany: 11-06-2012, 18:16   

Witaj Laaarkaaa123 :O

Niestety link do FB nie dziala :p

Czy mnie oczy nie myla? Ty z Tczewa jestes? O LOL xDDD :mrgreen2:
_________________
 
 
Laaarkaaa123 
Nowicjusz



Dołączyła: 08 Cze 2012
Posty: 15
Skąd: Tczew
Wysłany: 11-06-2012, 18:26   

No to nic ... próbowałam już dwa razy za pierwszym też nie działało :(
Ooo widzę że ty też z Tczewa haha xd :P ale się złożyło :P :D
_________________
LadyCroft
 
 
 
Cez 
World of Tomb Raider



Dołączył: 12 Gru 2003
Posty: 3986
Skąd: Tczew/3city
Wysłany: 11-06-2012, 18:29   

Tak :D I widze, ze trenowałas akrobatykę niedaleko mojego bloku :D
Stad tez "tcz" w domenie tego forum, niegdyś stało na tczewskim serwerze ;)
_________________
 
 
Adamaru 
Podróżnik



Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 641
Wysłany: 11-06-2012, 18:33   

Cez napisał/a:
Stad tez "tcz" w domenie tego forum, niegdyś stało na tczewskim serwerze ;)


Dzięki, zawsze się zastnawiałem skąd to "tcz"! :D Nigdy by mi nie przyszło do głowy, że to od tczewskiego serwera. xD

[ Komentarz dodany przez: Cez: 11-06-2012, 18:35 ]
hehe :D Dawne dzieje ;)
 
 
Laaarkaaa123 
Nowicjusz



Dołączyła: 08 Cze 2012
Posty: 15
Skąd: Tczew
Wysłany: 11-06-2012, 18:38   

Haha xd Powiem wam że też mnie to zastanawiało jak weszłam na forum :P
_________________
LadyCroft
 
 
 
ninti 
Obieżyświat



Dołączyła: 02 Sty 2004
Posty: 793
Skąd: Lublin
Wysłany: 24-06-2012, 09:19   

Joł joł Nintja zmieniła oblicze, znaczy się fryzure i w ogóle nie blond totalne podniecenie i ogólnie mi sie podoba xD D :pozdro: :wotr:

Ten słabowidoczny siniak na mojej ręce to Twoja sprawka Int :p a kolana to już wogóle porażka xD xD
_________________
Musisz wiedzieć, Gość, że jem mięso, palę, piję alkohol i biorę narkotyki. Jestem wotrowiczem, a wotrowicze takie rzeczy robią.
 
 
Integral 
Archeolog



Dołączyła: 10 Cze 2006
Posty: 2536
Skąd: Sin City
Wysłany: 24-06-2012, 10:35   

Wow, nie mogę się doczekać, kiedy Cię znowu zobaczę :D Ładna fryzurka, chociaż przypuszczam, że przez moment Cię ścisnęło za tym, ile ścięłaś? ;)

Za siniaka przepraszam :( . Dam Ci zniżkę na następny rysunek :hihi: . Jeśli to jakkolwiek poprawia sytuację, to też jestem poskładana.

Skoro tak się bawimy, to i ja się wrzucę. Zdjęcie autorstwa Hrithika, którego zatrudnię jako prywatnego paparazzi, kiedy będę już sławna i bogata :tak: .

P.S. Ninti, dlaczego nosisz ceratę ze stołu :(
PP.S. Jezu jaka prywata. Dla jasności - każdy może odpisać, nie tylko ci, którzy widzieli nas na żywo :D .
_________________
Don't waste your time or time will waste you
 
 
Luthien 
Podróżnik



Dołączyła: 06 Lut 2007
Posty: 604
Skąd: Katowice
Wysłany: 24-06-2012, 11:35   

ninti, super zmiana! Bardzo ładnie Ci w tym nowym kolorze.
Integral, zawsze podobała mi się taka fryzura! Niestety, nie pasują mi krótkie włosy :D

Skoro już wszyscy tak się pokazujemy, to ja też wrzucę fotę - po wizycie u fryzjera :D
_________________
 
 
ninti 
Obieżyświat



Dołączyła: 02 Sty 2004
Posty: 793
Skąd: Lublin
Wysłany: 24-06-2012, 13:17   

Integral napisał/a:
P.S. Ninti, dlaczego nosisz ceratę ze stołu :(

A spadaj Ty! To jest zajebiscie fajna bluzeczka która podkreśla wszystkie moje wybujałe kształty :P

Boże jakie myśliczne jesteśmy :love: :love: :love:

[ Komentarz dodany przez: Integral: 24-06-2012, 15:40 ]
Wybujałe to dobre słowo!
_________________
Musisz wiedzieć, Gość, że jem mięso, palę, piję alkohol i biorę narkotyki. Jestem wotrowiczem, a wotrowicze takie rzeczy robią.
 
 
Phoebe Poison 
Podróżnik



Dołączyła: 10 Lut 2007
Posty: 646
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 24-06-2012, 18:33   

Luth ty to jesteś piękna!!!

Ja to tym razem bez zdjęcia, bo ostatnio to jestem tylko siedem nieszczęść :p
Też myślałam, żeby zrobić coś szalonego z włosami, ściąć na bardzo krótko, albo chociaż dość krótko, albo pieprzyć rudy i zrobić się na czarno :D Albo jedno i drugie. Albo coś takiego. Ale na razie nie mam odwagi :D
_________________
Pain looks great on other people
That's what they're for
 
 
 
Rocky 
Podróżnik



Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 288
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 25-06-2012, 02:32   

Łał dziewczyny, nic tylko się zakochiwać! : o

A tak patrząc na Nint i ten jej siniak... cholera, chyba jednak nie chce być w tej waszej elicie. Widzę, że tam nie ma lekko i trzeba walczyć o przetrwanie. : o
 
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5682
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 25-06-2012, 09:08   

Bywa, kiedyś chodziłem przez miesiąc z blizną na dłoni, dzięki Fibi :(
_________________
 
 
Igi^MBE 
⌖⌖⌖⌖



Dołączył: 11 Gru 2003
Posty: 1987
Skąd: Łódź
Wysłany: 29-06-2012, 08:58   


Przed meczem Niemcy - Włochy.
Na samym meczu oczywiście nie byłem, ja tam tylko ochraniałem wycieczki coca coli i różnych zagranicznych turystów z całego świata.
 
 
 
Luthien 
Podróżnik



Dołączyła: 06 Lut 2007
Posty: 604
Skąd: Katowice
Wysłany: 24-07-2012, 17:15   

Na spacerze po Monheim po 9-cio godzinnej podróży :D
_________________
 
 
Integral 
Archeolog



Dołączyła: 10 Cze 2006
Posty: 2536
Skąd: Sin City
Wysłany: 25-07-2012, 04:59   

Ta kurtka

Pragnę

Piękny kolor włosów, wow. Jak często go aktualizujesz?

Ode mnie zaktualizowana fryzurka. Znajomi powtarzali od dłuższego czasu, ze widzieliby mnie w ciemnych włosach, więc zaryzykowałam ;) .

P.S. I never said I'm a role model.
_________________
Don't waste your time or time will waste you
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 1744
Skąd: Z Bulerbyn
Wysłany: 25-07-2012, 12:07   

Luth, widzę że zmieniłaś motor na bardziej ekologiczny model :D Pamiętam jeszcze twoje kruczoczarne włosy. Wyglądasz świetnie.

Inć, mniemam, że nie rzuciłaś palenia ;) JA TEŻ :hihi: :multiface: xDxDxD
_________________
 
 
Luthien 
Podróżnik



Dołączyła: 06 Lut 2007
Posty: 604
Skąd: Katowice
Wysłany: 25-07-2012, 18:27   

Integral, bardzo ładne zdjęcie. Jesteś bardzo fotogeniczna. Co do kurtki, to wielu osobom się ona podoba ;-)
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2017 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.188 sekundy. Zapytań do SQL: 11