FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
Tomb Raider 9

Uważasz, że taka zmiana w serii to dobry pomysł?
Tak, jestem tego zdecydowanie pewny.
24%
 24%  [ 57 ]
Zależy jak projekt będzie się rozwijał...
42%
 42%  [ 99 ]
Raczej to zły pomysł, chyba że pokażą coś innowacjnego, co mnie zadowoli.
17%
 17%  [ 41 ]
Nie, jak można zrobić TR w Japonii z jakimiś potworami?!
13%
 13%  [ 31 ]
Nie mam zdania.
1%
 1%  [ 3 ]
Głosowań: 231
Wszystkich Głosów: 231

Autor Wiadomość
Al Arab 
Praktykant



Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 148
Skąd: London
Wysłany: 13-07-2009, 22:24   

Dziewiatka nie zadowoli wszystkichi w sumie dobrze.Uzbrajam sie w cierpliwosc i..... czekam!Jesli ekipa ma wysluchac smutkow wiekszosci graczy w kwestii nowych pomyslow,to raczej nie zadowoli nikogo.Ja wole gre dluga,trudna i zbalansowana pomiedzy exploracja,zagadkami i exterminacja.
Dzieci Legendy na przyklad mysla na odwrot,a z tego wynika,ze polaczyc nasze filozofie bedzie niezmiernie trudno.
Pytanko,ktora droge wybiora CD?Czas pokaze.
_________________
Czy jest moze suchy chleb dla konia?...
 
 
bro 
bro


Dołączył: 26 Sie 2004
Posty: 587
Skąd: masaczjusets
Wysłany: 13-07-2009, 22:41   

Jeśli te wszystkie informacje są rzeczywiście prawdziwe, to zapowiada się na survival horror. Mnie osobiście nie bardzo cieszy to co do tej pory wiadomo. Jeśli chodzi o klimat to chciałbym żeby TR szedł w kierunku Tajlandii z TRU a nie Irlandii z TR5 czy wiekszosci TAODa.
Formuła TR wcale nie jest wyczerpana, CD po prostu nie potrafi dobrze rozwinąć tematu co widać w każdym ich kolejnym dziele. Jeśli chciałbym pograc w survival horror to wybór jest szeroki, konie są kul ale w realiach dzikiego zachodu na przykład. W TR chcę fajną dżunglę, jeepa, 2 spluwy i fajne zwierzatka do napakowania ołowiem a nie jakies cholera wie co.
Już raz podjęto próbę odejscia od pierwotnej forumły TR i wszyscy wiemy jak się to skonczylo, więc przy następnej okazji znowu głoszono powroty do korzeni. Oby tym razem nie skonczylo się tak samo. Jak po klapie AOD Core obwiescilo swiatu powrót dinozaurów w TR7 to to był dobry news i czekałem z niecierpliwością. TR9 w formie której zarys widzimy w ostatnich newsach jest mi obojętny, ale oczywiście to jest prawie nic i wszystko moze się zmienić więc jeszcze nie przekreślam nowej Lary. Kupię w preorderze tak czy inaczej.

Zobaczymy

[ Komentarz dodany przez: e_g: 13-07-2009, 23:43 ]
Cytat:
CD po prostu nie potrafi dobrze rozwinąć tematu co widać w każdym ich kolejnym dziele.


wyjdź za mnie!!!!!!
 
 
BiLeK 
Nowicjusz



Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 28
Skąd: Croft Manor
Wysłany: 14-07-2009, 02:23   

Ja już to widziałęm :P W Tomb Raider Chronicles - Mała wysepka, młoda lara, jakieś potwory, mroczny klimat - pamiętam trupa zwisającego z drzewa z wypatroszonymi wnętrznościami, sama bez broni, trzeba było sobie zrobić samemu procę - (Podobne do łukuXD Co prawda nie służyło do walki no ale było XD ). Mi się ten level w TR5 bardzo podobał.

Co do TR9 bardzo podoba mi się ten pomysł, wychowałem się na TR, RE i SH. Więc jestem jak najbardziej za. Też wyobrażam sobie to tak, rozbija się na japońskiej wysepce. Musi znaleść schronienie, stworzyć broń. Cykl dnia i nocy, burze i inne warunki atmosferyczne =D... Później najwyżej by znalazła swoje dwie zabaweczki i by było wyjaśnione jak stały się one jej znakiem rozpoznawczym :) ... Otworzony wielki świat, katakumby, jakieś jaskinie zapełnione wodą - TAK! JESTEM ZA!. Ale jakoś nie wyobrażam sobie lary z łukiem =/ Ten pomysł jakoś mi się nie podoba. I nie możliwe! że na BEZLUDNEJ wyspie znalazła by konia na którym była by wstanie jeździć. Dzikie konia ok, Ale nie sądze żeby dorosłego konia od tak nauczyła wszystkich komend kusowania, iśćia, stopu itp. I nawet nie wyobrażam sobie żeby uczyła źrebaka komend. Bo by znalazła czas na naukę w czasie kiedy musi walczyć o życie, i w czasie poznawania tajemnic tej wyspy - nierealne XD No proszę was!

Nie mówcie że poprzednie częsci były cukierkowe - cuierkowa to jest jak już seria Larrego :P Tomb był specjalnie "ugrzeczniony" by młodzi gracze mogli pogrywać. Zero porządnego skrawka ciałka lary, zero ostych scen przemocy, porządnej krwi XD nie mówie że zaraz ma być Panisher (Nie wiem czy dobrze napisałem) ale grze już od dawna przydał by się znaczek +18. Cieszę że będzie to gra dla dorosłych liczę na ostre sceny grozy, gdzie widać że lara ledwie sobie daje rady - żeby było widać co zrobiło zniej jak mocną uzależniającą heroinę :D . Jestem jak najbardziej za mocną walką w zwarciu, trudniejszą rozgrywką i że zrobią wreszcie lepsze AI przeciwników bo to ZAWSZE był problem TR

Jak narazie to jestem jak najbardziej ZA - Byle by wycieli tego nierealnego konia -.-...
 
 
 
krtomb 
WoTR Team



Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 1097
Skąd: Helheim
Wysłany: 14-07-2009, 03:26   

Rany Julek - że tak zacznę.
Dostaliście 3 potencjalne Concept Arty kilka przez nikogo nie potwierdzonych informacji, a wszczęliście taką debatę, jakoby gra miała wyjść a miesiąc i żadnych zmian poza ewentualnie zaimplementowanym patchem załadować się nie dało. A jak Było z Underworldem? Przez połowę niemal czasu do premiery wszyscy myśleli, że cała gra będzie się kręcić wokół Xibalby i Kalendarza Majów - a tymczasem niespodzianka, to był ledwie jeden epizod, a Lara Szukała tak naprawdę Mjolnira. Początkowo dało się też sądzić, że końcówka będzie się działa w czymś w rodzaju zaświatów, że ma nie być grawitacji gdzie niegdzie, czas ma się załamywać jak w TRMovie 1. A tu nic. Poza lewitującymi głazami energii, które wirowały wokół rampy nad Jormungandrem nie było tam niczego podobnego. Te pierwsze informacje są tradycyjnie dla wybadania reakcji graczy na koncept, który zmieni się jeszcze wielokrotnie. Nie mówiąc o diametralnej zmianie geograficznej w TR Legend gdzie na screenach 3D (do tej pory widać) wodospad miał być w Ameryce Południowej (dla niewtajemniczonych miejsce dżipa z gry z drugiego filmiku w Ghanie zajmuje czerwona ruina z azteckimi geomatrycznymi symbolami), więc ostatecznie wyspa może równie dobrze być Biodomem rodem z AOD w lodach Grenlandii.
Sam fakt powrotu do koncepcji młodej Lary - ni dobry, ni zły. Ot niewiadomy. Nie wiemy na dobrą sprawę, czy nie będzie to retrospekcja jako trening jak w TRL w Peru, czy jak w TR4 Kambodża. Mnie podoba się, że wreszcie gra będzie stawiać na samą postać, na umiejętności przetrwania, a nie pokładanie całej nadziei w niekończącym się ołowiu do jej Dual Pistolsów. Dziwi mnie jedynie, że Crystalsi - jeśli jeszcze mają serię - dopiero teraz wprowadzają koncepcję walki wręcz.
Uwaga do użytkowników XBOX 360 Live:
Pamiętamy jakie fajne - choć też ograniczone - combosy miał sobowtór Lary?

Nie zapominając, że gra wciąż korzysta z silnika takich gier jak Soul Reaver 2 i LOK Defiance, które bardziej opierały się na starożytnych ruinach, walce i nieliniowości - w pewnym stopniu oczywiście, biorąc pod uwagę fakt, iż gry mają bądź co bądź ładnych kilka lat. W Soul Reaver 2 była możliwość podnoszenia różnych przedmiotów - w tym pochodni - i skorzystania z nich niczym z broni przy zachowaniu w miarę zróżnicowanych combosów. Także nie bójmy się za wczasu bo nadal nic nie wiemy.
I jak to było z narzekaniem po AOD, że nie ma prawie grobowców, że taka industrialna ta gra jest i taka nieTomb Raider.
Mnie odkryte teraz newsy napawają przede wszystkim poczuciem nostalgii - tak, tak, nostalgii - bo gdzie jak nie w TR3 (!tu czuję lincz!) Lara zaczynała na bajecznej wyspie, gdzie już dały się nosić ślady nieliniowości (nie mam tu na myśli kanciastego globusa) gdy można było obrać 2 drogi, z których każda z nich wiodła gdzie indziej, ale dalej do celu? Tam czuło się konsekwencje wyborów, bo jak poszło się w prawo i zjechało do jaskini to dalej była niezła jazda, a z lewej za to była banda krokodyli i dzikusy z zatrutymi strzałkami. Klimat wtedy też nie był lekki, bo nagle dżungla zrobiła się bagnista, zarośnęta, ciemna, niekiedy z wodospadami, rzeczkami itp (nie muszę tu wypominać Indii z tej samej części - kto grał, ten wie).
Komu przeszkadza łuk, to niech teraz idzie i popełni samobójstwo poprzez strzał z rzeczonego łuku ;D
Lepsze to niż koncepcja Bazooki z Legend, która nigdy - na szczęście - nie trafiła do gry. Już wcześniej pisano - Lara to ARYSTOKRATKA - umie strzelać z łuku, zapewne z kuszy, broni z epoki, włada bronią białą - nawet Indiana Jones w Emperors Tomb miał maczetę, a jakoś gra się nie zawaliła.
Gra potrzebuje uwspółcześnienia. Może nie będzie tak nowatorska jak Assassins Creed (który bądź co bądź wyznaczył grom TPP nie lada poprzeczkę, choć wad się nie ustrzegł). Dlatego nie płaczcie i nie skaczcie, bo Toby Gard i Bieżąca Ekipa (ktoś tam się ostał??) napewno jeszcze nie raz nas zaskoczą... Ja po prostu czekam na rozwój wypadków... Oby tylko Natli już nie było ;D
_________________
"In place of a dark Lord you would have a queen! Not dark but beautiful and terrible as the dawn! Treatreous as the sea! Stronger than the foundations of the Earth! All shall love me and despair!"
 
 
Aniaa 
Obieżyświat



Dołączyła: 08 Kwi 2007
Posty: 985
Wysłany: 14-07-2009, 11:47   

Natli to raczej na pewno nie będzie. Przecież jeszcze wtedy Lara jej nie znała.
Przepraszam za krótki post.
 
 
krtomb 
WoTR Team



Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 1097
Skąd: Helheim
Wysłany: 14-07-2009, 12:02   

Wtedy to znaczy kiedy?? Bo nie pamiętam punktu w chronologii życia Lary kiedy miała być dziewiątka. Nie chcę po prostu żadnej Natli, Amandy, ojca LAry, Zipa matki Lary, Anayi itp.

Acha i jeszcze sobowtóra też nie chcę ;P
_________________
"In place of a dark Lord you would have a queen! Not dark but beautiful and terrible as the dawn! Treatreous as the sea! Stronger than the foundations of the Earth! All shall love me and despair!"
 
 
janek04 
Podróżnik



Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 499
Skąd: London
Wysłany: 14-07-2009, 12:04   

Ciekawi mnie ten news na stronie głównej, albo Eidos sobie w kulki leci albo nie wiem już co męczy mnie to trochę taka zabawa w kotka i myszkę :gupek: Zamiast postawić sprawę prosto i powiedzieć że to są arty lub nie są z nowego Tomb Raidera to oni cicho siedzą jak by niby nic wtf :??: :!!: Mam nadzieje że jeszcze miesiąc nas nie przetrzymają bo nie wytrzymam :)
_________________
 
 
fanshit 
Podróżnik



Dołączyła: 04 Lip 2007
Posty: 471
Wysłany: 14-07-2009, 13:51   

Jestem absolutnie za tym żeby pokazać Larę od nowej, zupełnie odmiennej strony. Pomysł z wyspą, zakładając, że naprawdę zostanie wykorzystany, jest świetny. Dobrze byłoby skupić się na samej bohaterce, na jej umiejętnościach i możliwości wykorzystania otoczenia, a nie tylko na przeglądaniu całego arsenału żelastwa.
Całego pomysłu na TR9 nie traktuję jako zdradzenia serii, gdyby Lara nie ewoluowała w jakiś sposób, mogłaby się kiedyś znudzić. Poza tym, pierwsza, oryginalna i kanciasta Lara zawsze będzie 'tą jedyną'. ;]
Martwią mnie jednak te postacie rodem z Silent Hill'a. Bez przesadyzmu, te monstra są obrzydliwe i nie pasują mi jakoś do całej wizji gry. Żeby się z tego jeszcze nie zrobiło jakieś RPG, w którym bieganie z łukiem za dziwolągami jest na porządku dziennym.
_________________
Si te vas, si te vas, si te marchas
Mi cielo se hará gris
Si te vas, si te vas, ya no tienes
Que venir por mi !
 
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5683
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 14-07-2009, 14:03   

Cytat:
Martwią mnie jednak te postacie rodem z Silent Hill'a. Bez przesadyzmu, te monstra są obrzydliwe i nie pasują mi jakoś do całej wizji gry.

Ja cały czas odsyłam do TR 1 i Chronicles:)
W tym pierwszym mieliśmy do czynienia głównie z mutantami/potworami bez skóry i ścianami pokrytymi żywą tkanką. Misie z artworków przypominają natomiast małych delikwentów z TRC. Jeśli podobni przeciwnicy będą mieli swoje uzasadnienie w fabule, to może wyjść naprawdę ciekawie.
Zresztą krtomb ma rację, mówiąc że takowe rewelacje mogą stanowić jedynie mały fragment, lub epizod gry.
Swoją drogą, przez premierą TRL w sieci krążył szkic przedstawiający pupilka Amandy. Na rzeczonym arcie wyglądał znacznie bardziej "mroczno" i "straszno", co niekoniecznie zostało w całości przeniesione do gry ;)
_________________
 
 
fanshit 
Podróżnik



Dołączyła: 04 Lip 2007
Posty: 471
Wysłany: 14-07-2009, 14:07   

No właśnie, zapomniałam dodać. Jeśli będą miały uzasadnienie w fabule. Czego oczywiście chyba wszyscy oczekujemy. Jeśli miałby po prostu być i wyskakiwać zza krzaka, robiąc "a kuku!", to kolejną rzeczą, jakiej bym się spodziewała w TR, byłyby kucyki Pony. ;)
_________________
Si te vas, si te vas, si te marchas
Mi cielo se hará gris
Si te vas, si te vas, ya no tienes
Que venir por mi !
 
 
 
Wtajemniczony 
Podróżnik



Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 341
Skąd: Skrzyszów
Wysłany: 14-07-2009, 15:57   

TRU na początku miał być głownie o Majach i ich kalendarzu, a głownym wątkiem miało być dotarcie do Xibalby, a wcale tak nie było, więc teraz też pewnie ostateczna wersja gry będzie się mocno różnić od pomysłów i szkiców. Nikt też nie wykreślił opcji, że pojawią się tygrysy, pumy czy inne taki dzikie zwierzaki. Przecież te potwory mogłyby walczyć np. z tygrysem, a kiedy jedno wygra, to Lara wykorzysta moment kiedy jedno zjada drugie i zabija od tyłu. :) Mi się coraz bardziej podoba pomysł otwartej wyspy... jest wiele pomysłów, dzięki którym gra może stać się hitem na miarę AC. Oczywiście kiedyś TR było czymś większym, ale dawno to minęło. Ja mam nadzieję, że nareszcie dowiemy się czegoś więcej, bo mają być jakieś targi... jedne w Niemczech(?) a drugie to japońskie "Tokio game show", a że Eidos należy do Square, to możemy się tam spodziewać informacji o ich grach.
_________________

 
 
 
Aniaa 
Obieżyświat



Dołączyła: 08 Kwi 2007
Posty: 985
Wysłany: 14-07-2009, 16:09   

krtomb napisał/a:
Wtedy to znaczy kiedy?? Bo nie pamiętam punktu w chronologii życia Lary kiedy miała być dziewiątka. Nie chcę po prostu żadnej Natli, Amandy, ojca LAry, Zipa matki Lary, Anayi itp.

Acha i jeszcze sobowtóra też nie chcę ;P


Skoro to ma być prequel i Lara by dopiero zaczynała z archeologią to wiadomo, że akcja dzieje się przed jedynką, a może i nawet przed Rzymem(choć zdaję sobie sprawę, że to jeszcze nie potwierdzone informacje). A niby skąd Natla by się tam wzięła?
 
 
Łukasz 
Podróżnik



Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 701
Skąd: Gorzów
Wysłany: 14-07-2009, 16:50   

Mam nadzieję, że nowy tomb raider mnie zaskoczy. Fajnie, że będzie można chodzić po Japonii i fabuła też znakomicie się przedstawia. Chciałbym żeby też były mroczne klimaty :) I tak właśnie ma być na opuszczonych wybrzeżach Japonii. Jednak co jakiś czas mogłyby być jakieś przyjemniejsze klimaty, bo przez ciągłe chodzenie w mroku szału bym dostał. Cieszę się, że są już nowe wiadomości na temat TR9. Według mnie Tomb Raider: Origins to ciekawa nazwa :) Ale to jeszcze nie jest pewna nazwa ;)
_________________
Witaj Gość
 
 
 
krtomb 
WoTR Team



Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 1097
Skąd: Helheim
Wysłany: 14-07-2009, 17:22   

Nigdzie nie jest napisane, że Lara ma zacząć z archeologią. Nie widziałem żadnej oficjalnej informacji na ten temat. Wszelkie newsy są NIEPOTWIERDZONE i może się jeszcze naprawdę wieeeele zmienić. Ja nauczyłem się w oczekiwaniu na Tomb Raidera jednego nic nie jest ostatecznie takie, na jakie się kreowało ;D

A panią Natlę tak samo można wkręcić w fabułę jak zrobiono to w TRU - całe skrzydła, nieskazitelna skóra i brak nawet wzmianki o poprzedniej utarczce czy o Scionie (!), także Crystalsi potrafią wiele ;D
_________________
"In place of a dark Lord you would have a queen! Not dark but beautiful and terrible as the dawn! Treatreous as the sea! Stronger than the foundations of the Earth! All shall love me and despair!"
  
 
 
fanshit 
Podróżnik



Dołączyła: 04 Lip 2007
Posty: 471
Wysłany: 14-07-2009, 17:33   

Dokładnie. Fajnie tak sobie pogdybać troszkę, ale nie ma sensu nastawiać się w tej chwili na konkrety, rozpaczać, zaklinać, przeklinać, czekać z utęsknieniem, rozmyślać i kombinować.
Jak to mówili w Księżniczce Łabędzi: "Nic nie jest tym, na co wygląda...". :p
_________________
Si te vas, si te vas, si te marchas
Mi cielo se hará gris
Si te vas, si te vas, ya no tienes
Que venir por mi !
 
 
 
Nepheline 
Podróżnik



Dołączyła: 11 Lut 2007
Posty: 453
Wysłany: 14-07-2009, 23:15   

Cytat:
Zresztą, od kiedy dwa pistolety są aż tak nieodłącznym elementem Lary? Jej postać tworzy jej charakter, a nie zbędne gadżety typu bluzeczka, pistolety czy warkocz. To są symbole, jednak nie aż tak decydujące


Niedecydujące symbole, a to ciekawa metafora doprawdy. To tak jakby Mario Bros zgolił wąsy, a Bond zaczął pić melisę. Lara jest dzięki tym symbolom rozpoznawana, a rozpoznawalność jest w świecie gier dość ważna.

Cytat:
A mnie żenuje wątek mamusiek i zaginionej familiady w trylogii Crystalsów, ale nie będę już jęczał jaka to plama na honorze serii.


Wątek jak wątek, przynajmniej trzyma się kupy. Za to robienie z Tomb Raidera horroru się nie trzyma.

Cytat:
No a co TRU z kolei ma nowatorskiego? Uwaga, nic!


Nigdy nie pisałam, że TRU jest nowatorski, ktoś za to określił ME jak jakiś przełom.

Cytat:
NO ty nie znosisz, a zauważ, że może większa społeczność graczy właśnie lubi takie klimaty i chętniej sięgnie po ten tytuł. Muszą utrzymać się na rynku i nie tylko spełniać chore zachcianki fanów.


A skąd ty wiesz co lubią gracze? Przeprowadziłeś ogólnoświatową sondę? Nie sądzisz, że sięgnęłam po Tomb Raidera bo lubię tomb raiderowe klimaty, a jakbym lubiła survival horrory to bym sięgnęła po sh? Gdzie tu jest logika? Tracąc starych graczy, a zyskując nowych i tak wyjdzie się na zero. Ponadto robi się tym starym świństwo.

Cytat:
Nie, uważam, że każda gra uproszczona do granic możliwości z prostymi schematami i typowymi dla gatunku motywami jest dla 10 latków :p A ty jak widzę właśnie do tego dążysz.


Tak, dążę do tego pisząc, że chętnie bym widziała TR +18. Matko Bosko Kochano!

Cytat:
Apropos GTA, najnowsza część to imo głupie odejście od rozrywkowej strony serii. GTA miało w sobie dużo parodii i zabawy, teraz jest realistycznie, trochę szaro i nudno, jednak Bogu dzięki wciąż widać niezwykły humor twórców.


Raz, że sobie zaprzeczasz pisząc, że humoru nie ma ale jednak jest, to weź pod uwagę, że GTA nadal dzieje się w mieście, gdzie można kraść samochody, są bandyci i spluwy, a nie dzieje się na środku oceanu, gdzie pływa się na zmodyfikowanie genetycznie delfinach i poluje na piratów z szabelką.

Cytat:
No i halo, odkrycie, L4D jest głównie pod multi.


OMG nie wiedziałam, mimo, że napisałam :p Chodziło mi, że gra jest kiepska i tak, nawet jak na multi.

Cytat:
Nie chce cię tu obrażać ani szukać zaczepki ale marudzisz już, a to nie a tam to też nie ! to co ty w końcu chcesz?? kolejnego odgrzewanego kotleta jakim był TRU ??


Jak już pisałam, idąc tokiem myślenia "odgrzewanego kotleta" można by zrobić z TR wyścigi samochodowe, byle by się gameplay nie powielał. Może to ty się zastanów czego szukasz sięgając po TR? Ja w każdym razie szukam gry akcji, a nie survival horroru. Jak idę do sklepu po chleb to kupuje chleb, a nie truskawki.

Na koniec chciałabym się zgodzić z tym co napisał bro:

Cytat:
Kupię w preorderze tak czy inaczej.


Kupić pewnie też kupię... Poleży na półce :p (o ile oczywiście coś się nie zmieni)
 
 
e_g 
Odkrywca



Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 1674
Skąd: Poznań
Wysłany: 14-07-2009, 23:45   

Nepheline napisał/a:
Niedecydujące symbole, a to ciekawa metafora doprawdy. To tak jakby Mario Bros zgolił wąsy, a Bond zaczął pić melisę. Lara jest dzięki tym symbolom rozpoznawana, a rozpoznawalność jest w świecie gier dość ważna.


Mimo wszystko każda postać jest inna i głównie co tworzy Larę to jej imię, nazwisko oraz osobowość, to są jej główne atuty. Przeszła już wiele zmian, a mimo to wciąż jest rozpoznawalna. Mario bez wąsów też byłby rozpoznawalny, gdyż już wyrobił sobie markę. Co innego z początkującymi postaciami.

Nepheline napisał/a:
Wątek jak wątek, przynajmniej trzyma się kupy. Za to robienie z Tomb Raidera horroru się nie trzyma.


Skąd wiesz, że horror nie będzie sie trzymał? Jeszcze nic nie powstało a my nic nie wiemy

Nepheline napisał/a:
A skąd ty wiesz co lubią gracze? Przeprowadziłeś ogólnoświatową sondę? Nie sądzisz, że sięgnęłam po Tomb Raidera bo lubię tomb raiderowe klimaty, a jakbym lubiła survival horrory to bym sięgnęła po sh? Gdzie tu jest logika? Tracąc starych graczy, a zyskując nowych i tak wyjdzie się na zero. Ponadto robi się tym starym świństwo.


Napisałem MOŻE! I może firma taka jak Eidos/Square enix przeprowadziła taką sondę albo ma ludzi, którzy obserwują rynek gier i wiedzą co w trawie piszczy, i mając wystarczająco dużo informacji podjęli taką decyzję metamorfozy serii, która będzie jak najlepsza, możliwie dla obu stron.

Nepheline napisał/a:
Raz, że sobie zaprzeczasz pisząc, że humoru nie ma ale jednak jest, to weź pod uwagę, że GTA nadal dzieje się w mieście, gdzie można kraść samochody, są bandyci i spluwy, a nie dzieje się na środku oceanu, gdzie pływa się na zmodyfikowanie genetycznie delfinach i poluje na piratów z szabelką.


Humor a parodia i zabawa to jednak trochę inne kategorie. Porównaj sobie GTA:SA a GTA4, jest znaczna różnica. W GTA:SA byłeś czarnoskórym obywatelem, który z slumsów wędruje sobie po stanie i wdaje się w takie rzeczy jak wykradanie tajnych urządzeń z bazy militarnej czy włamywanie się na statki i tak dalej i tak dalej, z kolei GTA4 próbuje być jak najbardziej realistyczny, nie ma nutki absurdu, jest jedynie humor, CZYLI, jajcarskie reklamy, dialogi w radiach i tak dalej, to jest różnica. Chciałem o tym już napisać w poprzednim poście w edicie, ale wierzyłem ślepo, że zrozumiesz o co chodzi. No cóż.

Nepheline napisał/a:
OMG nie wiedziałam, mimo, że napisałam :p Chodziło mi, że gra jest kiepska i tak, nawet jak na multi.


No to wyrażaj się jaśniej, bo z wypowiedzi "a Left 4 Dead (2008) też został b. entuzjastycznie powitany, choć nadal się zastanawiam jak Valve mogło wydać takiego gniota bez polotu, chyba tylko na multiplayer :p "
Wynika coś, och, zupełnie innego.

Nepheline napisał/a:

Jak już pisałam, idąc tokiem myślenia "odgrzewanego kotleta" można by zrobić z TR wyścigi samochodowe, byle by się gameplay nie powielał. Może to ty się zastanów czego szukasz sięgając po TR? Ja w każdym razie szukam gry akcji, a nie survival horroru. Jak idę do sklepu po chleb to kupuje chleb, a nie truskawki.



A dlaczego nie kupić od razu obu i mieć pewna różnorodność? Samym chlebem się nie żyje :p
_________________
 
 
 
janek04 
Podróżnik



Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 499
Skąd: London
Wysłany: 15-07-2009, 00:04   

Napisze tak Nepheline jak ci się nie podoba nowa koncepcja Tomb Raidera to nikt nie namawia cię żebyś w niego grała. Odpuść sobie tą część jak ci się nie podoba a zagraj w następną może będzie bardziej w twoich gustach :) bo producenci nie zmienią konceptu jeśli 2 milionom ludzi będzie się podobał a 500set tys. ludzi nie :) I nie bierzcie tych informacji tak na poważnie ponieważ te informacje są nie potwierdzone a takie gdybanie nic nam nie da więc radzę pisać tym temacie kiedy jakieś dokładniejsze info o grze wyjdzie ;)
_________________
 
 
Cinek 
Obieżyświat



Dołączył: 13 Lut 2005
Posty: 918
Wysłany: 15-07-2009, 12:20   

Wg mnie bardzo dobry pomysł. Marka Tomb Raidera stacza się coraz bardziej, z fabułą godną telenoweli i wysoką wtórnością - tylko kompletny restart może jej dobrze zrobić :) Prince'a restartują już co najmniej drugi raz i wychodzi to świetnie. Nie ma zarzutów o wtórności, a seria po połączeniu zalet znanej marki i świeżości, wciąż się sprzedaje.

Myślę, że młodsza Lara w amazońskim stylu, doskonale wpasowałaby się w klimaty wyspy. Tylko do tego trzeba by zrobić nowy silnik, bo na obecnym wszystko i tak będzie tak samo beznadziejnie Legendowe :/
_________________
 
 
 
Esmeralda 
Wombat



Dołączyła: 02 Lis 2008
Posty: 367
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 15-07-2009, 14:41   

Cóż, ostatnio znacznie zmieniłam zdanie . Lara będzie miała łuk, ale pistolety na szczęście też . Pewnie natrafią się jakieś inne ciekawe bronie . Fabuła, która być może okaże się prawdziwa, zapowiada się interesująco . Taka jedna część będzie inna, świeższa . Newsy mówią o tym, że dodane zostaną ciekawe możliwości i to mi się podoba .
Teraz sądzę, że o ile inne części będą normalne to byłabym zadowolona z nowej odsłony TR . . Myślę, że TRO może okazać się fajne :) Byleby powstała tylko jedna taka część . Nie więcej .
W każdym razie nie mamy jeszcze 100 % pewności, że TRO to nie fake .
 
 
lucas1987dion 
Student



Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 91
Skąd: Poland
Wysłany: 15-07-2009, 14:46   

Masz racje Cinek, także uważam, że aby to wszystko zrobić, potrzeba zmiany silnika, moim zdaniem to dobrze, że w końcu gra będzie tylko dla dorosłych, nie chodzi od razu o Survival Horror, ale np. same grobowce będą prawdziwie mroczne, a i jakaś mapka z wyspą i młodą Larą, to dobre nawiązanie do Chronicles i Irlandii, także ja jestem dobrej myśli i jestem raczej na tak ;)
_________________
AMD Phenom II X4 965@3.80GHz, 4GB RAM DDR3@1406MHz, nVidia GeForce GTX 460 1GB Palit Sonic Platinum, 1TB + 250GB HDD Samsung, Acer G24', DVD-RW x18 SAMSUNG, Auzen X-FI Prelude 7.1, Gigabyte AM3 790XT USB3, Chieftec CFT 600w.
 
 
 
Ksandarus 
Praktykant



Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 156
Wysłany: 15-07-2009, 16:53   

Esmeralda napisał/a:
Teraz sądzę, że o ile inne części będą normalne to byłabym zadowolona z nowej odsłony TR . . Myślę, że TRO może okazać się fajne :) Byleby powstała tylko jedna taka część . Nie więcej .

Dlaczego tylko jedna ? Może ci się spodoba i będziesz chciała więcej. Już od dawna liczyłem na otwarty świat w TR, i w końcu może się to spełnić. To że zostały pokazane trzy maszkary nie znaczy że cała gra będzie mhhhroczna (chociaż większości pewnie tak). Niektórym osobom nie pasuje miejsce gdzie to niby akcja się mieć rozgrywać, ale dlaczego? Przecież Lara podróżuje po całym świecie, a to że ma zwiedzać jakąś japońska wyspę to już jest złe ? Ja wole to niż kolejną podróż do Egiptu. Wspominając łuk, to pewnie będą do niego różne strzały np. wybuchające, usypiające, zwykłe,a nawet trujące. Koń ? Trochę to dziwne, ale najpierw muszę zobaczyć, bo nie jestem w stanie tego cenić. Jeśli to wszystko prawda, to TR9 może okazać się hitem, w zależności jak im się to uda zrealizować. No i nareszcie 18+, już nie mogę się doczekać tego (mam nadzieję) bardzo mhhhhrocznnego klimatu. :> :pozdro:
 
 
Wtajemniczony 
Podróżnik



Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 341
Skąd: Skrzyszów
Wysłany: 15-07-2009, 18:28   

A ja bym chciał trochę pustyni, wiecie czemu?
W żadnych next-genowych grach nie ma pustyń, a to mogłoby pięknie wyglądać! Latający z wiatrem piasek osadza się na włosach, butach, ramionach Lary a ona co chwilę go zrzuca z ramion itd. To mogło by być naprawdę piękne... są otwarte dżungle w grach(Crysis), miasta(GTA IV i AC), świat podwodny(taka nowa gra od Rosjan chyba, nie znam tytułu), czy nawet śnieg(jakiś Cryo coś tam, też ruskie albo ukraińskie czy jakoś tak). No więc ja czekam na pustynię w tym nowym TR... i oczywiście grobowce!
_________________

 
 
 
Esmeralda 
Wombat



Dołączyła: 02 Lis 2008
Posty: 367
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 15-07-2009, 18:41   

Ksandarus napisał/a:
Dlaczego tylko jedna ?

Bo przecież na dłuższą metę wolę tradycyjnego TR .Bez łuków, koni itp. rzeczy, które być może pojawią się w TR9 . Ale jedna część jak TRO będzie przyjemną odmianą . :)
 
 
Adamaru 
Podróżnik



Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 641
Wysłany: 15-07-2009, 22:40   

TROdmiana. Tak, to coś, co może się udać. Jeśli mają to być prawdziwe concept arty, to ja to widzę. Kto wie, może to nie będzie całkiem odludna wyspa, może będą tam ludzie i być może tak właśnie będzie. Moim zdaniem to jeden dobry pomysł. Ale żeby nam nie przesadzili z tą całą nieliniowością, bo gra całkiem zejdzie. Najlepsze jest to, że na TR9 będę mieć nowego kompa, który odpali gierkę przynajmniej na medium :jumper: .
_________________
Yf a dą suwajf, nan of as łyl.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2019 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.32 sekundy. Zapytań do SQL: 13