FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
Back to Basics 2010

Czy weźmiesz udział w BTB 2010?
Tak.
14%
 14%  [ 1 ]
Nie.
57%
 57%  [ 4 ]
Wciąż się zastanawiam.
28%
 28%  [ 2 ]
Głosowań: 7
Wszystkich Głosów: 7

Autor Wiadomość
timo 
Student


Dołączył: 28 Lip 2009
Posty: 39
Wysłany: 01-09-2011, 19:19   

może mi ktoś wytłumaczyc jak w włączyc customy w back to basics bo mam już ikone tr 4 exe. ale jak na nią klikam to wyskauje mi błąd. level editor mam wgrany i tylko te pliki z back to basicks mi nie chodzą inne customy działają rewelacyjnie
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5682
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 01-09-2011, 19:32   

A ściągnąłeś i wrzuciłeś do folderu BtB wybrany level? Paczka Back to Basics dostępna na trle.net to jedynie podstawa z dźwiękami, muzyką, itd. Same levele i skrypt do nich ściągasz osobno.

Nie wiem zresztą czy dobrze zrozumiałem posta. Nie potrzebujesz room editora do gry - ściągasz jedynie folder główny Back to Basics, do którego wrzucasz pojedyncze levele.
_________________
 
 
timo 
Student


Dołączył: 28 Lip 2009
Posty: 39
Wysłany: 02-09-2011, 15:03   

aha dzięki
 
 
Nepheline 
Podróżnik



Dołączyła: 11 Lut 2007
Posty: 452
Wysłany: 03-12-2011, 01:52   

Na trle.net zaczęło się głosowanie na theme następnego BTB :)

http://forum.trle.net/vie...hp?f=35&t=26306
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5682
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 03-12-2011, 09:30   

Szkoda że z głosowania wypadły klimaty Celtyckie, które ostatnio zdobyły drugie miejsce. Tym razem oddałem głos na nordycki setting, Kambodża mi się przejadła jakoś.
_________________
 
 
Nepheline 
Podróżnik



Dołączyła: 11 Lut 2007
Posty: 452
Wysłany: 04-12-2011, 14:47   

Nie no, z opisu wynika, że te 2 klimaty będą połączone:
Cytat:
"Dive into the world of Norse and Celtic mythology. As a combination of last year's popular runners-up in the BtB theme voting, this theme combines all the goodness from both Norse and Celtic myths: create levels that take the players into the mythical Norse underworlds of Valhalla, Asgard or Midgard and let Lara explore the uncharted depths and icy settings of the Arctic Sea, Iceland or Greenland; or visit classic cult places full of magic and enchantment like Stonehenge or Avalon in the mystic realm of sagas and fantasy in Brittany, Ireland, Scotland and so on."

Też bardziej się nastawiam na tę celtycką część. W poprzednim roku głosowałam na Steampunk ale muszę przyznać, że wyszedł lekki niewypał... Ciężka to była interpretacja no i zarówno strona techniczna jak i architekci nieco spaprali sprawę. Ledwo dało się wyczuć zamierzony klimat. Nawet strój Lary miał ze steampunkiem niewiele wspólnego. Mam nadzieję, że Northern Legends (bo już chyba można zakładać, że wygra - oczywiście głosowałam na ten theme :D ) wyjdzie dużo lepiej... W sumie jest to łatwiejsze do wykonania.

Khmer Empire też mogło by być, ale po wysypie "dżunglowych" leveli inspirowanych Tajlandią z TR:U jakoś mi się przejadła... Ja w ogóle chciałabym Nevadę (pustynię, nie bazę)... może w przyszłym roku :p
 
 
jawi 
Podróżnik



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 405
Skąd: skądinąd :)
Wysłany: 02-04-2013, 21:08   

Jakby ktoś nie zauważył, to piszę, że właśnie wyszły levele z nowego BtB - Nordyckie legendy.
Akurat przypadkiem są tam 2 polskie "akcenty" :) oczywiście nie wiadomo, które to są :p
Zachęcam do grania, bo warto ;)
(recenzje też by się przydały...)
_________________

 
 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1015
Skąd: Gliwice
Wysłany: 04-04-2013, 18:05   

BtB 2013 Utknąłem w summertime sadness. Dotarłem do pochodni ale nie potrafię jej przetransportować do ognia za kolcami bo przeszkadza mi głęboka woda. Nad basenem na którym wysuwało się dwie platformy są zamknięte drzwi, znalazłem też miejsce z przejściem pomiędzy dwoma krzyżami chronione kolcami które trzeba z deaktywować czymś czego jeszcze nie posiadam. :help:
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
 
Aniaa 
Obieżyświat



Dołączyła: 08 Kwi 2007
Posty: 984
Wysłany: 26-04-2013, 00:19   

Wiem, że jeszcze jest za wcześnie, ale jaką chcielibyście tematykę następnego Back to Basics? Ja uważam, że powinny zostać uwzględnione te kategorie, które wcześniej odpadły w głosowaniu, nie pamiętam jakie były. Poza tym fajnie byłaby akcja tocząca się w Rzymie, na Antarktydzie (lub innej zimowej scenerii), a może Grecja?
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5682
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 26-04-2013, 21:17   

Grecja w pewnym sensie już była (temat Catacombs, chyba że masz na myśli tę Grecję z TR1), a Rzym to jednak klimaty zbyt zbliżone do Wenecji. Chyba Antarktyda byłaby najlepsza, albo motywy Szkockie.
_________________
 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1015
Skąd: Gliwice
Wysłany: 27-04-2013, 11:53   

Marzy mi się BtB o tematyce fantasy ale najprawdopodobniej skończyło by się tym że wszyscy klepali by wnętrza zamków, a to już by mi się mniej podobało.
W Grecję z prawdziwego zdarzenia chętnie bym pograł ale na to też marne szanse, a przecież jest tyle możliwości. Wystarczy trochę wyobraźni aby nie zamykać lokacji pod zamkniętym dachem jak to zwykle bywa w większości przypadków. Na dobrą sprawę i z Rzymu dało by się zrobić coś porządnego bo w końcu nie składa się on z samych ciasnych uliczek tak jak kojarzy się większości z TR5.
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
 
Maati 
Obieżyświat


Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 1016
Skąd: Kraków
Wysłany: 27-04-2013, 18:29   

Grecja skończyła by się kopiowaniem schematów tj. TRA wiec zanudzilibyśmy się. Antarktyda brzmi ciekawie i to tutaj bym stawiał głos. ;)
 
 
jawi 
Podróżnik



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 405
Skąd: skądinąd :)
Wysłany: 28-04-2013, 15:42   

Antarktyda to byłaby druga z rzędu "lodową" lokacją po tegorocznym konkursie ;]
Prawdopodobnie następny konkurs będzie miał tematykę "Dżungla" - tę, która odpadła w tym roku.
_________________

 
 
 
Nepheline 
Podróżnik



Dołączyła: 11 Lut 2007
Posty: 452
Wysłany: 29-04-2013, 18:18   

A mi by się marzyła Nevada, pustynia i bazy... Szkoda, że Londyn już był i to tak wcześnie :p

Nie wiadomo czy dżungla wygra, jak stanie w pojedynku coś innego, bo to jednak oklepany schemat.

No i znowu się nieco rozczarowałam wykonaniem tematu z BTB 13, lepszy niż Steampunk ale jednak czegoś mu brakuje. Wenecji z każdym razie na pewnie nie przebił. Nie mówiąc o tym, że niektórzy architekci nawsadzali tyle obiektów na małej przestrzeni, że lagi nie pozwalają na płynną grę... Nie znam się na stronie technicznej, ale grałam w dużo bardziej zaawansowane customy i nie było problemów z takimi zawieszkami... A szkoda bo niektóre lokacje są bardzo piękne...
 
 
Aniaa 
Obieżyświat



Dołączyła: 08 Kwi 2007
Posty: 984
Wysłany: 07-05-2013, 22:47   

Mieliśmy już Katakumby, cywilizację, levele orientalne, Wenecję, Egipt (można to zaliczyć do BTB Classics), Amerykę Południową(Peru), Północną Europę (Northern Legends), Steampunk.

Jeśli Dżungla, to mogliby zrobić Tajlandię, Indie, Boliwię, Ghanę, Południowy Meksyk albo wyspy w stylu TR3. Niestety obecne BTB nie tworzy już leveli na podstawie tych, których już znamy z gier, ale coś zupełnie nowego. Przypuszczam, że może zrobią coś na wzór nowego TR, czyli akcja działaby na wyspie podobnej do tej japońskiej.

A co do Grecji, to miałam na myśli coś w stylu Rzymu, czyli otwarta przestrzeń i/lub zwiedzanie katakumb. Ale mogliby zrobić coś w klimacie TR1 lub Anniversary.

Cytat:
Na dobrą sprawę i z Rzymu dało by się zrobić coś porządnego bo w końcu nie składa się on z samych ciasnych uliczek tak jak kojarzy się większości z TR5.

Udało się przerobić Wenecję, więc może i z Rzymem się uda.

Ciekawe czy Atlantyda dobrze by się przyjęła. Albo Przestrzeń Kosmiczna?

Jest mnóstwo możliwości, nie pozostaje nam nic innego, jak tylko zdać się na autorów.
 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1015
Skąd: Gliwice
Wysłany: 03-06-2013, 23:41   

BtB 2013 Blizzard. Mam łuk, strzały i celownik. Tylko nie mam pojęcia co zestrzelić. Wg. solucji gdzieś leżą jakieś kości ale ja nic nie znajduję. :help:
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
 
Skrzypiec 
Nowicjusz


Dołączył: 25 Gru 2012
Posty: 16
Wysłany: 08-06-2015, 19:26   Back to Basics 2015: Greece

Back to Basics 2015



Tłumaczę i kopiuję tutaj, co EssGee napisał na forach zielonym (ale nie naszym) i niebieskim:

Jest kolejna edycja Back to Basics. Tym razem Lara odkopie klimat klasycznej przygody odwiedzając starożytną Grecję z pierwotnego Tomb Raidera. Eksploruj zrujnowane ruiny, zdobądź potężne artefakty i pokonaj legendarne potwory.

Paczkę robimy od grudnia i właśnie kończymy ją testować... no dobra, od siebie dodam, że jesteśmy gdzieś w połowie, ale ostatnio tempo skoczyło tak, że powinna się ukazać pierwszego lipca. (Głównie przeszkadza różnorodność autorów, z których każdy buduje w innym stylu - np. ja jestem dorycki, EssGee joński, a Jesus Croft koryncki) i narobiło się pełno niepotrzebnych tekstur, które właśnie wywalamy... Tak czy owak mamy nadzieję, że temat będzie zarówno inspiracją jak i wyzwaniem, które wielu z Was zechce podjąć.

Wydarzenie obejmuje dwa konkursy:
I. Konkurs budowniczych - 3 miesiące by zbudować poziom, który wpierw zostanie okrutnie zjechany przez recenzentów, potem przez nich oceniony, a potem najlepszy wygra
II. Konkurs graczy - 2 miesiące, by zagrać i zgadnąć, kto co zbudował, wygrywa uczestnik z najwyższą liczbą trafień.

Czas trwania etapów: (może się zmienić w zależności od ilości zbudowanych ruin bądź zrujnowanych budowli)
Czerwiec: rejestracja autorów do konkursu na poziom
Lipiec-Wrzesień: budowa, betatest, wysyłka poziomów
Październik-Listopad: konkurs graczy, ocena prac
Zaraz potem: wyniki obu konkursów.

Rejestracja:
1) Logujesz się na http://forum.trle.net (jeśli nie masz konta, zakładasz).
2) Ślesz do szefa (MichaelP) prywatną wiadomość:
- w tytule piszesz BtB-Greece Registration
- podajesz nick, imię, nazwisko i adres (żebyś mógł odebrać nagrodę w razie wygranej)
- dołączasz tekst: Please accept this PM as my registration application for the BtB 2015-Greece builder's competition. I will not release the BtB package or any component of it or information about it to anyone prior to December 2015, when it will anyway become publicly available. This is also applicable in case I choose to drop out of the competition, który oznacza mniej więcej: W imię wada, targi i toma, ja, BtB2015, jak w celu uniknięcia stronniczości zwać mnie będą recenzenci póki sprawa jest tajna, biorę udział w konkursie i jako dojrzały konstruktor o poważnych zamiarach ślubuję do momentu odtajnienia paczki surowcowej nikomu nieuprawnionemu niczego z niej nie pokazać, nawet gdyby mnie krojono, ćwiartowano i palono żywcem. W razie, gdybym tę przysięgę złamał, niechże sam się pokroję, poćwiartuję i spalę ze wstydu, a konkurs opuszczę aż do śmierci. Tak mi dopomóż bug i crash.

Michael przeczyta i zatwierdzi przez prywatną. Nie zawsze robi to natychmiast, więc spokojnie. Na początku okresu budowania, również przez PW, dostaniesz link do paczki surowców (obiekty, tekstury, muzyka), z których podejmujesz się zbudować poziom.

Zasady budowania tegoż poziomu:
Nie wolno Ci w przygotowanej paczce niczego zmienić, co stanowi esencję wyzwania "powrotu do korzeni" - w pierwszych latach edytora przeróbki wadów nie były możliwe i poziomy budowano cały czas z domyślnych zestawów obiektów, co skutkowało większą kreatywnością w ich używaniu. Nie wolno też podzielić poziomu na 2 lub więcej, a trwać powinien on około godziny, ze względu na dużą liczbę ocenianych projektów (miej litość, człowieku - mówi ten, który sam jej nie miał). Do paczki dołączymy instrukcję, listę obiektów z obrazkami dla lepszej orientacji i spis autorów poszczególnych surowców, jak i zmodyfikowany TREP-em plik exe z poszerzonymi limitami i paroma gotowymi efektami, wreszcie wszystkie narzędzia, przy pomocy których wolno budować. Nie będzie nowego skryptera, tylko sam nowy edytor, stabilniejszy od klasycznego. Skrypt również można zmieniać tylko tak, jak było to możliwe w starych latach Edytora. 64-bitowcy mają tu pod górę, więc mogą w tym celu używać DosBOXa bądź wiersza poleceń (instrukcje też podamy). Back to Basics jest kierowany do wszystkich konstruktorów - nie ma znaczenia, czy budujesz od lat, czy nigdy nie próbowałeś, bo w każdym wypadku pomocy udzieli Ci tajne forum, do którego dostęp potwierdzi ta sama wiadomość prywatna. Uff.

Beta-testing:
Kiedy Twój poziom staje się grywalny, jest to wersja alfa. Wersją beta staje się dopiero w chwili, gdy uznasz go za ukończony i doskonały. Wtedy wysyłasz go naszym wszystkowidzącym mojrom, które znają przeszłość, przyszłość i błędy, a których świętym zadaniem jest udowodnić, że się myliłeś. Poprawienie bety trwa minimum tydzień, a jeśli poziom jest skomplikowany, to i ze dwa, więc zostaw sobie odpowiednio dużo czasu na koniec okresu budowania. Jako konstruktor sam wybierasz betatesterów spośród tajnego forum, ale jak znam życie, niektórzy będą tak ciekawscy, że sami przejdą Twoje dzieło bez słowa zachęty, musisz tylko oznajmić im, że jest gotowe. Betę przesyłasz jako:
- plik. TOM (generowany poleceniem Output Wad)
- script.txt
- English.txt
żeby Michael mógł ją skompilować osobiście, upewniając się, że użyłeś wyłącznie naszej paczki. Każdą poprawioną wersję wysyłasz tak samo.

Czasotrawcy:
Wśród uczestników rezygnujących z udziału może trafić się paru, którzy rejestrują się tylko w celu podejrzenia paczki, a potem ani od nich widu, ani słychu. Jeżeli nie masz zamiaru budować, to bądźże uczciwy wobec społeczności i nie rejestruj się albo licz z możliwością wywalenia z subforum pod karą krojenia, ćwiartowania, palenia żywcem a co gorsza - niedopuszczenia do udziału w kolejnej edycji.

I jeszcze jedno:
Przed końcem konkursu graczy nikomu spoza forum nie wolno zdradzić, kto co zbudował. Tej reguły nie ma w przysiędze, ale konsekwencje jej złamania są identyczne - palenie, ćwiartowanie, dyskwalifikacja i inne rośliny.

Udanego budowania i oby nam się,
Scott (EssGee)

Grafika, którą możecie dodać do podpisu, żeby rozsiać wici o konkursie:

 
 
Skrzypiec 
Nowicjusz


Dołączył: 25 Gru 2012
Posty: 16
Wysłany: 30-06-2015, 06:05   

Ostateczny termin rejestracji do konkursu wypada dzisiaj o pierwszej w nocy. Ewentualnie godzinę albo dwie później, bo Michael może coś przegapi.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2017 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.229 sekundy. Zapytań do SQL: 13