FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
Room Editor #2
Autor Wiadomość
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1278
Wysłany: 28-07-2013, 12:42   

To znowu ja. :) Ostatnio włączyłem swój level i chciałem pobiegać po zrobionych kiedyś lokacjach, ale w jednym pomieszczeniu(i dwóch do niego przylegających) przy niektórych ujęciach kamery mesh levelu znika i zostają tylko obiekty + horyzont. Wie ktoś może co z tym zrobić? Używam TRNG w wersji 1.2.2.7, w wersji 1.2.2.6 jest to samo.

A tutaj filmik z problemem:
http://youtu.be/GBjutMdbFTQ

No i drugi problem. W wersji 1.2.2.7 po użyciu obiektu diary nie pojawia się dzienniczek a robi czarny ekran. Mogę przewracać strony, mogę z niego wyjść i wtedy pojawia się znowu obraz. W wersji 1.2.2.6 tego problemu nie mam. Z początku myślałem, że może to problem wersji TRNG, ale podobno u innych działa. No, ale u mnie i u ADRa nie. :p
_________________
"I hear the click-clack of your feet on the stairs. I know you're no scare-eyed honey.
There'll be a feast if you just come upstairs, but it's no hanging matter. It's no capital crime."

 
 
chris996 
Nowicjusz


Dołączył: 21 Cze 2012
Posty: 14
Wysłany: 21-09-2013, 20:06   

Odświeżę temat :) Napiszcie, czy da się zrobić ognistą wodę, wodę, która będzie zabijać larę?
 
 
Maati 
Obieżyświat


Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 1016
Skąd: Kraków
Wysłany: 22-09-2013, 00:43   

Stwórz pokój, wypełnij go wodą, zaznacz interesujący cię obszar i kliknij na jaskrawo zielony button 'death'. ;)
 
 
chris996 
Nowicjusz


Dołączył: 21 Cze 2012
Posty: 14
Wysłany: 27-09-2013, 16:50   

OK dzięki za informację :)
Maati jeszcze taki drobny problem. Blok z Catacombs, który się podnosi (raising_block1) nie ma wokół tekstury i w grze jest przezroczysty.
Da się go jakoś oteksturować? Próbowałem z face edit ale się nie dało i tylko zaznaczam.
 
 
Maati 
Obieżyświat


Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 1016
Skąd: Kraków
Wysłany: 27-09-2013, 19:48   

Do teksturowania obiektów używamy odrębnych programów. Tutaj download www.skribblerz.com/ngle/Strpix_395_rev_11.zip Otwierasz swój WAD, wybierasz dany obiekt i teksturujesz wybraną z okna po lewej teksturą. Powodzenia, bo program jest dobitnie niewygodny. :D
 
 
chris996 
Nowicjusz


Dołączył: 21 Cze 2012
Posty: 14
Wysłany: 29-09-2013, 23:25   

No rzeczywiście trudny program, to zdecydowanie szybciej to zrobię biorąc blok z innego levelu albo ściągne gotowca.
 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1015
Skąd: Gliwice
Wysłany: 06-01-2014, 20:19   

Pojawiła się długo wyczekiwana aktualizacja do TRNG z poprawionymi wieloma bugami. Linka nie daję bo nie znam ale wystarczy kliknąć w aktualizację w TRNG.
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
 
LordJ 
Student



Dołączył: 20 Lut 2011
Posty: 76
Wysłany: 13-02-2014, 22:08   

Witam, czy mógłby mi ktoś powiedzieć jak się robi całą aktywację dla kluczy ?? Wałkuje, próbuję, ale nic... Bym był ogromnie wdzięczny
_________________
 
 
Maati 
Obieżyświat


Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 1016
Skąd: Kraków
Wysłany: 14-02-2014, 17:46   

Cytat:
Witam, czy mógłby mi ktoś powiedzieć jak się robi całą aktywację dla kluczy ?? Wałkuje, próbuję, ale nic... Bym był ogromnie wdzięczny


Cześć, przykładowo korzystasz z klucza key_item1. Slot dla takiego to key_hole1. Wstawiasz key_hole1 na danym sektorze, zaznaczasz go(zrobi się czerwony), wchodzisz do okna aktywacji, w polu Type(Activation mode) wybierz key. Postaw aktywację na polu z key_hole1.
Owy klucz musi coś otwierać, więc postaw na tym polu też zwyczajne triggery do innych obiektów jak drzwi, płomień czy cokolwiek chcesz. ;)
 
 
chris996 
Nowicjusz


Dołączył: 21 Cze 2012
Posty: 14
Wysłany: 04-04-2014, 00:30   

Widzę, że tylko Maati tu się udziela to jeszcze pytanie do ciebie.
Zainteresowała mnie jedna rzecz w ściągniętym levelu, a konkretnie
trujący gaz w pokoju, który odbiera energię. Woda / aktywacja ją przywraca.

http://zapodaj.net/images/f44949f88a42a.jpg
http://zapodaj.net/images/b1d9dbdc004e1.jpg

Wiesz jak to zostało zrobione?
 
 
Esina 
Nowicjusz


Dołączyła: 21 Lut 2014
Posty: 25
Wysłany: 27-05-2014, 22:20   

Jeśli podobny problem już się pojawiał to przepraszam c;
Mianowicie: dopiero zaczynam z edytorem. Właśnie próbuję zrobić wodę w pomieszczeniu. Wszystko ładnie zgrabnie zrobiłam, wszystko wydaje się być dobrze połączone i ustawione... Z tym, że jak próbuję odpalić level to gra wywala mnie do pulpitu. Bez żadnego ostrzeżenia, nie żeby crash czy coś. Po prostu się wyłącza. Czy ktoś wie może czemu się tak dzieje? o_O
Jeśli to ma znaczenie: korzystam z NGLE, nie ze standardowego edytora.
 
 
Esina 
Nowicjusz


Dołączyła: 21 Lut 2014
Posty: 25
Wysłany: 27-05-2014, 22:21   

Jeśli podobny problem już się pojawiał to przepraszam c;
Mianowicie: dopiero zaczynam z edytorem. Właśnie próbuję zrobić wodę w pomieszczeniu. Wszystko ładnie zgrabnie zrobiłam, wszystko wydaje się być dobrze połączone i ustawione... Z tym, że jak próbuję odpalić level to gra wywala mnie do pulpitu. Bez żadnego ostrzeżenia, nie żeby crash czy coś. Po prostu się wyłącza. Czy ktoś wie może czemu się tak dzieje? o_O
Jeśli to ma znaczenie: korzystam z NGLE, nie ze standardowego edytora.
 
 
Maati 
Obieżyświat


Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 1016
Skąd: Kraków
Wysłany: 28-05-2014, 11:57   

Taki efekt można uzyskać na około pierdyliard sposobów. Widzę, że dopiero zaczynasz więc obstawiając to masz 0 lub więcej niż 1 Larę na mapie. Jeśli tak nie jest, to napisz więcej o tym co robiłaś na mapie, czy wstawiałaś jakieś inne obiekty itp.
 
 
Esina 
Nowicjusz


Dołączyła: 21 Lut 2014
Posty: 25
Wysłany: 02-06-2014, 13:23   

Cóż, Lara była jedna... ;-;
Ale zrobiłam pokój od nowa i działa. Nie wiem co było źle :c
W każdym razie już sobie poradziłam, dzięki za próbę pomocy :)
 
 
WSAD 
Student



Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 39
Wysłany: 15-07-2014, 22:21   

Całkiem dawno wyszła wersja 1.2.2.7(ci co są związani ze światem TRLE,wiedzą,co mam na myśli),mam pytanie,nie pamiętam,czy już je zadawałem,ale co warto znać,jakie podstawy powinienem opanować,aby rozumieć i wykorzystywać w pełni możliwości TRNG czy NGLE(ciągle mylą mi się te dwie nazwy)?Tylko nie wymieniajcie "Official Manual TRLE",innych równie ważnych informacji ze strony wiadomo jakiej.Już się pogodziłem z faktem,że trzeba znać angielski,aby być w tym świecie obeznanym,no trudno.A żeby nie było nie na temat,to mam pewne kłopoty z tą właśnie wersją,oto one:
1-Czy waszym zdaniem fajny jest skrót najczęściej używanych klawiszy w oknie programu(to jest ten skrót,w którym m.in.trzeba zmienić nazwę jednego z dokumentów na "WindowButtons" i zapisać w folderze TRLE
2.Jak to zrobić?(najlepiej krok po kroku,ale bez przesady)-mam na myśli ten skrót.
3.Nie podoba mi się,że reszta nie jest zaktulizowana(inne programy i reszta),ale nic nie mogę na to poradzić.
4.Aby wszystko działało,a zwłaszcza NG Center,co należy zrobić(tylko nie odsyłajcie mnie do innych stron,bo niewiele dają w tym zakresie.)
To tyle,na razie starczy(żart).
_________________
"Skynet już istnieje i zabił człowieka!Jeśli ludzkość zginie to skynet wygra!"
 
 
mateusz12 
Praktykant



Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 185
Wysłany: 04-08-2014, 10:42   

Nadchodzi kolejna rewolucja w świecie TRLE, nie wiem jak, ale komuś udało się stworzyć prototyp (póki co) trybu multiplayer w świecie klasycznych Tomb Raiderów. Jeżeli projekt się rozwinie i całość będzie działała w miarę stabilnie, pomyślcie: customy z trybem co-op! :D
Tutaj filmik z pokazówką: klik


edit: na szczęście w porę, przed zakończeniem czasu na edycję trafiłem na jeszcze jedną stronkę klik , wygląda na to, że to nie współgra z NGLE :( , a tylko oryginalnymi mapami z The Last Revelation i Chronicles.
_________________

 
 
 
Julka 
Student



Dołączyła: 07 Gru 2013
Posty: 85
Skąd: Kielce
Wysłany: 05-08-2014, 16:03   

to wygląda super :D . mam wrażenie, że to lepsza zabawa niż przy multi z tr 2013 ;P .
znalazłam przed chwilą ten filmik:
https://www.youtube.com/watch?v=xHTBSFeTBi0
może i nie współgra z NGLE, ale i tak zapowiada się niesamowicie :D
:pozdro:
 
 
Maati 
Obieżyświat


Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 1016
Skąd: Kraków
Wysłany: 05-08-2014, 23:26   

Fajna sprawa i iskierka nadziei na to by kiedyś wykombinować jakiś projekcik dla dwóch graczy. Póki co bugi mnie rozwalają, jeżdżące jak po szynach truchło Lary wygrywa. :D
 
 
Julka 
Student



Dołączyła: 07 Gru 2013
Posty: 85
Skąd: Kielce
Wysłany: 06-08-2014, 14:29   

najlepsze jest to, że na serwerze może być w tym samym momencie ok. 260 graczy :D odpały gwarantowane
 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1015
Skąd: Gliwice
Wysłany: 10-09-2014, 19:46   

Już to sobie wyobrażam. 260 Lar a każda chce przestawić tą samą wajchę :D w sumie to zamiast grać wystarczy np. zaczekać aż ktoś otworzy drzwi i iść dalej bez wysiłku. Można by tak na wkręta przejść przez całą grę :)
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
 
Julka 
Student



Dołączyła: 07 Gru 2013
Posty: 85
Skąd: Kielce
Wysłany: 14-09-2014, 14:29   

tak, można by na nowo zrobić TR4, TR5 :D ciekawe, czy dałoby się wybierać tekstury postaci, np jak w custom levelach. Wtedy grałaby Lara i np. no nie wiem, Kurtis xD . No i Custom Levele w trybie multi :D To jest COŚ :hehe:
:pozdro:
 
 
Cannibal 
Nowicjusz



Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 17
Wysłany: 30-09-2014, 19:13   

Heloł heloł heloł : )
Witam wszystkich na forum :)
Mam pytanko, czy posiada ktoś link do działającego NGLE ?? Tudzież jakiś aktualizacji czy coś ?? Będę ogromnie wdzięczny : )
 
 
Cannibal 
Nowicjusz



Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 17
Wysłany: 30-09-2014, 20:00   

Sorka za post pod postem... czy wie ktoś dlaczego nie mogę wgrać LE na windows 7 ?
 
 
Maati 
Obieżyświat


Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 1016
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-10-2014, 18:13   

Tutaj http://www.skribblerz.com/ w dziale tools, możesz pobrać TRLE i NGLE
 
 
Cannibal 
Nowicjusz



Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 17
Wysłany: 02-10-2014, 09:31   

Wiem, wiem, dzięki :) Chodziło mi o to, że nie chciała ruszyć instalka na W7 ale już jest ok :) Zabieram się do roboty po wielu latach siedzenia przy TRLE :) Ciekawe czy coś jeszcze z tego pamiętam : )
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2017 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.216 sekundy. Zapytań do SQL: 10