FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
Room Editor #2
Autor Wiadomość
Esmeralda 
Wombat



Dołączyła: 02 Lis 2008
Posty: 367
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 05-11-2009, 21:18   

Kiedy daję Play, wyświetla mi się wybór mojego levelu, ale kiedy na niego klikam, wyskakuje raport o błędach. Co zrobiłam źle ?
 
 
Maati 
Obieżyświat


Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 1016
Skąd: Kraków
Wysłany: 05-11-2009, 21:21   

Niezapominajka - kombinuj. Nadpisz swój WAD np. na coastal albo city,uruchom NGLE,wczytaj level,wczytaj wcześniej przygotowany WAD np. city,przekompiluj wszystko i zobacz czy wszystko gra. Mam jeszcze kilka pomysłów ale napisałaś że level póki co niskich lotów więc sobie daruje. :P

Esmeralda:
Skoro zmieniłaś nazwę levelu w skrypcie,to zmień jego nazwę również w folderze DATA np. city.tr4 na hotel.tr4 No chyba że już to wcześniej wykonałaś. :)
_________________
Today is the last day that I'm using words.
They've gone out, lost their meaning.
Don't function anymore.
 
 
 
jawi 
Podróżnik



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 405
Skąd: skądinąd :)
Wysłany: 05-11-2009, 21:37   

Esmeralda, jeśli sama tworzyłaś wad, to możesz mieć w nim nieźle namieszane - pamiętam jak tworzyłem swój pierwszy wad. Może głupie pytanie, ale: czy wstawiłaś w swoim levelu obiekt LARA?
_________________

 
 
 
Esmeralda 
Wombat



Dołączyła: 02 Lis 2008
Posty: 367
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 06-11-2009, 14:25   

Wad ściągnięty, a Lara jest.
 
 
(--AGATA--) 
Praktykant



Dołączyła: 23 Paź 2008
Posty: 111
Wysłany: 06-11-2009, 15:45   

Znalazłam nowy level editor (stworzono na nim Thef-a 3),ma on o wiele większe możliwości i jest za darmo,można go pobrać stąd
http://www.eidosinteracti...h.html?gmid=141
Ja oczywiście nie mam pojęcia o tworzeniu leveli ale może ktoś,kto się na tym zna (ktoś
wyjątkowo zdolny,ambitny,piękny i inteligentny ;-) ), byłby chętny by chociaż spróbować.
Podaje kilka screenów z gry,by pokazać co można na nim wykombinować

http://www.the-nextlevel....y-shadows-b.jpg
http://i133.photobucket.c...4_screen004.jpg
http://www.the-nextlevel....y-shadows-d.jpg
http://i16.tinypic.com/4tkup3t.jpg

Zdaje sobie sprawę,że opanowanie nowego level editora może zająć troche czasu, ale chyba warto.
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5681
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 06-11-2009, 17:40   

Co ma edytor Thiefa do TR? Wiele gier ma swoje edytory, które zostają udostępnione graczom - do nich też mamy tu linkować? :p
_________________
 
 
(--AGATA--) 
Praktykant



Dołączyła: 23 Paź 2008
Posty: 111
Wysłany: 06-11-2009, 17:50   

K@t napisał/a:
Co ma edytor Thiefa do TR?


Pewnie się nie znam,ale chyba można zrobić Tr na silniku Thiefa, zwłaszcza,że ma on większe możliwości

[ Komentarz dodany przez: K@t: 06-11-2009, 17:56 ]
TR można zrobić na choć jakim silniku - temat dotyczy jednak Room Editora i dyskusja o innych podobnych narzędziach nie ma sensu raczej - oczywiście za wyjątkiem nieoficjalnych edytorów TR.
 
 
Esmeralda 
Wombat



Dołączyła: 02 Lis 2008
Posty: 367
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 11-11-2009, 18:13   

A ja chciałabym przypomnieć o moim problemie. Nie moge odpalić poziomu, a wszystko zdaje się być w porządku. Mam nadzieję, że mi pomożecie.
 
 
Maati 
Obieżyświat


Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 1016
Skąd: Kraków
Wysłany: 11-11-2009, 19:02   

Przyczyn może być tysiąc. Spróbuj podstawić innego WADa, a może źle wstawiłaś trapdoor(nie wolno go podnosić za pomocą + i -) a może jeszcze coś innego. Osobiście proponuje metodę eliminacji. Zrób kopię projektu i usuń połowę pokoi,następnie spróbuj uruchomić grę. Jeśli wciąż nie będzie działać to wczytaj ponownie 100% projekt i usuń drugą połowę. Jak zadziała to usuń połowę tej połówki. I tak sukcesywnie, aż dojdziesz do felernego pomieszczenia. Gorzej gdy będzie ich kilka. :p
_________________
Today is the last day that I'm using words.
They've gone out, lost their meaning.
Don't function anymore.
 
 
 
Esmeralda 
Wombat



Dołączyła: 02 Lis 2008
Posty: 367
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 27-11-2009, 14:37   

Nareszcie udało mi się odpalić level. Mam teraz problem z triggerem. Otóż ustawiłam dźwignię i drzwi. W polu, na którym stała dźwignia wybrałam trigger object i typ switch. Co ustawić na drzwiach?
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5681
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 27-11-2009, 15:05   

Triggera od drzwi stawiasz już bez żadnych ingerencji na pole ze switch trigger.
_________________
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1275
Wysłany: 27-11-2009, 19:30   

Mam problem ze skryptami. ;c
Ściągnąłem level editora w wersji "dla Visty" z trchronicles; wszystko działa, jednak gdy próbuję uruchomić "english script.bat" z folderu Script, pokazuje mi się komunikat, w którym jest napisane, że nie mogę wykonać operacji, gdyż program nie jest napisany pod systemy 64-bitowe. -.-
Co można z tym zrobić?

http://ifotos.pl/img/rqrpnw.jpg
_________________
"I hear the click-clack of your feet on the stairs. I know you're no scare-eyed honey.
There'll be a feast if you just come upstairs, but it's no hanging matter. It's no capital crime."

 
 
S3th 
Student



Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 52
Skąd: Rybnik
Wysłany: 28-11-2009, 10:25   

Polecam zajrzeć na stronę www.aspidetr.com (ten adres nie jest traktowany jako sabotaż na WOTR?) i pobrać oprogramowania 32 bitowe - powinien być tam program do skryptów w wersji z interfejsem, dla nielubiących bawić się .bat'ami. Scripter 4.0 czy jakoś tako... :pozdro:
_________________
TR1-5 100%, TR6 - 100%, TRL - 100%, TRA - 100%, TRU - 100%
Wniosek? Są gorsi...
 
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1275
Wysłany: 28-11-2009, 12:04   

"Work in progress: ASP.com vs Olympus"

No cóż, może przez ten czas spróbuję zrozumieć NG Center, już mi się udało parę rzeczy zmienić w skryptach.
_________________
"I hear the click-clack of your feet on the stairs. I know you're no scare-eyed honey.
There'll be a feast if you just come upstairs, but it's no hanging matter. It's no capital crime."

 
 
S3th 
Student



Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 52
Skąd: Rybnik
Wysłany: 28-11-2009, 15:22   

http://rapidshare.com/fil...rogram.zip.html

Nie mam premium, więc będzie dostępny na 10 pobrań przez 90 dni.
_________________
TR1-5 100%, TR6 - 100%, TRL - 100%, TRA - 100%, TRU - 100%
Wniosek? Są gorsi...
 
 
 
Esmeralda 
Wombat



Dołączyła: 02 Lis 2008
Posty: 367
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 28-11-2009, 18:05   

,,Aktywację poprzez przycisk - umieść drzwi i przycisk w pokojach. Zaznacz drzwi i ustaw trigger w polu, gdzie umieściłeś przycisk. Następnie zaznacz przycisk, w panelu po lewej naciśnij pole tekstowe i w miejsce, gdzie widnieje napis "trigger" ustaw "switch". I nanieś ten trigger na mapę w miejsce tego przycisku.''
To instrukcja na triggera z otwieraniem drzwi. Czy ja coś przpadkiemźle zrobiłam? Bo mi się nie udaję. Robię tak.
1. W pokoju nr.2 umieszczam przycisk.
2. W pokoju nr.10 umieszczam drzwi.
3. Klikam na drzwi.
4. Przechodzę do pokoju 2.
5. Klikam na pole, na mapce, na którym jest przycisk.
6. Klikam na ten fioletowy kwadracik
7. Klikam na tą tabelkę i z trigger koryguję nazwę na switch.
Co źle zrobiłam? Drzwi się nie otwierają.
 
 
jawi 
Podróżnik



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 405
Skąd: skądinąd :)
Wysłany: 29-11-2009, 14:43   

Po punkcie 6, nie zaznaczyłaś przycisku.
_________________

 
 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1015
Skąd: Gliwice
Wysłany: 01-12-2009, 18:58   

Esmeralda -> 1. W pokoju nr.2 umieszczam przycisk.
2. W pokoju nr.10 umieszczam drzwi.
3. Klikam na drzwi.
4. Przechodzę do pokoju 2.
5. Klikam na pole, na mapce, na którym jest przycisk.

5.1. WSTAWIAM ZWYKŁEGO TRIGGERA DRZWI
6. ZAZNACZAM PRZYCISK

6. Klikam na ten fioletowy kwadracik
7. Klikam na tą tabelkę i z trigger koryguję nazwę na switch.

7.1. ZAZNACZAM TO SAMO POLE I WSTAWIAM TRIGGERA ZMODYFIKOWANEGO

Co źle zrobiłam? Drzwi się nie otwierają.

Dwa triggery na jedno pole się wstawia. Trigger standardowy po zaznaczeniu drzwi (bez żadnych modyfikacji) i w tym samym polu trigger do switcha (zmodyfikowany)
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
 
Pacjonek 
Nowicjusz


Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 2
Wysłany: 12-12-2009, 15:00   

witam, chcę kupić którąś z cześci Tomb Raider mam jednak pytanie: czy wszystkie części mają level editora?
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5681
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 12-12-2009, 15:49   

W tej chwili żadne części nie mają edytora :p
Room Editor był dostępny wyłącznie w premierowym wydaniu Chronicles, a teraz można go bez problemu ściągnąć z internetu. Tworzone w ten sposób customy hulają na silniku TR4.
Oprócz tego można skorzystać również z nieoficjalnych edytorów, dzięki którym można tworzyć levele do TR1 - 3.
_________________
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1275
Wysłany: 12-12-2009, 16:12   

Dodam jeszcze, że w sklepach na pudełku TR Chronicles pisze, że jest dołączony edytor.
To nie prawda, w środku jest tylko płyta z grą, zaś płyty z Level Editorem już nie ma.
Na płycie z grą też nie warto szukać, po prostu nie są dołączane.
Możliwe, że to tylko u mnie tak jest, ale od razu ostrzegam, żeby nie było później pytań, gdzie na płycie jest level editor.

A level editor jest na stronie Tomb Raider Chronicles. Wystarczy włączyć ją(wpisz w google; adresu nie warto dawać, gdyż forum zmienia link), znaleźć link "Chronicles" w prawym bloku menu, kliknąć na "Tomb Raider Level Editor" w nowo otwartej stronie, następnie "Download on Vista" i kliknąć "Download [105Mb]"
Nie potrzeba mu żadnej części gry, gdyż jest oddzielnym programem.

Dodam jeszcze, że mimo, iż plik ma w nazwie "Vista", to i tak niektóre programiki, jak konwersja kryptów, nie działają na Vista(na x64, nie wiem jak z x32), przez co trzeba ściągać oddzielny program do ich edycji, np. NG_Center, dołączony do najnowszej wersji NextGen Level Editor:
http://www.trlevelmanager.net/ng.htm
_________________
"I hear the click-clack of your feet on the stairs. I know you're no scare-eyed honey.
There'll be a feast if you just come upstairs, but it's no hanging matter. It's no capital crime."

 
 
Pacjonek 
Nowicjusz


Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 2
Wysłany: 12-12-2009, 17:27   

A więc Room Editor będzie kompatybilny nawet z Underwold?
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5681
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 12-12-2009, 18:54   

Room Editor służy tylko i wyłącznie do tworzenia leveli na silniku Tomb Raidera 4!
Cóż, widzę, że może być ciężko, więc zdecydowanie polecam zapoznanie się najpierw z jakimś prostym tutorialem, chociażby TU.
_________________
 
 
rikoszet 
Nowicjusz


Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 4
Wysłany: 22-12-2009, 10:53   flip mapy

jak uruchomić jedną po drugiej flip mapę kiedy są 3 w jednym pokoju?
 
 
 
Polo_Gard 
Podróżnik



Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 604
Skąd: Kraków
Wysłany: 23-12-2009, 15:55   

Mam kilka pytań.
1.Co poustawiać po pierwszym uruchomieniu WadMerger? Jakie foldery? Te WAD Folder; WAD Objects; Original WAD Objects; WAD TExtures itp.
2.Jak wgrać ubranie do customa?
3.Jak wgrać ściągnięte animacje?
3.Jak wgrać ściągnięte tekstury?
4.Jak wgrać ściągnięte objekty?
5.Jak wgrać do menu głównego ściągniętą czcionkę?
6.Jakim programem zrobić powyższe punkty
7.Jak zrobić żeby po wciśnięciu się ładowała gra a nie lista leveli?
8.Jak wgrać do menu głównego zamiast tej świątynii jakieś miejsce z mojego customu?
Mam NGLE. Potrzebuję tego a nic nie wiem :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2017 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.19 sekundy. Zapytań do SQL: 11