FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
Room Editor #2
Autor Wiadomość
Maati 
Obieżyświat


Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 1016
Skąd: Kraków
Wysłany: 13-07-2009, 09:24   

Było.
Pobrany plik otwierasz WadMergerem, wrzucasz zawartość do swojego wada.Potem w RE zaznaczasz Face Edit,Transparent i czarny kwadracik na palecie u dołu okna programu. Teksturujesz wybrane miejsca i gotowe. Ewentualnie jeszcze w script trzeba dodać notatkę
Horizon= ENABLED,ale pierw zrób to o czym pisałem wyżej.
 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1015
Skąd: Gliwice
Wysłany: 18-07-2009, 14:27   

Jak wykonać coś takiego że po zabiciu wroga automatycznie otworzą się konkretne drzwi ??

POŁĄCZONE

Już nie ważne. Problem rozwiązałem w znacznie bardziej interesujący sposób :D zresztą odpowiedzi i tak bym sie nie doczekał :p
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
 
jawi 
Podróżnik



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 405
Skąd: skądinąd :)
Wysłany: 03-08-2009, 19:51   

xP Masz pecha joker, bo akurat to wiem. Wstaw zwykły trigger tego czegoś co chcesz aktywować, a następnie na tym samym polu wstaw trigger typu switch dla przeciwnika. Trigger odpali się gdy wejdziesz na to pole po zabiciu przeciwnika.
P.S. Myślałem, że już nie tkniesz edytora. Co się zmieniło :D ?
_________________

 
 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1015
Skąd: Gliwice
Wysłany: 05-08-2009, 11:32   

Ooo dziękuję bardzo. Cały czas go tykam tylko mało intensywnie :) Wciąż dłubie jeden zaplanowany custom. Ostatnio znowu coś mi nie działa wiec prace znów zastopowały.
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
 
jawi 
Podróżnik



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 405
Skąd: skądinąd :)
Wysłany: 06-08-2009, 09:26   

News dla wszystkich builderów:
Pojawił się NGLE Mk1. Jest to już skończony produkt, który będzie miał tylko update'y jeśli pojawią się jakiekolwiek bugi. Planowany jest NGLE Mk2, który znowu będzie tylko jako 'beta' (poprzednio miało to miejsce ze starszą wersją Next-Genowego Edytora). NGLE Mk1 Można ściągnąć tutaj: http://www.skribblerz.com/editortools.htm
_________________

 
 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1015
Skąd: Gliwice
Wysłany: 06-08-2009, 12:19   

Jest już od dłuższego czasu. Zmiany są dosyć znaczące. Wkońcu zlikwidowano niewidoczność broni w kaburach i znacząco powiększono widoczność horyzontu. Niestety jest jeden błąd. Przy użyciu łomu obraz zanika i nie chce powrócić i widać jedynie cień Lary:|
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
 
mateusz12 
Praktykant



Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 185
Wysłany: 06-08-2009, 13:05   

Ja nawet tego nie ściągam. Używam starej wersji NGLE+TREP i to wystarcza. :>
Ale mam takie pytanie-czy można spokojnie dawać warunki pogodowe? Bezpośrednio z edytora. A zresztą skoro są bugi to po co to.
Lepiej TREPA opanować i pisać sobie flipeffecty. Łatwo się robi cutscenki (mimo to dalej sie ucze). I coś fajnego :D - custom patches.

A takie jeszcze tzn. pytanie odnośnie TREPA:
Zrobiłem flipeffect w TREPIE na
Kod:
START_TIMER_FROM [tu czas]
STOP

Potem w oknie TIMER chce zrobić tak że jak zjedzie czas do zera to Lara ginie. Zrobiłem wszystko jak w tutortialu na kittenwar (TRF). I dalej mi to nie działa :( .
TIMER= ENABLED też mam w skrypcie :P
_________________

 
 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1015
Skąd: Gliwice
Wysłany: 08-08-2009, 12:43   

A nie mozesz użyć opcji gotowej w NGLE ? Można przecież ustawić że wchodzisz do jakiegoś pomieszczenia i Larze zaczyna ubywać życia. Pod mapką 2d wciskasz guziczek DMG i już Lara ma problem z przeżyciem ;)
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
 
mateusz12 
Praktykant



Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 185
Wysłany: 08-08-2009, 14:47   

Takie coś to ja wiem bo używam.
Mi chodzi o taki czas odliczany jak w Race for the Iris (2 etap TR4), tyle że na odwrót.

W TREPIE da się przestawić żeby czas spadał np. 15 sekund, po tym czasie Lara ginie. Tylko wszystko jak tu:
http://www.tombraider forums.com/showthread.php?t=74784
(usunąc spacje, to ostatni post na tej stronie)
I w ogóle nie to nie działa. :pozdro:
_________________

 
 
 
Maati 
Obieżyświat


Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 1016
Skąd: Kraków
Wysłany: 24-08-2009, 01:25   

Może znajdzie się ktoś wystarczająco wprawiony i obeznany z NGLE i będzie może wiedział czy w edytorze nowej generacji jest możliwość wytworzenia błysku takiego jak w flipeffects editor w trepie(np. flash green). Bardzo bym prosił o odpowiedź.
 
 
mateusz12 
Praktykant



Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 185
Wysłany: 24-08-2009, 10:39   

A mi się zepsuła czcionka.Chciałem ją zmienić przez to głupie Leikukuri. Da się to naprawić?
Wogóle mi ten program szwankuje i zepsuł wszystkie napisy. A mój powyższy problem z timerem rozwiązałem. Trzeba było dać trigger oneshot :> . I jeszcze screenik mojego menu :(

kliknij aby powiekszyc ;)
_________________

 
 
 
lechu1235 
Podróżnik



Dołączył: 13 Sty 2009
Posty: 433
Skąd: Poznan*
Wysłany: 24-08-2009, 15:19   

mateusz12, widzę już tu którąś pracę z rzędu i nie wiem czy wiesz ale w paintcie masz możliwość pisania TEKSTEM
w lewym rogu masz ikonę "A" zaznaczasz obszar na rysunku i piszesz !
bo nie wszyscy mają ochotę rozszyfrowywać co tam jest napisane..
 
 
Aniaa 
Obieżyświat



Dołączyła: 08 Kwi 2007
Posty: 984
Wysłany: 24-08-2009, 15:26   

Przecież wyraźnie napisał, że ma problemy z trzcionką!
Sorry za krótki post.
 
 
lechu1235 
Podróżnik



Dołączył: 13 Sty 2009
Posty: 433
Skąd: Poznan*
Wysłany: 24-08-2009, 15:46   

Aniaa, o co ci chodzi? mówię żeby pisał w Paintcie CZCIONKĄ a nie myszką
bo ciężko odczytać
i to nie jest pierwszy raz , bo kilka TAKICH rysunków widziałem np. rysunek wraku w tr2 :pozdro:

EDIT:
Aniaa staraj się pisać bez błędów
 
 
lechu1235 
Podróżnik



Dołączył: 13 Sty 2009
Posty: 433
Skąd: Poznan*
Wysłany: 28-08-2009, 13:15   

jeżeli gdzieś to było to sorry :tak:

co mam zrobić aby larze pod wodą nie uciekało życie ani powietrze?
 
 
Esmeralda 
Wombat



Dołączyła: 02 Lis 2008
Posty: 367
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 03-11-2009, 20:08   

A ja mam problem. Robiłam pokój w RE. Wyłączyłam edytor i gdy chciałam wczytać zapisany wcześniej plik prj. NGLE zażądało ode mnie wybrania obiektów. Wybrałam ten wad, z którego korzystałam uprzednio no i klops ! Edytor się zaciął,a plansza się nie wczytała. Tak jest za każdym razem. Proszę o pomoc w tej sprawie.
 
 
Niezapominajka 
Podróżnik



Dołączyła: 23 Sty 2007
Posty: 401
Skąd: Katowice
Wysłany: 03-11-2009, 20:18   

Ostatnio zaczęłam się bawić edytorem leveli... No i mam problem. Korzystam z NGLE. Zbudowałam sobie dość mały pokoik 5x5. Wstawiłam Larę... Ale gdy klikam Exit&Play to wyrzuca mi jakiś błąd i poziom nie chce się załadować. Załączam plik z błędem do posta. Nie wiem w ogóle o co chodzi, bo robiłam ten pokój zgodnie z tutorialem i nie wiem co zrobiłam źle. Może macie jakieś pomysły?

http://www.sendspace.pl/f...0b10368910e5905
_________________

 
 
 
Niezapominajka 
Podróżnik



Dołączyła: 23 Sty 2007
Posty: 401
Skąd: Katowice
Wysłany: 04-11-2009, 15:28   

OK, poradziłam sobie z problemem. Po prostu nie można wczytywać projektu z autosave'a bo nie będzie działać.
Ale mam kolejny. Otóż, gdy skompiluje mój poziom i gram Larą to jak wchodzę do menu, albo "Pause" - po wyjściu z niego ekran robi się czarny. Mogę dalej się ruszać, ale nic nie widać. Poza tym w menu nie ma muzyki. Da się to jakoś naprawić? Bo wcześniej wszystko działało.
_________________

 
 
 
Esmeralda 
Wombat



Dołączyła: 02 Lis 2008
Posty: 367
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 04-11-2009, 16:03   

Dobra. Też sobie poradziłam. Mam teraz nowe pytanie. Czemu gdy w NGLE daję play, wszystko mi się kompiluje i włącza mi się custom, który kiedyś ściągnęłam, a nie mój level ?
 
 
jawi 
Podróżnik



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 405
Skąd: skądinąd :)
Wysłany: 04-11-2009, 16:13   

Esmeralda, sprawdź czy nazwa pliku po kompilacji odpowiada nazwie pliku w skrypcie np. karnak.tr4 - w skrypcie: "Level= DATA\KARNAK,103".
Niezapominajka, zobacz czy w folderze audio w twoim LE jest plik "104" i czy w skrypcie pod nazwą "Title" jest napisane 104.
_________________

 
 
 
Esmeralda 
Wombat



Dołączyła: 02 Lis 2008
Posty: 367
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 04-11-2009, 18:33   

Hmm, sorry że takie mam problemy z RE i zawracam wam tym głowę, ale chciałaby, abyście pomogli mi w skrypcie. Otóż do skryptu dodałam to
[Level]
Name= Hotel
Horizon= DISABLED
Layer1= 100,100,255,-8
LoadCamera= 40900,498,36177,42256,-666,37727,51
Level= DATA\Hotel,102
Dobrze zrobiłam ? Czytałam, że należy to jakoś skompilować, ale nie mam pojęcia jak.
 
 
Niezapominajka 
Podróżnik



Dołączyła: 23 Sty 2007
Posty: 401
Skąd: Katowice
Wysłany: 04-11-2009, 20:27   

jawi, sprawdziłam. I jest dokładnie tak napisane. Może coś jeszcze jest nie tak? :(
_________________

 
 
 
jawi 
Podróżnik



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 405
Skąd: skądinąd :)
Wysłany: 05-11-2009, 12:13   

Esmeralda, sprawdź czy twój plik .tr4 nazywa się "hotel", nazwę "Hotel" wklej do listy leveli w English.txt, nie dodając nowej linijki tylko zastępując nazwę innego levelu. Poza tym ta linijka w skrypcie powinna brzmieć tak:
Level= DATA\HOTEL,102, jak już :p . Skrypt kompiluje się klikając dw razy na English.bat (i nie bójcie się jak wam wyskoczy czarne okienko :D ), a level np. przez kliknięcie "Play" lub "Exit & Play" w starszych wersjach NGLE.
Niezapominajka, niestety powodów może być kilka, ale w tym temacie oprócz tego co już napisałem nic więcej Ci nie pomogę. A co do czarnego ekranu to powodów może być naprawdę dużo, więc ciężko mi powiedzieć. Może sprawdź czy masz WSZYSTKIE obiekty potrzebne do wad'u w wad'zie ;) .
_________________

 
 
 
Niezapominajka 
Podróżnik



Dołączyła: 23 Sty 2007
Posty: 401
Skąd: Katowice
Wysłany: 05-11-2009, 15:20   

jawi napisał/a:
Może sprawdź czy masz WSZYSTKIE obiekty potrzebne do wad'u w wad'zie


Tzn? Nie bardzo wiem o co ci chodzi... To prosty poziom stworzony z użyciem tekstur i obiektów z karnaka. Nic ponadto. Nic nie ściągałam z internetu, nic nie tworzyłam własnoręcznie.
_________________

 
 
 
jawi 
Podróżnik



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 405
Skąd: skądinąd :)
Wysłany: 05-11-2009, 20:39   

Hmmm... no to nie wiem. Myślę, że to może mieć związek ze starym, pokręconym silnikiem :gupek:
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2017 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.168 sekundy. Zapytań do SQL: 11