FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
Tomb Raider Anniversary Retold
Autor Wiadomość
krtomb 
WoTR Team



Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 1066
Skąd: Helheim
Wysłany: 19-04-2009, 21:14   Tomb Raider Anniversary Retold

Ostatnio buszowałem po customach do ściągnięcia i pogrania. Skończywszys Himalayan Mysteries, zainteresowałem się Tomb Raider Anniversary Retold. Jak dotąd wyszła część pierwsza z całym customem w PERU i Domkiem Lary. Powiem szczerze - mocna i genialna robota. Zaimplementowali ruchy i animacje z Legend, dodali też jeden - mniej udany animacyjnie moim zdaniem skok ze sprinta z AOD, wygląd zaś wzięto z Classic'a z TR Legend - fajny pomysł naprawdę. Zawarto całą muzykę - połączenie z klasycznych TRów i dodatkowo z Anniversary, co dodaje klimatu. Pomysłów pełno - dodano kilka pomieszczeń, których nie było w TRA, a w jedynce były, przerobiono je na tyle by były sensowne. Na dodatek dużo pracy włożono w obiekty - teraz jaskinie, szczeliny, po których można się wspinać i skakać zostały zaokrąglone, obiekty i tekstury zaostrzone - naprawdę kawał dobrej roboty. Z tego co wiem, już niedługo Grecja - chyba, że o czymś nie wiem i już nie mogę się doczekać. Piszcie co sądzicie, albo co przejść, bo już przeszedłem cały wraz z domkiem ;P
_________________
"In place of a dark Lord you would have a queen! Not dark but beautiful and terrible as the dawn! Treatreous as the sea! Stronger than the foundations of the Earth! All shall love me and despair!"
 
 
Hrithik_Roshan 
Obieżyświat



Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 1313
Wysłany: 19-04-2009, 22:12   

Skąd to pobrać?
Krąże po tych googlach i nie mogę znaleźć.

I czy do tego potrzeba tylko Level Editora, czy może TR4?
_________________
"wiara jest rozjebana"
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5679
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 19-04-2009, 22:20   

Chociażby stąd:
http://trle.net/sc/levelfeatures.php?lid=1954
_________________
 
 
Polo_Gard 
Podróżnik



Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 604
Skąd: Kraków
Wysłany: 20-04-2009, 15:24   

Ja ściągam. 303 MB to kawał roboty. Napewno nie będę żałować. A po screenach zapowiada się jeszcze lepiej. krtomb, czy jest na końcu filmik jak Lara bierze Sciona i jak się zawala świątynia?
 
 
Polo_Gard 
Podróżnik



Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 604
Skąd: Kraków
Wysłany: 20-04-2009, 17:09   

OOO... już mam problem. I to na samym początku. Jak chcę z tego pierwszego drążka skoczyć na drabinę, to Lara nie łapie mi się drabiny. Wyciąga te ręce, wciskam ten CTRL po milion razy, przytrzymuję go itd. ale nic nie działa. Lara spada i się zabija. O co chodzi?


EDIT:
Po tysiącu prbach udało się. Musiałem skoczyć tak jakoś żeby było widać że Lara się trzyma tego drążka. Wcześniej doskakiwałem jak Lara był choćby ciupkę pod drążkiem i takie tam.

EDIT2:
Ta gra jest super! Grając na rożdziałce 1280x1024 32Bwszystko jest ładne i się nie zacina. Dałem też chyba jakąś opcję po boku z myślą że grafika będzie lepsza. A co do Croft Manor to jest cudny. O wiele więcej udostępnione do zwiedzania. Na początku gry jest fajny filmik przedstawiający
Spoiler:
zrzut meteorytu i rozwałki domów. Tyle że zamiast Natli która zabiera ten kryształ to jest jakieś ufo w meteorycie. Potem jest fajna scenka z Larsonem, Natlą i Larą co w Anniversary.


Gra jest normalnie cudna!

EDIT3:
Najlepsze jest bieganie po ścianach i odbijanie się od nich jak Prince of Persia. Albo jak się wciśnie klawisz odpowiadający za przewrót o 180 stopni. Tyle że w powietrzu. :)
 
 
krtomb 
WoTR Team



Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 1066
Skąd: Helheim
Wysłany: 20-04-2009, 18:19   

Na końcu owszem jest filmik z wzięciem Scionu, a nawet uciekamy z walących się ruin Grobowca Qualopec'a. Jest nawet konwersacja z Larsonem - ta aktorka która przez całość dubbinguje Larę dla tego Customa, a Larson jest oryginalny ;P Fajny Customik, a i zagadki w Croft Manor są trudnawe ;P
_________________
"In place of a dark Lord you would have a queen! Not dark but beautiful and terrible as the dawn! Treatreous as the sea! Stronger than the foundations of the Earth! All shall love me and despair!"
 
 
kmail44 
Praktykant



Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 102
Wysłany: 04-07-2009, 12:28   

Mam problem z odpaleniem tego customa. Wypakowuje go i włączam ale gdy naciskam new game wszystko jest bardzo ciemne. Widzę tylko śnieg i oddech Lary ;( Pomocy!!!
 
 
Szuszuro 
Student



Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 36
Wysłany: 25-07-2009, 22:38   

No to ja wypowiem się na temat tego customa.

Przez pierwsze dziesięć minut gry w Tomb Raider Anniversary Retold, miałem co do tego wszystkiego mieszane uczucia. Autor chciał połączyć klasycznego TR z tym nowym, od Crystal Dynamics'ów. Cóż, według mnie, kiepsko mu to wyszło...

Rozpoczynamy w Peru, tak jak w TR 1. Stoimy w spodenkach na mrozie i musimy się dostać na górę. Czyli trochę wspinaczki, jak na TR przystało. Pobiegłem naprzód i skoczyłem do przodu, z chęcią złapania się wyrwy w skale. Udało się. Przesuwałem się na prawo i w końcu się zaciąłem, nie wiedziałem co dalej. Bardziej przesunąć się nie dało, a coś, na czym można stanąć było za mną. I co tu zrobić. Wcisnąłem po kolei wszystkie strzałki i ku mojemu zdumieniu zobaczyłem, jak Lara zgrabnie (jak zawsze ;) ) odskakuje do tyłu. Potem otworzyłem wielkie wrota i przeszedłem to kolejnego poziomu. Ekran ładowania mnie stanowczo odstraszył, wyglądało to jakby rysowane ( w MS Paint) na odwal się. Kolory raziły w oczy, że aż strach, a wszystko jakoś nie składało się do kupy. Po szybkim naładowaniu się kolejnego etapu, przechodziłem go, aż natrafiłem na moment, w którym trzeba było wykonać PERFEKCYJNY skok, aby złapać się krawędzi jamy, w której leżała Mała Apteczka. Męczyłem się z tym z 10 minut, aż w końcu się udało. A tak właściwie, to nie był jeden moment - prawie w całym Peru trzeba wykonywać perfekcyjne skoki, co do milimetra, inaczej nic z tego nie wyjdzie. Denerwowało mnie strasznie to, że na drążek trzeba było wskoczyć idealnie, czasami Lara wisiała w powietrzu pod drążkiem, lub nad, nie wiem jak to zrobiła, ale to uniemożliwiało dostęp do dalszej drogi. Trzeba było więc wymierzyć kroczek co do kroczku, żeby Larze udało się złapać drążka, a nie powietrza. Również denerwowało mnie "chodzenie po ścianach". Były momenty, w których trzeba było w określonym czasie dostać się z punktu A, do punktu B. A że czasami trzeba było chodzić korytarzami, to jak tylko Lara przeszła koło ściany, to już wdrapywała się na powietrze. Jest to bardzo irytujące i wymusza powtórzenie sekwencji po raz -ąty, żeby w końcu się udało. Ogólnie graficznie Tomb Raider Anniversary Retold prezentuje się całkiem całkiem. Lara też wygląda ładnie i zgrabnie, ale gdyby nie te irytujące elementy, moja ocena byłaby pewnie wyższa. Grało mi się przyjemnie, muzyka też była dobrze dopasowana (zwłaszcza w Croft Manor) . Moja ocena: 4/5. Mam nadzieję, że w przyszłych etapach gry (Grecja, Egipt, Zaginiona Wyspa) autor postara się, aby irytujących błędów było mniej. Tymczasem ja poszukuję nowego customa, żeby umilić sobie deszczowe dnie, które ostatnio zastępują cieplutkie wakacje :) . Pozdrawiam wszystkich!
_________________
Sztuką nie jest bycie mądrym, lecz sztuką jest bycie mądrym i umiejętność wykorzystania tego.

 
 
Rasmien 
Student


Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 90
Wysłany: 27-04-2010, 12:26   

Witajcie :D Jeśli ktoś ma ten custom to może ktoś mi przesłać manor(albo jakoś tak) w folderze data przez przypadek brat wrzucił do kosza(na pulpicie :D )Plik zip i te manor.Jak coś to e-mail lub gg dam na prvie.
 
 
Tambylec 
Praktykant


Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 103
Wysłany: 27-04-2010, 23:18   

Ahh... Skoro ktoś odświeżył temat, to i ja wrzucę od siebie dwa grosze. ;]

Nie znam się zbytnio na customach, wszak miałem do czynienia zaledwie z kilkoma. Ale tematycznie (i graficznie) TRAR przykuł moją uwagę. Ściągnąłem. Pograłem. I cóż... Bieganie po ścianach wkurza. I to niemiłosiernie. Te dopracowywanie skoków co do milimetra też. Graficznie wyszło to... nawet nieźle. Ale co mi po ładnej grafice, gdy podczas rozgrywki się tak frustruję. Nie... to nie na moje nerwy.
*delete*
 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1015
Skąd: Gliwice
Wysłany: 28-04-2010, 15:35   

Ponowie prośbę Rasmien. Dajcie linka ludzie :)

Przeglądnąłem trailery na YT. Na filmikach wygląda to super, ale na screenach z oficialnej strony już nie bardzo. Doceniam zaangażowanie ludzi w ten projekt i chęć zrobenia czegoś czego jeszcze w customach nie widzieliśmy ale dlaczego padło akurat na TRA sokor ten już jest świetny.

Chyba inspiracją dla twórców było dokończenie dzieła za Eidosa ich TRAE :)
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 1744
Skąd: Z Bulerbyn
Wysłany: 28-04-2010, 15:50   

Ja zagrałem w ten custom i musze przyznać, że ma OGROMNY potencjał. Nie wiem, czy wszelkie animacje, obiekty robił autor, a jesli tak - to pomimo słabej gibkości chylę czoło do samych stóp. Animacje Lary są boskie i tak bardzo różne od pozostałych, że aż niewiarygodne. AoDowy skok ze sprintu, bujanie się na drążkach/wspinanie się na drążki a'la TRU, podskoki na wyższe gzymsy, bieganie po ścianach. Widzę nawet, że została wykorzystana animacja
Spoiler:
pożerania Lary przez OLBRZYMIEGO pająka
. Wszystko jest wprost rewelacyjne a idealny sposób wzajemnego uzupełniania się TRA i TR1 to coś wspaniałego.

Jedyny i moim zdaniem najpoważniejszy mankament tej gry to bardzo amatorskie teksturowanie pomieszczeń. Wiele tekstur aż prosi się o obroty, docieniowanie (no własnie - sposób cieniowania leży i kwiczy).

Chcę zagrac w greckie poziomy i czekam na Atantis (choć wątpię, żeby mnie wciągnęło bardziej niż z levelu BTS)
_________________
 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1015
Skąd: Gliwice
Wysłany: 28-04-2010, 19:25   

To jest praca zbiorowa. Każdy jest odpowiedzialny za inną część customa i tak kto inny tworzy obiekty, a kto inny tekstury, skrypty itd.

ps. nadal poszukuję linka do 1 części i ni huhu ni ma :(
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
 
Rasmien 
Student


Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 90
Wysłany: 28-04-2010, 20:32   

Chyba się tego linka nie doczekamy :P Już wole sama ściągnąć od nowa niż czekać ;) szybciej będzie :> Później gdzieś to zamieszczę joker i dam znać
 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1015
Skąd: Gliwice
Wysłany: 28-04-2010, 21:45   

Ja już Ci wysłałem na maila :) Ale dziękuję za pamięć :D Właśnie mi sie sciągnęło :>

ale nie chce sie rozpakować, więc wróciłem do punktu wyjścia :) Musze pobrać jeszcze raz tym razem przez dwonloadera, to może się ściągnie w calości ale przy takim serwerze to będzie trwało wieki więc jeśli znajdziesz lepsze źródełko to będe reflektować :)

Połączone

Znalazłem na laraslevelbase ale pod trochę skróconą nazwą TR Anniversary Retold. Jest tam też do ściągnięcia prequel :D

Wczesniej usiłowałem ściągnąć z treditor.hu ale dwonload przeglądarkowy nie dawał rady jedynie poprzez wyżej wspomnianego downloadera ale powolutku za to z llb.org migiem :mrgreen2:
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
 
Polo_Gard 
Podróżnik



Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 604
Skąd: Kraków
Wysłany: 29-04-2010, 00:20   

http://trle.net/sc/levelfeatures.php?lid=2030
http://trle.net/sc/levelfeatures.php?lid=1954

Nie kapuje Was, czemu nie mogliście ściągnąć stąd?
Linki działają więc nie rozumiem :gupek: wytłumaczy mi ktoś?
 
 
Rasmien 
Student


Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 90
Wysłany: 29-04-2010, 08:05   

Polo chodziło o sam plik manor w folderze data ;) Ja pobrałam z trle ale nie działa :( ciekawe dlaczego.Sorry za krótkiego posta.
 
 
Polo_Gard 
Podróżnik



Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 604
Skąd: Kraków
Wysłany: 29-04-2010, 08:16   

Może w skrypcie też się coś pomieszało? Nie lepiej grać w to co się ściągnie tylko sejwa przegrać? Wtedy na 100% zadziała. A samo przerzucanie plików (zrobionych tak czułym edytorem) jest bardzo niebezpieczne :>
 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1015
Skąd: Gliwice
Wysłany: 29-04-2010, 15:37   

Polo_Gard napisał/a:

Nie kapuje Was, czemu nie mogliście ściągnąć stąd?
Linki działają więc nie rozumiem :gupek: wytłumaczy mi ktoś?


To zakapuj że jak się wpisywało pełną nazwe customa to wyszukiwarka z trle go nie znajdywała więc myślałem że nie ma :P

Ściągnąłem jak pisałem z levelbase w ciągu kilku minut więc nie narzekam :D

I odrazu na samym początku nie umiem doskoczyć do tej szczeliny po prawej :hehe: Jak narazie wbieganie na ścianę wcale mi nie przeszkadza lecz oteksturowanie i oświetlenie jest faktycznie nieładne.
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
 
Rasmien 
Student


Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 90
Wysłany: 29-04-2010, 15:55   

Ah,Jak pobiera się taki level z taką wagą to ma chyba już wszystko w sobie zawarte do grania w niego...I jak już taki level jest to nie przerzucam plików z jednego levela do drugiego(no może w konieczności bo jeśli jest level z małą wagą to go nie pobieram).Ściągnę jeszcze z levelbase i sprawdzimy czy odpali :fire:
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 1744
Skąd: Z Bulerbyn
Wysłany: 29-04-2010, 16:49   

joker napisał/a:
I odrazu na samym początku nie umiem doskoczyć do tej szczeliny po prawej Jak narazie wbieganie na ścianę wcale mi nie przeszkadza lecz oteksturowanie i oświetlenie jest faktycznie nieładne.

Też miałem ten problem. Zauwazyłem, że pola w TRAretold jakby różniły się od standardowych. Zwykle running jump robi się skacząc raz do tyłu, wciskając "run" i automatycznie "jump". Tutaj zalecam wstrzymać się z altem - wciśnij tuż przed wykonaniem skoku, a klawisz akcji użyj przed samym złapaniem się krawędzi.

Ja mam problem w Part 2. Właściwie już na samym początku. Znalazłem łuk, załatwiłem węża i przeklętego ptaszora i nie wiem jak wskoczyć na kolumny :/ bieganie po ścianach wygląda na wyłączone - nie działa jak w poprzedniej częsci.

Menkaure
Ok, poradziłem sobie - wykonuje się go troszku inaczej robiąc salto w tył, a nie wbiegając na ścianę.

Menkaure
Jeszcze jeden problem. Nie znam się na edycji skryptów, a z tego co jeszcze pamiętam za moich czasów usiłowania klekocenia leveli to właśnie skrypt odpowiada za to, co mi się przytrafia w TRretold The Key To Folly. Otóż W momencie, gdy Lara ginie lub chce wrócić do menu gra wyskakuje do Windows pokazując błąd. Jeśli jakiś sprawny skrypciarz mógłby mi pomóc to podania przyjmuję na PW :)
Senks !!
_________________
 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1015
Skąd: Gliwice
Wysłany: 29-04-2010, 18:21   

faktycznie jest jakby inne rozłożeni pól ale już się przyzwyczaiłem do tych dziwnych ruchów. Gra się bardzo dobrze. Szczególnie muszę pochwalić muzykę, która występuje w idealnie dobranych momentach. Niestety wykonanie lokacji jest mało staranne i nawet zabardzo nie pasuje do ładnych obiektów ale ogólny odbiór bardzo pozytywny.

Dzięki Menkaure. Co do skrytpu to obawiam się że nic nie poradzisz nie mając wersji txt chyba żeby jakimś edytorem otworzyć i ewentualnie coś zmienić.

Chyba taki będzie "urok" tego customa bo mnie już kilkukrotnie wywalało ni stąd ni z owąd do windowsa, a jestem jeszcze w Caves
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
 
Gosia-chan 
Nowicjusz



Dołączyła: 26 Maj 2012
Posty: 8
Skąd: z Polski
Wysłany: 15-06-2012, 19:49   

Słuchajcie, ja mam problem. Jak ściągnę ten cały Tomb Raider Anniversary Retold, to, jak wszystkie inne lvl editory, wypakuję do WinRar'a. Niestety TR:A Retold nie chce mi odpalić, nie wiem czemu. Reszta poziomów (jak np, Another Home) mi wchodzi przez WinRar'a. Chciałabym się dowiedzieć co trzeba zrobić aby to zadziałało. Nie wiem, użyć innego programu, gdziekolwiek indziej wypakować?
Jeśli chcę włączyć, to klikam aplikację tomb4.exe, jednak po chwili pokazuje się komunikat z przyciskiem "Nie wysyłaj"
Przepraszam, jeśli w złym temacie się wypowiedziałam, jednak taki problem mam tylko z tym poziomem.
Przepraszam, jeśli źle opowiedziałam mój problem.
_________________
http://www.photoblog.pl/gosiam98/
Watashi-wa Gosza desu ~~
 
 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1015
Skąd: Gliwice
Wysłany: 17-06-2012, 17:06   

Spróbuj ściągnąć grę z TRLE.net i rozpakować używając "7zip". To program, który obsługuje wszystkie formaty. Żadne winzipy i winrary nie będą Ci potrzebne.

Z tym że 7zip nie podmienia ikonek plików więc po ściągnięciu spakowanego pliku będzie ikona windowswa czyli folder z zameczkiem, a rozpakowujesz klikając prawym klawiszem myszy, tam na liście będzie 7zip, klikasz rozpakuj i gotowe.
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1275
Wysłany: 18-06-2012, 12:27   

joker napisał/a:
Z tym że 7zip nie podmienia ikonek plików więc po ściągnięciu spakowanego pliku będzie ikona windowswa czyli folder z zameczkiem

Na to się mówi, że rozszerzenia nie są skojarzone z programem. ;) Aby to zmienić, wystarczy włączyć 7-zip, kliknąć menu Narzędzia/Opcje i w zakładce "System" zaznaczyć te rozszerzenia, które chce się, by 7-zip otwierał.
_________________
"I hear the click-clack of your feet on the stairs. I know you're no scare-eyed honey.
There'll be a feast if you just come upstairs, but it's no hanging matter. It's no capital crime."

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2017 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.23 sekundy. Zapytań do SQL: 10