FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
XNA Lara
Autor Wiadomość
Adamaru 
Podróżnik



Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 641
Wysłany: 05-03-2009, 19:57   XNA Lara

Jakiś czas temu pojawiła się w sieci aplikacja autora Dusana XNA LARA (7.3.1 UPDATE 14.01) Tworzyć w niej możemy rendery Lary z najnowszej części gry, TR:Underworld. Możemy ściągnąć program, i postacie do niego. Aktualnie dostępne są:

WSZYSTKIE DODATKI

Uwaga! Pobrane obiekty wypakowujemy do folderu XNALara\data

Do uruchomienia potrzebne są programy Microsoft .NET Framework oraz Microsoft XNA Framework
Do programu NIE JEST potrzebna gra Tomb Raider: Underworld!

Niektóre przydatne skróty klawiaturowe:

LPM (lewy przycisk myszy) – obracanie kamery
PPM (prawy przycisk myszy) – zbliż/oddal
LPM + czerwone punkty na ciele postaci – wybór kości
Ctrl + LPM – pozycja obiektu w tle
Numpad 1, 2, 3 lub Q, W, E + LPM – obracanie kości według osi X, Y lub Z
Aby obrócić postać używamy przycisku między stopami Lary o nazwie 'root ground'



Tutaj kilka moich prac:

CLICK
(musiałem dać link bo obrazek był za wielki)







Nie są to doskonałe prace, bo zacząłem dopiero dzisiaj xD
 
 
Łukasz 
Podróżnik



Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 700
Skąd: Gorzów
Wysłany: 05-03-2009, 20:28   

Adamaru, masz świetne prace. Bardzo mi się podoba obrazek gdzie Lara skacze do wody. Moim zdaniem ta praca jest najlepsza :)
_________________


Co jest Gość ;)
 
 
 
Phoebe Poison 
Podróżnik



Dołączyła: 10 Lut 2007
Posty: 646
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 05-03-2009, 20:46   

Ech, tu macie do ściągnięcia:

program (wersja 2.1) + model Lary w szortach

modele:
Dżungla - ciężki ubiór
Pianka
Deppelganger
Natla
Amelia

Też się wczoraj tym bawiłam i w sumie wykreowałam jedno cudeńko, choć żart będzie zrozumiały dla raczej wąskiej grupy stałych bywalców czata :P
_________________
Pain looks great on other people
That's what they're for
 
 
 
Amanda Evert 
Praktykant



Dołączyła: 06 Paź 2008
Posty: 121
Skąd: Znikąd
Wysłany: 05-03-2009, 21:13   

Jak włączam ten program to wyświatla mi się raport o błędach.Ktoś ma to samo?
 
 
 
Adamaru 
Podróżnik



Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 641
Wysłany: 05-03-2009, 21:14   

Cytat:
Jak włączam ten program to wyświatla mi się raport o błędach.Ktoś ma to samo?

Ponieważ to potrzebuje XNA Framework i .NET Framework, oby dwa od Microsofta.

Te linki też mi się dziwne wydały :gupek: podałem prawdziwe a jakieś kitterwy czy coś się pokazało.. eh. Poison, dzięki za wstawienie prawdziwych. To są te linki od Dusana. Twoja praca jest świetna ^^ Ja bym tak nie umiał (na razie :P ) Za niedługo wstawię nowe pracki :D
_________________
Yf a dą suwajf, nan of as łyl.
  
 
 
Phoebe Poison 
Podróżnik



Dołączyła: 10 Lut 2007
Posty: 646
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 05-03-2009, 21:16   

Prawdopodobnie nie masz Microsoft .NET Framework albo Microsoft XNA Framework. Pogoogluj, można je ściągnąć ze strony microsoftu.
_________________
Pain looks great on other people
That's what they're for
 
 
 
Amanda Evert 
Praktykant



Dołączyła: 06 Paź 2008
Posty: 121
Skąd: Znikąd
Wysłany: 05-03-2009, 21:21   

Phoebe Poison, mam te dwa Frameworki (ten drugi przed chwilą pobrałam)
Nadal wyświatla się ten sam raport o błędach :( http://img525.imageshack....mage=raport.png
"Arght",a tak chciałam porobić renderki :(
 
 
 
Phoebe Poison 
Podróżnik



Dołączyła: 10 Lut 2007
Posty: 646
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 05-03-2009, 21:25   

Doświadczenie forumowe podpowiada mi, by zadać jednak dziwne pytanie, czy po pobraniu zainstalowałaś?
_________________
Pain looks great on other people
That's what they're for
 
 
 
darek 
Nowicjusz



Dołączył: 21 Maj 2008
Posty: 8
Skąd: Ameryka
Wysłany: 05-03-2009, 21:39   

Mam problem... Uruchamiam ten program lecz nic on mi się nie otwiera, nie dostaje nawet żadnego komunikatu :help: .mógłby mi ktoś pomóc w tej sprawie? Byłbym wdzięczny za odpowiedź.
:pozdro:
 
 
 
Arti 
Praktykant



Dołączył: 06 Lip 2007
Posty: 168
Wysłany: 05-03-2009, 23:06   

Woah, nie spodziewałem się, że aż tak skomplikowany rig mają modele z TR:U. No wiem, że 2008, ale niektóre kości np. na twarzy wydają mi się dziwnie zbędne... Albo to my mamy w tym programie takie, a animatorzy mieli na pewno wygodniej bo nie musieli się bawić suwaczkami x] ( w moim przypadku jeżeli chodzi i animację moich modeli ( tak, bawię się 3D ) to suwaczki mam tylko na mięśniach twarzy, reszta to odpowiednie poruszanie i rotacja poszczególnych kości.

Co do problemów z uruchomieniem - zainstalujcie Net Framework 3.5 i XNA Framework 3.0
_________________
Gość? Gość's dead! What the hell you know about Paraiso?!
 
 
HarryCruise 
Gazela



Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 579
Skąd: Sawanna
Wysłany: 06-03-2009, 00:18   

Bardzo spodobał mi się ten program, więc trochę się pobawiłem:
Lara zabija Doppelgangera
Natla zabija Amelię
_________________

 
 
janek04 
Podróżnik



Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 499
Skąd: London
Wysłany: 06-03-2009, 00:20   

Moim zdaniem ten program jest kiczowaty tekstury wchodzące na siebie, powykręcane niektóre cześć ciała itp itd w ogóle taki jakiś sztywny i nawet w moim przypadku wyłącza mi Avasta :fire:
Edit: Co do używania programu to on jest strasznie łatwy wiec nie gadaj mi co mam robić!! Chodziło mi oto że jak przesuniemy leciutko suwak np: kiedy chcemy żeby Lara lub inna wybrana postać zmieniła pozę to czasami tekstury są dziwnie naciągane!!!
Co do wersji to najnowsza jest 2,2 a nie 2,1 :!!:
_________________
  
 
 
Lauren 
Podróżnik



Dołączyła: 31 Maj 2007
Posty: 286
Wysłany: 06-03-2009, 00:23   

Po pierwsze, przeczytaj poradnik do tego programu, szczególnie skróty klawiszowe. Powykręcane części ciała? Bo się nie umiesz posługiwać programem. Nachodzące tekstury? No pewnie załadowałeś kilka modeli.
_________________
Dostałam questa od guru bagien.
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5681
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 06-03-2009, 10:43   

janek04 napisał/a:
Moim zdaniem ten program jest kiczowaty tekstury wchodzące na siebie, powykręcane niektóre cześć ciała itp itd w ogóle taki jakiś sztywny i nawet w moim przypadku wyłącza mi Avasta :fire:


Jeśli nie potrafisz go używać, to nie pleć bzdur.
Tekstury na siebie nie wchodzą, a części ciała nie wykręcają, jeżeli potrafisz umiejętnie nimi manipulować.
_________________
  
 
 
Luthien 
Podróżnik



Dołączyła: 06 Lut 2007
Posty: 604
Skąd: Katowice
Wysłany: 06-03-2009, 10:45   

Nowa wersja programu XNA LARA 2.2 oraz model Amandy :arrow: KLIK

A co mi tam! Dodam coś od siebie :D Program uzależnia!
_________________
 
 
janek04 
Podróżnik



Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 499
Skąd: London
Wysłany: 06-03-2009, 11:44   

Boże ludzie co w nim takiego trudnego zaznaczyć daną kropkę na danej części ciała i przesuwać paski a akurat ja miałem trzy do każdej części ciała. Może program jest fajny ale nie mogę go używać bo mi antywirusa wyłącza i właśnie tego żałuje, chyba że macie na to jakiś sposób :??: :??: ;)
_________________
 
 
Narya 
Podróżnik



Dołączyła: 09 Maj 2008
Posty: 224
Skąd: że znowu? xD
Wysłany: 06-03-2009, 12:42   

:nietak:
janek04 napisał/a:
Moim zdaniem ten program jest kiczowaty (...) w ogóle taki jakiś sztywny

janek04 napisał/a:
Może program jest fajny (...)


Eee... poleciłabym ci jakiś kurs korespondencyjny "Jak się wypowiadać, żeby nie przeczyć samemu sobie", nie wiem jednak, czy takowy istnieje.
Radzę jednak zapanować nad emocjami, bo gniew ci sojuszników nie zapewni. Jak i radzę dobrze się z programem zapoznać, bo np. ja nie mam żadnego z tych problemów - trzeba tylko rozsądnie tych suwaków używać.
Co do avasta, to ja bym na twoim miejscu go dawno wywaliła i znalazła coś innego, bo, imho, avast to do kitu jest. Sama używam Kaspersky Internet Security, i mi nic nie wywala (oprócz raportów, bo jeszcze nie doszłam do tego, jak je wyłączyć :P )

Generalnie to programidło super! Przyjemne, aczkolwiek liczba kosteczek pod nazwą "finger" trochę przeraża :D Jak tylko dostanę spowrotem mojego PS, to spróbuję zrobić cos konkretnego - bo teraz mam za dużo pomysłów, co negatywnie wpływa na sam proces twórczy. A jak już będzie gotowe tło, to i mniej dróg do spaprania sprawy będzie :P
_________________
Death, come near me, be the one for me...
 
 
 
Mai 
Podróżnik



Dołączyła: 01 Mar 2007
Posty: 203
Skąd: Opole
Wysłany: 06-03-2009, 17:08   

Arti napisał/a:
Co do problemów z uruchomieniem - zainstalujcie Net Framework 3.5 i XNA Framework 3.0

Zainstalowałam to i jak włączam tą najnowszą wersję (2.2) to mi się na ułamek sekundy pojawiają jakieś suwaki i białe tło, a po chwili wyświetla się to:

Pisze tam coś o pixel shaderach, czy to znaczy, że mam za słabą kartę graficzną czy co?
_________________
World is Mine
 
 
Adamaru 
Podróżnik



Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 641
Wysłany: 06-03-2009, 17:33   

Cytat:
Pisze tam coś o pixel shaderach, czy to znaczy, że mam za słabą kartę graficzną czy co?

A odpaliłaś na tym kompie co XNALara TR:Underworld? Ja na tym komputerze, co mam XNA, TR:U mi nie poszło, ponieważ mam za słabe Shadery, 2.0.
_________________
Yf a dą suwajf, nan of as łyl.
 
 
Mai 
Podróżnik



Dołączyła: 01 Mar 2007
Posty: 203
Skąd: Opole
Wysłany: 06-03-2009, 17:42   

Adamaru napisał/a:
A odpaliłaś na tym kompie co XNALara TR:Underworld? Ja na tym komputerze, co mam XNA, TR:U mi nie poszło, ponieważ mam za słabe Shadery, 2.0.

Ja mam pixel shader 1.2 :/ . Czyli ten program nie wymaga mieć zainstalowanej gry, ale wymaga kompa spełniającego wymagania sprzętowe (tej gry, chodzi głównie o kartę graficzną)? Coś mi na to wygląda...
_________________
World is Mine
 
 
Adamaru 
Podróżnik



Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 641
Wysłany: 06-03-2009, 18:06   

Tego już nie wiem, musisz pytać Dusana, z tymi wymaganiami. Jak widzisz TR:Underworld wymaga ShaderModel3.0 , a ja mam ShaderModel2.0. Mi poszło normalnie, bez błędów.
_________________
Yf a dą suwajf, nan of as łyl.
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5681
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 06-03-2009, 18:10   

Takie tam, na szybko:

_________________
 
 
Adamaru 
Podróżnik



Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 641
Wysłany: 06-03-2009, 18:45   

Moja kolejna pracka :P
_________________
Yf a dą suwajf, nan of as łyl.
 
 
Kika 
Praktykant



Dołączyła: 26 Lut 2004
Posty: 185
Skąd: Isle of Dogs
Wysłany: 06-03-2009, 19:56   

Patrzcie kogo widzialam dzisiaj na przystanku:

_________________
Morporkia! Morporkia!
Morporkia owns the day!
We can rule you wholesale
Touch us and you'll pay!
 
 
Adamaru 
Podróżnik



Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 641
Wysłany: 06-03-2009, 20:20   

Kika, wspaniała praca :P Według mnie super :D . 10/10 xD

Słyszałem, że jest XNA Game Studio 3.0 dzięki któremu można wczytać postacie Lary itp, i można tworzyć animacje 3D. Wymaga kilku programików, które zasysają sie przy instalacji chyba 2 aplikacji, a żeby zainstalować pierwszą, trzeba ściągnąć tą drugą. Strasznie skomplikowane wg. mnie ale myślę, że warto. Jeszcze tego nie wypróbowałem, ale myślę, że w następnym tygodniu uda mi się zaszpanować animacją :D


(Ah, i dzięki za uaktualnienie pierwszego posta.)
_________________
Yf a dą suwajf, nan of as łyl.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2017 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.246 sekundy. Zapytań do SQL: 11