FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
Konfiguracja
Autor Wiadomość
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1278
Wysłany: 23-07-2012, 20:01   

No dobra, nie wiem czy się to komuś przyda, ale udało mi się rozpracować oznaczenia palet i tekstur w konfiguracji TRAOD, więc jakby ktoś chciał sobie ustawić jak najlepszą grafikę to:
1. Monitor aspect/Proporcje monitora: dla monitorów 16:10 trzeba samemu wpisać wartość 1.6. Dla monitorów 16:9 jest dostępna na liście wartość 1.78. W Monitor Size/Rozmiar Monitora trzeba po prostu wpisać rozmiar monitora w calach. U mnie np. jest to 19.00.
2. Cienie: dla posiadaczy kart nvidia radzę odznaczenie opcji Pixel Shader 2.0 Shadows/Cienie Pixel Shader 2 a zaznaczenie Nvidia Shadows/Cienie Nvidia. Najwyższa wartość oznacza największą ilość renderowanych cieni. Dla posiadaczy kart innej firmy radzę wyłączenie Nvidia Shadows/Cienie Nvidia a włączenie Pixel Shader 2.0 Shadows/Cienie Pixel Shader 2 + Shadow Rooms/Cienie pomieszczeń. Nie radzę włączać obu opcji na raz, bo wtedy nie działa żadna z opcji.
3. Tekstury: we wszelkich opcjach mających formaty tekstur typu bit BGR/bit ABGR wybierajcie ARGB o najwyższych wartościach, np. 64bit A16B16G16R16.
4. Palety: sprawa podobna co w trzecim punkcie, z tą różnicą, że tutaj są formaty typu bit DX/bit DS. Wyberajcie bit DS o najwyższych wartościach, np. 32bit D24S8.

Powyżej wymienione to pola, które mają inną zawartość/inne działanie zależnie od rodzaju karty graficznej, dlatego je tu wymieniłem. Wszystkie inne opcje wystarczy po prostu zaznaczyć. Tutaj macie przykład moich ustawień:



Polecam również zmianę ustawień Gamma. Domyślnie opcja jest ustawiona na 1.20, przez co grafika wydaje się szara i wyprana z kolorów. Podczas grania wejdźcie do ustawień i przesuńcie suwak z 1.20 na 1.00, a kolory staną się bardziej podobne do tych na playstation 2.

Aha, nie zwracajcie uwagi na to, że CG Compiler jest u mnie dostępne, ma to związek z tym, że podmieniłem pliki cg.dll i cgD3D.dll na nowsze. Wy tego ofc nie musicie robić, bo nie ma to żadnego wpływu na grę. :)
_________________
"I hear the click-clack of your feet on the stairs. I know you're no scare-eyed honey.
There'll be a feast if you just come upstairs, but it's no hanging matter. It's no capital crime."

 
 
R4idery 
Student



Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 43
Skąd: Kraków
Wysłany: 29-07-2012, 20:07   

Mam jakieś dziwne problemy z ta grą .. w tutorialu Lara mówi na przyspieszonych obrotach .. może to i jest śmieszne, ale psuje klimat gry ;/
Da się coś z tym zrobić?
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5681
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 29-07-2012, 20:11   

Należy wyłączyć przyśpieszenie sprzętowe - powinno pomóc.

Panel sterowania -> dźwięki i urządzenia audio -> zakładka audio -> na odtwarzaniu dźwięków wybierasz "zaawansowane" -> zakładka wydajność -> zmniejszasz/wyłączasz przyspieszenie korzystając z suwaka.
_________________
 
 
R4idery 
Student



Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 43
Skąd: Kraków
Wysłany: 29-07-2012, 20:58   

Dałem wszystko na minimum, a i tak problem pozostał :/
 
 
eee...mleko?! 
Podróżnik



Dołączył: 14 Cze 2012
Posty: 207
Skąd: Mandżugoria
Wysłany: 29-07-2012, 21:23   

Może karta dźwiękowa jest nie kompytabilna z grą .Spróbuj zainstalować patche są na :wotr: i wgraj sterowniki dźwiękowe z STĄD http://windows.microsoft....-sound-problems .A jak to nic nieda to masz problem :p
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2017 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.078 sekundy. Zapytań do SQL: 10