FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
Glidos - super grafika w TR1
Autor Wiadomość
Kasia Trent 
Tomb Raider



Dołączyła: 22 Cze 2004
Posty: 5878
Skąd: Bristol
Wysłany: 29-11-2004, 16:06   

Cytat:
Jeśli chcesz zmienić ikonkę do tak utworzonego skrótu, to kliknij prawym przyciskiem myszy na skrócie, wejdź we 'Właściwości', w zakładce 'VDMSound' kliknij 'Advanced', w zakładce 'Program' kliknij 'Change icon', wskaż plik ikony, potwierdź 'OK'.


Dokładnie tak robię i pokazuje mi się ten komunikat :/
_________________
Miow.
 
 
 
Zebius 
Podróżnik



Dołączył: 29 Wrz 2004
Posty: 424
Skąd: Lovitz
Wysłany: 29-11-2004, 16:17   

Kasia, ale właściwie to na czym ty klikasz? Nie wiem czy prawidłowy sobie zrobiłaś skrót na pulpicie.

Normalnie ja to robię tak:
Prawy klawisz myszy na tomb.vlp (nie na tomb.exe!), najeżdżam na 'Wyślij do' i wybieram Pulpit (utwórz skrót).
I dopiero na tym skrócie zmieniam ikonkę w sposób, który opisałem w poprzednim poście.
_________________
Nie lubię sygnaturek.
 
 
Kasia Trent 
Tomb Raider



Dołączyła: 22 Cze 2004
Posty: 5878
Skąd: Bristol
Wysłany: 29-11-2004, 18:48   

No, ja robię zawsze tak samo. Kiedyś ikona normalnie mi się zmieniała, a teraz ani rusz :|
_________________
Miow.
 
 
 
Malwinka 
Obieżyświat



Dołączyła: 13 Wrz 2004
Posty: 1159
Skąd: z wykopalisk
Wysłany: 29-11-2004, 19:48   

Wiem, ze teraz jest doba WXP, ale ja mam Me i nie dziala mi Glidos v 1.29 . Najpierw wyskakiwalo mnie, ze zle zainstalowalam gre. Faktycznie cos pogmatwalam, ale zainstalowalam teraz tak jak bylo w instrukcji w pliku README dla W95 i W98, bo dla Me juz nie bylo. Dobra jest gra dziala sobie sama, ale gdy chce ja uruchomic przez Glidosa wyskakuje mi takie okienko Wrong version of Tomb.exe. See the instalation instructions" Co mam z tym zrobic? Jesli ktos cokolwiek wie Please! Help!
_________________
So, how u doinn?
 
 
 
Zebius 
Podróżnik



Dołączył: 29 Wrz 2004
Posty: 424
Skąd: Lovitz
Wysłany: 29-11-2004, 19:55   

Ściągnij inną wersję pliku tomb.exe stąd:
http://vogons.zetafleet.com/viewtopic.php?t=2763
i wgraj do folderu Tomb Raidera (standardowo C:\Tombraid).
_________________
Nie lubię sygnaturek.
 
 
Malwinka 
Obieżyświat



Dołączyła: 13 Wrz 2004
Posty: 1159
Skąd: z wykopalisk
Wysłany: 29-11-2004, 20:47   

Dzieki Zebius teraz dziala tylko jak nie urok to sraczka, bo Cd-Rom mi sie zacina i zawsze wrzucam gry przez nagrywarke i wyskakuje mi Drive D is Empty nie chce mi odczytac z nagrywarki i non stop sie wiesza lub wyskakuje do Wina. Czy mozna to jakos oszukac? A tak w ogole to 1.29 chyba mial byc bez logo, a tu porazka, bo jest i to paskudne. Da sie cos z tym zrobic?
_________________
So, how u doinn?
 
 
 
Zebius 
Podróżnik



Dołączył: 29 Wrz 2004
Posty: 424
Skąd: Lovitz
Wysłany: 29-11-2004, 22:08   

Malwinka -> Jak CD-ROM ci się zacina, to po co go jeszcze trzymasz w kompie :?: :lol:
Tomb Raider zawsze domaga się, żeby wkładać płytkę do napędu o najniższej literze. Jedyne co możesz zrobić to albo zamienić napędy w kompie (z tym że pewnie wiąże się to z przestawianiem zworek), albo programowo zamienić litery napędów w panelu sterowania/system, we właściwościach CD-ROM-ów. Dokładnie nie pamiętam, bo w XP robi się to inaczej. Niestety nie mogę zagwarantować, że to będzie działało z TR. :?

Kwestia Glidosa: ostatnią wersją darmową była 1.7, ale ciężko ją znaleźć w necie. Ktoś tu na forum ją miał. Wszystkie nowsze z logo są płatne, w tym również 1.29. Słyszałem że są scrackowane wersje od naszych wschodnich sąsiadów ale lubią się wieszać.
Zamiast Glidosa można użyć darmowego dgvoodoo, z tym że jest on trudny w konfiguracji, ja go rozgryzłem tylko pod XP (patrz kilka postów wyżej).
_________________
Nie lubię sygnaturek.
 
 
Zebius 
Podróżnik



Dołączył: 29 Wrz 2004
Posty: 424
Skąd: Lovitz
Wysłany: 30-11-2004, 00:49   

Malwinka -> specjalnie dla Ciebie ( :lol: :lol: ) pobawiłem się TR1 i dgvoodoo pod ME.
Efekt? - Działa elegancko! Konfiguracja zajęła mi 5 minut. Tylko taki warunek, że najpierw trzeba grę normalnie zainstalować i ustawić dźwięk w setupie, tak by działał z normalną wersją , a dopiero potem instalujemy tomb.exe - wersję 3dfx i dgvoodoo.
Jak chcesz, to za dnia możemy powalczyć a na razie idę spać. :555:
_________________
Nie lubię sygnaturek.
 
 
Malwinka 
Obieżyświat



Dołączyła: 13 Wrz 2004
Posty: 1159
Skąd: z wykopalisk
Wysłany: 30-11-2004, 16:43   

Ojej Dziekuje :)
sciagnelam sobie dgvoodoo 1.31 i tomb.exe 3dfx.
-> gra zainstalowana
-> tomb.exe juz podmieniony
-> rozpakowalam dgvoovoo
I co dalej?

-
-Jesli chodzi o CD-rom to hmmm nie wiem czy o to chodzilo ale pozamienialam kabelki i zamiast sie zamienic literkami powstal mi jakis chyba wirtualny dysk F no i dupa.Ale normalnie gra chodzila pod dyskiem E tylko przy Glidosie zadalo dysku D.
_________________
So, how u doinn?
 
 
 
Zebius 
Podróżnik



Dołączył: 29 Wrz 2004
Posty: 424
Skąd: Lovitz
Wysłany: 30-11-2004, 17:37   

Hej Malwinka :!:
No to zaczynamy zabawę z dgvoodoo.

Trzeba go rozpakować w katalogu z grą. Najpierw odpalasz dgvoodoosetup.exe.
Na górze okienka zaznaczasz 'DOS' , screen bit depth - 32 bits.
Kliknij zakładkę Glide, a tam w sumie powinno wystarczyć ustawienie rozdzielczości ekranu na jaką chcesz (najlepiej taką w jaką zwykle grasz w gry lub po prostu rozdzielczość twojego pulpitu) oraz zaznaczenie opcji 'Fix TR1 shadow problem'.
Jeżeli masz kartę ATI - dodatkowo zaznacz 'Emulate W-buffering' oraz 'Alpha based'. Kliknij OK. Dgvoodoo masz już skonfigurowane.

Jeżeli chcesz zagrać w TR - zawsze najpierw odpalaj plik dgvoodoo.exe. Pojawi się okienko pytające o wersję Glide, zaznacz 2.43. Odpal grę. Ten programik musi chodzić w tle podczas gry. Jak zakończysz grać, to go zamknij.

Aha, u mnie na ME czasem zdarzało się że menu TR robiło się czarne, ale wtedy wystarczyło wcisnąć Escape. I upewnij się w menu głównym TR, że details ustawione są na normal, w przeciwnym razie grafika może się trochę kaszanić.

Powodzenia :!: :lol:
_________________
Nie lubię sygnaturek.
 
 
Malwinka 
Obieżyświat



Dołączyła: 13 Wrz 2004
Posty: 1159
Skąd: z wykopalisk
Wysłany: 30-11-2004, 17:53   

Ok zrobilam wszystko jak trzeba wybralam Glide 2.43 i wyskoczylo mi okienko Now you can DOS-based Glide-applications! i nic sie nie dzieje dalej
_________________
So, how u doinn?
 
 
 
Zebius 
Podróżnik



Dołączył: 29 Wrz 2004
Posty: 424
Skąd: Lovitz
Wysłany: 30-11-2004, 19:06   

A co ma się dziać? :lol:
Trzeba uruchomić grę. A to okienko musi działać w tle, dopiero jak skończysz grać i wyjdziesz z TR to je zamknij.
_________________
Nie lubię sygnaturek.
 
 
Paciej 
Łakocie i Witaminy


Dołączył: 28 Mar 2005
Posty: 1825
Wysłany: 28-03-2005, 20:14   

A tą grafę da się podmontować do VDD coś tam ??? TR I cięzko chodzi na XP SP 2 i tylko przez to mogłem go zainstalować.
 
 
Kasia Trent 
Tomb Raider



Dołączyła: 22 Cze 2004
Posty: 5878
Skąd: Bristol
Wysłany: 28-03-2005, 20:16   

Najlepiej przejrzyj sobie przyklejoną intrukcję -> http://batart.tcz.pl/forum/viewtopic.php?t=257
_________________
Miow.
 
 
 
Paciej 
Łakocie i Witaminy


Dołączył: 28 Mar 2005
Posty: 1825
Wysłany: 28-03-2005, 20:35   

Dzięki już to zrobiłem dziś rano i działa. Pytałem czy te jakieś nowe textury też mo.żna włożyć do WDD co ś tam. Nie wiem kiedy się nauczę tej nazwy. Chyba że to tam jest napisane a przeoczyłem to wcześniej to wtedy sorx.
 
 
Kasia Trent 
Tomb Raider



Dołączyła: 22 Cze 2004
Posty: 5878
Skąd: Bristol
Wysłany: 28-03-2005, 20:43   

Chodzi o VDM Sound? Zdaje mi się, że nowe tekstury można podkładać tylko jak gra się z Glidosem. Ale i tak nie jest ich wiele, z tego co pamiętam narazie można tak grać chyba tylko w pierwszym levelu.
_________________
Miow.
 
 
 
Paciej 
Łakocie i Witaminy


Dołączył: 28 Mar 2005
Posty: 1825
Wysłany: 28-03-2005, 20:49   

Wg Zebiusa tylko do pierwszego levelu TR I. WDM sound, tego używam
 
 
Zebius 
Podróżnik



Dołączył: 29 Wrz 2004
Posty: 424
Skąd: Lovitz
Wysłany: 28-03-2005, 20:53   

No niestety, te nowe tekstury działają tylko z Glidosem, który jak wiadomo kosztuje 10$ (no chyba że ktoś znajdzie go na rosyjskich stronach ;) ). A żeby Glidos działał pod XP, to VDMSound też musi być zainstalowany. Niedawno zamieścili tekstury w wersji beta do poziomów 2 i 3 TR1, jeszcze ich nie sprawdzałem, bo czekam na więcej.
_________________
Nie lubię sygnaturek.
 
 
Kasia Trent 
Tomb Raider



Dołączyła: 22 Cze 2004
Posty: 5878
Skąd: Bristol
Wysłany: 28-03-2005, 20:54   

No to wiadomo. Mi się nie chce kombinować z przeinstalowywaniem, instalowaniem glidosa, tych tekstur i w ogóle... TR1 odpowiada mi jak gram z dgvoodoo. A jak mam się męczyć znowu, żeby pograć w jeden ładny level, to wolę sobie odpuścić ;)
_________________
Miow.
 
 
 
Paciej 
Łakocie i Witaminy


Dołączył: 28 Mar 2005
Posty: 1825
Wysłany: 28-03-2005, 20:58   

Dlatego glidos mi wcześniej nie działał. Ale nie chce mi się też w to bawić. W sumie to jest OK teraz.
 
 
Fokk 
Nowicjusz



Dołączył: 01 Maj 2005
Posty: 6
Skąd: Lublin
Wysłany: 05-05-2005, 00:14   

Robią teraz remake Tomb Raidera jak Residenta. Widzieliście może już przerobioną wersję Evilka ? :> Wygląda o niebo lepiej niż TR ale jest na Game Cube.
_________________
Czarne oczy, jej piękne czarne oczy! :)
 
 
 
Cinek 
Obieżyświat



Dołączył: 13 Lut 2005
Posty: 918
Wysłany: 05-05-2005, 12:13   

Fokk napisał/a:
Robią teraz remake Tomb Raidera jak Residenta

Kto robi? :550: Gdzie? :550: Na PS2? :550:
Fokk napisał/a:
Widzieliście może już przerobioną wersję Evilka ? :> Wygląda o niebo lepiej niż TR ale jest na Game Cube.

Nawet grałem :D Genialny jest :)
 
 
 
Zebius 
Podróżnik



Dołączył: 29 Wrz 2004
Posty: 424
Skąd: Lovitz
Wysłany: 16-10-2006, 13:26   

Odświeżam wątek, bo trochę się w temacie tekstur ruszyło :) Dzisiaj ruszyła nowa edycja stronki z teksturami dla Glidosa. NOWY ADRES
Zrobione są już poziomy do Sanctuary of Scion włącznie, czyli do zrobienia pozostała jeszcze Atlantyda. Poziomy powtarzają się, bo tych kilku gości, którzy tworzą tekstury, pracuje od siebie niezależnie. Chyba każdy chce w całości przerobić Tomb Raidera. A więc jak komuś nie podobają się jedne tekstury, może spróbować drugich.

Trzeba mieć najnowszego Glidosa 1.33, żeby móc zobaczyć nowe tekstury w grze, bo zmieniono format ich zapisu. Trzeba też w setupie Glidosa zaznaczyć, że chcemy korzystać z nowych tekstur - czyli zaznaczamy opcję "use texture packs to override textures" w zakładce "Textures", zresztą wszystko na stronie TRX jest opisane.
_________________
Nie lubię sygnaturek.
 
 
tmerlin 
Praktykant


Dołączył: 11 Paź 2006
Posty: 147
Skąd: Szczecin
Wysłany: 16-10-2006, 19:05   

No grafika świetna, tyle, że dopiero pierwszy poziom, pewnie będa wszystkie poziomy jak juz będzie TR1 na silniku TR7 ...
Mialo by to sens jesli nowa wersja TR1 bedzie odbiegala od pierwowzoru .. a tak .. to tylko ładny wygląd ...
_________________
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
<- =MERLIN=->
 
 
 
Zebius 
Podróżnik



Dołączył: 29 Wrz 2004
Posty: 424
Skąd: Lovitz
Wysłany: 16-10-2006, 20:35   

Jaki pierwszy poziom? Przecież wyraźnie napisałem - nowe tekstury są już do wszystkich poziomów oprócz tych z Atlantydy (czyli trzech ostatnich). Wystarczy zajrzeć do działu Screenshots na stronce, którą podałem. No, może są jeszcze pewne braki w levelach (tzn. niektóre tekstury nadal są w niskiej rozdzielczośći), ale na pewno w kolejnych wersjach wszystko to będzie uzupełnione.

Właśnie sobie pograłem w kilka leveli i jestem pod wrażeniem ile się jeszcze da wyciągnąć ze starego dobrego Tomb Raidera. Do tego jeszcze Audio Pack z kawałkami z Playstation i jest miód. xD
_________________
Nie lubię sygnaturek.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2019 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.127 sekundy. Zapytań do SQL: 10