FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
Bugi w grze
Autor Wiadomość
tmerlin 
Praktykant


Dołączył: 11 Paź 2006
Posty: 147
Skąd: Szczecin
Wysłany: 10-12-2008, 21:51   

Jeśli ukończyliśmy gre i weszliśmy w tryb poszukiwania skarbów, to w przypadku pierwszego poziomu (Morze Śródziemne) jak idziemy w kierunku zabitego krakena (lub wracamy z tego poziomu) to słuchać "odgłosy" potwora (krakena) mimo, że bestia już nie żyje ;)

Mam pytanie: nie wiem czy coś przeoczyłem, ale ... do czego Larze był potrzebny młot Thora (oprócz narzędzia mordu na Natli)? Niby młot miał posłużyć do otworzenia świata podziemnego, ale .. tego dokonała Natla. Chyba, że mi coś umknęło .....
_________________
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
<- =MERLIN=->
 
 
 
Lula 
Student



Dołączyła: 19 Lut 2008
Posty: 43
Wysłany: 10-12-2008, 22:18   

Natla chyba tego nie dokonała. Przygotowała wszystko dla Lary, aby ta użyła młota Thora. :pozdro:
 
 
 
The Eye Of Isis 
Podróżnik



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 293
Skąd: Słupsk
Wysłany: 10-12-2008, 23:03   

Obie miały swoje części do zrobienia, co było wyjaśniane w dialogu na Morzu Andamańskim ^ grajcie i czytajcie uważnie...

Natla zainicjowała rytuał otworzenia Helheim (ktoś zauważył, że ostatnie dwie płyty to była połowa głowy kobiety, a druga płyta to połowa trupiej czachy? Nieprzypadkowe... Aluzja do bogini Hel, której niestety nie spotkaliśmy w Helheim... Czy też może Natla nią była...)
A Lara użyła młota by spuścić platformę z płytami niżej... Widocznie tylko młotem mozna było tego dokonać ^ ;)
_________________
:)
 
 
 
Proto 
Student



Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 54
Skąd: Helheim
Wysłany: 11-12-2008, 20:05   

Prawdę mówiąc myślałem że te dwie płyty to aluzja do matki Lary ale teraz właśnie patrzyłem w google i faktycznie Hel jest przedstawiana w połowie kobieta a w połowie trup :P
_________________
Lara Croft napisał/a:
Well then, why don't you stay here and consider the future. Make sure I'm not in it, however. You won't enjoy seeing me again.

 
 
Amanda Evert 
Praktykant



Dołączyła: 06 Paź 2008
Posty: 121
Skąd: Znikąd
Wysłany: 12-12-2008, 21:23   

W grze czasami żeby uratować Larę przed niebezpieczeństwem włącza się 'spowolnione tempo'.Lara wtedy porusza się bardzo powoli żebyś miał czas na reakcję.Ale ja niechcący znalazłam sposób,aby Lara cały czas tak się poruszała.


1.Kiedy dojdzie do 'powolnej sytuacji'(patrz do góry) wciśnij Esc i wybierz opcję 'WCZYTAJ GRĘ'.
2.Gdy pojawią się dostępne zapisy do gry wybierz ten,na którym chcesz grać
3.Kiedy gra się wczyta możesz już 'pobiegać'.
Uwaga:Żeby to dezaktywować wystarczy zabić Larę...

[ Komentarz dodany przez: Jerrem_Y: 12-12-2008, 21:29 ]
:)
 
 
 
kopek94 
Praktykant



Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 103
Skąd: Wrocław/JG
Wysłany: 14-12-2008, 12:43   

Ja znalazłem pewien, że tak to nazwę, "błędzik" na wyspie Jan Mayen. Kiedy już zjechałem na sam dół, uruchomiłem ten kręcący się mechanizm i wszedłem na samą górę przekręcając wszystkie bloki i tym samym otwierając wrota nie zacząłem schodzić na dół, tylko skoczyłem na główkę, w kierunku wrót. Uderzając efektownie o śnieg usłyszałem dźwięk checkpointu i...Zamiast załadować się na górze, gra załadowała się przy wrotach, czekających tylko na rozsunięcie ich przez Larę :hehe:
Nie wiem czy ktoś o tym wspominał, ale zaintrygowało mnie to zdarzenie:)
_________________
Po każdym dniu trzeba postawić kropkę, odwrócić kartę i zaczynać na nowo.
— Phil Bosmans
 
 
 
Birko 
Praktykant



Dołączyła: 14 Lut 2007
Posty: 150
Wysłany: 14-12-2008, 14:53   

Amanda Evert napisał/a:
W grze czasami żeby uratować Larę przed niebezpieczeństwem włącza się 'spowolnione tempo'.Lara wtedy porusza się bardzo powoli żebyś miał czas na reakcję.Ale ja niechcący znalazłam sposób,aby Lara cały czas tak się poruszała.


Zrobiłam po kolei tak jak powiedziała Amanda, lecz niestety nie zadziałało mi to. Kiedy w Bhogavati ta platforma zaczęła spadać i nastąpiło spowolnione tempo wczytałam inny level, ale wszystko było normalnie. Może to dlatego, że grałam na XBoxie? Czy inni próbowali tego na konsolach? Czy to działa tylko na PC?
 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1015
Skąd: Gliwice
Wysłany: 16-12-2008, 21:59   

apropo błędów. Jestem w krypcie pod Croft Manor i jak do tej pory nie natknąłem się na żadne błędy ani na morzu ani w tajlandii. Hmm może znowu bedzie tak jak przy TR5 wszyscy narzekali na bugi, a ja się nie naciąłem na ani jednego :p
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
 
lathspell20 
Podróżnik



Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 275
Skąd: Katowice
Wysłany: 19-12-2008, 16:41   

Czasem podczas gry przytrafi mi się jakiś ciekawy bug :) najbardziej lubię te, w których Lara przyjmuje dziwne pozy. Tu na przykład mamy klasyczne ćwiczenie na lekcjach wuefu, wykonywane przy ścianie :P

http://i543.photobucket.c...pell20/bug3.jpg
_________________

 
 
 
Matteusz 
Podróżnik


Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 337
Wysłany: 19-12-2008, 20:25   

Witam :) To co chcę Wam pokazać nie zalicza się do bug'a aczkolwiek ciekawi mnie co to ma przedstawiac... Jest to tylko w jednym miejscu sadzilem ze jest to ksiezyc, ale po pewnym czasie ta "kula" nabrzmiewa złowrogo i rozblyska na wszytskie kolory teczy i slychac uderzenie pioruna. Siesznie to wyglada i bawi mnie tego efekt xD Jak wiem pioruny nie kumujują sie ciagle w jednym miejscu... http://img387.imageshack....age=ffffvr9.png
 
 
Lauren 
Podróżnik



Dołączyła: 31 Maj 2007
Posty: 286
Wysłany: 20-12-2008, 13:15   



Jak widzimy po naszej kochanej Larze zostały tylko pistolety... i motor. Croftówna wyparowała. :p
Niestety zdjęcie z aparatu, bo na laptopie nie działa mi printscreen.
_________________
Dostałam questa od guru bagien.
 
 
Maati 
Obieżyświat


Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 1016
Skąd: Kraków
Wysłany: 20-12-2008, 14:03   

Lauren, zapewne piła wody smakowe,a Przybylska ostrzegała.. :(

I coś ode mnie:
http://i39.tinypic.com/35a0upv.jpg - akcesoria Lary coraz bardziej mnie zaskakują :D
http://i39.tinypic.com/dh3fdi.jpg
http://i43.tinypic.com/263c3dc.jpg - strzał z dłoni :P

Matteusz:
Zdaje się, że to słońce przebija się przez chmury. :P Popatrz w stronę tego obiektu kamerką.
 
 
AdQula12 
Nowicjusz



Dołączyła: 20 Gru 2008
Posty: 6
Skąd: Croft Manor
Wysłany: 20-12-2008, 14:30   

hehe fajne mati masz fotki. A co do Matteusza to co ja robię że rządzę? hmm...? nie wiem o co ci chodzi ale ok. :mrgreen2: :pozdro: :narka:
_________________
"W najmroczniejszym zakamarku każdej duszy drzemie cień zła..." Werner Von Croy
 
 
Aniass_La.Ct 
Nowicjusz



Dołączyła: 06 Gru 2008
Posty: 6
Wysłany: 20-12-2008, 17:48   

To nie jest chyba bug, ale to jest takie śmieszne, że muszę to opisać.
Chciałabym zaprezentować moją drugą walkę z tygrysami w Tajlandii.

Jestem taką graczką, która sprawdza za wczasu czy nic nie znajduje się za ścianą którą mam minąć itp.

No wieć kiedy przeturlałam się pod tym pniem zauważyłam dalej mały otwór do którego trzeba było się dostać poprzez wspinaczkę po krawędzi. Ale wcześnie ustawiłam tak kamere że zauważyłam w tej lokacji w ktorej miałam się za chwilę znaleźć tygrysy. Więc byłam już przygotowana na walkę.

Kiedy przeszłam przez ten otwór tygrysy zaczęły biec w moją stronę. Ja zawróciłam i wróciłam do miejsca pierwszego przeturlania i przez chwilę sobie tak stałam. Coś jednak było nie tak. Więc odwróciłam kamere i zobaczyłam niedaleko za mną tygrysa, który patrzy się na mnie lecz nie atakuje. Od niego oddzielał mnie pień przez który trzeba było się przeturlać. Ale przecież tygrys spokojnie mógł mnie zaatakować.

No więc kiedy go zobaczyłam stojąc w miejscu zabiłam go, a on to zniósł nie ruszając się i patrząc na mnie.

Po tym zdarzeniu wróciłam do otworu który oddzielał mnie od tygrysów. Kiedy kucałam zabiłam tygrysy. One sobie biegały blisko mnie lecz nie atakowały. A ja je zabiłam, nie tracąc życia bohaterki. Oczywiście nie chodzi o to że zabiłam tygrysy kucając na wolnej przestrzeni. Kucałam pod tym pniem czy skałą od razu po wspinaczce.

[ Komentarz dodany przez: e_g: 20-12-2008, 18:34 ]
wyrzyny sprytó i pżebiegłosci :o
_________________
,,Brisingr''~ magiczny język pradawnej mowy~
*ogień przeznaczenia*
 
 
kopek94 
Praktykant



Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 103
Skąd: Wrocław/JG
Wysłany: 20-12-2008, 22:08   

Dzisiaj spotkał mnie pewien ciekawy bug;)
Wydarzył się w Croft Manor, już po spotkaniu z sobowtórem. Gra zamiast puścić cutscenkę na zewnątrz posiadłości, wyrzuciła animację ładowania i...Wróciłem do normalnego grania, lądując na piętrze, przy drążku na szklanej ścianie! Kiedy jeszcze raz zeskoczyłem ze szklanej ściany jeszcze raz zobaczyłem filmik ze spotkania z sobowtórem. Potem-chwała Bogu-wszystko było normalnie;)


Sorry za niezbyt dobry opis sytuacji, nie mam w tym talentu;)
_________________
Po każdym dniu trzeba postawić kropkę, odwrócić kartę i zaczynać na nowo.
— Phil Bosmans
 
 
 
adriano216 
Podróżnik



Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 572
Skąd: 29°58'N 31°07E
Wysłany: 20-12-2008, 22:55   

Zwiedzam sobie łajbę Amandy na morzu śródziemnym i zastanawiam się co znajduje się na dnie pod statkiem. Płynę i płynę, ciśnienie Larze oczywiście obojętne, aż tu nagle wypadam poza planszę w otchłań.
_________________
 
 
gelou 
Nowicjusz



Dołączył: 01 Gru 2006
Posty: 12
Wysłany: 27-12-2008, 19:48   

Ktoś wie czemu mam takie dziwne cienie i jak je naprawić ?

 
 
lathspell20 
Podróżnik



Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 275
Skąd: Katowice
Wysłany: 27-12-2008, 20:58   

gelou, przepraszam, ale o jakie cienie ci chodzi? Jeśli o jakieś nieprawidłowości na screenie, to ja żadnych takich nie widzę. Cienie na pokładzie, to po prostu cienie jachtu na słonecznym morzu, pełen realizm i tyle. Wyjaśnij dokładniej, bo nie wiem, o co kaman.

[ Komentarz dodany przez: Jerrem_Y: 27-12-2008, 21:04 ]
Może o poszarpane krawędzie chodzi? Hmm. Cienie nigdy nie były mocną stroną Crystalsów w TR :p

EDIT: A tam, poszarpane krawędzie :P to taki szczegół przecież :P
_________________

 
 
 
Tonetti 
Podróżnik



Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 237
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 29-12-2008, 15:01   

Włączyłem sobie tryb poszukiwania skarbów na morzu Śródziemnym. I miałem takiego buga, że statek na filmiku był pod wodą. Fotka:
 
 
Mai 
Podróżnik



Dołączyła: 01 Mar 2007
Posty: 203
Skąd: Opole
Wysłany: 30-12-2008, 17:50   

Czyżby Lara zgłodniała podczas misji :D ?




I jeszcze taki mały bug (wystarczy zrobić parę fikołków będąc zwróconym w stronę tego murku i już :> :
http://i211.photobucket.c...Zdjcia-0049.jpg
http://i211.photobucket.c...Zdjcia-0047.jpg
http://i211.photobucket.c...Zdjcia-0045.jpg

Tonetti napisał/a:
I miałem takiego buga, że statek na filmiku był pod wodą.

Ja miałam podobny bug. Gdy odwróciłam się na chwilę, to jacht Lary zanurzył się do mniej więcej połowy pod wodę, a potem nagle wystrzelił do góry O_o .
_________________
World is Mine
 
 
adriano216 
Podróżnik



Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 572
Skąd: 29°58'N 31°07E
Wysłany: 30-12-2008, 19:22   

Takie błędy z wpadaniem przeciwników w teksturę było na porządku dziennym klasyków. Dzisiaj dla mnie takie błędy są nie do przyjęcia. Oj z każdym dniem moja ocena TRU spada jak notowania na światowych giełdach.
_________________
 
 
Amanda Evert 
Praktykant



Dołączyła: 06 Paź 2008
Posty: 121
Skąd: Znikąd
Wysłany: 10-01-2009, 21:08   

kopek94 ja miałam okazję bliżej poznać CM Zip i Alister stali i coś chyba gadali(czyżby interaktyny filmik?)

http://img339.imageshack....=lampardpc7.png
http://img339.imageshack....erisbackpw9.png

i ustka Natli
http://img339.imageshack....z5000lator4.png
 
 
 
Lauren 
Podróżnik



Dołączyła: 31 Maj 2007
Posty: 286
Wysłany: 10-01-2009, 21:23   

Aha, okej, a gdzie ten bug? Bo ja nic nie widzę?

Anyway, w Meksyku, tam gdzie leżą przy kalendarzu trupy, apaszka w panterkę jednego z nich dziwnie.... stoi. Tak samo z drugim takim wrogiem, już zabitym przeze mnie. Ogólnie Meksyk to chyba najbardziej zabugowana mapa, w sali z tronami, gdy postawiłam motor na klapie, nie mogłam na niego potem wziąść, musiałam się cofać do wcześniejszego save'a.
_________________
Dostałam questa od guru bagien.
 
 
Vougeny 
Student



Dołączyła: 26 Gru 2008
Posty: 74
Wysłany: 10-01-2009, 21:32   

Po walce z pierwszym Yeti (tym który leżał na ziemi) jego tułów zniknął natomiast głowa zawisła nad sufitem korytarza. Wprawdzie robiłam screen ale zupełnie o nim zapomniałam.

Amanda Evert , również nic tam nie widzę.
 
 
Amanda Evert 
Praktykant



Dołączyła: 06 Paź 2008
Posty: 121
Skąd: Znikąd
Wysłany: 10-01-2009, 22:44   

w pierwszym kucyk stoi jak świeca
w drugim to jakieś paintowe te pioruny(całkiem białe)
a w trzeci te wielkie usta

tak,tak uwielbiam się czepiać pierdół!
no może to nie bugi,ale z pewnością błędy w grafice.
oh,sorki,ale po co zakładać topik 'Nie dociągnięcia w grafice'?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2017 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.203 sekundy. Zapytań do SQL: 11