FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
Bugi w grze
Autor Wiadomość
MariCz 
Nowicjusz


Dołączył: 04 Sie 2010
Posty: 8
Wysłany: 13-09-2010, 17:33   

To dosyć spory zgrzyt bo miejscami szukanie skarbów bez światła jest po prostu niemożliwe, można co prawda wspomagać się światłem w motorze ale w pewnym momencie przestaje to być wygodne i tym samym przyjemne, cóż jakoś sobie poradzę i dzięki serdeczne za info K@t, pozdrawiam.
 
 
aux 
Nowicjusz



Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 3
Wysłany: 13-09-2010, 23:07   

Oj wiem coś o tym, w trybie Treasure Hunt szukałem dzisiaj skarbów w Meksyku, ubrałem Larę w piękne bikini i nie zauważyłem że nie ma latarki. Później musiałem jednak zmienić na zwykły strój i latarka była.

A właśnie, paskudny i irytujący bug związany ze skarbami jest w Meksyku. Brakuje jednego skarbu. Przeszedłem Meksyk dwa razy w Treasure Hunt z dwoma różnymi poradnikami, jestem pewny że zebrałem 50 skarbów, a licznik pokazuje 49/50. Na innym forum widziałem u kogoś ten sam problem. Kilka godzin szukania wszystkich skarbów poszło na marne, ale nie poddaje się. Wczytałem sejwa z normalnej gry i jadę Meksyk od początku. Mam wersję na Xboxa 360.
_________________
w budowie
 
 
MariCz 
Nowicjusz


Dołączył: 04 Sie 2010
Posty: 8
Wysłany: 15-09-2010, 18:57   

aux ---> może faktycznie tyle zebrałeś, ja np miałem coś takiego (tryb normalnej gry, nie Treasure Hunt), że zebrałem wszystkie skarby w którejś lokacji, bodajże było to Morze Śródziemne, a pda pokazywał mi brak w postaci jednego z nich, może trafiają się takie "krzaczki", tak jak Ty posiadam wersję na Xboxa 360. Szczerze mówiąc podczas gry, jeśli chodzi o tryb fabularny to nie zaznałem praktycznie żadnego z bugów, natomiast podczas zbierania skarbów, trafia się coś co niemalże uniemożliwia mi miejscami eksplorację (mam na myśli tę latarkę). Cóż, poradzę sobie jakoś bez niej bo mimo wszystko chcę ukończyć grę w 100%.
 
 
Nightwalker 
Nowicjusz



Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 11
Skąd: Wrocław
Wysłany: 22-09-2010, 00:22   

O bugach w całej serii można wiele prac magisterskich napisać. Przynajmniej jeśli o mnie chodzi, w TRU napotykam się na wiele błędów- prawie wszystkie w Meksyku. Mam tylko 2 printscreeny,ale mógłbym mieć tego całą masę. Włącznie z dziwnym bugiem, którego nie zdążyłem zapisać, kiedy Lara skoczyła z wysokości na jakiś podest i zaczęła się dziwnie wyginać na wszystkie strony. Naprawdę ciekawe przeżycie :P . Pomijam też irytujące momenty, gdy motor nie chce ruszyć przez chwilkę. Czyżby deszczowa pogoda w Meksyku nie była dla niego?


Jeden z najczęstszych błędów jakie spotkałem - lewitująca Lara
http://i53.tinypic.com/2nqw5c6.jpg


A tu interesująca sytuacja w Xibalb'ie. Lara postanowiła, niczym kameleon, zakamuflować się w filarze, by uciec przed spojrzeniem czujnego strażnika... :D Zlewanie się z teksturą to kolejny częsty bug.
http://i51.tinypic.com/21cgv7p.jpg
 
 
NataliaXrose 
Student



Dołączyła: 09 Lis 2010
Posty: 41
Skąd: Kielce
Wysłany: 09-11-2010, 13:45   

Ja opiszę wam 2 bugi jakie spotkałam :) .
Bug1:
Na morzu Andamańskim idę biegnę sobie jak by nigdy nic rozwalam ludzi młotem i tu nagle (jak już weszłam do pomieszczeń statku) niebieskie tło ,drogę ucieło ,to wbiegłam w to myślałam że level się nie załadował i jak w to wejdę to będzie znów normalnie.Gdy weszłam w to Lara zaczęła się drzeć słychać było jak Lara wystrzeliwuje pioruny z młota i słychać było szczały (nic nie naciskałam)i tak leciała ,czekałam z 5 minut i w końcu się wkurzyłam i wyłączyłam grę i zaczęłam od nowa

Bug 2
W Tajlandii jak 2 raz spotkamy tygrysy to wtedy zdarzył mi się ten bud.Miałam tą broń usypiającą i jak je uśpiłam pobiegłam dalej i już skakałam p tych poręczach a tu nagle przybiegł jeden z tygrysów i zaczoł warczeć na mnie i stał przy krawędzi ,podeszłam jak najbliżej niego a on skoczył i spadł(kiedyś też spadł ,ale z tej wysokości się zawsze zabijał.)i cały czas żył i biegał .Moim zdaniem to chyba powinien się zabić tak jak zawsze gdy tak robie.Pozdrawiam :) :pozdro: :croft: :wotr:
_________________
Prowadzę zagrajmy http://www.youtube.com/user/RoseXlara?feature=mhum
 
 
Danio500 
Praktykant



Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 136
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 08-01-2011, 11:52   

A jakie ja spotkałem bugi w grze?
No więc... tak ogólnie to napiszę od myślników może hehe... :) :
-Lara wisząc na krawędzi gdy strzela z jednego pistoletu i przeładowuje to wypadają dwa magazynki
-Lara się często zacina gdy wpadnie w ścianę albo zbliży się do krawędzi
-występują jakieś niewidzialne ściany
-wpadanie Lary w tekstury
-gdy Lara podnosi np. apteczkę czy artefakt to zdarza się jej kręcić chwilkę w kółko xd

więcej bugów nie doświadczyłem (no może jeszcze jeden)xd
ale te powyższe zdarzają się sporadycznie :)
:pozdro: :wotr: :narka:

______________
zapraszam do oglądania mojego "Ciśniemy w..." http://www.youtube.com/watch?v=aWQRplgyS9U
 
 
 
Orillo 
Nowicjusz


Dołączył: 05 Sty 2011
Posty: 9
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 18-01-2011, 15:28   

Jedyne bugi jakie zauważyłem grając na wersji 1.0 to:
- W Meksyku do momentu przejechania przez tunel nie było widać deszczu
- Na morzu Śródziemnym w sali z Krakenem na schodach po prawej stronie zbiornika brak jest płynnej animacji zarówno wchodzenia jak i schodzenia po schodach. To stały bug.

Dopiero po zainstalowania patch'a zaczeły się schody:
- Gwałtowny spadek wydajności w Meksyku (należało zmienić w opcjach dowolne ustawienie żeby to naprawić) :fire:
- Komp podczas gry nie wiem jakim cudem zaczął przechodzić mi w stan wstrzymania.
- Podczas wizyty W Croft Manor, biegnąc przez płonącą posiadłość miałem już wszystko tak jak zostawiłem w prologu (nie musiałem przesuwać skrzyni, była już przesunięta, podłoga przed drzwiami też już była zawalona) wcześniej musiałem powtarzać te czynności.

Ogólnie patch 1.1 więcej mi zepsuł niż poprawił. Wolę grać bez.
 
 
Orillo 
Nowicjusz


Dołączył: 05 Sty 2011
Posty: 9
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 18-01-2011, 20:22   

Chciałbym zapytać kogoś z zainstalowanym TR: Underworld, czy mógłby sprawdzić u siebie czy również u niego występuje problem z animacją wchodzenia i schodzenia po schodach w sali z Krakenem. Owe wadliwa partia schodów znajduje się na prawo od wejścia. Najlepiej wskoczyć do zbiornika i tam dopłynąć. Pierwsze z nich wyprowadzają ze zbiornika a drugie prowadzą na góre ku mechanizmowi.
Dlatego jeśli ktoś mógłby najlepiej rozpoczynając nową gre sprawdzić jak wyglądają u niego animacje wchodzenia i schodzenia ze schodów w sali z Krakenem byłbym wdzięczny. U mnie ten błąd występuje cały czas niezależnie od wersji gry nawet reinstal nie pomaga. Zastanawiam się czy to błąd gry czy może ja mam wadliwy egzemplarz. Problem ten występuje jedynie na schodach patrząc od wejścia po prawej stronie sali, ze schodami po lewej nie ma problemu.

Chciałbym się również dowiedzieć czy też podczas drugiej wizyty w Croft Manor gdy uciekacie z płonącej posiadłości niektóre elementy pozostają tak jak zostawiliście je w prologu? Np. nie musicie na nowo przesuwać skrzyni czy też podłoga przed drzwiami już jest zawalona?

Oba pytania odnoszą się do wersji na PC
Z góry dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam :)
 
 
NataliaXrose 
Student



Dołączyła: 09 Lis 2010
Posty: 41
Skąd: Kielce
Wysłany: 18-02-2011, 18:20   

Orillo, Co do Croft manor to u mnie zawsze jest wszystko na miejscu tylko raz tak miałam ,że rozwaliłam wazę i ta waza leżała rozbita xD
_________________
Prowadzę zagrajmy http://www.youtube.com/user/RoseXlara?feature=mhum
 
 
Pennywise 
Nowicjusz


Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 12
Skąd: Polska A
Wysłany: 03-03-2011, 17:55   

Najśmieśniejszy bug, z jakim się spotkałem: w Tajlandii Lara zacięła sie na drążku i jeździła po nim z początku na koniec jak na niewidzialnych szynach xD
 
 
 
Katka 
Nowicjusz


Dołączyła: 21 Wrz 2009
Posty: 23
Wysłany: 28-03-2011, 12:22   

Ja spotkałam wiele bugów, wcześniej już tu wymienionych, ale najgorszy jest w Tajlandii gdy weszliśmy do tej komnaty za Shiwą i musimy obalić posąg ;/
Łapię linką kółko i ciągne a posąg nadal stoi :gupek: Co skutecznie hamuje możliwość dalszego przechodzenia gry.
 
 
krtomb 
WoTR Team



Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 1079
Skąd: Helheim
Wysłany: 28-03-2011, 21:12   

Generalnie level Croft Manor w prologu to ten sam level, co w późniejszym czasie. Gdy zbijesz wazę to jej później nie będzie - restartują się tylko drzwi, apteczki i animacje walących się elementów.

Odnośnie buga ze schodami w sali z oślizgłym wielonóżkiem - ja mam wersję XBOX 360 i czasem się on pojawia - urywa się animacja ale nie zawsze. Innych bugów w grze nie uświadczyłem, a grałem już ze 100 razy :D
_________________
"In place of a dark Lord you would have a queen! Not dark but beautiful and terrible as the dawn! Treatreous as the sea! Stronger than the foundations of the Earth! All shall love me and despair!"
 
 
FAITH 
Nowicjusz



Dołączył: 21 Mar 2011
Posty: 18
Skąd: Droga mleczna
Wysłany: 28-03-2011, 22:54   

Co do bugów,to napotkałem ich trochę,i grając co jakiś czas napotykam ich jeszcze więcej.Czasem robię sobie taki maraton bugów :D ,najzabawniejszym jaki znalazłem,może obstukany ale fajny,w meksyku jest drzewo w którym można się schować,świetny kamuflaż przed przeciwnikiem :run: ,po za tym sporo ścian,jak to w dżungli,chyba wielu murarzy nad tym pracowało :gupek: ,wspomnę też o dziwnych drgawkach w jakie wpada lara,gdy utknie w ścianie,wygląda jakby tańczyła :banan: ,a i jeszcze jadąc motorem,hmm albo lecąc bo to lepiej zabrzmi koła w ogóle nie dotykają ziemi,dziwne czyżby nowy rodzaj motoru :shock: .
_________________

 
 
 
Grzesfrodo 
Nowicjusz



Dołączył: 08 Kwi 2007
Posty: 27
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 02-08-2011, 22:19   

Heh bugów jest dużo no ale cóż, nie ma chyba gry która by ich nie miała :) . Gram teraz w Underworld i pierwsze co mi się rzuciło w oczy to spięty kucyk Lary ( szkoda ze nie warkocz :( miałem jakiś sentyment do niego :( ) podskakuje nienaturalnie wije się jak wąż he he irytujące :)
_________________
GrzesFrodo
 
 
Invicta 
Podróżnik



Dołączyła: 22 Cze 2011
Posty: 283
Skąd: Znikąd :)
Wysłany: 11-08-2011, 20:01   

Grzesfrodo napisał/a:
podskakuje nienaturalnie wije się jak wąż he he irytujące


No tak, kiedy spróbowałam mu się przyjrzeć, dostawałam oczopląsu :P czyżby włosy Lary ożyły? :D

FAITH napisał/a:
,wspomnę też o dziwnych drgawkach w jakie wpada lara,gdy utknie w ścianie,wygląda jakby tańczyła


Wierz mi, nie tylko w ścianie. U mnie lubi się zatrzymać w miejscu i popodrygiwać nawet na płaskim gruncie :hehe:
No i ja mam jeszcze jednego buga - kiedy kładę odważniki na płytach naciskowych i robię chociaż krok w jakąkolwiek stronę, odważniki podskakują w powietrze i odlatują o dobre kilka metrów :/ nad jedną płytą siedzę dwadzieścia minut...
_________________
Śmierć z nutką ironii zawsze boli...
 
 
Owieczka12 
Nowicjusz



Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 11
Skąd: ByDgOsZcZ 4Don
Wysłany: 04-10-2011, 17:27   

Ja dopiero (po roku) zainstalowałem TR:U. Nie wiem, czy teraz będę miał takie same Bugi co poprzednio. Lecz niektóre (ale chwilami irytujące) bugi są śmieszne. Nie mówię oczywiście o braku przejścia gry przez owe błędy...
_________________
"Dragowicz, Krawczenko, Steiner... All must die.." xD
 
 
Invicta 
Podróżnik



Dołączyła: 22 Cze 2011
Posty: 283
Skąd: Znikąd :)
Wysłany: 04-10-2011, 18:16   

Owieczka12 napisał/a:
Nie wiem, czy teraz będę miał takie same Bugi co poprzednio.


Z bugami jest różnie, niektóre pojawiają się prawie zawsze, inne bardzo rzadko, wprawdzie w Underworld nie miałam żadnego buga z tej drugiej kategorii, w tej części niewiele ich przyłapałam, wcześniejsze były bardziej zabugowane :>
_________________
Śmierć z nutką ironii zawsze boli...
 
 
kondo96 
Praktykant



Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 199
Wysłany: 04-10-2011, 19:40   

W Underworld właściwie nie spotkałem większych bugów. Trafiła się czasem potańcówka Lary czy też "żywe włosy", ale to rzadko. Największy błąd jaki miałem, był w pierwzym poziomie. Kiedy staje na samej krawędzi łodzi, kucam i czekam na falę. Wtedy Lara spada na dół(cały czas kucając) aż na dno, można wtedy sobie po nim chodzic jednak kiedy przestaje kucać lara zaczyna pływać... :gupek: :)
 
 
Invicta 
Podróżnik



Dołączyła: 22 Cze 2011
Posty: 283
Skąd: Znikąd :)
Wysłany: 04-10-2011, 19:44   

A ja słyszałam (tylko słyszałam) o bugu, przez który na statku Amandy (tym, co teraz leży na dnie Morza Śródziemnego :P ) Lara może chodzić w tej masce do nurkowania czy co to jest :D
_________________
Śmierć z nutką ironii zawsze boli...
 
 
argun 
Nowicjusz


Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 3
Skąd: Kielce
Wysłany: 05-10-2011, 15:45   

Witam

Wczoraj zacząłem grać w TRU. Wszystko ładnie pięknie gdyby nie "drobna" rzecz. Chodzi mianowicie o to, że gdy Lara musi położyć podniesiony wcześniej kamień to albo nim "wali" na drugi koniec pomieszczenia albo przy próbie podniesienia kamień sam odskakuje. Jestem obecnie w posiadłości lary a właściwie w jej kryptach. Musze tam położyć dwa kamyczki na mechanizmie na podłodze żeby otworzyła się krata. Niestety jest to raczej niemożliwe do wykonania. Próbowałem też rzucić kamień tak żeby spadł na ten mechanizm ale za każdym razem Lara rzuca nim w dowolną stronę. Przepatrywałem forum w poszukiwaniu czegoś podobnego, ale troszkę tego jest i ciężko wszystko przejrzeć. Jeśli ktoś wie co jest nie tak to proszę o pomoc. Pozdrawiam.
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5682
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 05-10-2011, 15:54   

Pierwszy raz słyszę o takim błędzie. Nie pamiętam dokładnie klawiszologii na PC, ale generalnie jest tak, że wciśnięcie przycisku akcji spowoduje, że Lara położy kamień pod nogami, natomiast Caps Look (domyślnie) powoduje, że Lara rzuci kamieniem przed siebie.
_________________
 
 
Invicta 
Podróżnik



Dołączyła: 22 Cze 2011
Posty: 283
Skąd: Znikąd :)
Wysłany: 05-10-2011, 15:58   

Przez jakiś czas miałam to samo (na szczęście już jest lepiej) chyba o tym pisałam. Zdaje mi się, że musisz po prostu próbować do skutku, innego wyjścia nie widzę. Może po prostu w grze jest taki błąd... A jeśli znajdziesz jakiś patch, który to niby naprawia, nie radzę instalować - mi po takich rzeczach gra przestaje działać i muszę przeinstalowywać. Po prostu próbuj do skutku, też przez to przechodziłam ;(

[ Komentarz dodany przez: Integral: 05-10-2011, 17:12 ]
:D grupa wsparcia.
_________________
Śmierć z nutką ironii zawsze boli...
 
 
argun 
Nowicjusz


Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 3
Skąd: Kielce
Wysłany: 05-10-2011, 16:40   

Klawisz akcji (E) powoduje, że Lara macha kamieniem jak bronią. Są trzy możliwości. Caps Lock - wtedy rzuci nim ale o kierunek to już ciężej, CTRL (kucanie) Lara wali kamieniem jak by była Pudzianem (w zasadzie to kamień leci jak wystrzelony z katapulty). Jest jeszcze Tab - kamień leci jak przy CTRLu i oczywiście otwiera się komputer.

Zaraz wypróbuje jak daleko lata płyta z grą... HELP :(
 
 
Invicta 
Podróżnik



Dołączyła: 22 Cze 2011
Posty: 283
Skąd: Znikąd :)
Wysłany: 05-10-2011, 16:49   

A ty zaraz po postawieniu kamienia odbiegasz od niego? Bo jeśli tak, to ja się nie dziwię, że ci lata :) jak go postawisz, musisz się oddalić bardzo ostrożnie, u mnie to działało i do dziś działa :)
_________________
Śmierć z nutką ironii zawsze boli...
 
 
argun 
Nowicjusz


Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 3
Skąd: Kielce
Wysłany: 05-10-2011, 16:55   

Ja go postawić nie mogę bo ta wariatka nim ciągle rzuca. Chciałem wykorzystać przycisk przypisany do rzucania ale niestety Lara bardzo nie chce rzucić tam gdzie ja bym sobie tego życzył. Nawet jak chce podnieść kamień, podchodzę, wciskam E, a Lara najpierw wchodzi na kamień, później go podnosi, następnie schodzi z niego (trzymając go...lol) i dopiero wtedy można gdzieś iść z kamieniem. Przy każdej próbie położenia kamienia nawet się nie ruszam a on leci jak z procy :/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2017 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.22 sekundy. Zapytań do SQL: 11