FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
Pytania, problemy, porady
Autor Wiadomość
krtomb 
WoTR Team



Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 1066
Skąd: Helheim
Wysłany: 10-01-2012, 20:52   

Próbowałaś pozmieniać coś we właściwościach i zgodności? Odznacz opcję Zgodności jeśli jest uaktywniona, lub wybierz jakikolwiek system z listy i zastosuj. Potem uruchom level.
_________________
"In place of a dark Lord you would have a queen! Not dark but beautiful and terrible as the dawn! Treatreous as the sea! Stronger than the foundations of the Earth! All shall love me and despair!"
 
 
Aniaa 
Obieżyświat



Dołączyła: 08 Kwi 2007
Posty: 984
Wysłany: 10-01-2012, 21:18   

Zmieniłam Output Resolution i pomogło. Ale to dziwne, bo tam nigdy nic nie robiłam i wszystko było ok.
 
 
Reminded 
Praktykant



Dołączył: 13 Gru 2010
Posty: 195
Skąd: Legnica
Wysłany: 25-01-2012, 00:36   

Mam nadzieję, że to będzie odpowiedni temat.
Mam pytanie dotyczące room editora, ściągam tą podstawową wersję (bez NG) i wszystko jest fajnie, mam ten edytor, ale czy wiele tracę nie mając tej nowszej części? Pytam, bo z tą nowszą jest niezła komedia, ja nie mam zdrowia do tego, a słyszałem, że ta starsza to jakaś męka. Myślę, że mogę coś tam porobić, ale jak? Czy ma ktoś namiary na jakiś poradnik jak stworzyć przykładowy pokój? Z góry dziękuję.


EDIT. Znalazłem poradnik (bardzo fajny zresztą http://roomeditor.fm.interia.pl/kursy/Lekcja2.htm) Teraz pozostaje pytanie czy muszę mieć wersję NG, czy mogę stworzyć fajny custom i bez tego?
 
 
Adamaru 
Podróżnik



Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 641
Wysłany: 25-01-2012, 15:55   

Jak już Ci pisałem, bez NGLE dużo nie wyjdzie :p . Oczywiście można bawić się i jak ma się opór, to stworzyć coś konkretnego, ale łatka NG wprowadza wiele usprawnień i efektów, więc warto się 'pomęczyć' z instalacją jej.
_________________
Yf a dą suwajf, nan of as łyl.
 
 
Reminded 
Praktykant



Dołączył: 13 Gru 2010
Posty: 195
Skąd: Legnica
Wysłany: 25-01-2012, 19:46   

Działa :jumper: Nigdy nie sądziłem, że przy jednej instalacji może mi wyskoczyć osiem błędów! W każdym razie jest OK, trochę trzeba było się pobawić z ustawieniami administratora.
 
 
Adamaru 
Podróżnik



Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 641
Wysłany: 25-01-2012, 20:43   

Ja mam z kolei pytanie jak zmniejszyć zasięg 'świecenia' efektu "Light"? Pamiętam, że kiedyś się tym bawiłem, aczkolwiek zapomniałem :nie: Nie podoba mi się, że lampka świeci na pój roomu, chciałbym zmniejszyć jej... 'zakres'.

EDIT. Oczywiście, jak to ja, zapomniałem najprostszej rzeczy :roll: Przepraszam, już nieaktualne, dosłownie po kilku sekundach, eh. :p
_________________
Yf a dą suwajf, nan of as łyl.
 
 
Reminded 
Praktykant



Dołączył: 13 Gru 2010
Posty: 195
Skąd: Legnica
Wysłany: 27-01-2012, 15:26   

Kolejny problem. Co zrobić żeby wrogowie "działali"? Gdy daję ich jako obiekt znikają.
No i jeszcze jedno - co zrobić jeżeli WadMerger nie działa? Wszystko robię co trzeba jednak, gdy włączam TR4 obiekty znikają (i to nieważne czy to niebo, czy inne obiekty - wszystko znika). W przypadku nieba, to zamiast pobranego po prostu pokazuje mi się domyślne. Help.
:pozdro:
 
 
Rasmien 
Student


Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 90
Wysłany: 27-01-2012, 16:26   

Jezu ! Jak chcesz coś konkretnego stworzyć to lepiej przeczytaj manual dołączony do TRLE bo później takie podstawowe pytania się tworzą.
Przeciwników musisz aktywować triggerem , jak ci WadMerger nie działa to jak możesz dodać pobrany horyzont do wadu?
No chyba że ci nie działa bo nie umiesz się nim obsługiwać.
Pamiętaj żeby zrobić output wad i go skonwertować do pliku .tr4 .
 
 
Reminded 
Praktykant



Dołączył: 13 Gru 2010
Posty: 195
Skąd: Legnica
Wysłany: 27-01-2012, 16:45   

@Rasmien
Manual się nie otwiera, a w WadMergerze robie WSZYSTKO dobrze na 100%. No i widzisz, zrobiłem to na innym komputerze, obiekty są, wszystko działa. Myślę, że to wina lapka.
 
 
Dyzma 
Nowicjusz


Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 23
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 25-04-2012, 23:42   

pare pytań początkującego , otóz zrobiłem już swój malutki romik 5x5 a siedzę w editorze z 15 minut ale otóż problem jest teraz z tym że jak wstawiłem wroga to go nie ma slyszalem ze musze dac mu tiggera ale jak to sie robi ? a teraz drogie pytanie mam ngle tam gdzie trle wszystko dziala a wad damager moze byc mi przydatny bo jak ja bede robil to nie w kliacie tr 4 wiec chyba bede musial stworzyc wlasnego wada , i ostatnie narazie pytanko jak zrobic bym mial levele zapisane i odpalaly sie normalnie z pliku exe ale nie ze do wyboru tylko normalnie przechodze jeden potem drogi itd
 
 
 
Dyzma 
Nowicjusz


Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 23
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 26-04-2012, 12:13   

mam problem z trwest programem do tworzenia wlasnych wadów program prosi o jakis object.h czy cos takiego wskazuje na folder z room editorem i nic blad jakis ze tam nie ma tego pliku czy cos , i jeszcze jedno zrobilem level testowy z wadami z area56 i nie moge go zapisac w tomb2 tym do zapisywania leveli a inne normalnie sie zapisuje a do tego wyskakuje wysylaj i nie wysylaj prosze o pomoc ucze sie dzis laczenia pokoi jakos mi to narazi enie wychodzi trudne ale w koncu sie naucze.
 
 
 
Dyzma 
Nowicjusz


Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 23
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 26-04-2012, 14:22   

jak podmienic model lary wad damagerem ? podmienilem model lary w levelu catacoms tak dla testu bo sie ucze i nic nie ma lary i po chwili wywala z gry prosz eo pomoc i wyjasnienie.
 
 
 
Integral 
Archeolog



Dołączyła: 10 Cze 2006
Posty: 2536
Skąd: Sin City
Wysłany: 26-04-2012, 14:26   

Dyzma, używaj interpunkcji, bo Twoje posty są nieczytelne. I czekaj cierpliwie na odpowiedź kogoś, kto będzie w stanie Ci pomóc. Ja niestety specem od tworzenia customów nie jestem.
_________________
Don't waste your time or time will waste you
 
 
ADR 
Podróżnik


Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 352
Wysłany: 26-04-2012, 15:25   

Żeby podmienić model lary to trzeba podmienić w Wad mergerze tylko " lara_skin ", chyba że są też inne rzeczy w np. ściągniętej larze z Trsearch.org. Co do Trwest to stanowczo odradzam, o wiele lepszy i łatwiejszy jest Wad Meger... - może to właśnie z tego wynika problem podmiany lary. Jeszcze jedno: room editor jest tylko i wyłącznie do TR4, a skoro używasz wada " Area 56 " - wnioskuję że jest to wad z TR3, to nigdy nie będzie działać na silniku TR4. Możesz jedynie wyciągnąć z niego Wad Mergerem różne obiekty, takie jak drzwi, klucze, itd. i przekopiować je do któregoś ze standardowych wadów z TR4 np. Catacombs. Nie możesz jeszcze kopiować przeciwników ze starych tombów bo ci nie będą działać. Jeżeli chcesz mieć przeciwnika z np. TR2, to musisz go poszukać na np. Trsearch.org.
 
 
Dyzma 
Nowicjusz


Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 23
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 26-04-2012, 19:31   

zrobiłem , tak podmieniłem skin lara_skin ale teraz przy wczytywaniu wywala mnie , i crasch wyskakuje.
 
 
 
Dyzma 
Nowicjusz


Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 23
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 27-04-2012, 17:41   

Witam otóż mam wielki problem , zrobiłem sobie pokój z wodą ,jest to pokój o nazwie room 2 i grę zaczynam w pokoju 1 room bez wodnym i dałem w room 1 animation ranges wybrałem animacje wody i room 2 chyba tez już właśnie sam się mylę , i jak zaczynam grę to nic na wierzchu nie ma żadnej tekstury wody a jak jestem pod woda i patrzę na wodę to jest trawa którą widać od dna jak się zanurkuje a na wierzchu nie ma nic , ja bym chciał by było jak należy i pytam , jak krok po kroku o teksturować wodę ? bawiłem się w te oppacity 2 i nic transparent i double sided tez miałem zaznaczone jak należy co robię źle proszę o pomoc. Mam jeszcze jedno pytanko jak zrobić przejście w danym miejscu ze dziura jest i mogę przepłynąć do innego romu ?

tutaj screen co jest nie tak. http://gmclan.org/up6167_5_blad_tekstury_wody.html
 
 
 
Dyzma 
Nowicjusz


Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 23
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 05-05-2012, 16:48   

dwa pytania dotyczące mojego levelu :)

po pierwsze jak zrobić by z przeciwnika gdy zginie wypadł klucz , drógie jak otworzyć kluczem drzwi ? :) dziękuje za pomoc , ewentualnie jeszcze jedno jakim programem mogę wgrać swoją muzykę do gry ? jest jeden ale on mi się nie włącza :)
 
 
 
Dyzma 
Nowicjusz


Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 23
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 06-05-2012, 15:27   

witam proszę o odpowiedź potrzebuję pilnie pomocy , kończę właśnie level i chcę po tym jak lara zjeżdża z pochylni by załadował się nowy level , ale tu pytanie jak zrobić wczytanie następnego levelu i jak zrobić ten następny level skoro np mam tekstury i obiekty wad z coastal ruines i chcę dalej używać coastala. proszę o pomoc
 
 
 
Dyzma 
Nowicjusz


Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 23
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 30-05-2012, 21:35   

mam problem otóż , proszę mi wyjaśnić jak zrobić przejście miedzy levelami , mam już jeden skończony i drugi koncze , pierwszy to ,,LOST ANTARCTIC'' zrobiony na coastal ruines i mam w nim finish tam gdzie chce kończyc level a drugi to catacomb i na nim mam level który nazwałem ,,UNDERWATER WORLD'' i jak zrobić to przejście z coastal do catacomb na gotowym skrypcie , bo mój pierwszy custom będzie na gotowym :) tylko dopasuje go tak jak mi trzeba , wiem że jest coś takiego jak start lara position i finish dałem finish w coastal , i pytanie w levelu drugim ma być obj lara czy tylko start lara position , prosze mi wszystko wytłumaczyć będę wdzięczny za pomoc.
 
 
 
Dyzma 
Nowicjusz


Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 23
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 01-06-2012, 17:55   

pomoże mi ktoś z tym moim pytaniem , proszę nie mogę ruszyć dalej do póki nie zrobię przejśćia do następnego levelu , proszę o wytłumaczenie.
 
 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1015
Skąd: Gliwice
Wysłany: 01-06-2012, 19:18   

Lara Start Position używa się tylko przy łączeniu leveli jeżeli rozgrywka wymaga powracania do levelu wcześniejszego. Jeśli chcesz zakończyć level tak by wczytał się drugi to dajesz trigger finish z numerkiem 2 wpisanym bodajże w okienku timer, wówczas wczyta Ci się level 2.
Z tym że numeracja musi być zgodna ze skryptem. Czyli jak masz np. coastal jako 1 level w skrypcie, następny w skrypcie jest np. City jako level2 w skrypcie, a Twój kolejny level jest zbudowany na bazie np. catacomb, który w skrypcie jest jako level3 to musisz dać trigger finish z numerem 3, aby pominąć City który jest widziany przez skrypt jako level 2.
Dlatego najlepiej buduje się na czystym skrypcie i stopniowo dodaje swoje levele. Wtedy triggerujesz sobie numerkami po kolei.

przykładowy shemat w skrypcie:

level1 - coastal (Twoj level)
level2 - city
level3 - catacomb (Twoj level)

trigger kończący 1 level musi mieć numerek 3, bo inaczej wczyta Ci się City


Zawsze wstawiamy Larę do nowego levelu w miejscu, z którego ma się zacząć kontynuacja gry.
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
 
Dyzma 
Nowicjusz


Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 23
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 01-06-2012, 20:03   

dzieki wielkie :pozdro:
 
 
 
Dyzma 
Nowicjusz


Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 23
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 01-06-2012, 20:09   

mam kolejny problem przy kompilaci levelu do grywalnego pliku wywala mi błąd z taką treścia

/* */
/* Available object types: this file is used by room, anim and sprite editors */
/* */
/**************************************************************************************/

/* Version number MUST be increased whenever the object lists are changed */
#define OBJECT_VERSION 129

dalej sa obiekty i takie tam , chyba chodzi o to ze juz mam takie obiekty ale jak to zrobic by dzialo
 
 
 
Dyzma 
Nowicjusz


Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 23
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 01-06-2012, 21:30   

jeżeli dam w levelu 1 np finish 1 to przechodzi jeszcze raz to poczatku rooma 1 a jak dam by przechodzilo finish w room 1 np do room 3 to wywala mi taki błąd tilltle coś tam , proszę o pomoc przepraszam za pisownię.
 
 
 
Dyzma 
Nowicjusz


Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 23
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 01-06-2012, 21:40   

taki błąd .............. QUICK DIAGNOSTIC LOG ...............
WARNING: missing Header NG in "TITLE.TR4" level file
WARNING: missing Header NG in "TUT1.TR4" level file
WARNING: Probably the [LoadCamera=3009, -5889, 91429, 3835, -5086, 90893, 0] script command has wrong settings
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2017 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.17 sekundy. Zapytań do SQL: 11