FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
Tomb Raider: The Two Amulets
Autor Wiadomość
kondzio109 
Praktykant



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 113
Wysłany: 21-09-2008, 12:15   

No ... Jakieś 100 lat temu udzieliłem jednego posta w tym temacie ;) Widzę ze sie rozwija .. jest nawet ok , ale podłoga w tym tunelu Jungle może być w stylu płytki - prześwitująca ziemia . Wyglądało by to o wiele lepiej . Te drzewa ... no cóż ?? To drzewa ?? Na początku nie postrzegłem . Render Fajny :D PoYu Ma fajne twarze ... Wodospady - super , tylko sa trochę ... białe :p można by je jakoś rozjaśnić , tzn żeby był bardziej przeźroczyste < jak w Jade Empire > ..... Ogólnie dżungla jest trudna do zrobienia .. i jej nie polecam .... Spodobał by mi sie level podwodny w dżungli -- dużo pływania , mroczne jaskinie < jakiś krokodyl > Mi Bardziej podoba się dżungla typu TR:III - Wybrzeża Pacyfiku ... ale cóż .. to wasz wybór .. ;)

:pozdro: :pozdro: :pozdro:
 
 
 
jawi 
Podróżnik



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 405
Skąd: skądinąd :)
Wysłany: 06-10-2008, 20:47   

Porównanie:
Pre-Alpha (Lipiec 2008):

Pre-Beta(Październik 2008):


Chciałem trochę ożywić to miejsce. Są małe niedociągnięcia, ale sami wiecie :D .
:pozdro:
_________________

 
 
 
jawi 
Podróżnik



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 405
Skąd: skądinąd :)
Wysłany: 22-11-2008, 13:26   

Pierwszy screen z drugiego level-u:

Z tego zdjęcia zmieni sie tylko strój. Level w stylu TR2/TR3. Daję go aby wprowadzić was w nastrój :> .
_________________

 
 
 
Alexja 
Student



Dołączyła: 12 Kwi 2008
Posty: 74
Skąd: Wrzosowa
Wysłany: 22-11-2008, 13:37   

Screeny są gites.
Pomysł jeszcze lepszy.
Trochę martwię się jak to będzie wyglądało w finale.
Przy porównaniu pre-Alpha i pre-Beta trochę się przeraziłam bowiem tylko roślinki mi się podobały. Te (drzewa?/słupy?) wyjątkowo nie przypadły mi do gustu.
Ciekawe co powiedzą inni.
_________________
www.tomb-raider-book-of-shadow.cay.pl polecam, parodia TR. Świetna!
 
 
jawi 
Podróżnik



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 405
Skąd: skądinąd :)
Wysłany: 30-11-2008, 21:14   

Naprawdę kto tu jeszcze zagląda ;( :??:
Pomimo tego daję drugi render:

Pozdrawiam (tylko kogo?)

P.S. Wie ktoś dlaczego Sklejka nic nie pisze ani nie kontaktuje się ze mną? Ten brak informacji od niej jest uciążliwy...
_________________

 
 
 
Aniaa 
Obieżyświat



Dołączyła: 08 Kwi 2007
Posty: 984
Wysłany: 01-12-2008, 12:37   

Jak się na razie nic u was nie dzieje, to po co mamy zaglądać?
 
 
Sklejka 
Podróżnik



Dołączyła: 13 Maj 2007
Posty: 288
Skąd: Z Asgardu
Wysłany: 04-01-2009, 20:41   

Po nic. Po to aby zobaczyć, czy się coś dzieje. :P
HAhahaha! Mam neta! Mam neta!
Czyli to oznacza, że prace nad TR:TTA znów ruszają. WIdzę, że jawi się trochę narobił podczas mojej nieobecności na forum i wychodzi mu jak na razie bardzo dobrze! Ale niestety termin zobaczenia moich screenów znów przesuwam, ponieważ dopiero co internet został zrobiony więc muszę pościągać matriały do tego customu itp. Jak na razie mam tylko niedokończony 1 lvl i kawałego innego, ale za to mam realne pomysły! Najwyżej w mojej części wyjdą tylko 3 lvle. Ale nic nie jest przesądzone, a mało leveli oznacza mały czas spędzony przed monitorem, czyli lepiej dla zdrowia :p .
:pozdro:
_________________
:O
 
 
jawi 
Podróżnik



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 405
Skąd: skądinąd :)
Wysłany: 23-01-2009, 21:46   

Nowe screen, tym razem z czwartego level-u:



Prosiłbym o ewentualne komentarze/uwagi/porady :) .
_________________

 
 
 
Polo_Gard 
Podróżnik



Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 604
Skąd: Kraków
Wysłany: 24-01-2009, 09:08   

jawi, kawałek tego levela jest nawet ciekawy. Te pajęczyny :D Aha, i zmień te spodenki. Wyglądają tak dziwnie, nie pasują do reszty i mi przypominają grafikę sprzed 15 lat : P Ale reszta spoko. Pracuj dalej.
 
 
The Darkness 
Podróżnik



Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 201
Skąd: Chełmża
Wysłany: 24-01-2009, 16:52   

Ja osobiście widzę wieele błędów teksturowych a co do spodenek to sobie odpuść i daj normalne :jumper: i wzmocnił bym kontrast światło cienia
_________________


 
 
 
jawi 
Podróżnik



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 405
Skąd: skądinąd :)
Wysłany: 24-01-2009, 20:13   

The Darkness napisał/a:
Ja osobiście widzę wieele błędów teksturowych a co do spodenek to sobie odpuść i daj normalne :jumper: i wzmocnił bym kontrast światło cienia

1. What?!
2. Widać Lara wróciła do zakupów z lumpeksu :> . Nawet jak sam załączyłem to już od razu chciałem zmienić. Oczywiście tak się stanie.
3. Niektórzy tak to ujmują: "Są levele, którą pozornie wyglądają ciemnie, ale tak naprawdę nie są. Można to uzyskać za pomocą kombinacji kolorów zielonego i niebieskiego." Ja nie zamierzam robić moich leveli zbyt czarnych, bo to zabija rozrywkę. Czy kogoś cieszy ganianie z flarą po ciemnym pokoju? Zresztą z tyłu są pochodnie. Nie do końca rozumiem o co biega tobie z kontrastem.
_________________

 
 
 
jawi 
Podróżnik



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 405
Skąd: skądinąd :)
Wysłany: 04-02-2009, 20:16   

Panie i Panowie, witamy!
Dzisiaj mam do zaprezentowania screen z 4 level-u:

Oraz nowy render:

I garstkę informacji:
Ostatnio nacharowałem się nad pierwszym levelem. Dobra wiadomość jest taka, że jest w 85% ukończony. 100% mam w głowie :P . Popracowałem nad oświetleniem i widać efekty. Od początku robienia TTA zrobiłem duże postępy (podziękowania dla Virusa :hehe: ) i ten pierwszy level będzie moim małym sukcesem. Osobiście zachęcam do oglądania najnowszych screenów i artworków (za niedługo zamieszczę zdjęcie z zabudowań pierwszego level-u) oraz komentowania ich. Stay tuned!
_________________

 
 
 
Nepheline 
Podróżnik



Dołączyła: 11 Lut 2007
Posty: 453
Wysłany: 04-02-2009, 22:30   

Trochę mały ten screen ;) . Ja ogólnie nie przepadam za ciemnymi levelami, ale to wygląda w miarę przyzwoicie. Jednak te spodenki są faktycznie tragicznie :p w ogólnie nie lubię tego modelu ala Jolie.
 
 
maax_87 
Podróżnik



Dołączył: 17 Wrz 2006
Posty: 541
Skąd: Szn
Wysłany: 05-02-2009, 12:33   

Popracuj nad oświetleniem. Nie dodałeś żadnego światła, a jedyne jego źródło to pochodnie. Źle to wygląda. Rozjaśnij nieco, dodaj kolor, przyciemnij w zakamarkach i będzie dobrze :>
_________________
TR:AtH Fanpage: www.facebook.com/tombraider.horizon
 
 
jawi 
Podróżnik



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 405
Skąd: skądinąd :)
Wysłany: 15-02-2009, 19:16   

Dziękuję za komenty, od razu wziąłem się do roboty.
A tutaj obiecane screeny z zabudowań pierwszego levelu:
http://i44.tinypic.com/2m47rtd.jpg
http://i40.tinypic.com/34gxd0w.jpg
Opinie, mile widziane, ponieważ wg. mnie to są najlepsze zdjęcia jakie dotąd publikowałem ("O matko!" - pomyśli przeciętny customowicz). No ja już się wyscreenowałem, teraz kolej na Sklejkę :) .

EDIT: Nie zważajcie na ten czarny kwadrat - nie wiem skąd się wziął :gupek: .
_________________

 
 
 
Aniaa 
Obieżyświat



Dołączyła: 08 Kwi 2007
Posty: 984
Wysłany: 15-02-2009, 20:51   

Całkiem nieźle. Ale spytam się tak z ciekawości. W ilu tak mniej więcej procentach jest zrobiony ten custom?
 
 
Esmeralda 
Wombat



Dołączyła: 02 Lis 2008
Posty: 367
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 15-02-2009, 21:22   

Oglądają screeny jestem zachwycona . Lara bardzo ładna , śliczny ma warkocz :) .
Najbardziej podoba mi się tu te piekne płaskorzeźby na ścianach . A co do innych screenów to powiem jedno - równie pięknie tylko , że Lara ma fajne spodenki . W grze nigdy ich nie widziałam . Chętnie zagrałabym .Myślę , że fabuła będzie niezła.
I też mam jedno pytanie . Czy da się na tym programie robić filmiki ? Bo nie zorientowana jestem i nie wiem czy się da .
 
 
jawi 
Podróżnik



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 405
Skąd: skądinąd :)
Wysłany: 10-06-2009, 15:25   

Ostatnio cisza w temacie więc mały screen z pierwszego levelu: http://img141.imageshack....inthetemple.png
Obliczyłem, że cały pierwszy level zajmie ok. 2h. Myślę, że to dobry wynik :D . Pozostało mi tylko do zbudowania parę jaskiń i gotowe. Proszę o komentarze ;) .
_________________

 
 
 
Maati 
Obieżyświat


Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 1016
Skąd: Kraków
Wysłany: 10-06-2009, 16:53   

Sądzę, że ciekawiej by wyglądało gdyby ogólnie ściemnić całe pomieszczenie i wstawić light w miejscu krat. Poza tym promienie światła trochę kiepsko pasują do otworu w suficie :P Poza tym ładnie,klimatycznie,teksturowanie w porządku, architektura też ciekawa. Czekam na jakiś gameplay.
 
 
jawi 
Podróżnik



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 405
Skąd: skądinąd :)
Wysłany: 29-09-2016, 16:16   

<bump><bump>
Tak, projekt jeszcze żyje! Przeszedł duuużo modyfikacji, zmieniło się praktycznie wszystko, ale została zachowana ciągłość plików na moim dysku, więc uznaję, że mogę tutaj zrobić aktualizację.




Background story:
Lara natrafiła na informację o tajemniczym zatonięciu statku "Selphia" podczas rejsu po rejonie jezior w Południowej Ameryce w 1937 roku.
Statek zniknął w niezwykły sposób - nigdy nie znaleziono wraku. Na pokładzie atrakcją był między innymi wystawiony
miecz o zdobionej szafirami rękojeści. Eksponat znaleziono zaledwie parę miesięcy wcześniej, co spowodowało, że do czasu zatonięcia nie udało się jeszcze ustalić
ani jego pochodzenia, ani wieku, nie wyglądał jednak jak broń używana przez kogokolwiek obecnego na tych ziemiach, czy to przez rdzenną ludność,
czy przybyszów zza oceanu.
To natychmiast nasunęło Larze na myśl, że oręż może być związany z tajemniczymi ruinami, które znajdują się w pobliżu przypuszczalnego miejsca zatonięcia statku.
Czy miecz jest kluczem do wyjaśnienia zagadki tych pozostałości? Jaki wojownik się nim posługiwał? A może jest to zaledwie wstęp do dużo większej tajemnicy?

Nie chcę zdradzać zbyt dużo, ale jak widać poniżej pojawi się dżungla, jaskinie, świątynie i oczywiście wrak statku :)

Screeny:








Ze strony gameplay'u zaakcentowany został aspekt zręcznościowy, co nawiązuje do tradycji starych Tomb Raiderów. Nie zabraknie jednak innych elementów ;)

Gra jest obecnie testowana, powinna się ukazać w październiku - miły sposób na świętowanie 20-lecia serii ;]
_________________

 
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 1744
Skąd: Z Bulerbyn
Wysłany: 29-09-2016, 16:47   

Bardzo lubie projektych polskich roomedytornikow, więc z pewnością się zapoznam :)
_________________
 
 
jawi 
Podróżnik



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 405
Skąd: skądinąd :)
Wysłany: 09-10-2016, 13:31   

To się bardzo cieszę :)

Tymczasem zapraszam do obejrzenia nowego trailera "The Sapphire Hunt" pod tym linkiem:
https://www.youtube.com/watch?v=10XhGDJFooM
Miłego oglądania! :)
_________________

 
 
 
jawi 
Podróżnik



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 405
Skąd: skądinąd :)
Wysłany: 14-11-2016, 20:46   

Custom został ukończony! W tym tygodniu nastąpi premiera i żeby zachęcić do Was do grania zamieszczam kolejnych pięć zdjęć z gry ;)







Do usłyszenia już wkrótce ;)
_________________

 
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 1744
Skąd: Z Bulerbyn
Wysłany: 14-11-2016, 21:55   

Jaram się jak Rzym za Nerona :jumper: dawno nie ograłem dobrego customa !!
_________________
 
 
jawi 
Podróżnik



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 405
Skąd: skądinąd :)
Wysłany: 21-11-2016, 19:55   

Panie i Panowie... Już jest :)
THE SAPPHIRE HUNT:
http://www.trle.net/sc/levelfeatures.php?lid=2934
Zapraszam do grania, komentowania, krytykowania i pytania :)
Cała gra powinna trwać ok. 6-7 godzin. Jej ukończenie zajęło mi 8 lat. Cieszę się, że jej premiera zbiega się z 20-leciem serii, niech to będzie mój drobny wkład w te wszystkie cudowne prezenty, które panna Croft już otrzymała ;]
Happy Raiding!
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2017 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.213 sekundy. Zapytań do SQL: 10