FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
Screeny z TRA
Autor Wiadomość
Cez 
World of Tomb Raider



Dołączył: 12 Gru 2003
Posty: 4010
Skąd: Tczew/3city
Wysłany: 23-12-2006, 00:12   Screeny z TRA

Na pewno sie przyda osobny temat o screenach ;)

Wrzucajcie nowe materialy tutaj, w poprzednim temacie o pozostałych zagadnieniach mozna rozmawiac.
_________________
 
 
Serek 
Praktykant



Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 191
Skąd: Z Polski, nie??
Wysłany: 23-12-2006, 10:06   

No to tu są wszystkie screeny, skany i rendery :P :
http://www.laracroft.pl/tra/index.html#scr
 
 
kluz_kaa 
Pierożek Kluzo



Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 1373
Skąd: The Island
Wysłany: 23-12-2006, 11:06   

Pamiętacie, w Legendzie jak Lara nie złapała się dwoma rękami krawędzi to pojawiała się ikonka przycisku, który trzeba nacisnąć, aby chwyciła się drugą ręką i nie spadła. Było to fajne rozwiązanie. Ale do meritum. Otóż, na jednym screenie zauważyłem, że Lara chyba właśnie jest w tym momencie wyżej opisanym.
Oto ten screen:
_________________
If you want to survive, you'll have to outwit, outplay and outlast the rest of them.
 
 
 
Mihal29 
Student



Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 97
Skąd: Wroc
Wysłany: 23-12-2006, 11:41   

z tym ze teraz to chyba nie bedzie tych ikonek żeby utrudnić rozgrywke no i dobrze przeciez nic nie szkodzi :)
 
 
 
Kasia Trent 
Tomb Raider



Dołączyła: 22 Cze 2004
Posty: 5878
Skąd: Bristol
Wysłany: 23-12-2006, 14:53   

Hm, możliwe, ale może ona się też poprostu przesuwać na bok. Zresztą nie zdziwiłabym się, gdyby się puszczała krawędzi, bo ruchy są żywcem wzięte z Legendy, jedynie lekko zmodyfikowane.
_________________
Miow.
 
 
 
Serek 
Praktykant



Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 191
Skąd: Z Polski, nie??
Wysłany: 23-12-2006, 15:13   

A co do tych ikonek, to na razie nie pokazują screenów z HUD-em, więc strzałki nie będzie...
Kasiu, nie masz racji. Ta ręka jest za bardzo opuszczona w dół. Ona na pweno skoczyła i się chwyciła. :D
 
 
Kasia Trent 
Tomb Raider



Dołączyła: 22 Cze 2004
Posty: 5878
Skąd: Bristol
Wysłany: 23-12-2006, 15:22   

Serku... To była tylko sugestia, a poza tym przytoczę Ci moje słowa:

"Hm, możliwe, ale może ona się też poprostu przesuwać na bok."

A morz(ż)e jest głębokie i szerokie, a w morz(ż)u mieszka ryba, co się nazywa chyba, tak więc morał z tego taki, że o nic się nie wykłócałam tutaj, tylko sugerowałam, więc proszę się mi tu nie unosić zaraz :P

:pozdro:
 
 
 
darekch 
See you in Valhalla


Dołączył: 24 Gru 2005
Posty: 481
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 26-12-2006, 15:12   

kluz_kaa napisał/a:
Zauważyłem coś ciekawego... Znalazłem chyba pierwsze koło zębate, które używa się przy tym mechanizmie w Peru (...) to jest ten fragment trailera gdzie Lara strzela do wilka...


Kluz_kaa, napisał to w tym (klik) temacie o TRA, ale ja postanowiłem wkleić moją wypowiedź tutaj. To rzeczywiście jest koło zębate. Przypatrzcie się uważnie, a zobaczycie to. Powiększyłem też kawałek obrazka, ale nie wyszło to tak jak zamierzałem. Jeżeli jednak oddalicie się troszkę od monitora zauważycie, że to jest koło zębate. ;)


***
A tu natomiast, na trailerze, widać sam początek pierwszego levelu w Peru.
Po pierwsze, za Larą widzimy drzwi, które zamykają się za nią, kiedy ona wchodzi do jaskini (tuż po walce z wilkami jeszcze na powierzchni - tak było w TR1).
Po drugie, przed Larą przelatują strzałki wylatujące ze ścian, czego również mogliśmy uświadczyć tuż na początku 1-ego etapu w Peru w TR1. ;)



:pozdro:
 
 
kluz_kaa 
Pierożek Kluzo



Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 1373
Skąd: The Island
Wysłany: 26-12-2006, 17:24   

darekch napisał/a:
kluz_kaa napisał/a:
Zauważyłem coś ciekawego... Znalazłem chyba pierwsze koło zębate, które używa się przy tym mechanizmie w Peru (...) to jest ten fragment trailera gdzie Lara strzela do wilka...


Kluz_kaa, napisał to w tym (klik) temacie o TRA, ale ja postanowiłem wkleić moją wypowiedź tutaj. To rzeczywiście jest koło zębate. Przypatrzcie się uważnie, a zobaczycie to. Powiększyłem też kawałek obrazka, ale nie wyszło to tak jak zamierzałem. Jeżeli jednak oddalicie się troszkę od monitora zauważycie, że to jest koło zębate. ;)

Jakby ktoś się z nami nie zgadzał... To mam dowód na to, że to JEST koło zębate:
_________________
If you want to survive, you'll have to outwit, outplay and outlast the rest of them.
 
 
 
Serek 
Praktykant



Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 191
Skąd: Z Polski, nie??
Wysłany: 26-12-2006, 17:35   

Hmmm... Fajny screen! A tak po za tym to faktycznie jest koło zębate. A z tym, że w brzucho wilka to Click! pewnie tak se napisało, a chodziło tak naprawdę o to, że jak go zabijemy to on znika, a zostaje po nim koło.
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5683
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 26-12-2006, 17:44   

Serek napisał/a:
A z tym, że w brzucho wilka to Click! pewnie tak se napisało, a chodziło tak naprawdę o to, że jak go zabijemy to on znika, a zostaje po nim koło.


Tak, a to kolo to mu na obrozy wisialo pewnie :nietak:
_________________
 
 
Serek 
Praktykant



Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 191
Skąd: Z Polski, nie??
Wysłany: 26-12-2006, 17:56   

Nie nabijaj się, bo to prawda. Przypomnij se ziomku sytuację z Legendy jak się kogoś zabiło, a po nim apteczka zostawała, lol.
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5683
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 26-12-2006, 18:00   

Se ziomku :D :D Wymiatasz facet slangiem, ymponujace do prawdy.

Tak czy siak, pomysl se ziomku, ze fakt posiadania przez najemnikow apteczki czy amunicji jest jak najbardziej oczywisty.
A skad u wilka kolo to ja w takim razie nie wiem, ale widocznie nie nadaje sie do takich powaznych dyskusji :p
_________________
 
 
Serek 
Praktykant



Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 191
Skąd: Z Polski, nie??
Wysłany: 31-12-2006, 11:43   

Ciekawe jak będzie wyglądał T-Rex w TRA :D . Co do tych gópich flar to powiem po prostu, że mogą być ale po bo? Nie są potrzebne :/ . Przynajmniej w TR1 nie były. No więc po co mają być w TRA?
Co do tej walki z T-Rexem to co macie do interaktywnego pojedynku? Było by to widowiskowe i ładne graficznie. Nie było by to jakieś nudne, jak samo strzelanie tylko coś nowego. Np. zakończyła by się tym, że... Pamiętacie? Tam gdzie się walczy jest most, no nie? Teraz nie byłby on zerwany tylko normalny, a walka zakończyłaby się tym, że lara ucieka przed dinusiem (naciskasz X) i ona strzela w most. On się zrywa i spada na "Tyranozałra". Odejmuje mu trochę energii. Fajne by to było^^ .
 
 
ja-marta 
Obieżyświat



Dołączyła: 09 Paź 2006
Posty: 793
Wysłany: 31-12-2006, 11:43   

co do flar - ja je lubie ale ostatnio drazni mnie ich zielony kolor w zimowych lokacjach (w moim customie dokladnie), wiec nie bede miala nic przeciwko gdyby ich nie bylo. Ale jakby jakiekolwiek mialy byc to pewnie te czerwone z Legend. Lub latarka. Cos z tego zestawu powinno sie pojawic. :)
_________________

http://leditor.prv.pl/
 
 
 
Maxwell 
Obieżyświat



Dołączyła: 04 Lis 2005
Posty: 1138
Skąd: Kielce
Wysłany: 31-12-2006, 11:45   

Nie no, chociaż w kwestii flar mogliby isę trzymać oryginału ... ale jakby nie zrobili, Wam i tak się będzie podobało :p
_________________
Slowly walking down the hall, faster than the canon ball.
 
 
 
Hrithik_Roshan 
Obieżyświat



Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 1313
Wysłany: 31-12-2006, 12:04   

http://youtube.com/watch?v=57wvgQT6iZk
Tutaj jest pokaz zdjęć.....
z TR ANNIVERSARY
_________________
"wiara jest rozjebana"
 
 
Ston Zephymosa 
Podróżnik



Dołączył: 27 Gru 2006
Posty: 213
Wysłany: 07-01-2007, 16:32   

A tu dam screena, który podobno ma kolezanka majaca tra
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5683
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 07-01-2007, 16:34   

Gratuluje takiej wspaniałej koleżanki.
Naprawdę jesteś taki naiwny ?
_________________
 
 
Ston Zephymosa 
Podróżnik



Dołączył: 27 Gru 2006
Posty: 213
Wysłany: 07-01-2007, 16:53   

Ale on byl gdzie pokazywany?
 
 
xald 
Podróżnik



Dołączył: 11 Lip 2005
Posty: 477
Wysłany: 07-01-2007, 16:54   

Zapadłeś w sen zimowy??
Jeden z pierwszych screenów.
_________________
 
 
 
Ston Zephymosa 
Podróżnik



Dołączył: 27 Gru 2006
Posty: 213
Wysłany: 07-01-2007, 16:57   

No chyba jednak zapadlem :/
 
 
PaweŁIndyK 
Podróżnik



Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 738
Wysłany: 07-01-2007, 17:12   

Spójrzcie na to

http://img406.imageshack....nenatla1ab4.jpg
http://img143.imageshack....nenatla2od9.jpg
http://img143.imageshack..../pierre1nd6.jpg
http://img143.imageshack..../pierre2bu9.jpg
http://img406.imageshack..../larson1be5.jpg
http://img143.imageshack..../larson2rh0.jpg
http://img143.imageshack....emaindenam8.jpg
http://img406.imageshack....emaindenrr1.jpg
http://img406.imageshack..../letrex1co9.jpg
http://img406.imageshack..../letrex2cu8.jpg
 
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5683
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 07-01-2007, 17:25   

Czy to oficjalne arty ?
Natla wygląda świetnie :D

Chociaz nie sądze, ze to pochodzi z TRA. To są skany z tego francuskiego magazynu o TR i mogą to być po prostu najzwyklejsze arty.
_________________
 
 
Mr Macphisto 
Emocjonalny kaktus



Dołączył: 19 Gru 2003
Posty: 2193
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-01-2007, 18:51   

To są bardzo stare przecieki, które w WoTRze mamy od ponad pół roku, jednak nie opublikowalismy ich, bo są pewne watpliwości co do ich prawdziwości ;)

Dla niedowiarków, bo nie wątpię, że takich mnóstwo: http://www.tombraiderforu...p?p=41965#41965
_________________
...and touch the flame
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2018 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.212 sekundy. Zapytań do SQL: 12