FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
Kody, bugi, tricki!
Autor Wiadomość
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5682
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 07-02-2011, 10:58   

Przecież te ostrza znajdują się zaraz za zakrętem, więc nic dziwnego, że je słychać. A wycie szakali jest celowe na samym końcu ;)
_________________
 
 
Anika 
Student



Dołączyła: 27 Lis 2008
Posty: 70
Skąd: Croft Manor
Wysłany: 09-02-2011, 07:54   

K@t, one wcale nie są za zakrętem. One są prawie na początku planszy O_o mówisz o czymś innym. My mówimy o tym, że przechodzimy przez salę z ostrzami kręcącymi się na podwyższeniu, które wydają ostro wquerviający dźwięk, pełzniemy do pokoju z Ozyrysem, a potem do pomieszczenia z mumiami, następnie przez sarkofag aż do jaskinii - tam je słychać w jednym momencie, mimo że fizycznie to niemożliwe.
Wycie szakali celowe? A po co takie wybiegi, bo nie rozumiem...? :)
_________________
Kochamy corner bug w Tomb Raiderach *^^*
 
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5682
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 09-02-2011, 08:48   

Spokojnie, źle zrozumiałem posta Łukasza. Tzn. myślałem, że mówi on o innym miejscu - niemniej faktycznie ten pokój fizyczne leży chyba gdzieś "w pobliżu", musiałbym zerknąć na podgląd mapki.

Wycie szakali ma budować klimat i tworzyć tzw. iluzję życia. Jest to jedna ze sztuczek o której pisze w manualu do Room Editora. Jesteś już na końcu levleu, widzisz wyjście z podziemi, przysłowiowe światełko w tunelu, a w tle wyją szakale. To tak, żeby gracz myślał, że na końcu coś na niego jeszcze wyskoczy zza rogu. Podobny motyw zastosowałem w swoim levelu kiedyś.
_________________
 
 
Anika 
Student



Dołączyła: 27 Lis 2008
Posty: 70
Skąd: Croft Manor
Wysłany: 10-02-2011, 13:07   

Ej, ale ja się wcale nie zdenerwowałam, że źle zrozumiałeś, tylko w przystępny sposób wyjaśniłam, o co c'mon :)
Hmmm... coś mi jednak z końcówką i tymi szakalami nie pasuje, może dlatego, że wyjące szakale oznaczają, że jakiegoś/jakichś się pominęło. Przynajmniej ja tak miałam - przebiegam na sprincie Burial Chambers i raz czy dwa po prostu olałam pieski, a potem one się upominały o zabicie właśnie takim wyciem. Dlatego mnie to zbija z tropu na końcu - bo zazwyczaj zabijam je wszystkie. No mniejsza, jak będziesz miał wgląd na mapkę, to napisz, czy faktycznie te sale znajdują się obok siebie na płaszczyźnie :)
_________________
Kochamy corner bug w Tomb Raiderach *^^*
 
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5682
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 10-02-2011, 15:17   

Cytat:
Hmmm... coś mi jednak z końcówką i tymi szakalami nie pasuje, może dlatego, że wyjące szakale oznaczają, że jakiegoś/jakichś się pominęło


Wystarczy zamknąć stadko w jakimś małym pokoiku "za ścianą" - jak mówię, to stara sztuczka ;)
Sprawdziłem tez podgląd levelu - faktycznie ostrza leżą dość daleko, ale w sumie na jednej linii ze wspomnianym lokacjami, więc może stąd ten bug dźwiękowy.

Cytat:
Ej, ale ja się wcale nie zdenerwowałam

Wiem :D Sam się zakręciłem po prostu, dopiero skończyłem czwórkę ponownie i nadal się mnie trauma trzyma :p
_________________
 
 
Łukasz 
Podróżnik



Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 701
Skąd: Gorzów
Wysłany: 13-02-2011, 16:29   

Wielkie dzięki za wyjaśnienia. Więc dźwięk kręcących ostrzy to rzeczywiście błąd. Ale jak dla mnie może być, bo w końcu nie jest taki przeszkadzający ;) A jeżeli wycie szakali jest naprawdę celowe to uważam, że twórcy chcieli zastosować w tym przypadku klimat do gry. Wogóle poziom Burial Chambers jest bardzo klimatyczny. I właśnie za to go lubię :spoko: Zwłaszcza moment kiedy bierzemy amulet z sarkofagu :) A gdzie można znaleźć mapkę do wszystkich poziomów? Też chciałbym zobaczyć ich pogląd ;)
_________________
Witaj Gość
 
 
 
Olka97P 
Nowicjusz



Dołączyła: 17 Lut 2011
Posty: 22
Skąd: Avalon ;D
Wysłany: 20-02-2011, 19:07   

Ja osobiście nie lubię używać kodów,bo psują całą grę. Szybko się nudzi,ponieważ jest za łatwa ;)

:pozdro:
_________________
-And you want to revenge....
-Justicle!
 
 
Liczi 
Nowicjusz



Dołączyła: 29 Cze 2011
Posty: 26
Wysłany: 08-07-2011, 15:16   

Ja znalazłam buga w levelu Race for the Iris.
http://imageshack.us/phot.../827/bugjp.png/
Jest to zaraz za drewnianym mostem. I mam problem, ponieważ innego przejścia nie widzę, a wener tak sobie biegnie w nieskończoność. Wie ktoś co z tym zrobić? Proszę o pomoc.
 
 
lechu1235 
Podróżnik



Dołączył: 13 Sty 2009
Posty: 433
Skąd: Poznan*
Wysłany: 08-07-2011, 21:07   

@Liczi
-Wczytać wcześniejszego sava,
-zacząć od początku.
 
 
Łukasz 
Podróżnik



Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 701
Skąd: Gorzów
Wysłany: 08-07-2011, 23:38   

Liczi napisał/a:
Ja znalazłam buga w levelu Race for the Iris.
http://imageshack.us/phot.../827/bugjp.png/
Jest to zaraz za drewnianym mostem. I mam problem, ponieważ innego przejścia nie widzę, a wener tak sobie biegnie w nieskończoność. Wie ktoś co z tym zrobić? Proszę o pomoc.

Po prawej stronie jest dziura otwierająca te drzwi. Są zamknięte dlatego, że nie byłaś wystarczająco szybka. To akurat nie jest bug :P
_________________
Witaj Gość
 
 
 
Liczi 
Nowicjusz



Dołączyła: 29 Cze 2011
Posty: 26
Wysłany: 09-07-2011, 11:27   

Dziękuje! :D
Może faktycznie byłam za wolna.
:pozdro:
 
 
Invicta 
Podróżnik



Dołączyła: 22 Cze 2011
Posty: 283
Skąd: Znikąd :)
Wysłany: 10-07-2011, 17:05   

Ja mam kłopot dotyczący kodów w TR4... Z ciekawości chciałam zobaczyć, czy działają, ale ten kompas... Czytałam, że żeby kody zadziałały, igła musi być nastawiona na północ i przezroczysta. Kiedy próbowałam ustawić Larę tak, żeby była zwrócona na północ, igła w kompasie cały czas się huśtała, choć Lara się wtedy nie obracała. Przez tą "energiczną" igłę nie mogłam użyć żadnego kodu... Aż tak mi na tym nie zależy, ale czy to nie jest jakiś błąd? Macie czasem tak samo?
_________________
Śmierć z nutką ironii zawsze boli...
 
 
Madziula 
Podróżnik



Dołączyła: 16 Gru 2007
Posty: 669
Skąd: Kraków / Tarnów
Wysłany: 10-07-2011, 18:36   

Igła zawsze będzie się huśtać, wystarczy że znajdziesz jakieś podwyższenie i wespniesz się na nie od południowej strony, wtedy Lara będzie zwrócona dokładnie na północ :)
_________________
 
 
 
Invicta 
Podróżnik



Dołączyła: 22 Cze 2011
Posty: 283
Skąd: Znikąd :)
Wysłany: 11-07-2011, 10:33   

Dzięki :) tego jeszcze nie próbowałam, tak z ciekawości zobaczę, jak to działa :P
_________________
Śmierć z nutką ironii zawsze boli...
 
 
GeBeT 
Podróżnik



Dołączył: 02 Sie 2011
Posty: 204
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-08-2011, 16:18   

Ja próbowałem zainstalować TR5 i wyskoczyło mi to (kliknij, to się powiększy):
_________________
SIEMA WSZYSTKIM NA FORUM
 
 
ermitrudefay123 
Student



Dołączyła: 03 Cze 2011
Posty: 48
Skąd: Strahov- Praga
Wysłany: 16-08-2011, 22:30   

GeBeT napisał/a:
Ja próbowałem zainstalować TR5 i wyskoczyło mi to (kliknij, to się powiększy):


Hmm... a restartować komputer próbowałeś, prawda?
_________________
,,Szkoda, że nie dostaję dolara za każdym razem, gdy słyszę, jak różni szaleńcy składają takie obietnice..." - Lara Croft, Angel of Darkness
 
 
GeBeT 
Podróżnik



Dołączył: 02 Sie 2011
Posty: 204
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-08-2011, 17:47   

ermitrudefay123 napisał/a:
GeBeT napisał/a:
Ja próbowałem zainstalować TR5 i wyskoczyło mi to (kliknij, to się powiększy):


Hmm... a restartować komputer próbowałeś, prawda?


No właśnie restartowałem 6 razy, ale w końcu się rozwiązało, trzeba było wejść to Menedżera Programów i zakończyć proces, było prostsze niż wyglądało. :narka:
_________________
SIEMA WSZYSTKIM NA FORUM
 
 
GeBeT 
Podróżnik



Dołączył: 02 Sie 2011
Posty: 204
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-08-2011, 12:00   Bug ze skuterem śnieżnym w TR II Gold.

Dzisiaj grałem sobie w TR II Gold i doszedłem do skutera śnieżnego, ale jak na nim siedziałem, to zabiła mnie pantera :p . Ale zamiast wyjść do menu, to nadal można było jeździć na skuterze śnieżnym, tylko w dziwnej pozie. :mrgreen2: Dodaje załącznik. Można powiększyć (kliknij).
_________________
SIEMA WSZYSTKIM NA FORUM
 
 
bobonton2 
Podróżnik


Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 518
Skąd: P-ń
Wysłany: 08-10-2011, 16:56   

http://www.youtube.com/wa...feature=related :D
 
 
alFa
[Usunięty]

Wysłany: 20-04-2012, 17:11   Czy ktoś lubi na sucho?

Madubu George
 
 
Trzym 
Nowicjusz


Dołączył: 24 Maj 2012
Posty: 2
Wysłany: 20-06-2012, 16:14   

Jak kiedyś kiedy grałem w TR3 to pomieszały się tekstury.
 
 
bobban 
Nowicjusz



Dołączyła: 14 Lip 2013
Posty: 13
Wysłany: 26-01-2014, 14:55   

A ja mam takie cuś : http://www.youtube.com/watch?v=cRPB-6_abLM Lara robiąca głupie rzeczy (jak sama nazwa wskazuje) :mrgreen2: Najlepsza jest baletnica w bodajże 16 sekundzie :p Bugów z klasyków nie przebije nic (no chyba,że AOD :D )
_________________
Ukończyłam:
TR Legend
TR Underworld

Tomb Raider uzależnia :D

Nie lubię Tomb Raider 2013 -.-
 
 
HarryCruise 
Gazela



Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 579
Skąd: Sawanna
Wysłany: 26-01-2014, 18:25   

Tyle, że to nie są "oficjalne" bugi, tylko celowo pomieszane animacje przez twórcę owego custom levelu.
_________________

 
 
bobban 
Nowicjusz



Dołączyła: 14 Lip 2013
Posty: 13
Wysłany: 26-01-2014, 19:10   

HarryCruise napisał/a:
Tyle, że to nie są "oficjalne" bugi, tylko celowo pomieszane animacje przez twórcę owego custom levelu.


No ale musisz przyznać,że wygląda to co najmniej komicznie ;)
_________________
Ukończyłam:
TR Legend
TR Underworld

Tomb Raider uzależnia :D

Nie lubię Tomb Raider 2013 -.-
 
 
Anika 
Student



Dołączyła: 27 Lis 2008
Posty: 70
Skąd: Croft Manor
Wysłany: 28-07-2015, 11:42   

Czy ktoś mi może wytłumaczyć na czym polega ten słynny flare bug? Już parokrotnie próbowałam go wykorzystać dla zabawy i nie potrafię. Na speedrunach na YT wygląda to tak, że staje się przodem do ściany, wyjmuje flarę, rzuca ją, odwraca tyłem, wyciąga pistolety, kuca i zbiera flarę, a Lara znajduje się w ścianie.
Co robię źle, że mi ten trick nie wychodzi...? :nie:
_________________
Kochamy corner bug w Tomb Raiderach *^^*
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2017 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.157 sekundy. Zapytań do SQL: 10