FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
Tomb Raider "Pearl of Kojada"
Autor Wiadomość
Legend 
Obieżyświat



Dołączył: 26 Gru 2005
Posty: 933
Skąd: Wrocław
Wysłany: 06-12-2011, 17:12   

PaweŁIndyK napisał/a:
Musicie uwierzyć mi na słowo. Dlatego, że cieszę się z tych wieści bardziej niż Wy. Dumnie mogę wszystkich poinformować, że wszystkie moje trzy levele są praktycznie całkowicie ukończone. Pozostało jeszcze tylko powrzucać gdzieniegdzie jakieś utwory i to tyle. Następnym krokiem będzie szukanie odpowiedniego głosu dla naszej heroiny. ;)
Oto skromny screen na przypieczętowanie:
[url=http://img840.images....th.jpg]Obrazek[/URL]


Ja :censored: ! Jestem pod wrażeniem pięknych lokacji. Już nie mogę się doczekać publikacji. :o Teraz gdy patrzę na te wszystkie fanowskie CL to aż się człowiek dziwi dlaczego twórcy klasycznych TR, tworzyli takie skromne i czasem brzydkie levele. Wiem, że to były inna czasy ale mimo wszystko fani pokazują, że jak się chcę to można stworzyć coś pięknego. :kawa:
 
 
 
WSAD 
Student



Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 39
Wysłany: 10-07-2012, 22:04   

Maati napisał/a:
Bonus noworoczny: :P

Podoba mi się to czerwone światełko.
Lara wydaje się mała w porównaniu z liściem. :D
Cicho się tu zrobiło,patrząc na datę ostatniego posta w tym temacie.
A tak właściwie to co wisi na haku w pierwszym screenie?
Ogólnie projekt trzyma wysoki poziom.
Czeka nas sporo godzin grania kiedy to wydacie.
 
 
LordJ 
Student



Dołączył: 20 Lut 2011
Posty: 76
Wysłany: 06-11-2013, 22:58   

Na custom czekam wieki i doczekać się nie mogę. Mam pytanie, czy to jeszcze żyje ?? Szkoda by było żeby tyle lat pracy się zmarnowało ! Proszę o odpowiedź, bo inaczej upadnę !
_________________
 
 
maax_87 
Podróżnik



Dołączył: 17 Wrz 2006
Posty: 541
Skąd: Szn
Wysłany: 09-11-2013, 13:40   

Niestety custom nie zostanie zrealizowany. Od dłuższego czasu prace w zespole zostały wstrzymane. Dalsze decyzje zależą od autorów, jeśli zechcą udostępnić indywidualnie część, nad którą pracowali.

Myślę, że główną przyczyną był brak czasu i narzucenie sobie zadań, które nieco nas przerosły. Również komunikacja w teamie nie układała się tak jak byśmy tego chcieli.

Niemniej jednak, myślę, że każdy z nas się czegoś nauczył i nie poszło to na marne. Pozostaje nam przeprosić za niedotrzymanie obietnicy. :roll:
_________________
TR:AtH Fanpage: www.facebook.com/tombraider.horizon
 
 
Podróżnik 
Praktykant



Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 104
Wysłany: 09-11-2013, 13:59   

Nie da się tego jakoś okroić i zlepić. Swoją drogą od początku wiedziałem, że zbyt dużo leveli zaplanowaliście. Prace musiały trwać dłużej, a przez to im dalej w las tym mniej rzeczy robiło się w takim samym czasie. Poza tym to wiąże się pewnie też z przestarzałym wyglądem gry.
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5681
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 09-11-2013, 14:51   

Szkoda bardzo, ale niestety takie rzeczy się zdarzają.

Fajnie by było, gdybyście indywidualnie chociaż kiedyś dokończyli i wypuścili swoje fragmenty, bo to co dotychczas pokazywaliście, wyglądało fenomenalnie.
_________________
 
 
Maati 
Obieżyświat


Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 1016
Skąd: Kraków
Wysłany: 09-11-2013, 17:53   

Ano właśnie, całość zadanie nieco nas przerosła. Zabrakło odpowiedniego planu, przeliczyliśmy się i to co było w zamyśle minęło się z realiami. Trudno, nie ma co żałować. Były to piękne czasy, długich godzin nad LE gdzie nauczyłem się pierdyliard rzeczy i co mnie mocno ukierunkowało w życiu. Czasy gdzie poznałem bliżej środowisko, ludzi z którymi do dzisiaj utrzymuję kontakt. ;) Swojej części gry na chwilę obecną nie planuję publikować. Wymagałoby to wiele szlifu, czasu i cierpliwości. Wszystkiego czego teraz dla PoK już nie mam, bo drugie dziecko w drodze. Mowa o WOTW by nie było. :D

Ciekawostka, prace zacząłem w 2 klasie gimnazjum, teraz jestem na 2 roku studiów. :D Cholera ile czasu. :P
_________________
Today is the last day that I'm using words.
They've gone out, lost their meaning.
Don't function anymore.
 
 
 
maax_87 
Podróżnik



Dołączył: 17 Wrz 2006
Posty: 541
Skąd: Szn
Wysłany: 10-11-2013, 11:11   

Myślę, że wydanie customa w takiej indywidualnej formie jest jak najbardziej wporządku. Teraz jednak dla mnie priorytetem jest doprowadzenie do końca Ancient Artifact 2. :) Do ukończenia coraz bliżej, jednak to jeszcze trochę potrwa.
_________________
TR:AtH Fanpage: www.facebook.com/tombraider.horizon
 
 
WSAD 
Student



Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 39
Wysłany: 16-11-2013, 19:02   

Coś czułem,że tak będzie.Kiedy długi czas nic się nie działo w tym temacie,zwątpiłem,że kiedykolwiek wydacie PoK.I jak widać się nie myliłem.Maxx,mógłbyś na stronie swojej zmienić status projektu na odwołany?To wszystko,co chciałem dodać od siebie.Dziękuje.
 
 
Skrzypiec 
Nowicjusz


Dołączył: 25 Gru 2012
Posty: 16
Wysłany: 16-11-2013, 20:58   

WSAD, rozumiem, że jesteś sfrustrowany, ale autorzy jeszcze nie poumierali... ja sam zawiesiłem masę projektów, w tym te pierwsze, które zacząłem w 2005-tym i 2007-mym, ale nigdy nie powiedziałem na ich temat ostatniego słowa. Pracowałem również (dosłownie odrobinę) z Matie i Rolim nad customem, który mieliśmy poskładać z naszych adwentowych wytworów. Przerwaliśmy, bo żadne z nas nie ma teraz czasu - Matie studiuje, ja kręcę śluby, a Roli... nawet nie wiem. Ale tak długo, jak projektów wirus nie zeżarł bądź pożar nie strawił, robota jest ZAWIESZONA, nie "odwołana". EDIT: a nawet, gdyby komuś spłonął dom, pamięta esencję tego, co zbudował. Poza tym z tego, co mówi Maati, autorzy PoK są teraz na takim poziomie zaawansowania, że z ewentualnym powrotem do rzeczy starszych i łatwiejszych jak ów produkt nie powinni mieć problemu, jeśli tylko wystąpią do tego odpowiednie warunki. Szlus.
 
 
WSAD 
Student



Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 39
Wysłany: 16-11-2013, 21:02   

Ale za to projekt jako całość już tak.Przykro mi to mówić,ale powyżej masz napisane,że nie zostanie zrealizowany,więc nie rozumiem twojego posta.Czy ja powiedziałem,że oni umarli?Nie?No właśnie.Trudno,nie ma to nie ma.Po za tym,już na dwóch forach poinformowałem,że custom nie wyjdzie,co jest prawdą,jeśli chodzi o całość,a wątpię,że któryś z nich wyda swój fragment z rozgrywki.
 
 
Skrzypiec 
Nowicjusz


Dołączył: 25 Gru 2012
Posty: 16
Wysłany: 16-11-2013, 21:23   

A niech i podzielą. No i co? Wtajemniczeni rozpoznają, co to jest i przejdą jako całość tak, czy inaczej. Reszta graczy, która nie wiedziała o projekcie, nie będzie mieć nawet tego problemu. Oczywiście masz prawo wątpić, że cokolwiek z tej paczki się ukaże... ale co wydadzą, a czego nie wydadzą, tego nie możesz być pewny póki z tego świata nie zejdą. To miałem na myśli. A ty, miast wykazać się cierpliwością, w imieniu autorów rozsiewasz panikę po innych forach. Spokojnie.
 
 
WSAD 
Student



Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 39
Wysłany: 17-11-2013, 10:32   

Jesteś optymistą,więc nie dziwię się takiej postawie.Ja jednak będę uparty i dalej twierdził,że autorzy mogliby by sami powiedzieć,to co tu na innych forach,a skoro tego nie zrobili,to ja to zrobiłem.I co od wszyscy tutaj będą tutaj żli,bo to ja i zamiast nich(autorów PoK) zrobiłem?Nie rozsiewam paniki,tylko poinformowalem,że PoK nie wyjdzie,a to jest już różnica.Dobra skończymy już tę dyskusję,bo tylko zaśmiecamy forum niepotrzebnymi postami.A i dodam jeszcze,że użytownicy tatmtych forów nie są przecież głupi i mogą sprawdzić moje informacje,napewno wiedzą,gdzie szukać.To do widzenia.Na razie.
 
 
Skrzypiec 
Nowicjusz


Dołączył: 25 Gru 2012
Posty: 16
Wysłany: 17-11-2013, 11:59   

WSAD napisał/a:
autorzy mogliby sami powiedzieć (...) skoro tego nie zrobili,to ja to zrobiłem
Co to znaczy "nie zrobili"? Dałeś im łaskawie 7 dni! Może nie byli gotowi informować? Może nie mają czasu skakać po forach, bo - jak sami piszą - budują coś, co wymaga czasu? Poza tym myślę, że już samo informowanie polskiego forum było dla nich ciężkie. Zostaw więc cezarowi, co cesarskie, a autorom, co autorskie. I jeszcze raz: cierpliwości, bo tylko ona mogła (i cały czas może) się tu przydać.
Cytat:
zaśmiecamy forum niepotrzebnymi postami
Pozwolę sobie zauważyć, iż więcej ich teraz na forach, które poinformowałeś. Już nas nawet zaczynają cytować, i to przez translator google'a, więc nie dość, że się denerwują, to jeszcze na bank zostali zdezinformowani... Polisz trudna języg xD
 
 
WSAD 
Student



Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 39
Wysłany: 17-11-2013, 18:11   

Dobra,nie zrobiłem tego bynajmniej ze złośliwości czy złości,co mnie podkusiło,żeby to zrobić?
Mam same kłopoty przez to.Przepraszam za to,co żem uczynił,ale,że już czasu cofnąć się nie da,to nic na to nie poradzę.Przynajmniej dostałem tutaj porządny ochrzan. :p No cóż,przyznaję to z ciężkim bólem serca,jestem niecierpliwy,może dlatego,to wszystko.... ;)
 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1015
Skąd: Gliwice
Wysłany: 18-11-2013, 19:48   

Przejmujesz się ? Przecież nic takiego się nie stało :) Nie jeden obiecujący projekt umarł i nikt zbytnio się tym nie przejmuje. Czasem komuś się przypomni to wspomni z żalem upadły projekt. Nawet jeśli któryś z autorów wyda swoją część to co z tego ? PoK jako PoK już nie zaistnieje na pewno. Jego miejsce zajmą i zajmują nowe projekty, na które warto czekać.
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
 
Maati 
Obieżyświat


Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 1016
Skąd: Kraków
Wysłany: 18-11-2013, 20:53   

Ja tylko dopowiem, że ostatecznie nic się nie zmarnowało. ;) Zdobyte doświadczenie jest bezcenne, a sama praca na marne nie poszła. Wszystko to znajduje odbicie w naszych kolejnych produkcjach które są o kilką lub kilkadziesiąt oczek lepsze. I nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem, z resztą tak jak kolega wyżej napisał kolejne produkcje idą wielkimi krokami i im teraz warto kibicować. ;)
_________________
Today is the last day that I'm using words.
They've gone out, lost their meaning.
Don't function anymore.
 
 
 
Aniaa 
Obieżyświat



Dołączyła: 08 Kwi 2007
Posty: 984
Wysłany: 23-12-2013, 17:41   

Uważam, że powinniście jeszcze trochę zaczekać. W końcu jest wiele gier, na których realizację musieliśmy czekać latami. Albo wyrzucić część leveli i dać to co jest.
 
 
Nepheline 
Podróżnik



Dołączyła: 11 Lut 2007
Posty: 452
Wysłany: 26-12-2013, 13:19   

Też tak uważam. Przy obecnym niedostatku leveli, każdy będzie szczęśliwy móc pograć w coś nowego. Jeżeli poziomy mają jakieś braki, to wątpię, że ktoś zechce to wytknąć palcem, w końcu to tylko zabawa.

Nie uważam też, że przestarzałość silnika to coś złego. Obecnie gram sobie w starsze poziomy z BtB, w tym też w te z 2005 r. tylko "gołe i wesołe" i naprawdę... Powiedzonko jest więcej niż trafne. Bawię się tak samo dobrze, a nawet i lepiej niż przy kolorowych, nowoczesnych teksturach, ubrankach i obiektach, bo przede wszystkim liczy się gameplay. Jak tego nie ma to nic nie ma ;) .

Czytałam gdzieś, że King of Arthur był robiony długo i przez to stał się archaiczny i to źle i brzydko. Boże drogi, żeby każdy custom był tak archaiczny, a miał tak świetny gameplay i dawał tyle radochy z grania :p

Oczywiście fajnie jest jak wszystko ze sobą współgra, ale zdaję sobie sprawę, że budowa customa to nie jest hop-siup i czasami ciągnie się latami. Wiadomo, że od czasu do czasu wypuszczane są nowinki techniczne, ale to absolutnie nie powód, żeby rezygnować z pracy, którą się już wykonało. Czy stare czy nowe... W przypadku TRLE o ile nie jest to level na poziomie np. Titak, to naprawdę bez różnicy. Całość gry jest już mocno przestarzała jak na nasze czasy, tak więc lepiej się skupić na gameplayu, a czy testurka będzie nowa czy stara, albo czy Lara będzie miała fikuśne animacje, to sprawa drugorzędna. Ważne, żeby w ogóle ukazywały się nowe levele.
 
 
Maati 
Obieżyświat


Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 1016
Skąd: Kraków
Wysłany: 26-12-2013, 21:23   

Witam ;) Potwierdzam ponownie, custom(jako całość) nie zostanie dokończony i wydany. To co każdy autor zrobi ze swoimi pracami to jest jego osobista sprawa.

Niestety tak jak było wyjaśniane wcześniej, całość projektu nas przerosła. Ambicje, czas i realia, to wszystko u nas się rozjechało. Nie wiem jak Peet czy Paweł, ale na pewno ja i maax nie zamierzamy skupiać się w tej chwili nad PoK. Custom wymaga ogromu czasu i drobiazgowej roboty przy szlifach. Co było,to było, PoK mnie wiele nauczyło, za co jestem wdzięczny, jednakże z mojej strony kwestia jest jasna i leveli nieudostępnie.

Kwestia archaicznej budowy gry - temat rozległy jak batalia między zwolennikami klasyków TR a gier nowej generacji. Dla wielu osób grafika,animacja i inne aspekty audio-wizualne to kwestia drugorzędna i nic w tym złego, jednak dla mnie czy maaxa 'zabawy' z TRLE już dawno temu przestały być zabawami i dzisiaj idąc w tym kierunku wolimy oddawać się projektom innym, na innym poziomie by później móc z tego ciągnąc jak największe korzyści. PoK ogranicza, przez co stało się przynajmniej dla mnie kulą u nogi. Jeszcze raz przepraszam za niedotrzymanie obietnicy, przypominam jednak o innych realizowanych projektach, którym teraz warto kibicować. Pozdrawiam wszystkich i jeszcze wesołych świąt. :P
_________________
Today is the last day that I'm using words.
They've gone out, lost their meaning.
Don't function anymore.
 
 
 
Aniaa 
Obieżyświat



Dołączyła: 08 Kwi 2007
Posty: 984
Wysłany: 28-12-2013, 13:09   

Jak dla mnie cały wysiłek poszedł na marne. Wiem, że inne projekty nie zostały zrealizowane, ale różnica polega na tym, że one nawet dobrze nie wystartowały, a tutaj byliście już tak blisko i nagle musicie się poddać. Jestem zawiedziona i zła na was. Następnym razem nie rzucajcie ślepych obietnic. Naprawdę nie możecie wypuścić przynajmniej tych poziomów ukończonych na 100 procent a potem jakoś je posklejać?
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 1744
Skąd: Z Bulerbyn
Wysłany: 28-12-2013, 13:17   

Ja uważam z kolei, że to dobra decyzja. Czasem warto zrezygnować z czegoś, co i tak nie będzie tak jak w planach. Później tylko trzeba wykorzystać włożony czas, wysiłek i zdobyte doświadczenie do produkcji lepszych leveli. Mieliśmy już jeden AoD.
Nie ukrywam jednak, że przykro mi że nie zagram w tego kolosa. Macie wobec wszystkich ogromny dług, więc do edytora i strugać nowe levele :)
_________________
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5681
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 28-12-2013, 13:21   

Pewnie już pisałem gdzieś, ale na wszelki wypadek powtórzę - przykro, bo przykro, ale Wasze nadchodzące projekty zapowiadają się wyśmienicie, więc mogę tylko trzymać kciuki za bezproblemowe postępy w pracach. Praca w RE powinna sprawiać przyjemność (choć nie zawsze :p ) zarówno autorowi, jaki i później - w postaci gotowego levelu - graczom. Super, że ciągle się rozwijacie i stawiacie sobie wysoko poprzeczki, bo znaczy to, że polska baza mapmakerów nie tylko nie umiera, a wręcz przeciwnie - wybija się na podium.

Czekam (nie)cierpliwie ;) .
_________________
 
 
Maati 
Obieżyświat


Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 1016
Skąd: Kraków
Wysłany: 28-12-2013, 19:45   

Cytat:
a tutaj byliście już tak blisko i nagle musicie się poddać.

Aby ten projekt był 'blisko' musiałby osiągnąć całościowo status bety, tak nie było. Chciałbym też zaznaczyć, że jako team nie istniejemy już dłuższy czas. Myślę, że nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem. Rozumiem, że osoba-gracz, jest rozczarowana, ale uwierzcie mi, że pracujemy codziennie nad tym by się rozwijać w temacie, idą gorące premiery więc spoko. ;)
Cytat:
Naprawdę nie możecie wypuścić przynajmniej tych poziomów ukończonych na 100 procent a potem jakoś je posklejać?

Osobiście nie uśmiecha mi się przykładać rąk do takiej 'kupy'. Bo to nie było by nic innego jak bezkształtna papka z Level Editora. Nie chciałbym się pod tym podpisywać.
Cytat:
Mieliśmy już jeden AoD.

Myślę, że to jedno z bardziej trafionych porównań naszej produkcji. :P
Cytat:
wszystkich ogromny dług, więc do edytora i strugać nowe levele

Jak wyżej ;) szalejemy ;)
Cytat:
Super, że ciągle się rozwijacie i stawiacie sobie wysoko poprzeczki, bo znaczy to, że polska baza mapmakerów nie tylko nie umiera, a wręcz przeciwnie - wybija się na podium.

Dzisiaj dla mnie już LE i dalej szeroko pojęta grafika jest stylem życia, integralną częścią mnie,tym się zajmuję i to chcę robić dalej więc żadnych obiecanek cacanek kolejne produkcję powstaną. ;) Już teraz zbliżamy się do premiery AA2 Michała więc będzie czym się posilić,a warto, polecam. :P
Cytat:
Praca w RE powinna sprawiać przyjemność (choć nie zawsze :p )

To jest jak z malowaniem obrazu z perspektywy osoby trzeciej, 100 miliardów na pozór bezkształtnych ruchów pędzla ale ty widzisz w tym cel i do tego dążysz. Więc racja, praca często daje w dupę, ale to jest już miłość. :D
_________________
Today is the last day that I'm using words.
They've gone out, lost their meaning.
Don't function anymore.
 
 
 
HarryCruise 
Gazela



Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 579
Skąd: Sawanna
Wysłany: 28-12-2013, 19:59   

Aniaa napisał/a:
Jak dla mnie cały wysiłek poszedł na marne.

Zależy dla kogo. Na pewno nie dla twórców, Maati sam przyznał, że wiele się nauczył, co pomaga mu w nowych projektach.

Aniaa napisał/a:
byliście już tak blisko i nagle musicie się poddać.

Obstawiam, że nikt niczego nie musi i była to jak najbardziej świadoma decyzja.

Aniaa napisał/a:
Jestem zawiedziona i zła na was. Następnym razem nie rzucajcie ślepych obietnic.

Postaw się w sytuacji twórców. To naprawdę nie działa tak, że "nagle mi się nie chce", długotrwałe projekty męczą i sukcesywnie nużą, poza tym, bitch please, oni to robią za darmo! Mogliby nikomu głośno nic nie powiedzieć i grać samemu we własnym pokoju, a potem schować do szuflady (ewentualnie do folderu o nazwie "Szuflada").

Aniaa napisał/a:
Naprawdę nie możecie wypuścić przynajmniej tych poziomów ukończonych na 100 procent a potem jakoś je posklejać?

Chyba nigdy nie próbowałaś zrobić czegoś sama dla publiki (np. artworku, czy fan fica), zawsze, nawet po 100% ukończeniu pozostaje minimum poczucia, że coś mogło się zrobić lepiej i mała obawa, co powiedzą inni. A co dopiero, jeśli wydajesz coś nieukończonego! Lepiej nie udostępniać niczego, niż dawać ludziom półprodukt, to tak jakby Da Vinci miał pokazać wszystkim Mona Lisę pomalowaną do połowy. Czaisz?

Stop the drama.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2017 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.27 sekundy. Zapytań do SQL: 10