FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
TRAOD SCU
Autor Wiadomość
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1275
Wysłany: 10-06-2010, 21:21   

Zauważ tylko, że na patchu v52 nie działają opcje typu cheat mode czy bodaj odtwarzanie/nagrywanie dema. To miałem dokładnie na myśli i imo to jest jeden z powodów dla którego lepiej mieć wersję TRAOD pod którą był pisany SCU.
_________________
"I hear the click-clack of your feet on the stairs. I know you're no scare-eyed honey.
There'll be a feast if you just come upstairs, but it's no hanging matter. It's no capital crime."

 
 
lucas1987dion 
Student



Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 91
Skąd: Poland
Wysłany: 10-06-2010, 23:21   

A ja pisząc, że nie mam żadnych problemów z TRAOD SCU miałem na myśli, że działa wszystko jak należy, czyli i cheat mode jak i nagrywanie dem i wszystkie inne funkcję tego programu. Mam najnowszą wersję TRAOD SCU z 2005 roku, a patch v0.52 został wydany podajże w 2004 roku do TR6. Mało tego, nigdy nie miałem żadnych problemów z TRAOD SCU używając najnowszego patch'a do TR6, nawet różne mody graficzne działają mi bez przeszkód razem z patch'em 0.52 + TRAOD SCU 2005v. :pozdro:
_________________
AMD Phenom II X4 965@3.80GHz, 4GB RAM DDR3@1406MHz, nVidia GeForce GTX 460 1GB Palit Sonic Platinum, 1TB + 250GB HDD Samsung, Acer G24', DVD-RW x18 SAMSUNG, Auzen X-FI Prelude 7.1, Gigabyte AM3 790XT USB3, Chieftec CFT 600w.
 
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1275
Wysłany: 11-06-2010, 22:17   

A więc powiadasz, iż masz menu kodów(ESC a potem bodaj TAB), dzięki którym można min. zwiększyć siłę Lary do maksymalnego poziomu? Niesłychane. Tym bardziej, iż ponoć w patchu kody te zostały zablokowane, a w TRAOD SCU uruchamiają się tylko opcje "Restart Level" i "Skip Level", co sam zresztą mogę potwierdzić.

Tak czy inaczej, tą dyskusją i tak nic nie wnosimy do tematu, więc sądzę, że możemy ją w tym momencie spokojnie zakończyć.

Na koniec dodam jeszcze, żeby Adamaru spróbował jednak zainstalować patcha v49 i sprawdził, czy sytuacja w grze się nie zmieniła. Jego to nic nie boli ani nie kosztuje, a efekty mogą być zaskakujące.
_________________
"I hear the click-clack of your feet on the stairs. I know you're no scare-eyed honey.
There'll be a feast if you just come upstairs, but it's no hanging matter. It's no capital crime."

 
 
Black Angel 
Student



Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 62
Wysłany: 12-06-2010, 11:17   

pmkkoch przecież u mnie działa cheat mode kilka rzeczy ale działa, no i jeszcze sporadycznie jakieś niepotrzebne pierdoły np.brak tekstur. SCU jest jak TRAOD w każdym miejscu działa inaczej. :D
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1275
Wysłany: 12-06-2010, 15:09   

Chyba coś ze mną nie tak, bo nie rozumiem, ale jaki to ma związek z tematem(notabene zakończonym), w którym przez cały czas pisałem do Adamaru oraz lucas1987dion? Zrozumiałbym, gdyby miało to jakiś związek z zainstalowanymi u ciebie patchami. Niestety z tego co widzę nie napisałeś nic a nic o tym jakiego masz patcha i jakie opcje ci działają(do v49 powinny wszystkie, teoretycznie w v52 niektórych opcji nie ma, ale lucas1987dion z tym polemizuje).

I od razu dodam jeszcze, że pisząc "cheat mode" miałem tu na myśli opcję "Debug Keys(debug option in menu)":

Na TRAOD do patcha v49 po wciśnięciu TAB w menu(tego podczas rozgrywki, nie głównego) powinny pojawić się trzy opcje, Debug Menu(można tu zmienić siłę Lary, sposób chodzenia i teoretycznie obejrzeć animacje, niestety te nie działają w TRAOD SCU, za to idealnie chodzą w Pizza Cheater), Restart Level oraz Skip Level. W v52(a przynajmniej u mnie) oraz w polskiej wersji językowej nie ma pierwszej opcji.

Zresztą zaraz mogę sprawdzić, tylko zainstaluję grę. Co się będziemy kłócić, a nuż macie rację. :p

EDIT: I potwierdzam. Na v52(i PL) nie ma opcji "Debug Menu", zaś na v49 pojawia się. Jedynie bzdurę podałem z Restart Level, jest tylko Skip Level.
_________________
"I hear the click-clack of your feet on the stairs. I know you're no scare-eyed honey.
There'll be a feast if you just come upstairs, but it's no hanging matter. It's no capital crime."

 
 
Black Angel 
Student



Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 62
Wysłany: 13-06-2010, 10:04   

pmkkoch na mojej wersji 52 ze spolszczeniem jest tylko skip level a bez spolszczenia już pojawia się debug menu(działa topornie ale zawsze coś) Zainstaluj grę bez spolszczenia i wtedy sprawdź.
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1275
Wysłany: 13-06-2010, 11:19   

No dobrze, zwracam honor. A więc problemy są tylko na wersji PL. Skoro tak, to pytanie do Adamaru: Masz zainstalowaną polską czy angielską wersję?

A teraz wybaczcie, ale muszę ze wstydu zapaść się pod ziemię. :p
(Przy okazji sprawdzę, czy na W7 zacznie mi działać poprawiacz grafiki lucasa)
_________________
"I hear the click-clack of your feet on the stairs. I know you're no scare-eyed honey.
There'll be a feast if you just come upstairs, but it's no hanging matter. It's no capital crime."

 
 
Adamaru 
Podróżnik



Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 641
Wysłany: 13-06-2010, 17:49   

Dawno się tu nie odzywam, a cały czas poruszany mój temat...
No więc ja mam wersję PL.
_________________
Yf a dą suwajf, nan of as łyl.
 
 
Adamaru 
Podróżnik



Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 641
Wysłany: 13-06-2010, 18:26   

Przeinstalowałem na angielską wersję i działają niektóre klawisze, np. pod którymś z F1 - F5 jest takie coś:

latanie także działa.

nie ma żadnych patchy, ni nic.
_________________
Yf a dą suwajf, nan of as łyl.
 
 
lucas1987dion 
Student



Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 91
Skąd: Poland
Wysłany: 14-06-2010, 14:28   

pmkkoch napisał/a:
No dobrze, zwracam honor. A więc problemy są tylko na wersji PL. Skoro tak, to pytanie do Adamaru: Masz zainstalowaną polską czy angielską wersję?

A teraz wybaczcie, ale muszę ze wstydu zapaść się pod ziemię. :p
(Przy okazji sprawdzę, czy na W7 zacznie mi działać poprawiacz grafiki lucasa)


No widzisz. Ja mam Angielską wersję patch'a 0.52, żadnych spolszczeń i TRAOD SCU działa bez problemów, Cheat Mode (Debug Keys), jak i nagrywanie dem także działa. I mój najnowszy mod do TR6 DX11 będzie wspierać TYLKO wersję gry 0.52. Na starszych wersjach, gra ma poważne problemy w renderowaniu grafiki, ale na najnowszej wersji 0.52 wszystko jest dobrze. Dodatkowo nowe biblioteki DX11 (Czerwiec 2010) dały mi kilka nowych opcji do zastosowania w mod'zie DX11 do AOD. Efekty są po prostu wspaniałe, a razem z uaktualnionym mod'em ENBseries - ta gra wygląda jak z 2009 roku a nie 2003. Pozdrawiam.
P.S. Premiera trochę się przedłuży, a to przez zaimplementowanie nowych bibliotek DX11 z Czerwca 2010. No i jeszcze testy mod'a pod karty inne niż ATI Radeon z serii 5xxx. Wymagania gry drastycznie także wzrosną: Windows Vista SP2, Windows 7, i karty z serii HD5xxx lub GeForce 4xx GTX series, jednak zaznaczam, że mod odpali się nawet na XP, ale nie będzie oferować pełni możliwości graficznej. Sorki za małego :offtopic:
_________________
AMD Phenom II X4 965@3.80GHz, 4GB RAM DDR3@1406MHz, nVidia GeForce GTX 460 1GB Palit Sonic Platinum, 1TB + 250GB HDD Samsung, Acer G24', DVD-RW x18 SAMSUNG, Auzen X-FI Prelude 7.1, Gigabyte AM3 790XT USB3, Chieftec CFT 600w.
 
 
 
lucas1987dion 
Student



Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 91
Skąd: Poland
Wysłany: 16-08-2010, 14:11   

Przepraszam za posta pod postem, ale nie można już edytować. Jeśli umieszczam to w złym miejscu, to BARDZO proszę o przeniesienie. Obecnie pracuję nad ''modem'' DirectX 11 do TR6: AOD, i muszę powiedzieć, że nie jest łatwo jak na początku myślałem. Problem polega na tym, że aby w/w mod'a odpalić potrzeba TRAOD SCU, i włączać grę, za pośrednictwem tego programu. Dodatkowo mod jest kompatybilny tylko z najnowszym dostępnym patch'em v.0.52. Kolejne wymagania to karta graficzna wspierająca minimum DX10, i system Windows Vista albo Windows 7 (na XP też działa, ale z nieco gorszą jakością). Aktualnie status mojego mod'a to BETA, korzystam z najnowszych bibliotek DX10 i DX11 a dodatkowo z najnowszych bibliotek Cg Compiler i OpenGL, dlatego pracę się przedłużają. Podsumowując, optymalne wymagania dla mojego mod'a to - Windows Vista SP2, albo Windows 7, 2GB RAM'u, 2GB HDD, CPU 3.0GHz, Radeon 4770+ albo GeForce 240GT+ 256MB vRAM i TRAOD SCU i DX11 zainstalowany. Finalna wersja powinna ujrzeć światło dzienne jeszcze tej jesieni.
A tu pokaz wersji BETA - http://www.youtube.com/watch?v=qAm3MReEpO8
_________________
AMD Phenom II X4 965@3.80GHz, 4GB RAM DDR3@1406MHz, nVidia GeForce GTX 460 1GB Palit Sonic Platinum, 1TB + 250GB HDD Samsung, Acer G24', DVD-RW x18 SAMSUNG, Auzen X-FI Prelude 7.1, Gigabyte AM3 790XT USB3, Chieftec CFT 600w.
 
 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1015
Skąd: Gliwice
Wysłany: 04-09-2010, 13:00   

Wow super to wygląda :szok: Fajnie że się zabrałeś właśnie za mojego Aniołka :D trzymam kciuki :!!: Twój mod, oprócz poprawy grafiki, uzupełniać będzie braki tekstur?
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1275
Wysłany: 05-09-2010, 14:26   

Niby jakim sposobem? Jak sam napisał, jego "poprawiacz" grafiki to odpowiednio skonfigurowany enbseries + biblioteki Cg. Nie przerabia samej gry, ale za pomocą trzecich programów dodaje parę wodotrysków. Z nieoteksturowanymi poly nie ma to nic wspólnego, chyba, że jakimś cudem dorobił się edytora do gry.
_________________
"I hear the click-clack of your feet on the stairs. I know you're no scare-eyed honey.
There'll be a feast if you just come upstairs, but it's no hanging matter. It's no capital crime."

 
 
lucas1987dion 
Student



Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 91
Skąd: Poland
Wysłany: 15-09-2010, 14:58   

joker@, można ''obejść'' braki tekstur, ale to włączyło by inne programy np. Texmod, a niestety ten program nie jest kompatybilny z moim mod'em. Aktualnie mam kilka drobnych problemów, np. po wyjściu z gry launcher wywala błąd, chociaż to nie duży problem, bo wszystko ładnie współgra, to jednak chciałbym wydać mod'a w pełni ''zdrowego''. pmkkoch@, mój mod w tej chwili to nie tylko enbseries + biblioteki Cg :D Pozdrawiam.
_________________
AMD Phenom II X4 965@3.80GHz, 4GB RAM DDR3@1406MHz, nVidia GeForce GTX 460 1GB Palit Sonic Platinum, 1TB + 250GB HDD Samsung, Acer G24', DVD-RW x18 SAMSUNG, Auzen X-FI Prelude 7.1, Gigabyte AM3 790XT USB3, Chieftec CFT 600w.
 
 
 
DeadMan 
Nowicjusz



Dołączył: 05 Sty 2010
Posty: 15
Wysłany: 26-11-2010, 15:57   

Witam, czy owy mod juz powstał? Właśnie zainstalowałem AOD i miałem zacząć grać a tu widzę że jakaś super nowinka jest o modzie pod DX10, DX11.
 
 
Black Angel 
Student



Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 62
Wysłany: 23-01-2011, 12:34   

lucas1987dion, zrób oddzielny temat o tym modzie i wrzucaj jakieś nowe screeny :) A bardziej na temat scu: jak należy ustawić grę aby działały animacje? Próbuję wielu kombinacji i jedyne co mi się udało to pozmieniać ustawienia muzyki bo dzięki temu gra mi się nie tnie :O
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1275
Wysłany: 23-01-2011, 23:04   

Black Angel napisał/a:
A bardziej na temat scu: jak należy ustawić grę aby działały animacje?

Co masz dokładnie przez to na myśli? Jeśli chcesz obejrzeć animacje, musisz ściągnąć do tego Pizza Cheater, przy czym, z tego co pamiętam, działa on tylko z niepatchowaną wersją gry.
_________________
"I hear the click-clack of your feet on the stairs. I know you're no scare-eyed honey.
There'll be a feast if you just come upstairs, but it's no hanging matter. It's no capital crime."

 
 
Black Angel 
Student



Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 62
Wysłany: 24-01-2011, 10:12   

Bo na youtubie można znaleźć filmiki z animacjami włączonymi przez scu, a ze względu że nie mam niespatchowanej gry pizza odpada. Więc muszę kombinować.
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1275
Wysłany: 24-01-2011, 12:26   

Mógłbyś zamieścić tu link do jednego z takich filmików? Po nitce do kłębka, a nuż może się coś znajdzie na ten temat. :)
_________________
"I hear the click-clack of your feet on the stairs. I know you're no scare-eyed honey.
There'll be a feast if you just come upstairs, but it's no hanging matter. It's no capital crime."

 
 
Black Angel 
Student



Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 62
Wysłany: 24-01-2011, 14:28   

http://www.youtube.com/watch?v=B3ZDvNhP7Qk ten film był tu chyba nawet podawany. W komentarzach twórca filmu odpowiada że do zrobienia tego użył TRAODSCU
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1275
Wysłany: 24-01-2011, 15:07   

Przejrzałem wszystkie strony w poszukiwaniu wzmianki o SCU, były tylko dwie. Pierwszą była odpowiedź na czyjeś pytanie, jednak nie od autora filmiku, a więc nie warto w to wierzyć, druga z kolei była pytaniem, jednak bez odpowiedzi. Wątpię więc, by była możliwość obejrzenia tych animacji poprzez SCU.
_________________
"I hear the click-clack of your feet on the stairs. I know you're no scare-eyed honey.
There'll be a feast if you just come upstairs, but it's no hanging matter. It's no capital crime."

 
 
Black Angel 
Student



Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 62
Wysłany: 24-01-2011, 15:15   

Cytat:
@BaikerNoJacket yo is this AOD SCU tht ur using
kilku słów nie rozumiem ale jest napisane że to jest scu.
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1275
Wysłany: 24-01-2011, 19:18   

Spójrz na szyk wyrazów. Jest to właśnie to pytanie o którym wspominałem.
_________________
"I hear the click-clack of your feet on the stairs. I know you're no scare-eyed honey.
There'll be a feast if you just come upstairs, but it's no hanging matter. It's no capital crime."

 
 
AleX Under 
Nowicjusz


Dołączył: 07 Mar 2008
Posty: 7
Wysłany: 03-11-2011, 18:26   

Ja ze swojej strony dodam, że bardzo łatwo zdowngrade'ować wersję 52 na 49 - wystarczy zainstalować patcha v49 i voila, "pływanie" działa bez problemu nawet pomimo tego, że w dalszym ciągu zainstalowane jest spolszczenie.
 
 
 
Ksandarus 
Praktykant



Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 156
Wysłany: 19-12-2011, 19:23   

Hmm jakby ktoś nie wiedział to ten mod DX11 już wyszedł, tylko nie wiem dlaczego tutaj nie jest o tym napisane. Może wrzucę jakiś filmik później na youtube'a , ale teraz niestety nie mam czasu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2017 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.174 sekundy. Zapytań do SQL: 10