FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
A jeśli by było inaczej...
Autor Wiadomość
Łukasz 
Podróżnik



Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 700
Skąd: Gorzów
Wysłany: 06-07-2009, 19:23   

Ja bym zrobił tak, że na końcu w Peru gdy wydostajemy się z grobowca to walczymy z Qualopeciem. Czyli by był jako końcowy boss w Peru. Z kolei na końcu w Grecji zamiast centaurów chciałbym żeby Tihocan powstał ze swojego grobu i też był końcowym bossem. Oczywiście nie pomijając walki z centaurami to dałbym je np. w Pałacu Midasa. W Egipcie zrobiłbym walkę z tajemniczym Khamoonem i pojeździł sobie motorem. Wtedy gdy widzimy pasek ładowania z Larą na motorze to wydaje się, że chociaż jedna misja będzie z nim, a tu nic :/ Jeszcze w posiadłości Croftów dodałbym w ogrodzie jedną walkę z minotaurem :D
_________________


Co jest Gość ;)
 
 
 
Szalona101 
Praktykant



Dołączyła: 24 Sie 2009
Posty: 165
Skąd: Helheim
Wysłany: 27-09-2009, 14:51   

Łukasz napisał/a:
Jeszcze w posiadłości Croftów dodałbym w ogrodzie jedną walkę z minotaurem :D

Hmm... Boss w Croft Manor to interesujący pomysł. :D Ja też bym chciała aby się troche pojeździło motorkiem w tra. Dodała bym też jakiegoś Bossa w Egipcie, mógłby by jakiś Egipski bóg na przykład Set. :mrgreen2:
_________________
Bring Me To Life
 
 
Denerith 
Nowicjusz



Dołączyła: 02 Wrz 2009
Posty: 20
Wysłany: 27-09-2009, 19:23   

Szalona101 napisał/a:

Dodała bym też jakiegoś Bossa w Egipcie, mógłby by jakiś Egipski bóg na przykład Set. :mrgreen2:


Tu już nawiązujesz do TR: Last Revelation ;) Ale może i fajnie by było zobaczyć go raz jeszcze? Może ;) Ogólnie sama dałabym za Bossa także zapewne Boga. Nie wymienię wszystkich moich pomysłów, bo zajęłoby mi to trochę o.o Ogólnie fajny jest sam Egipt ;) W moim przypadku zaczynam wtedy wspominać własną podróż po Kairze. Właśnie! A może faraon? "Zły Tutenhamon powraca zza grobu!" xD Ale z drugiej strony... Nie za dużo byłoby tych bogów w TRA? Dla mnie Natla jest wystarczająca ;)

Szalona101 napisał/a:

Ja też bym chciała aby się troche pojeździło motorkiem w tra


Taa... Mi jednak wystarczyło patrzenie jak Lara odwala brudną robotę ;) No bo... Gdzie oni by wcisnęli jazdę na motorze? Może by przedłużyli jakoś tą trasę, kiedy Lara skacze na statek?

Ja osobiście chciałabym także by nie było filmików, kiedy pokazują nam się strzałki do wciśnięcia, tylko samemu by się rozwalało w jakiś sposób danego Bossa ;) Np. ciekawa by była walka z Koldem :mrgreen2:
_________________

 
 
 
Reminded 
Praktykant



Dołączył: 13 Gru 2010
Posty: 195
Skąd: Legnica
Wysłany: 05-02-2011, 21:19   

Pomysłów na zmiany mam sporo. Nie napiszę o wszystkich, ale kilka przedstawię.

Na pewno zminiłbym Grecję, nie rozumiem jakim cudem znalazło się tam Koloseum i to jeszcze pod pałacem Midasa! W świątyni Św. Franciszka Lara dowiedziałaby się, że Scion został przeniesiony do pałacu czy tam Koloseum, już nie pamiętam, który level był następny. Dalej to nie mam narazie bladego pojęcia jak by było, ale gdybym był twórcą na pewno bym coś wymślił :tak:

Parę razy był też wymieniany motor - bardzo ciekawy pomysł, ale nie wiem gdzie mogłoby się go dać. :??:

No i ostatni pomysł to ucieczki - ta pod koniec Peru nie była zbyt emocjonująca, a sam pomysł jest bardzo dobry.
 
 
bobonton2 
Podróżnik



Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 518
Skąd: P-ń
Wysłany: 05-02-2011, 21:31   

Reminded napisał/a:
nie rozumiem jakim cudem znalazło się tam Koloseum i to jeszcze pod pałacem Midasa!

Koloseum było nad pałacem Midasa. A w Grecji mogło się znaleźć z tego względu, że Rzymianie pewnego razu podbili sobie ten kraj. A czemu było nad nim? Pewnie dlatego, że wszystkie ludy, podbijając inne, starały się wpoić lokalnym swoją kulturę poprzez zastąpienie nią tej, charakterystycznej dla tych ludów. Tak np. katolicy ustalali daty świąt według świąt pogańskich.
 
 
Invicta 
Podróżnik



Dołączyła: 22 Cze 2011
Posty: 283
Skąd: Znikąd :)
Wysłany: 14-07-2011, 17:45   

Moja wersja może się wam wydać trochę dziwna, ale wszystkie moje pomysły takie są... :) .
Peru - chciałabym, żeby Vilcabambę zrobili jakąś ciekawszą, bo w grze mamy tylko kilka domków w tej wiosce... Dałabym coś trudniejszego, bardziej skomplikowanego. Zmieniłabym (i to bardzo Górskie Jaskinie, jak na mój gust powinny być jakieś przepaście (wiem, wiem!)i więcej wspinaczki, żeby to naprawdę były porządne jaskinie, a nie króciutkie tunele z nietoperzami i niewielkie groty. W grobowcu Qualopeca (tak jak niektórzy) dodałabym walkę z Qualopeciem. To byłoby ciekawe... Nie wymyśliłam jeszcze tylko sposobu na niego.
Grecja - choć trochę większa rola dla Pierre'a. Fajne w nim jest to, że w Koloseum i Grobowcu Tihocana (na początku) słychać jego głos, ale go nie widać. Chciałabym więcej takich momentów. W Świątyni Św. Franciszka do tych sal postaci z greckich mitów dodałabym komnatę Artemidy - mogłoby być coś takiego, że się tam wchodzi i nagle odnosimy wrażenie, że jesteśmy w lesie... W ogóle dodałabym więcej klimatu pozostałym salom - u Atlasa na pewno nie byłoby tak puściutko,salę Posejdona upodobniłabym do prawdziwego morskiego pałacu... i tak dalej. Koloseum aż się prosi, żeby dorobić w nim walkę z silniejszym przeciwnikiem. W Pałacu Midasa przydałoby się więcej złota i związanych z nim pułapek, w końcu jesteśmy na terenie pana Midasa :P
Na końcu prawdziwa walka z Pierrem. Nie tylko scenka ze strzałkami. A "cysternę" bym zdecydowanie zmieniła - zrobiłabym zamknięte wejście do grobowca, żeby je otworzyć, trzeba by było użyć klucza leżącego na dnie cysterny...Zanim tam dopłyniesz- na 100% utoniesz. Tu pojawiłyby się boczne sale - jeśli uruchomisz znajdujące się w nich mechanizmy, woda opadnie, weźmiesz klucz... i wspinaczka z powrotem na górę,do drzwi :P
Egipt - tu tylko troszkę zmian. Przydałby się boss, na przykład egipska bogini Bastet, pod postacią wielkiej kotki, pilnująca Scionu... Wiem, ze niewiele ma z nim wspólnego, ale cóż :D . W świątyni Khamoon - coś podobnego do sal mitologicznych postaci z Grecji, ale dotyczące egipskich bogów. Zagadki, w których każdy niewłaściwy ruch oznaczałby śmierć... I 2 dodatkowe levele - Pałac Kleopatry :nana: i jazda na motorze, czyli wydłużona trasa do łódki, z "torem przeszkód", czymś w rodzaju skoków i jazdy po ścianach skalnych przy użyciu linki. Taaak, "troszkę" pisałam na początku...
Zaginiona Wyspa. Kopalnie Natli - dałabym tu coś więcej, długie, podziemne korytarze pełne pułapek, potem gigantyczna jaskinia z lawą. I aż trzech bossów - Larson, Kold i Kid na raz. Z Piramidy - won, czasóweczki :D i bardziej spektakularna walka z Natlą.
_________________
Śmierć z nutką ironii zawsze boli...
 
 
kwiatuszek 
Praktykant



Dołączyła: 21 Maj 2013
Posty: 140
Skąd: Hogsmeade
Wysłany: 21-12-2013, 12:16   

Solucja do Mego TR:A. ( wraz opisem QTE)
Poziom: Wielka Piramida ( cz 1/4)

Lara upada. Jakaś siła jej to karze. Udało jej się kucnąć. Naprzeciw był Scion.Lara chciała go zabrać, lecz Natla była szybsza. ( Koniec QTE) Idź prosto aż ujrzysz staw z fontanną, w którym zamiast wody jest...krew. Wskocz do krwi. pociągnij za dźwignie i wypłyń, zanim Larze zabraknie powietrza. Lara jest cała w krwi! Biegnąc w prawo, Lara zauważa komnatę pełną ścian z Mięsa. Wyrzuca hak, jednak nie zdaje sobie sprawy, że gdy zacznie się huśtać, strąci ją latająco-strzelający mutant! wcelował w linkę z kotwiczką! Odtąd Lara nie może już jej używać. Lara spada do rzeczki krwi...
_________________
alphabet boy
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 1744
Skąd: Z Bulerbyn
Wysłany: 21-12-2013, 14:18   

:o
Ja rozumiem, że ludzie mają różne punkty widzenia, ale powyższym postem pobiłaś samego Mela Gibsona
:o
_________________
 
 
kwiatuszek 
Praktykant



Dołączyła: 21 Maj 2013
Posty: 140
Skąd: Hogsmeade
Wysłany: 22-12-2013, 15:45   

Menkaure napisał/a:
:o
Ja rozumiem, że ludzie mają różne punkty widzenia, ale powyższym postem pobiłaś samego Mela Gibsona
:o


Heh
;)

To pewnie dlatego, że
Spoiler:
przed chwilą w nowym tombie byłam w Jaskiniach Geotermicznych
.

A może podzielisz się swym pomysłem, Menkaure?
_________________
alphabet boy
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 1744
Skąd: Z Bulerbyn
Wysłany: 23-12-2013, 10:14   

Nie płaczę nad rozlanym mlekiem. Gra w takiej wersji jak powstała jest IMO ok. Krwi nie było ani w Legendzie, ani w Anniversary, więc mięsne korytarze i rzeki krwi byłby nie odpowiednie. Poza tym, już podkreślałem tysiąc razy. Dla mnie "straszne, przerażające" to nie to samo co "obrzydliwe, odpychające" a na tym wózku jadą wszyscy producenci horrorów i (niestety) gier. Nowy TR też pod tym względem jest bardziej odpychający niż straszny. W klasykach nie przypominam sobie żadnej "obrzydliwej" sceny. Za to pamiętam wiązankę przekleństw, gdy na mojej drodze stanął olbrzymi skorpion, niedźwiedź atakujący zza arrasa czy inne pułapki. Nie potrzeba mi do tego było rzeki krwi, chyba mam jeszcze po kolei w głowie.
_________________
 
 
kwiatuszek 
Praktykant



Dołączyła: 21 Maj 2013
Posty: 140
Skąd: Hogsmeade
Wysłany: 23-12-2013, 12:03   

Menkaure napisał/a:
. Krwi nie było ani w Legendzie, ani w Anniversary, więc mięsne korytarze i rzeki krwi byłby nie odpowiednie.


Z mięsnymi korytarzami chodzi mi o Atlantydę. Bo tam tak jest. A cała reszta to moja chora fantazja;) a swoją drogą to miło, że nie tylko ja jestem tematowym archeologiem :) .
_________________
alphabet boy
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 1744
Skąd: Z Bulerbyn
Wysłany: 23-12-2013, 12:24   

Szczerze, nie wiem jak jest na Atlantydzie, więc co do tych mięsnych korytarzy wierzę Ci na słowo. A co do archeologa - to ja pochodzę z górniczych regionów Małopolski, więc co najwyżej mogę być górnikiem ;)
_________________
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5679
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 23-12-2013, 16:37   

Mięso jest tylko w TR1. W TRA - nie ma, najprawdopodobniej z powodu ograniczeń wiekowych (co innego rozpikselowana tkanka z 1996, a co innego gore :p ).
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2017 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.164 sekundy. Zapytań do SQL: 10