FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z grą
Autor Wiadomość
Saphona 
Nowicjusz



Dołączyła: 23 Lip 2007
Posty: 1
Wysłany: 23-07-2007, 19:32   Problem z grą

Gdy chcę włączyć grę wyświetla mi się komunikat "Please contact the software provider to update the software or extanted the license" , wcześniej gra chodziła normalnie ateraz nie chce się włączać. Proszę o pomoc.
 
 
Luthien 
Podróżnik



Dołączyła: 06 Lut 2007
Posty: 604
Skąd: Katowice
Wysłany: 23-07-2007, 19:34   

Saphona, pachnie mi piracką kopią :roll: Moja rada: kup oryginał.
_________________
 
 
Asyenna 
Odkrywca



Dołączyła: 10 Paź 2006
Posty: 1869
Wysłany: 23-07-2007, 19:36   

Saphona, z tego wynika że masz nielegalną kopię gry -tę która wyciekła do netu. chodzi o tę wersję beta dla dziennikarzy. Z tego co słyszałam ta wersja ma ograniczony czas użytkowania i po pewnym czasie licencja wygasa. Wyjście jest jedno -kup oryginał!!! :)
_________________
Grawitacja to nałóg z którym trudno zerwać.
 
 
Szynszyl 
Podróżnik



Dołączył: 23 Lis 2006
Posty: 658
Wysłany: 23-07-2007, 19:37   

Wygasła licencja? :shock: Słyszałem chyba o występowaniu tego we wczesnej wersji, która wyciekła przed premierą :???:

edit: No, potwierdza się.
 
 
Matteusz 
Podróżnik


Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 337
Wysłany: 24-07-2007, 20:13   

Mój znajomy ma taki blad jak na obrazku ::/ Co z nim mozna zrobic ???
 
 
zakid 
Student



Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 69
Wysłany: 24-07-2007, 20:29   

jest to wersja, która była przeznaczona dla prasy. Można w nią pograć 30 dni, potem krótko mówiąc "Żegnaj, Pamelo". Oczywiście nie zmienia to faktu, że jeśli ją posiadasz, to jest to nielegalne. Proponuję kupić oryginał.
_________________
"I'm gonna need a hacksaw"
 
 
HarryCruise 
Gazela



Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 579
Skąd: Sawanna
Wysłany: 24-07-2007, 20:40   

Matteusz, twój znajomy ma po prostu za słaby procesor, czyli taki, który nie obsługuje wymienionych instrukcji SSE.
Miałem coś takiego przed premierą Legendy i nie mogłem zainstalować dema, pomogło na nowym procku.
_________________

 
 
Szynszyl 
Podróżnik



Dołączył: 23 Lis 2006
Posty: 658
Wysłany: 24-07-2007, 22:39   

Matteusz, bez modernizacji sprzętu się nie obejdzie.
Jak powiedział HarryCruise, twój kolega ma za słaby procesor i nie ma tu żadnego tricku, czy też programu żeby gra zaczęła działać.
 
 
sewi 
Nowicjusz


Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 1
Wysłany: 07-08-2007, 17:49   

Zostalem przekirowany do tego tematu wiec powtarzam problem:

"Ok mam taki problem Kupilem ostatnio nowy monitor. Uzywam teraz dwoch. Jak zaladowalem gierke pojawila mi sie opcja zeby wybrac monitor na ktorych chce pograc. Niestety wybralem zly;/;/ Jak teraz zrobic zebym mogl jeszcze raz wybrac. Z gory dziekuje za odpowiedz"
 
 
Mona 
Praktykant



Dołączyła: 11 Lip 2007
Posty: 126
Skąd: z kapusty
Wysłany: 09-08-2007, 15:25   

czy wam też uszkadza się autozapis? zauważyłam, że jeśli wyjmę płytę z komputera po graniu to nic takiego się nie staje
 
 
 
Arti 
Praktykant



Dołączył: 06 Lip 2007
Posty: 168
Wysłany: 09-08-2007, 17:10   

Ja się nie bawię w takie opcje. Wolę ręczne zapisywanie, przynajmniej jest bezproblemowe. Ja w ogóle jak gram w jakąś grę to bez problemów jakie trafiają się innym. Albo dlatego, że mam piratki :gupek:
_________________
Gość? Gość's dead! What the hell you know about Paraiso?!
 
 
kraju92 
Student



Dołączył: 16 Cze 2007
Posty: 47
Wysłany: 09-08-2007, 18:56   

Mona u mnie autozapis nigdy się nie popsuł, ale tak dla pewności zapisywałem też samodzielnie.
 
 
 
parpar_maor 
Nowicjusz



Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 14
Skąd: NovaAleksandria
Wysłany: 09-08-2007, 21:20   

U mnie raz został uszkodzony. Choć poprzednio nie było żadnego niespodziewanego restartu kompa czy coś innego, a grę mam oryginalną. Na szczęście miałem aktualny ręczny zapis.
_________________
((( Happy in The Rain Dancing in The Sun )))
 
 
 
Mona 
Praktykant



Dołączyła: 11 Lip 2007
Posty: 126
Skąd: z kapusty
Wysłany: 10-08-2007, 10:26   

mnie się psuje prawie zawsze, chociaż mam oryginalną, ale zapisuję prawie co chwila.
teraz wyjmuję płytę, bo wkurza mnie ta wiadomość ''autozapis został uszkodzony..." xD
 
 
 
Asyenna 
Odkrywca



Dołączyła: 10 Paź 2006
Posty: 1869
Wysłany: 10-08-2007, 10:31   

Mona, to naprawdę dziwne. Ja od początku gry prawie cały czas miałam płytę w napędzie komputera i nic mi się z autosave'ami nie działo złego. Choć i tak wolałam zawsze na wszelki wypadek robić sobie własne save'y no chociażby po to żeby w razie czego móc do nich wrócić. :)
Wydaje mi się że ten błąd autozapisu u ciebie wynika z czegoś innego -może Windows coś miesza, bo jakoś nie chce mi się wierzyć że miałaby to być tylko wina płyty w napędzie. :)
_________________
Grawitacja to nałóg z którym trudno zerwać.
 
 
Mona 
Praktykant



Dołączyła: 11 Lip 2007
Posty: 126
Skąd: z kapusty
Wysłany: 10-08-2007, 10:36   

ja ogólnie mam coś z tym kompem, więc to że płytę trzeba wyjmować to mnie nie dziwi.
jakbym musiała wkładać kanapki do wiatraczka komputera żeby mi działał to bym się nie zdziwiła :-P
 
 
 
Sklejka 
Podróżnik



Dołączyła: 13 Maj 2007
Posty: 288
Skąd: Z Asgardu
Wysłany: 10-08-2007, 18:49   

Mi tez sie psul autozapis. Od tamtego czasu zrobilam se specjalny zapis na ktorym zapisuje gre zawsze jak z niej wychodze. Zauwarzylam, ze jak ma sie drugi profil i jak wychodzi sie z gry to przed wyjsciem wchodze do tamtego nie mojego profilu i autozapis jest dobry i nie naruszony.
_________________
:O
 
 
cap 
Nowicjusz


Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 1
Wysłany: 21-08-2007, 10:58   Savy

Elo.Mi wyświetla sie coś takiego że save is damaged.Wogóle nie można go odpalić.W innych forum pisali żeby od początku włączyć i pójdzie tam jak weźmiesz load game,ale ja tak robie i nic.POMÓŻCIE!!
 
 
 
pawlaczkamonicz 
Nowicjusz



Dołączyła: 21 Sie 2007
Posty: 13
Skąd: Poznań
Wysłany: 21-08-2007, 12:51   

Czesc!!!
Mam pewien problem. Jestem teraz w posiadłości Croftów i własnie zobyłam łuk, który wpadł do wody. Wzięłam go, lecz potem jak płynęłam to utonęłam. Gra mi sie wczytała od punktu kontrolnego, lecz łuku nie miałam. Tam skąd go wzięłam pod wodą tez go nie ma :( NIewiem co robic bo ten łuk jest potrzebny do zdobycia klucza i bedzie koniec misji i dlatego nie chce resetowac posiadłosci Croftów. Prosze pomózcie gdzie moz3e byc ten łuk.
 
 
Asyenna 
Odkrywca



Dołączyła: 10 Paź 2006
Posty: 1869
Wysłany: 21-08-2007, 12:59   

pawlaczkamonicz, jak na mój gust to innego wyjścia nie ma -musisz zrobić restart CM. Tylko następnym razem łuk wydobądź z basenu zanim go zalejesz wodą.
Łuk po stracie zycia powinien być w basenie. Jednak możliwe że przez to że w basenie była woda gdy zrzuciłaś tam posąg mogło się wszystko pomieszać.
Tylko restart CM. Teraz pójdzie ci szybciej bo już wiesz co gdzie jest. :)
_________________
Grawitacja to nałóg z którym trudno zerwać.
 
 
Alisasi 
Podróżnik



Dołączyła: 22 Sty 2007
Posty: 394
Skąd: znad morza
Wysłany: 21-08-2007, 13:00   

Musisz przejść jeszcze raz cały ten tor po łuk, bo niestety(wiem że to wkurza) punkt kontrolny byl na początku pomieszczenia.
Czyli jeszcze raz całe skakanie po skrzynkach, zrywanie lin itp.

EDIT: Assyena, u mnie to właśnie tak wyglądało, zadnego restartu, bo łuk znowu był na górze. A jak u Ciebie tak nie ma to chyba niestety faktycznie restart...
_________________
"From this moment, your every breath is a gift from me"
http://youtube.com/watch?v=mMkI8T7rLlw
 
 
 
pawlaczkamonicz 
Nowicjusz



Dołączyła: 21 Sie 2007
Posty: 13
Skąd: Poznań
Wysłany: 21-08-2007, 13:09   

Ehh dzięki, no cożmowi sie trudno ;/ Trzeba jeszcze raz to wszystko przejsc.
 
 
Asyenna 
Odkrywca



Dołączyła: 10 Paź 2006
Posty: 1869
Wysłany: 21-08-2007, 13:12   

Alisasi, no tak tak też może być. Wszystko zależy gdzie był ostatni checkpoint -czy ktoś przechodził te wszystkie linki za jednym zamachem czy też na raty według zasady -zrobię co potrafię. Ale faktycznie możesz mieć rację -pawlaczkamonicz, sprawdź czy posąg z łukiem nie wisi nadal pod sufitem. Jeżeli tak to musisz go tylko ponownie zrzucić a jeżeli nie ma go to nie pozostaje nic innego jak restart. :)
_________________
Grawitacja to nałóg z którym trudno zerwać.
 
 
pawlaczkamonicz 
Nowicjusz



Dołączyła: 21 Sie 2007
Posty: 13
Skąd: Poznań
Wysłany: 21-08-2007, 13:23   

Ten posąg jest jest pod wodą, lecz bez łuku :(
 
 
Asyenna 
Odkrywca



Dołączyła: 10 Paź 2006
Posty: 1869
Wysłany: 21-08-2007, 13:26   

No to niestety ale musisz zrestartować CM. Bo jeżeli łuku nie masz w plecaku ani nie ma go przy posągu to najwyraźniej pojawił się jakiś błąd. Stawiałabym na problem związany z wodą w basenie. Dlatego tak jak już pisałam najpierw zrzuć posąg a potem dopiero odkręć wodę.
_________________
Grawitacja to nałóg z którym trudno zerwać.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2017 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.13 sekundy. Zapytań do SQL: 11