FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
Co was najbardziej denerwuje i drazni podczas grania?
Autor Wiadomość
x*kinga*x 
Praktykant



Dołączyła: 20 Paź 2008
Posty: 136
Skąd: Przemków (;
Wysłany: 22-11-2008, 18:57   

Okropnie mnie denerują biegi po ścianie za pomocą linki. Niemal zawsze mam z tym ogromny problem. Lara najczęściej albo nie chce doskoczyć do jakiegoś występu, albo odbija się w złą stronę. To jest okropne, zwłaszcza że punkty kontrolne wtedy znajdują się wyjątkowo daleko :fire:
Jeśli chodzi o bugi, tych też nie brakuje. Zazwyczaj nie przeszkadzają mi w samej grze, ale jest jeden który mnie po prostu wnerwia. Jak już ktoś pisał, Lara zatapia się w ziemię i trzeba wczytać grę, żeby móc dalej gdzieś iść. Masakra... Niby tylko dwie rzeczy, ale jak potrafią wkurzyć :|
_________________
moje motto: zawsze walcz do końca - nie poddawaj się!
 
 
 
Kockaina 
Nowicjusz



Dołączyła: 19 Lip 2008
Posty: 18
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 24-11-2008, 16:01   

Drażni mnie to, że kiedy podczas huśtania się na linie po ścianach (nie wiem czy dobrze to ujęłam :P ), wymierzam skok na jakąś krawędź lub półkę za jaką Lara może się spokojnie (!!!) chwycić, wykonuję skok i co się dzieje? Of course mogąca wszystko panna Croft nie doskakuje do wybranego miejsca. Ba, nawet odbija się w zupełnie innym kierunku. :O
_________________

 
 
x*kinga*x 
Praktykant



Dołączyła: 20 Paź 2008
Posty: 136
Skąd: Przemków (;
Wysłany: 07-12-2008, 21:58   Najgorsze poziomy

Jest już temat o najfajniejszych poziomach w Anniversary, jest też o najbardziej wkurzających rzeczach w tej grze. A tu możecie pisać, które poziomy (lub lokacje) najmniej Wam się spodobały. Jeżeli o mnie chodzi - nie przypadła mi do gustu Atlantyda, zwłaszcza pierwszy level. Dlaczego? Ta lokacja w porównaniu do Peru, Egiptu i Grecji wydaje mi się dość mroczna. No i nie lubię walk z tymi latającymi mutantami :D

[ Komentarz dodany przez: Jerrem_Y: 07-12-2008, 22:27 ]
Wybacz, nowy spamogenny topic nie przejdzie.
_________________
moje motto: zawsze walcz do końca - nie poddawaj się!
 
 
 
x*kinga*x 
Praktykant



Dołączyła: 20 Paź 2008
Posty: 136
Skąd: Przemków (;
Wysłany: 11-12-2008, 16:08   Problemy w Time Trial

Ja myślę, że przechodzenie leveli w trybie Time Trial jest o wiele trudniejsze w Anniversary niż w Legendzie. Domyślam się, że większość z Was ma z tym wiele problemów. Mi najtrudniej było przejść na czas poziom Świątynia św. Franciszka w Grecji i Ostateczne starcie na Atlantydzie. Zresztą Zaginiona Dolina w Peru też do prostych nie należy... ;(
_________________
moje motto: zawsze walcz do końca - nie poddawaj się!
 
 
 
TRA_Rulez 
Podróżnik



Dołączyła: 15 Cze 2008
Posty: 250
Skąd: Sopot
Wysłany: 11-12-2008, 16:44   

Grając w TT w Anniversary udało mi się przejść Mountain Caves oraz Obelisk Khamon dzięki sprytnemu trikowi :D Na you tubie jest mnóstwo shortcutów dzięki którym można przejść levele w kilka minut. Warto sprawdzić :)
_________________
Nie było ciastek więc kupiłem zaprawę murarską
- Johny Bravo
 
 
 
AbiiGeil 
Nowicjusz



Dołączyła: 27 Sty 2009
Posty: 16
Skąd: Lost Valley
Wysłany: 12-02-2009, 10:48   

Aurelie, ja miałam ten sam bug w Peru i Grecji ! Denerwuje mnie to jak się powtarza, bo potem jest DEAD i muszę zaczynać od punktu kontrolnego ! :/
_________________
,, .... Ja pamiętam te chwile,co serce mocniej bije . Wszystkie te chwile,co serce mocniej bije. Ty pamiętasz te chwile ? Co serce mocniej bije ..... ? "
 
 
venturio 
Podróżnik



Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 278
Skąd: Znienacka
Wysłany: 13-02-2009, 14:51   

Mnie wkurza to, że jak spadam gdzieś i się nie zabiję to muszę wspinać się na górę jeszcze raz, a często to długa droga... :P .
_________________
"Nie na zawsze przykuci jesteśmy do kręgów świata, poza nimi zaś istnieje coś więcej niż wspomnienie(...) "


 
 
 
Asyenna 
Odkrywca



Dołączyła: 10 Paź 2006
Posty: 1869
Wysłany: 13-02-2009, 15:36   

No cóż, taki jest urok checkpointów. Ciesz się że tak jest bo inaczej gra byłaby jeszcze krótsza niż jest. Zresztą jak i inne TR-y Crystalsów. :)
_________________
Grawitacja to nałóg z którym trudno zerwać.
 
 
Esmeralda 
Wombat



Dołączyła: 02 Lis 2008
Posty: 367
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 13-02-2009, 16:45   

Mnie denerwuje to , że nie można samemu zapisywać gry . Checkpointy są denerwujące , gdyż jak wielu już zauważyło są w złych miejscach . Szkoda , że nie poprawili tego w underworldzie . Gra powinna zapisywać się sama tylko od poziomu do poziomu .
 
 
Ksandarus 
Praktykant



Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 156
Wysłany: 17-02-2009, 22:18   

po przejściu gry robiłem próby czasu, potem już sam nie zapisywałem gry tylko auto-savy i prawie zrobiłem 100% , aż tu nagle gdy włączam grę i wyskakuje błąd że save jest uszkodzony , ( miałem tak parę razy ) ;( :fire: zdenerwowałem się i odinstalowałem :P
 
 
Al Arab 
Praktykant



Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 148
Skąd: London
Wysłany: 22-02-2009, 00:43   

Anniversary jako jedyny TR od krysztalkow mial stopien trudnosci na przyzwoitym poziomie,czyli dosc trudny.Linka magnetyczna,trudne skoki,przepasci,czasowki.Dlaczego tak narzekacie?Ja wlasnie tego od tej seri oczekuje.Wydaje kase na tomby od 10 lat i chce sie nad kazda czescia pomeczyc i poglowkowac,a nie miec podane wszystko na tacy i ukonczyc gre w mniej niz 10 godzin.Legenda w 9 z wiekszoscia sekretow,wtedy sie wnerwilem"Co,juz koniec".
_________________
Czy jest moze suchy chleb dla konia?...
 
 
queue 
Nowicjusz



Dołączyła: 23 Lut 2009
Posty: 4
Skąd: z przed kompa.
Wysłany: 23-02-2009, 19:16   

U mnie czasami (raczej rzadko) jest tak, że np. przy walce z Natlą wykonuje jakieśtam uniki...i zdarza się że Lara ma jakby....no spóźniony zapłon. reaguje jakieś 2 sek. po naciśnięciu klawisza. To jednak zdarza się rzadko, natomiast częstsze są przypadki z kamerą. Ile razy była źle obrócona i trzeba było np. nacisnąć klawisz w lewo żeby skoczyć do przodu...denerwujące. :fire:

A co do checkpointów to strasznie przeszkadzały mi w poprzednich czesciach. Teraz już raczej mnie nie wnerwiają. kwestia przyzwyczajenia. Nie wiem, czy ktoś zauważył, ale np. jeżeli zakończy się grę w miejscu, w którym np. nie mamy nic do roboty, albo gdy jesteśmy na złym tropie, to w chwili aktywacji checkpointa Lara odwraca się w strone, w którą mamy pójść, by trafnie przejśc dalej. Nie wiem jak wam, ale mnie ten fakt pomógł pare razy. Np. w komnacie z młotami. :)
_________________
4.
 
 
alamaniaklary 
Student



Dołączyła: 15 Mar 2007
Posty: 33
Wysłany: 24-02-2009, 17:09   

ja nie lubie walki z potworem (przed natlą) ... nadal się go nei pozbyłam bo zawsze mam "mały"problem z przypływem adrelaniny(czy jak to sie pisze;p) czyli spowolnieniem czasu bo zawsze za wczesnie strzelam i mi sie nigdy nie udaje tego przejsc .. :(
_________________

 
 
Mary_Jane 
Nowicjusz



Dołączyła: 02 Lut 2009
Posty: 4
Skąd: Antagariach
Wysłany: 05-03-2009, 21:30   

A ja nie lubię jak wisząc na lince muszę sie opuścić w dół a zawsze robie to za daleko i lina się odpina a Lara spada :P
_________________
A na drzewach zamiast liści będą wisieć komuniści...
 
 
Kriss14 
Student



Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 51
Wysłany: 08-03-2009, 09:51   

Mnie z kolei do białej gorączki doprowadza bug w Zaginionej dolinie, tam gdzie znajdujemy kółko (na górze wodospadu). Kiedy chcę wskoczyć do wody to czasem zdarza się że Lara po prostu zabija się o powierzchnię!!!!!!!! :fire:
Poza tym na sali gimnastycznej w CM kiedy wykonuję młynki na czymś w stylu "imperium wieszakowego" z TRL to Lara ustawia się źle i łapie półkę pod kątem i spada lub w ogóle jej nie łapie. :evilbat:
I jeszcze jedna okropna sprawa. Odbijania się od ściany podczas biegania po niej z linką to jakaś gehenna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :wymiot2:
Rzadko się mi zdarza żeby odbiła się w tą stronę w którą ja chcę, a nie żeby bez mrugnięcia okiem wchodziła w przepaść! Ale to nie zaniża tak bardzo mojej ogólnej oceny Anniversary.
 
 
Qaviera 
Student



Dołączyła: 24 Mar 2009
Posty: 39
Wysłany: 12-04-2009, 10:59   

Mnie osobiście denerwuja miejsca, które na pierwszy rzut oka są banalnie proste, ale jak się potem okazuje, to trzeba siedzieć nad tym bardzo długo, bo źle skoczysz, za wolno się dźwigniesz, źle wycelujesz ;/ .

Np. początek Egiptu.
Wchodzę sobie spokojnie do sali z chyba 8 posągami. Oczywiście zwierzęta pokonane, więc zostało tylko uruchomienie całej konstrukcji, by dostać się do dalszych pomieszczeń. Wchodzę na te konstrukcje, potem po kolei przeskakuję z jednej na drugą aż do ostatniej. Teraz został tylko bieg po ścianie. I jak się okazuje, po skoku Lara sie nie łapie, bo źle wycelowane ( pominę fakt, że starałam się to zrobić jak najdokładniej)! Dobra, ok. Jest. Teraz tylko skok ,,na drzwi" i gibem skok do góry. I co? Nie skoczy, bo jej system reagowania jest słaby( to nie ejst wina komputera, bo ustawienia mam na maximum i nie zacina się) !

I znów od początku.

No ale za 3 razem się udało.. Uhh ..

:D
_________________
Nie patrz na innych, nie przejmuj się nikim . Nie żyjesz dla nich, tylko dla siebie .
 
 
 
katarina14 
Nowicjusz



Dołączyła: 24 Maj 2009
Posty: 7
Skąd: Polska
Wysłany: 25-05-2009, 14:44   

a ja was nie rozumiem bo mi gra szla latwo i szybko nie mialam wiekszych problemow z przejsciem jej. No moze z wielka piramida (ten szyb i te czasowki) mialam male problemy ale wszystko bylo OK a i bugi u mnie nie wystepowaly :mrgreen2:
_________________
W życiu możesz liczyć tylko na siebie
 
 
Esmeralda 
Wombat



Dołączyła: 02 Lis 2008
Posty: 367
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 25-05-2009, 15:20   

Gra mi się podobałam . Jedyne , co mnie denerwuje to model bohaterki . Podobnie jak u Katariny nie widziałam wielu bugów . W przejściu gry największy problem stanowili bossowie w Grecji, ale i z tymi można było uporać się bez dużych kłopotów . :)
 
 
Łukasz 
Podróżnik



Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 700
Skąd: Gorzów
Wysłany: 24-06-2009, 23:09   

Mnie w grze denerwuje to, że nie można zapisać gry w dowolnym momencie. Nie lubię tych punktów kontrolnych :fire: Wolę jak można zapisać grę po staremu. Denerwowało mnie też jak mutanty strzelały kulami ognia we mnie cały czas. Nie mogłem przez to się podnieść. Zanim chciałem wstać to strzeliły i tak w kółko działo się. Najgorzej jak ich jest dwóch, bo z jednym nie miałem takich problemów ;) To tyle co mnie denerwowało.
_________________


Co jest Gość ;)
 
 
 
Jamal 
Student



Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 51
Wysłany: 25-06-2009, 17:07   

TRA chyba była moim pierwszym TR w którym nie uświadczyłem jakiejś rażącej ilości bugów. Grało mi się w nią całkiem przyjemnie po opanowaniu kilu sztuczek i pojęciu jak się robi adrenalin mode (tak na początku miałem problemy , ale po zmianie na własne ustawienia klawiszy było już ok). Jedynie do teraz wkurza mnie ta jedna czasówka w Natla's Mine gdzie trzeba szybko uwijać się z tymi wysuwającymi się obręczami i wdrapywaniem się na górę :P
_________________
There's a She Wolf in Gość closet
 
 
Łukasz 
Podróżnik



Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 700
Skąd: Gorzów
Wysłany: 25-06-2009, 19:48   

Jamal, tej czasówki nie było w Natla's Mine. Ona była w The Great Piramid. Widzę, że coś Ci się tu pomyliło ;)
_________________


Co jest Gość ;)
 
 
 
Katka 
Nowicjusz


Dołączyła: 21 Wrz 2009
Posty: 23
Wysłany: 21-11-2009, 11:07   

Mnie denerwuje kamera, nie da jej się jakoś szybko ustawić,np. w Atalndycie na poczotku, co właźiło się na góre, była raz taka platforma z drążkami... tam ta kamera doporwadzaa mnie do furii.Jeszcze... za dużo mumii, haha. Egipt znienzawidziłam przez te ciagle wylaniające się znikąd mumie.Denerwujące są tez checkpointy ;)
 
 
kondo96 
Praktykant



Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 199
Wysłany: 21-11-2009, 15:54   

zgadzam się checkpointy mnie najbardziej wkurzały gdzieś zginąłem i gra wczytywała się o parenaście mil drogi wstecz.Skoro to remake 1-ynki to czemu nie ma że tak powiem zapisywania ręcznego :??: (nawet chwytanie ręczne jest :!!: )
Oczywiście sfisiowana kamera była nadmiernie drażniąca :D
i pełna gama bugów (chociaż były zabawne to jednak utrudniały zabawę)
co do sterowania nic nie mam bo nawet podczas akrobacji można strzelać i tym podobne :!!: ;)
 
 
Esmeralda 
Wombat



Dołączyła: 02 Lis 2008
Posty: 367
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 21-11-2009, 18:09   

kondo96 napisał/a:
(nawet chwytanie ręczne jest :!!: )

O ile dobrze pamiętam ( nie bić jeżeli się mylę :P ) można przestawić chwytanie z automatycznego na takie z wciskaniem odpowiedniego klawisza. A poza tym to remake a nie TR1, więc czymś jednak różnić się muszą.
kondo96 napisał/a:
Oczywiście sfisiowana kamera była nadmiernie drażniąca :D
i pełna gama bugów

Stop, stop - w pierwszej części było więcej bugów,a kamera denerwowała jeszcze bardziej.
 
 
Integral 
Archeolog



Dołączyła: 10 Cze 2006
Posty: 2536
Skąd: Sin City
Wysłany: 21-11-2009, 18:59   

Esmeralda napisał/a:
kamera denerwowała jeszcze bardziej.

Z tego co pamiętam, w szalonym 96' trójwymiarowy świat TR robił wrażenie, więc stop, stop, sformułowanie, że kamera denerwowała jeszcze bardziej jest z gruntu nieprawdziwe. Kamera może co najwyżej w tej chwili denerwować, i to raczej graczy przyzwyczajonych do nowszych gier. Bo mi np. system kamery z klasyków jak najbardziej leży po dziś dzień.

Co do bugów nie wypowiem się - dawno grałam i chociaż nie odnotowałam wtedy aż tak denerwujących jak tych z TRA, i tak nie jestem w stanie ich ilościowo porównać.

Tak, wiem, trochę czepialski post.

Co mnie denerwowało w TRA? Wspomniane bugi przez które zdarzało mi się po raz setny przechodzić te same momenty, bo irytujące checkpointy były ustawione ni w pięć ni w dziesięć. Gdy z jakiegoś powodu sypnęłam się w banalnym momencie i chciałam przyspieszyć przechodząc go po raz któryś, natrafiałam na szereg niewidzialnych ścian, przeszkód, a Lara co i rusz miała zwichniętą nogę. Tak, to było tak irytujące jak brzmi :p . W sumie wszystko sprowadza się jednak do checkpointów.
_________________
Don't waste your time or time will waste you
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2017 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.216 sekundy. Zapytań do SQL: 11