FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
Bonus level
Autor Wiadomość
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1275
Wysłany: 03-02-2008, 13:02   

Aniaa - Prośby te już są, ukazały się zaraz po remake'u TR1, a co do goldów, to może chodziło ci o ich wszystkich remake'i tak? ;)
_________________
"I hear the click-clack of your feet on the stairs. I know you're no scare-eyed honey.
There'll be a feast if you just come upstairs, but it's no hanging matter. It's no capital crime."

 
 
Aniaa 
Obieżyświat



Dołączyła: 08 Kwi 2007
Posty: 984
Wysłany: 03-02-2008, 17:22   

Nie bardzo rozumiem o co ci chodzi, ale mnie chodziło o to, że skoro zrobiliby remake TR1 Gold, to potem należałoby zrobić remake TR2,3 itd. Nie chodziło mi o same goldy, ale np remake Dagger of Xian, Adventures of Lara Croft, czy może The last Revelation. Tak więc, wątpię, aby to zrobili.
 
 
krtomb 
WoTR Team



Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 1066
Skąd: Helheim
Wysłany: 21-04-2008, 20:32   

Taki z tego Bonus jak z Natli altruistka... Dla mnie zamiast pokazywać taki szajs mogliby zrobić zlepek np finalnych Bossów ze starych klasycznych TR'ów. Np Smoka z TR2; dr'a Willard'a z TR3 i Seta z TR4, no ewentualnie żeby pograć na nosie tym hipkom z Core Design (które naturalnie nie istnieje) zrobić nową ulepszoną wersję walki z Eckhardt'em ;D W sumie byłoby fajnie w nowych możliwościach zrobić starych Bossów ;P
_________________
"In place of a dark Lord you would have a queen! Not dark but beautiful and terrible as the dawn! Treatreous as the sea! Stronger than the foundations of the Earth! All shall love me and despair!"
 
 
l@r@ croft 
Praktykant



Dołączyła: 25 Gru 2006
Posty: 187
Skąd: Łódź
Wysłany: 25-06-2008, 11:44   

Moim zdaniem bonus level w TRA był bez sensu... z nikim się nie walczyło tylko biegało,chodziło,skakało,wspinało... do kitu ;) Jedynie co to muzyka była dość ciekawa. ten bonus level miał chyba na celu pokazanie nam różnych architektur z Grecji,Egiptu itd. , jakie występowały w grze...
no cóż... :gupek:

:narka:
_________________

 
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5681
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 25-06-2008, 13:44   

l@r@ croft napisał/a:
ten bonus level miał chyba na celu pokazanie nam różnych architektur z Grecji,Egiptu itd. , jakie występowały w grze...
no cóż...


Chyba należy ci się nagroda roku za inteligencję, bystrość, przebiegłość i refleks. Moje gratulacje.
_________________
 
 
trójka 
Student



Dołączyła: 14 Lip 2008
Posty: 43
Wysłany: 17-07-2008, 10:40   

poczekajcie podobno tam są 4 style ale jak chodziłam po ty :wotr: m levelu to było tylko Peru, Grecja i Egipt i nigdzie nie widze przejścia do Zaginionej WyspyΔζξβµΘ
 
 
adriano216 
Podróżnik



Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 572
Skąd: 29°58'N 31°07E
Wysłany: 17-07-2008, 14:11   

Przejście jest, poszukaj dobrze. O ile się nie mylę to jest tam wodospad. Tylko nie myl z Lost Valley. Powodzenia w poszukiwaniach :P
_________________
 
 
L_w_T 
Student



Dołączyła: 08 Lip 2008
Posty: 58
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 17-07-2008, 16:42   

Najgorsze w tym levelu jest to , że nie ma Atlantydy , ale są kopalnie Natli . Spróbujcie wejść na kolumny w Grecji , wysoko tam ;)
_________________
 
 
 
adriano216 
Podróżnik



Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 572
Skąd: 29°58'N 31°07E
Wysłany: 23-11-2008, 23:04   

Szkoda, że ten wycinek z Lost Valley z wodospadem i jeziorkiem nie znalazł się w rozgrywce. Nie mogę ścierpieć tego, że CD go pominęli. Dobrze chociaż, że umieścili go w tej zlepce :P Lepszy na pewno by był prawdziwy dodatkowy level jak chociaż w TR3. Marzyłem sobie o powrocie na wyspę, odnalezieniu kawałków Scion'u (nieznalezienie ciała Natli :> ) i umieszczeniu ich w galerii artefaktów w domu Lary. Marzenia nic nie kosztują.
_________________
 
 
AbiiGeil 
Nowicjusz



Dołączyła: 27 Sty 2009
Posty: 16
Skąd: Lost Valley
Wysłany: 11-02-2009, 10:41   

Mhm.. Widziałam już taki Bonus Level. Ale nie wiem czy są przeciwnicy ..
_________________
,, .... Ja pamiętam te chwile,co serce mocniej bije . Wszystkie te chwile,co serce mocniej bije. Ty pamiętasz te chwile ? Co serce mocniej bije ..... ? "
 
 
Asyenna 
Odkrywca



Dołączyła: 10 Paź 2006
Posty: 1869
Wysłany: 11-02-2009, 10:47   

AbiiGeil, nie ma tam żadnych przeciwników. :) To tylko prezentacja architektury z gry.
_________________
Grawitacja to nałóg z którym trudno zerwać.
 
 
Łukasz 
Podróżnik



Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 700
Skąd: Gorzów
Wysłany: 08-07-2009, 15:41   

Ten bonusowy poziom wygląda pięknie. Ładnie zmieszane lokacje, architektoniczne budunki i piękność tego poziomu :) Zamierzam zebrać wszystkie skarby, relikwie artefakty żeby go odblokować. A czy trzeba wykonywać Time Triale ?
_________________


Co jest Gość ;)
 
 
 
Asyenna 
Odkrywca



Dołączyła: 10 Paź 2006
Posty: 1869
Wysłany: 08-07-2009, 16:27   

Do odblokowania tego levelu nie potrzeba zaliczać time triali. :)
_________________
Grawitacja to nałóg z którym trudno zerwać.
 
 
Tonetti 
Podróżnik



Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 237
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 09-07-2009, 11:12   

Lokacje z tego poziomu są ładniejsze, niż te które są podczas rozgrywki. CD mogli się bardziej postarać i zrobić takie ładne lokacje podczas rozgrywki, a nie tylko w tym levelu. I czy wy też macie wrażenie, że Epipt w tym poziomie przypomina jakąś lokację z TR4?
 
 
Marcin95 
Nowicjusz



Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 15
Wysłany: 09-07-2009, 11:39   

Tonetti, zgadzam się z Tobą. Ten poziom wygląda znacznie lepiej. Czyżby zabrakło czasu by dopracować ten tytuł ? Dla mnie 2-3 miesiące wystarczołyby by ulepszyć grafikę jak i dodać kilka ciekawych elementów.
_________________
I'm very pleased to see you again Lara...

All I ever wanted
All I ever needed is hear - in my arms...
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5681
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 09-07-2009, 11:50   

Przecież "właściwy" Egipt wygląda równie dobrze. Jedyna różnica w levelu bonusowym, to otwarta przestrzeń, co przenosi się na specyficzne oświetlenie.
_________________
 
 
Łukasz 
Podróżnik



Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 700
Skąd: Gorzów
Wysłany: 09-07-2009, 11:54   

Tonetti napisał/a:
I czy wy też macie wrażenie, że Epipt w tym poziomie przypomina jakąś lokację z TR4?

Chodzi o te czwarte zdjęcie ? Mi przypomina się poziom "sacred lake" :)
_________________


Co jest Gość ;)
 
 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1015
Skąd: Gliwice
Wysłany: 12-07-2009, 21:00   

A co powiecie na to -> http://www.youtube.com/wa...feature=related

Ukryty level ?? Tylko jak się tam dostać :bezradny:

I czy wykonał ktos taki ruch -> http://www.youtube.com/wa...feature=related :)

edit: K@t ale skąd tam natla ? Zresztą nie kojarze takich budynków z żadnego filmiku.

edit2: zaraz, to nie ta wioska która eksploduje na samym początku ?
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
  
 
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5681
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 12-07-2009, 21:01   

Przejrzyj pierwszą stronę ;) :

http://www.tombraiderforu...?t=1205&start=0
_________________
 
 
Dan86 
Student



Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 84
Skąd: Lublin
Wysłany: 12-07-2009, 21:55   

joker napisał/a:
I czy wykonał ktos taki ruch -> http://www.youtube.com/wa...feature=related :)


Wystarczy że naciśniesz podwójnie spację i potem szybko shift i S i potem klikaj shift razem z wciśniętym S a Lara wykona akrobację. ;) Mnie się udało. Zresztą intrukcja jest na tym filmiku.
 
 
Hrithik_Roshan 
Obieżyświat



Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 1313
Wysłany: 19-07-2009, 05:54   

Hahaha.
Od premiery minęło już dość sporo czasu, a ja dopiero teraz dowiaduję się, że istnieje jakiś dodatkowy level. :P No cóż wakacji ponad miesiąc jeszcze został więc się zabiorę za nadrabianie.
_________________
"wiara jest rozjebana"
 
 
Szuszuro 
Student



Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 36
Wysłany: 25-07-2009, 23:37   

O ile mi wiadomo, bonusowy level odblokowuje się... Po ukończeniu Croft Manor i po odblokowaniu "Kryształków". W Bonusowym levelu te kryształki są, więc żeby móc zagrać na Bonusie, trzeba je odblokować :)
_________________
Sztuką nie jest bycie mądrym, lecz sztuką jest bycie mądrym i umiejętność wykorzystania tego.

 
 
Sas_ 
Podróżnik



Dołączyła: 04 Lip 2009
Posty: 249
Skąd: Polska/Gdańsk
Wysłany: 10-08-2009, 14:32   

ja zaraz po ukończeniu gry dostałam ten "bonus level" i jakoś na mnie nie wywarł specjalnego wrażenia. Tylko gadali o tworzeniu gry i te pierdoły. Zwykłe modele lokacji czy jak ktoś to ujął style architektoniczne wykorzystane w grze. Jedney co w tym wielkim prze cudownym bonusie można robić to łazić do okola i słuchać tego samego. lepiej by było gdyby zrobili taki bonus jak do resident evil 4 ;p
_________________
Satan's Gonnah Yeat Chu :3
(Tak wpadłam po to aby sobie zapdejtować twarz, ale śmiesznie, co nie kociaki?)
 
 
 
Szuszuro 
Student



Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 36
Wysłany: 10-08-2009, 15:11   

Cytat:
lepiej by było gdyby zrobili taki bonus jak do resident evil 4


Masz na myśli drugą kampanię :) ?

A mi się ten bonus w TRA akurat podobał. Kilka razy z przyjemnością chodziłem sobie po tym levelu. Tam jest po prostu przepięknie :P .

:pozdro:
_________________
Sztuką nie jest bycie mądrym, lecz sztuką jest bycie mądrym i umiejętność wykorzystania tego.

 
 
Sas_ 
Podróżnik



Dołączyła: 04 Lip 2009
Posty: 249
Skąd: Polska/Gdańsk
Wysłany: 10-08-2009, 18:00   

Widoki może i ładne ale to takie bez celowe łażenie po planszach na których nic sie nie dzieje...To takie monotonne i bezcelowe <ale palnęłam>. Od co do RE4 no no mam właśnie to na myśli, mini gierki z Adą Wong :D <w tej grze zdecydowanie postacie lubią z martwych wstawać xD >. Szkoda ze do TR czegos takiego nie zrobią :D , bo skoro gry robią takie krótkie to chociaż niech jakieś bonusy dadzą, ale niech maja jakiś cel XD <cos na wzór goldów> :D
_________________
Satan's Gonnah Yeat Chu :3
(Tak wpadłam po to aby sobie zapdejtować twarz, ale śmiesznie, co nie kociaki?)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2017 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.151 sekundy. Zapytań do SQL: 11