FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
Atlantyda
Autor Wiadomość
Łukasz 
Podróżnik



Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 701
Skąd: Gorzów
Wysłany: 28-10-2009, 15:14   

Katka, zapewne mówisz o miejscu z tarczami i basenem po środku. Musisz chwycić się tarcz i poczekać aż tarcza opadnie na dół. Potem odskocz do tyłu i w czasie lotu od razu strzel w krążek nad tarczą który będzie widoczny na górze po tym jak tarcza opadnie. Powodzenia. Mam nadzieję, że wystarczająco powiedziałem ;)
_________________
Witaj Gość
 
 
 
Szalona101 
Praktykant



Dołączyła: 24 Sie 2009
Posty: 165
Skąd: Helheim
Wysłany: 28-10-2009, 16:48   

Katka, może po prostu kiedy zeskakujesz z tego czegoś aby strzelić do kółka w locie nie wciskasz G. Skoro czytałaś solucję to powinnaś wiedzieć że aby na kółkach pojawiły się celowniki trzeba w locie przytrzymać G. Chyba że tak robisz i celowników nadal nie ma. Jeśli tak to z pewnością masz jakiś błąd w grze.
_________________
Bring Me To Life
 
 
Katka 
Nowicjusz


Dołączyła: 21 Wrz 2009
Posty: 23
Wysłany: 30-10-2009, 17:39   

Dzięki,udało się :D
A teraz jest mi tak smutno,bo skonczyłam całą grę... :(
 
 
Łukasz 
Podróżnik



Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 701
Skąd: Gorzów
Wysłany: 30-10-2009, 18:22   

Jest Ci smutno, że skończyłaś grę ? Czegoś tu nie rozumiem. Myślałem, że przejście gry jest głównym celem tego, a tu taka niespodzianka :P Ja jak przeszedłem tą grę to się cieszyłem, że już nie muszę się męczyć z przechodzeniem jej :D

[ Komentarz dodany przez: Jerrem_Y: 30-10-2009, 18:54 ]
Ok, koniec dzieciaczki.
_________________
Witaj Gość
 
 
 
Kaha 
Nowicjusz


Dołączyła: 29 Paź 2009
Posty: 1
Wysłany: 16-11-2009, 11:38   

Czy ktoś może dać save po walce z Torso?
 
 
Asyenna 
Odkrywca



Dołączyła: 10 Paź 2006
Posty: 1869
Wysłany: 16-11-2009, 11:48   

Kaha, save'y do TRA znajdziesz w tym temacie: http://www.tombraiderforu...opic.php?t=1159 zerknj do pierwszego posta w temacie -są tam save'y do angielskiej i polskiej wersji. :)
_________________
Grawitacja to nałóg z którym trudno zerwać.
 
 
Nik@ 
Nowicjusz


Dołączyła: 01 Lut 2010
Posty: 10
Skąd: polska
Wysłany: 12-02-2010, 09:15   

Ludzie ppwiem coś.Mam głupiego buga.Ukończyłam poziom wielka piramida(z tymi drzwiami)co trzeba skakać ,żeby zakodować runy.I wyskakuje mi,że ukończyłam grę.W filmikach mam walkę z Natlą(nie oglądałam żeby nie popsuć zakończenia),Torso,odblokowane kody.A nawet nie walczyłam z Torso i z Natlą.Dodatkowo nie mam pistoletów tych zwykłych i strzelby.Mam tylko uzi i magnum(moje ulubione).Jak mozecie to powiedzcie co się dzieje i pomóżcie! :help: :stres:
 
 
Szalona101 
Praktykant



Dołączyła: 24 Sie 2009
Posty: 165
Skąd: Helheim
Wysłany: 12-02-2010, 09:28   

Nik@, no nie wiem o co chodzi (być może masz coś nie tak z grą), ale ja zawsze kiedy chcę sobie powalczyć z Natlą i nie chcę całego levelu przechodzić od nowa, to w nagrodach oglądam sobie filmik w którym Lara spotyka Natlę a potem daję graj i wznów grę, to zaczyna mi się od tego filmiku. Jeśli chcesz walczyć z Torso włącz sobie filmik "Trudny wybór" i już na samym początku wyłącz (ale nie całą grę!) a potem wybierz Graj i Wznów grę, a zobaczysz cały filmik od początku, a potem będziesz walczyć z Torso. Nie wiem czy to zadziała, ale zawsze warto spróbować.

PS Jeśli podczas walki z Torso nie będziesz miała broni to aktywuj sobie kod na wszystkie bronie.
_________________
Bring Me To Life
 
 
reese 
Nowicjusz


Dołączył: 23 Lut 2010
Posty: 9
Skąd: Earth
Wysłany: 23-02-2010, 16:43   

Musiałem się zarejestrować żeby sobie ponarzekać. Przy okazji witam wszystkich.

Moja irytacja osiągnęła kulminację. Nie wiem co za inteligent wymyślił automatyczne celowanie do obiektów na ścianach. Jestem w Atlantydzie w wysokim szybie z kokonami z których wyskakują te śmieszne stworki. Wyskakują na mnie dwa takie stworzonka i wszystko byłoby fajnie gdyby nie to że Lara połowę amunicji pakuje w przełączniki dzięki którym wysuwają się kółeczka do linki. I w tym miejscu pojawia się kolejny irytujący moment. Przez całe Legend nie drażniły mnie checkpointy ale jak już zabiję rzeczone stworki trzeba przeskoczyć na drugą stronę sali żeby ruszyć dalej i w tym momencie spadam w dół. Fakt że to moja wina z faktu że za wcześnie skoczyłem, ale gra wczytuje mnie do checkpointu a ten jak na złość znajduje się przed dwoma stworkami, które posłałem do lawy i zataczamy koło. Uff ulżyło mi trochę ;)
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5682
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 23-02-2010, 17:16   

Witamy na forum :)
Wspinaczka w Wielkiej Piramidzie to faktycznie najgorszy moment w całym Anniversary. Bynajmniej nie ze względu na projekt, bo same założenia są świetne, ale dlatego - co kiedyś podkreślałem w recce - że wychodzą tu na wierzch wszystkie niedoróbki TRA, czyli właśnie skopany do bólu system celowania i niedopracowany system checkpointów.
Trzeba uzbroić się w cierpliwość i próbować do skutku. Zapewniam, że nie jeden już chciał rzucić grę w kąt w tym miejscu. Ewentualnie zawsze pozostają sejwy do ściągnięcia.
_________________
 
 
reese 
Nowicjusz


Dołączył: 23 Lut 2010
Posty: 9
Skąd: Earth
Wysłany: 23-02-2010, 20:02   

Pod względem rozgrywki jest wszystko w porządku. Irytuje mnie jednak że przy każdej nieudanej próbie przedostania się na kolejną półkę muszę znowu walczyć z tymi dwoma stworkami. Niestety ściąganie save'a odpada. Po przejściu do tego momentu to byłaby z mojej strony profanacja czasu spędzonego nad rozgrywką.
 
 
Nik@ 
Nowicjusz


Dołączyła: 01 Lut 2010
Posty: 10
Skąd: polska
Wysłany: 24-02-2010, 17:43   

wspinaczka w wielkiej piramidce jest najwiekszą katuszą z całego Anniversary .Popieram was!!!A.rada dla reese.Zabij te czerwone smerfy :evilbat: z Uzi.Potem zwykłymi spluwami znowu strzel w ten znaczek na ścianie.......i spiesz się!!! :narka:

[ Komentarz dodany przez: K@t: 24-02-2010, 17:50 ]
PISZ CZYTELNIE !
 
 
reese 
Nowicjusz


Dołączył: 23 Lut 2010
Posty: 9
Skąd: Earth
Wysłany: 24-02-2010, 21:15   

Trochę szkoda amunicji do uzi przez wzgląd na wspomniane problemy z celowaniem. Najlepiej sprawdzała mi się w tym wypadku strzelba. Ale było minęło. Opłaciło się ponarzekać, ochłonąłem i po trzech kolejnych próbach poszło jak z płatka i Anniversary zaliczony :) Swoją drogą jestem rozczarowany ostatnimi dwoma bossami. Dotarcie do nich było o wiele bardziej wymagające niż sama walka. Wielkie niewiadomoco trzęsące ziemią za pomocą pośladków prawie nie zabiera energii a i Natla specjalnie wymagająca nie była. Ale jakby nie było nie żałuje czasu spędzonego nad grą. Miejscami wprowadza fajny klimat a pomijając pewne irytujące momenty rozgrywka jest całkiem przyjemna.
 
 
wiktoria 
Nowicjusz


Dołączyła: 01 Kwi 2010
Posty: 3
Wysłany: 01-04-2010, 20:07   Re: Atlantyda

niewiem czy to jest na 100% na atlantydzie ale weszłam do mountains cave i nie moge wyjsc pomóżcie
 
 
kopek94 
Praktykant



Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 103
Skąd: Wrocław/JG
Wysłany: 01-04-2010, 23:30   

wiktoria, Mogłabyś się odrobinę sprecyzować? O które miejsce dokładnie chodzi? Poza tym, Mountain Caves to poziom z Peru. Na Atlantydę trzeba jeszcze trochę poczekać:)

(Aaa, jakby co na stronie WoTru jest pełna solucja)
_________________
Po każdym dniu trzeba postawić kropkę, odwrócić kartę i zaczynać na nowo.
— Phil Bosmans
 
 
 
Maki 
Nowicjusz


Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 2
Wysłany: 20-06-2010, 20:45   

Ja mam taki problem. Już mam 3 bezpieczniki czerwony, zielony, niebieski. W solucji pisze że tymi guzikami mam poruszać dźwig. Lecz problem w tym że ja nie widzę tego dźwigu. Gdzie on stoi. Naciskam tymi guzikami i nic się nie dzieje.

to fotki:
http://www.fotosik.pl/pok...c131606799.html
http://www.fotosik.pl/pok...ed16598125.html
 
 
Asyenna 
Odkrywca



Dołączyła: 10 Paź 2006
Posty: 1869
Wysłany: 20-06-2010, 22:08   

Maki, to jest bug -już wiele osób miało z tym problem -dźwigu poprostu nie było. To jakiś problem z teksturami jest. Jedyne wyjście -wczytać save'a z końcówki poprzedniego poziomu. :)
_________________
Grawitacja to nałóg z którym trudno zerwać.
 
 
Maki 
Nowicjusz


Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 2
Wysłany: 21-06-2010, 19:11   

Ok. wczytałem już mam ten dźwig.
 
 
bpm 
Nowicjusz


Dołączył: 16 Sie 2010
Posty: 11
Skąd: Radom
Wysłany: 17-08-2010, 01:13   

Witam wszystkich. Jestem tu nowy, a zawitałem na forum dlatego, że mam problem z przejściem ostatniego etapu gry czyli finałowe walki. Napiszę co dziwnego zaobserwowałem u siebie i może ktoś poradzi coś na to lub co robię źle itp. Sorry jeśli ten problem był wałkowany, ale ja robię (a przynajmniej tak mi się wydaje) dokładnie jak jest w różnych poradnikach i nic nie wychodzi. Dlatego zdecydowałem się poprosić doświadczonych graczy o pomoc.

1. Walka z gigantycznym potworem z kokonu. Strzelam, aż się wkurzy i próbuję biegać dookoła niego, akcja zwalnia na chwilę robię unik (klawisze ruchu A,S,D,W + lewy Shift) i.... tu jak pisze w wielu miejscach na forum "kiedy dwa szare celowniki zejdą się w jeden czerwony" strzelam do niego. No właśnie strzelam a jemu nic 0% energii stracił. Kiedy próbuję uciec po strzale potwór natychmiast, że tak powiem "wali w ziemię aż się trzęsie" czerwony pasek znika i wszystko zaczyna się od nowa. Tak bawiłem się raz "w kotka i myszkę" z potworem 2 godziny... a potem tak aż do znudzenia (teraz szybko się taka zabawa nudzi);

2. Ściągnąłem sobie save'y gry z netu, z ciekawości odpaliłem ostatnią walkę z Natlą. Pierwszy etap walki poszedł bez problemu, strąciłem ją na ziemię aż ubyło jej ok połowę energii. W drugim etapie wali kulami z ziemi, oczywiście robię uniki, strzelam do niej aż poziom wkurzenia jest taki, że atakuje pazurami. Kiedy leci na mnie unik w ostatniej chwili (klawisze ruchu A,S,D,W + lewy Shift) i... pojawia się kolejny problem. Kiedy zrobię unik, robię dokładnie tak samo jak na filmikach w sieci czyli walę w nią całą amunicją, a jej tak jak w przypadku potworka nie ubywa nic energii, jak miała ok 50% tak ma ciągle. Tutaj zabawa trwa krócej, aż do wyczerpania całej amunicji.

Bardzo proszę o pomoc, co robię nie tak, albo może coś z grą nie tak jest, bo walczę z tym problemem już około tydzień. Dzięki z góry za porady.
 
 
 
Madziula 
Podróżnik



Dołączyła: 16 Gru 2007
Posty: 670
Skąd: Kraków / Tarnów
Wysłany: 17-08-2010, 01:52   

bpm, Jeśli chodzi o 1. bossa, to trzeba go zrzucić z krawędzi, tak aby się tylko łapskiem trzymał. Najlepiej ustawić się plecami do przepaści i strzelać w niego, a kiedy zacznie na ciebie nacierać, zrobić unik w bok. Później headshot i potwór powinien zawisnąć na krawędzi. Kiedy tak będzie wisiał, trzeba mu odstrzelić łapę, później powtórzyć to kilka razy (nie pamiętam ile), aż w końcu nie będzie się miał czym podciągnąć i wpadnie do lawy :)

Co do 2. bossa, to (o ile dobrze pamiętam) kiedy zaczyna biec w twoją stronę i z 2 szarych celowników zrobi się czerwony, należy zrobić unik ze strzałką do przodu (czyli nad Natlą) i później strzelać w to coś co ma na plecach, ponieważ tylko wtedy ubywa jej życia. Tą akcję również trzeba powtórzyć kilka razy :P
_________________
 
 
 
krtomb 
WoTR Team



Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 1079
Skąd: Helheim
Wysłany: 17-08-2010, 14:54   

Odnośnie propozycji numer 2 - wcale nie jest konieczne wykonanie uniku w przód - wystarczy w bok odskoczyć i wystrzelić, a potem zaturlać się w za jej plecami - jak dobrze zrobi się unik w bok, to można od razu skończyć za jej plecami w wtedy nawalać w to coś dziwne świecące... Tak czy inaczej - po ogłuszeniu rozjuszonej Natli trzeba załatwić ją w plecy...
_________________
"In place of a dark Lord you would have a queen! Not dark but beautiful and terrible as the dawn! Treatreous as the sea! Stronger than the foundations of the Earth! All shall love me and despair!"
 
 
bpm 
Nowicjusz


Dołączył: 16 Sie 2010
Posty: 11
Skąd: Radom
Wysłany: 17-08-2010, 16:23   

Jeśli chodzi o pozycję nr 2 tak jak pisałem unik i nawalam w jej plecy ile wlezie kilkadziesiąt razy, aż amunicja się kończy, a pasek jej "życia" jak stał w miejscu tak stoi, dlatego się dziwię. Co do 1 bossa popróbuję sposobu Madziuli. Dzięki za wszystkie podpowiedzi. W końcu chcę zakończyć grę normalnie, a utknięcie na ostatnim etapie jest bardzo denerwujące
 
 
 
(--AGATA--) 
Praktykant



Dołączyła: 23 Paź 2008
Posty: 111
Wysłany: 18-08-2010, 11:13   

Witaj bpm :)

Nie wiem czy to jeszcze aktualne,może już sobie poradziłeś,ale mimo to napiszę.

Jeżeli chodzi o Torso,to najpierw musisz wykonać headshota tak by jego ręka utknęła w podłodze,strzelasz w tą rękę aż się urwie,jednocześnie musisz podskakiwać kiedy Torso uderza w podłoże,potem podbiegasz do krawędzi i znowu wykonujesz headshota tak by zawisł nad tą krawędzią i strzelasz w jego łapę aż spadnie,najlepiej gdybyś w tym miejscu użył mocniejszej broni,wtedy może spaść nawet za pierwszym razem.

Sposób na załatwienie "Natali" dobrze opisała Madziula,więc nie mam nic do dodania. :pozdro:
_________________
One, two – EKO coming for you
Three, four – better lock your door
Five, six – grab your crucifix
Seven, eight – gonna stay up late
Nine, ten – Never sleep again
  
 
 
bpm 
Nowicjusz


Dołączył: 16 Sie 2010
Posty: 11
Skąd: Radom
Wysłany: 18-08-2010, 11:26   

Nie grałem już 2 dni, bo szczerze na jakiś czas mam dość "męczarni". Napisałaś, że "to najpierw musisz wykonać headshota tak by jego ręka utknęła w podłodze", tyle że tu jest największy problem jak mam to zrobić, bo jakoś mi się to nie udaje, ale dzięki
 
 
 
(--AGATA--) 
Praktykant



Dołączyła: 23 Paź 2008
Posty: 111
Wysłany: 18-08-2010, 11:35   

Wystarczy,że ustawisz się w przeciwnym kierunku do krawędzi,w tym celu najlepiej biegać wokoło Torso jednocześnie do niego strzelając.
_________________
One, two – EKO coming for you
Three, four – better lock your door
Five, six – grab your crucifix
Seven, eight – gonna stay up late
Nine, ten – Never sleep again
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2017 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.181 sekundy. Zapytań do SQL: 11