FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
TR6
Autor Wiadomość
rotten 
Student



Dołączyła: 04 Sty 2008
Posty: 43
Skąd: 4 ściany(Łódź)
Wysłany: 07-02-2008, 23:15   

A ja gdy poraz pierwszy usiadłam do TRAoD to gdyby nie to ,że była Lara to pomyślałabym,że to wogóle inna gra..ehhh no cóż poradzić TRAoD jest jaki jest i nic innego nie da się z tym zrobić:P
_________________
Lara:
-..And you want revenge..
Kurtis:
-Justice!
 
 
Godbluff 
Praktykant



Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 145
Skąd: W-ch
Wysłany: 09-02-2008, 16:03   

Mnie gra jakoś nie wciągneła, doszedłem prawie do Louvre i skończyłem. Na początku fajnie się zapowiadała, deszczyk, klimatyczne brudne blokowiska.... Ale później było już coraz gorzej, jakieś takie prowadzenie za rączkę, dziwne sterowanie, praca kamery też nienalepsza. Pewnie jeszcze wróce do tej części ale jak na razie gram w Legende, która to z koleji bardzo przypadła mi do gustu
 
 
Tony 
Praktykant



Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 110
Skąd: Kraków
Wysłany: 09-02-2008, 20:03   

Ah... żałuj człowieku, musiałeś skończyć akurat przy Louvre, przecież to jest najlepszy epizod w grze! Wykopaliska, Muzeum, Kanały (ścieki :D ) i kilka fajnych scenek :D Wiele elementów Tomb Raiderowych... żałuj, żałuj!!!
 
 
 
Hitman 
Nowicjusz


Dołączyła: 10 Kwi 2008
Posty: 1
Skąd: Kielce
Wysłany: 10-04-2008, 20:08   

Hejka. Jestem tu nowa. Czy wiecie jak można robić screeny w grze Tomb Raider 6? Czy moglibyście zamieścić tłumaczenie tekstu do TR6. Z góry dzięki. Sorki, że w tym temacie to napisałam, ale nie mogę robić własnych tematów.
 
 
Jerrem_Y 
Obieżyświat



Dołączyła: 05 Mar 2006
Posty: 1017
Skąd: Poznań
Wysłany: 10-04-2008, 20:17   

Screeny wykonujesz za pomoca przycisku 'Print screen' na Twojej klawiaturze. Minimalizujesz okno i 'wklejasz' zrobione zdjecie chociazby do Painta.

Wszystkie dostepne informacje na temat TR6 znajdziesz na WoTR. Patch polonizujący znajduje sie tutaj.
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1278
Wysłany: 11-04-2008, 18:58   

Jerrem_Y, ale chyba w TR6 jest ten problem, że on nie daje normalnie zdjęć, ale zapisuje je w formacie TGA(pozostałości po galerii) w folderze Screenshots, czyli domyślnie:

C:\Program Files\Eidos Interactive\TRAOD\ScreenShots

Otworzyć się je da w każdym programie POZA paintem, np. IrfanView albo photoshop.

:)

[ Komentarz dodany przez: Jerrem_Y: 12-04-2008, 00:10 ]
Ja robilam jakos normalnie Print Screenem i zapisywalam je sobie bodajze w paintcie :p
_________________
"I hear the click-clack of your feet on the stairs. I know you're no scare-eyed honey.
There'll be a feast if you just come upstairs, but it's no hanging matter. It's no capital crime."

 
 
Niklan 
Nowicjusz


Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 10
Wysłany: 03-05-2008, 08:16   

A ja tak sobie po wielkim czasie włączyłem AOD i powiem wam ze muzyka cały czas jest miodzio!!!!mimo ze mamy 2008 rok według mnie przewyższa inne części no ale to moje jest zdanie.......
 
 
W1 
Nowicjusz



Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 26
Skąd: Piekło
Wysłany: 04-05-2008, 18:23   

Mam to samo, bo mi kot podrapał płytki z TLR i Chronicles :) Wnerwia mnie tylko w Parissian Back Streets, jak Lara ciągle mi pod nosem gada, co mam robić :fire: Już sobie wywaliłem patch PL, bo jak tak te napisy leciały, to ja ruszyć się nie mogłem, a czytałem już w solucji (czasem trzeba zajrzeć, nie?) walkę z Eckhardem :P
_________________
....is Gość

 
 
Menkaure 
WoTR Team



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 1744
Skąd: Z Bulerbyn
Wysłany: 16-01-2010, 10:24   

Jako iż w temacie TR:UltimateEdition zrobiło się dość offtopowo, o czym poinformował K@t, swoje ostatnie trzy grosze wrzucę tutaj.

krtomb napisał/a:
zdaję sobie sprawę z faktu IŻ TR3 JEST GRĄ STARĄ I KANCIASTĄ!!!! Problem polega na tym, że o ile TR3 pochodzi z 1998 roku, rzeczą naturalną jest fakt że wygląda na dzień DZISIEJSZY kanciasto

Ale we wcześniejszym poście wyrażnie kanciastość gry wziąłeś za powód, dla którego rzygasz tą grą... Poza tym, ja też wyraźnie napisałem, że wiem jaka jest różnica czasowa między TR3 a AOD i uwierz, nie musisz mi tłumaczyć, że TR3 na rok '98 wyglądał fantastycznie.

krtomb napisał/a:
nie zmienia to jednak faktu iż w 2003 roku równolegle funkcjonowało wiele tytułów które wyglądają po dziś dzień wystarczająco przyzwoicie by można było na nie patrzeć.

Podam ci przykład TRU. Gra wyszła w czasach, kiedy mamy konsole PS3. Jeśli chciałeś mi wmówić, że kolejnym powodem jest to, że AOD niedorównuje graficznie innym tytułom wydanym tego samego roku, to ja już ręce załamuję... Gra choć wyszła w znacznie lepszym stanie niż AOD - fakt, wyszła w stanie takim, jakim miała wyjść, ale jednak również bez paru kiszek się nie obeszło. Poza tym - porónując TRU do innych gier z tego samego okresu to też wypada ona BARDZO SŁABO!! Zarówno graficznie, jak i grywalnie. A jednak każdy (oprócz ega) zachwyca się piękny krajobrazem, nowymi ruchami Lary - też się nimi zachwycam. TR zawsze był w tyle. Tylko raz udało mu się zrewolucjonizować świat gier - w 1996 roku przy okazji premiery TR1. Potem zawsze był coraz bardziej w tyle... nie wydaje mi się, by to przy okazji TR9 się zmieniło.

krtomb napisał/a:
O ile mi wiadomo ŻADEN patch nie naprawił błędów brakujących tekstur w dziurawym jak ser Szwajcarski komplecie leveli z Kurtisem (którego obecność jest tam równie potrzebna jak sklep herbaciany w Parisian Ghetto)

Nie wiem, ja gram zawsze na najwyższych ustawieniach graficznych mając zainstalowane wszystkie 3 patche i poziomy z Kurtisem są już oteksturowane - jak dotąd nie spotkałem się z żadnym brakiem!!! Nie wiem, grasz w jakąś wersję z targów E3 ?? Poza tym Kurtis miał mieć szansę na swoją własną grę - Core wprowadziło tę postac, by sprawdzić reakcję graczy. Gdyby AoD był sukcesem to z pewnością równolegle z TR wychodziłyby gry dot. Mr Trenta.

TAOD ma wiele braków. Te, o których wspominasz są najbardziej widoczne podczas rozgrywki. Zgadzam sie, że AOD jest wersją bardzo okrojoną. Jednak piszesz o wyrzucaniu gry do windowsa - pytam jeszcze raz, bo brzmi bardzo podejrzanie, co to za wersja gry? Jak mówię, po instalacji patchy gra działa mi płynnie, wszystko błyszczy, świeci i wygląda bardzo dobrze. Do windowsa też nie zostałem wyrzucony ani jeden raz!
_________________
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1278
Wysłany: 16-01-2010, 17:17   

Cytat:
Silnik jest niespójny i zacina się nawet na mocarnym kompie, a błędy, braki oraz niedociągnięcia widać już po rozpoczęciu rozgrywki na samym początku.

Ja jeszcze się spytam: z jakich zamierzchłych czasów masz komputer, skoro tak stara gra zacina ci się?
Wybaczcie, jednak na moim komputerze, na którym TRL bez nextgenu działał jako pokaz slajdów, zamiast normalna gra, TRAOD chodził bez najmniejszej ścinki. Tak samo na laptopie, na którym teoretycznie gra nie powinna chodzić. O ile takie starocie jak Gothic 1/2 było praktycznie nie do użytku, TRAOD chodził wyjątkowo dobrze i przeszedłem na nim prawie połowę gry. Dodatkowo niektórzy włączają sobie różne wodotryski, dostępne wraz z TRAOD SCU lub pewnymi plikami, które umożliwiają uruchomienie DX10. Te osoby również nigdy nie pisały o jakichkolwiek problemach związanych z optymalizacją gry. Podobnie w przypadku jej wyrzucania do windowsa. W całej grze miałem taki problem RAZ, w dodatku po jej ponownym uruchomieniu owy problem zniknął i już więcej się nie pojawił. Wybaczcie, ale czepianie się optymalizacji gry, która działa lepiej od niektórych starych gier, to zwyczajne rzucanie się na upartego.

Cytat:
Ostatnio myślałem żeby sobie pograć, ale jak zobaczyłem te kanciaste ręce i potwornie okropne twarze, wywaliłem ją w kosmos.

Tego zdania też, szczerze mówiąc, nie rozumiem. TRAOD na dłuższą metę ma całkiem ładną grafikę, jedyne mankamenty to brakujące tekstury lub ich tragiczne rozmycie. Jednak dziwi mnie czepianie się takich szczegółów jak "rączki" panny Croft, które notabene są lepiej zrobione niż powyginane paluszki Lary w TRL. Zresztą wiadomo również, że wiele ubytków graficznych były związane z dodatkami, jakie niegdyś miały się tam znajdować. Zresztą i tak imo AoD wyszło całkiem nieźle jak na grę, która wyszła i tak o pół-roku(albo i rok) wcześniej niż było pierwotnie postanowione.
Nie rozumiem tej powszechnej dezaprobaty odnośnie tej gry. Ma wiele błędów i niedociągnięć, jednak po zainstalowaniu wszystkich łatek gra się w nią całkiem przyjemnie, grafika nie jest rażąca dla oka(jak jej poprzedniczki - pzdr4classic Lara) a fabuła, pierwszy raz od dawna, była naprawdę wciągająca.
_________________
"I hear the click-clack of your feet on the stairs. I know you're no scare-eyed honey.
There'll be a feast if you just come upstairs, but it's no hanging matter. It's no capital crime."

 
 
Kaworu 
Nowicjusz



Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 21
Wysłany: 06-03-2010, 15:44   

Hej, pomoże mi ktoś? :-P

Jestem przy tym czerwonym duchu i niebieskim światełku, które mam złapać. W solucji pisza, ze trzeba kucnąć, ustawić się blisko posągu ze światłem i strzelać do ducha, aż stanie w miejscu. Problem w tym, ze mi czasami staje sam z siebie (nie śmiać się zboczki xD ) i nie wiem, kiedy będzie ten czas, jak duch się zatrzyma. Jest jakaś metoda, żeby to poznać? I strzelać do niego pierwsza lepszą bronią, czy czymś mocniejszym? Jak w ogóle go pokonaliście, moglibyście opisać swoje sposoby na ducha?
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 1744
Skąd: Z Bulerbyn
Wysłany: 06-03-2010, 19:22   

Gdy duch się "buja" nawet będąc w miejscu to znaczy, że musisz do niego jeszcze trochu postrzelać (zwykle zatrzymuje się dość daleko od Lary). Gdy przelatując nad Larą nagle się zatrzyma (zwykle tuż po ataku) to wówczas musisz wstać i podbiec do posągu ze światełkiem i kliknąć klawisz akcji. Jest to dość trudne do wytłumaczenia słowem pisanym, jednak metodą prób i błędów wyłapiesz kiedy duch zatrzymuje się by zawrócić, a kiedy zatrzyma się byś mogła zabrać światełko (obraz obscura). Pamiętaj, że masz na to kilka sekund, więc lepiej się ustawić w pobliżu znajdźki.
_________________
 
 
Kaworu 
Nowicjusz



Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 21
Wysłany: 07-03-2010, 00:39   

Dobra, sam do tego doszedłem ;-D Ale dzięki za pomoc, teraz utknąłem w biologicznym laboratorium w sali z wielkim krakenem czy co to tam jest :-/ Obejrzałem na youtubie solucję, wiem, że muszę się wspiąć po bluszczu i dostać na taką kładkę, co jest wysoko. Wspinam się, ale... nie ma kładki :-/ Znaczy jest, ale tylko ta dłuższa część, powinna być jaszcze taka z kratki, okrągła, na którą lara ma się spuścić. Nie wiem czemu, ale u mnie jej nie ma, idę najdalej jak można, Lara traci siły i spada do wody :-( Nie wiem, czy to jakiś bug, mam AOD z tego nieszczęsnego kompletnego wydania cenegi, myślicie, że mogli coś źle zgrac, tak jak z tym cofkiem w TR 1? 0_o
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 1744
Skąd: Z Bulerbyn
Wysłany: 07-03-2010, 00:45   

Kaworu, nie do końca kojarzę ten moment, ale wspinanie się po bluszczu, spadanie do wody, kraken(?) to chyba niewielka lokacja, w której powinieneś był wcześniej zabić jednego najemnika ubranego w maskę gazową i żółty kombinezon oraz zakręcić jeden zawór. I teraz jeśli dobrze zrozumiałem twój problem to po skoku z bluszczu lądujesz w wodzie, a nie na kładce. Dlaczego? Kładkę trzeba najpierw uruchomić - w sensie "zaparkować" nią w odpowiednim miejscu. Na wyższym poziomie znajdziesz przycisk, który będzie za to odpowiadał. O ile mnie pamięć nie myli jest to czasówka, więc musisz szybko dostać się do bluszczu (mniej więcej w połowie pomieszczenia za rurami) wspiąć się maksymalnie w górę i przesunąć w lewo i odskoczyć. Energii starcza chyba na "cyk".
_________________
 
 
Łukasz 
Podróżnik



Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 701
Skąd: Gorzów
Wysłany: 29-12-2011, 19:39   

Ja uważam, że ten tomb raider jest świetny. Po wielu wypowiedziach na temat tej części myślałem, że gra będzie beznadziejna, a tu okazało się, że jest zupełnie inaczej. Powiem, że gra zaskoczyła mnie pozytywnie. Ciekawa fabuła i mroczny klimat :> Grafika też stoi na wysokim poziomie. Ogólnie jestem zachwycony tą częścią. Więc nie rozumiem tych negatywnych komentarzy na temat tej gry. Nawet w magazynie PLAY z czerwca gra została skrytykowana :o
_________________
Witaj Gość
 
 
 
alFa
[Usunięty]

Wysłany: 05-01-2012, 13:15   

Pany, a pamiętacie ten moment, co na biurku leżał kod do drzwi? Jak grałem w to po raz pierwszy, to nie wyobrażacie sobie, jaki byłem z siebie dumny! Haha! Za pomocą wyszukanej inteligencji poszperałem kamerką i po przybliżeniu odnalazłem kod! Ale ze mnie agencior, psiakość! Haha!

To nie zmienia faktu że utknąłem na ultra vigilis umbram i dalej nie mam po prostu sposobu na tego "czerwonego" buraka
 
 
Mentoz3000 
Nowicjusz


Dołączył: 05 Sty 2012
Posty: 10
Wysłany: 11-01-2012, 18:32   

Heja,mam mały problemik a między innymi gdy chcę włączyć grę Tomb Raider AoD to w meniu,komputer mi się wyłącza,wcześniej tak nie było . Nie wiem czemu , aha pamiętam że przed działała bo nie miałem jeszcze reinstalki kompa,ale już po reinstalce w wkiwtniu 2011 nie działała,poprostu sie wyłączała . Nie wiem co to może być ;/
_________________
"Życie ma różne strony" ...
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1278
Wysłany: 11-01-2012, 19:24   

Kilka rzeczy, które trzeba zrobić na początku:
1. Sprawdź, czy gra jest spatchowana do wersji v49(v52 też się nadaje, chociaż po internecie krąży opinia, że psuje więcej niż naprawia);
2. Uruchom grę w trybie software(do ustawienia przez launchera - kliknij w konfigurację);
3. Przeinstaluj grę.

Po każdym z tych punktów przetestuj grę. Jeśli dalej będzie ten problem, to pomyślimy nad czymś innym.
_________________
"I hear the click-clack of your feet on the stairs. I know you're no scare-eyed honey.
There'll be a feast if you just come upstairs, but it's no hanging matter. It's no capital crime."

 
 
Mentoz3000 
Nowicjusz


Dołączył: 05 Sty 2012
Posty: 10
Wysłany: 13-01-2012, 13:57   

1.Nie wiem bo nie moge teraz do menu dobrnąć , poprostu jak włącze gre chwile czekam i komuter sie wyłącza .
2.Jakie Launchera,w ustawienia kliknąć ? xD
3.Nic nie daje .

Sory za 2 odp ale ja nie jestem jakoś zawansowany w te klocki :shock:
_________________
"Życie ma różne strony" ...
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1278
Wysłany: 16-01-2012, 16:26   

1. Wejdź to \Tomb Raider - The Angel Of Darkness\bin i kliknij na TRAOD.exe prawym przyciskiem. Wybierz "Właściwości" a następnie "Szczegóły". Patrz na dwie ostatnie cyfry w "Wersja pliku".
2. Jak włączasz TRAOD, to najpierw pokazuje się małe okienko okienko z opcjami typu Uruchom, Konfiguracja.
_________________
"I hear the click-clack of your feet on the stairs. I know you're no scare-eyed honey.
There'll be a feast if you just come upstairs, but it's no hanging matter. It's no capital crime."

 
 
krtomb 
WoTR Team



Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 1079
Skąd: Helheim
Wysłany: 14-04-2012, 18:04   

Stało się - po kilkuletniej przerwie w styczności z Angel Of Darkness nadejszła wiekopomna chwiła :D

Odnalazłem oryginalną - premierową - edycję Tomb Raider Angel of Darkness, zainstalowałem dziada i odpaliłem... O dziwo zatrzymawszy się na patchu ver. 49 przeszedłem całą grę bez błędów, bugów z całkiem przyzwoitą - szczególnie jak na dzisiejsze czasy - grafiką - bez Modów DX-11...

Czy to coś dziwnego, że odczułem w związku z tym frajdę?? Bo aż sam się sobie dziwię...

P.S. Nadal brak tekstur w levelach z Kurtisem - tam gdzie mamy zdemolowaną Jadalnię - brak tekstur części kuchennej z jednej strony + brak tekstur wokół drzwi przy wejściu do tegoż pomieszczenia, plus jednostronne tekstury w co poniektórych miejscach :/ Również się wściekłem na Breatch of Hades - TO JEST NIEMOŻLIWE DO POKONANIA!!!

Ale tak poza tym była frajda :D Odnoszę wrażenie, że niektóre animacje były zrobione na Mo-cap co jest mało prawdopodobne...
_________________
"In place of a dark Lord you would have a queen! Not dark but beautiful and terrible as the dawn! Treatreous as the sea! Stronger than the foundations of the Earth! All shall love me and despair!"
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1278
Wysłany: 15-04-2012, 01:07   

Nie dziwię się wcale a wcale, że ci się podoba grafika. Prawdą jest, że TRAOD nie jest tak zaawansowane graficznie jak chociażby Silent Hill, ale w mojej opinii całkowicie nadrabia to designem leveli. Wszystko(szczególnie na PS2) jest dopracowane i pasuje do siebie. Świetne oświetlenie oraz równie dobre efekty cząsteczkowe tylko to podkreślają. Może te słowa będą dość oryginalne, ale cenię sobie brudne zaułki Paryża TRAOD bardziej niż tryskające detalem lokacje TRU. :p

Co do Breath of Hades, to ja tam nie wiem co ludzie w tym widzą takiego przerażającego. Ja na PC potrafię przeskoczyć przepaść za pierwszym podejściem. Znacznie gorzej na PS2, tam po prostu szału dostaję.

Co do mo-cap, to nie zdziwiłbym się, gdyby tak było w przypadku cutscenek. Były one robione nie przez Core, a oddzielne studio.
_________________
"I hear the click-clack of your feet on the stairs. I know you're no scare-eyed honey.
There'll be a feast if you just come upstairs, but it's no hanging matter. It's no capital crime."

 
 
krtomb 
WoTR Team



Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 1079
Skąd: Helheim
Wysłany: 15-04-2012, 15:34   

Nie mam wcale na myśli faktu, że ten etap jest jakoś szczególnie przerażający. Po prostu przez to, że te cholerne paliki się ruszają, a prawdopodobieństwo, że Lara skoczy dokładnie na taką odległość, jak to sobie zamierzymy wywołują dość wysoki poziom frustracji. Cholera mnie bierze, kiedy muszę przedostać się na drugą stronę tej porąbanej przepaści. O ile Sanctuary of Flame jest całkowicie do przejścia o tyle Breath of Hades jest dla mnie kompletnym nieporozumieniem...

Co do wersji PS2 nie miałem styczności z tym tytułem - jako że nie jestem ani nigdy nie byłem posiadaczem tej platformy, ale słyszałem że AOD na PS-2 jest dość dziurawe i problematyczne. Ciężko znaleźć jakiekolwiek ładnej jakości gameplay'e co do tego tytułu, także nawet w youtube ciężko cokolwiek znaleźć.
_________________
"In place of a dark Lord you would have a queen! Not dark but beautiful and terrible as the dawn! Treatreous as the sea! Stronger than the foundations of the Earth! All shall love me and despair!"
 
 
alFa
[Usunięty]

Wysłany: 15-04-2012, 16:50   

krtomb napisał/a:
AOD na PS-2 jest dość dziurawe i problematyczne.


No jedynie uliczki paryskie są w miarę niedziurawe, choć roi się od podziemnych przejść. Tak poza tym gdy mowa jest o Breath of Hades na ps2 to ja już gdzieś o tym mówiłem, że to jest cholernie trudne przejść ten shit na tej konsoli. Gdyby chociaż istniała jakaś tajemnicza kombinacja zatrzymywania się na krawędzi przy pomocy analoga (podobnie jak z przywieraniem do ściany), życie byłoby o wiele piękniejsze.

Któryś ziomal próbował takich "...I won't go any further even if You try to make me?"
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1278
Wysłany: 16-04-2012, 10:58   

alFa napisał/a:
Tak poza tym gdy mowa jest o Breath of Hades na ps2 to ja już gdzieś o tym mówiłem, że to jest cholernie trudne przejść ten shit na tej konsoli. Gdyby chociaż istniała jakaś tajemnicza kombinacja zatrzymywania się na krawędzi przy pomocy analoga (podobnie jak z przywieraniem do ściany), życie byłoby o wiele piękniejsze.

Mi akurat samo przeskakiwanie z jednego pala na drugi nie przeszkadzało; jak już się wie, jak daleko Lara potrafi skakać, staje się to całkiem łatwe. Problemem było obrócenie jej w dobrym kierunku. Kobieta, jak stoi na krawędzi, jest niezdolna do jakiegokolwiek obrotu, a gdy już się jej uda, to jest on tak zdrowy, że olewa wskazany pal i rozochocona patrzy się na zupełnie inny. :p
_________________
"I hear the click-clack of your feet on the stairs. I know you're no scare-eyed honey.
There'll be a feast if you just come upstairs, but it's no hanging matter. It's no capital crime."

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2017 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.245 sekundy. Zapytań do SQL: 10