FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
TR6
Autor Wiadomość
Kasia Trent 
Tomb Raider



Dołączyła: 22 Cze 2004
Posty: 5878
Skąd: Bristol
Wysłany: 27-08-2004, 21:05   

Frodo_hobbitek napisał/a:
Ja nie, ale jeśli powiem jak go obejrzeć, chętnie to zrobię.


Coś chyba Ci się pokręciło................? :P Nie miało być przypadkiem "powiesz" ? :P
_________________
Miow.
 
 
 
Frodo_hobbitek 
Obieżyświat



Dołączyła: 16 Gru 2003
Posty: 1239
Skąd: Sieradz
Wysłany: 28-08-2004, 12:16   

Powiesz, oczywiście, że miało być powiesz. No więc powiedz :P
_________________
Niech Moc będzie z Tobą, Gość!
 
 
 
Kasia Trent 
Tomb Raider



Dołączyła: 22 Cze 2004
Posty: 5878
Skąd: Bristol
Wysłany: 28-08-2004, 13:20   

No to już Ci mówię :P

http://www.tombraiderchro...ess_gameplaytwo
_________________
Miow.
 
 
 
Kasia Trent 
Tomb Raider



Dołączyła: 22 Cze 2004
Posty: 5878
Skąd: Bristol
Wysłany: 19-09-2004, 09:28   

Mam takie jedno pytanie, które mnie zastanawia. Czytałam sobie artykulik World of Tomb Raider dociera do źródła porażki Angel of Darkness! i na dole są komentarze...

Cytat:
Chyba całe The Courtyard [tak nieoficjalnie nazwano jedną z wyciętych lokacji, która wyciekła do sieci - red.] przeszedłem. Klimat jest niesamowity. Tam dopiero widać to jak Lara musi uważać, żeby nie wpaść na policjanta. I pomyśleć, że w ten sposób uleciało nam 50% gry.


Czy ten The Courtyard, to tak jakby druga część treningu? Grałam w cośtam, bo ściągnęłam save'a razem z TRAOD SCU, ale niewiem czy o to tutaj chodzi. Bo nie powiem, że klimat był niesamowity, Lara musiała uważać na policjantów (bo był tam tylko jeden) i nie uleciało wcale 50% gry, tylko jakieś 2 % :/ chyba, że gdzieś nie wlazłam, ale jak dla mnie, to było krótkie... :| To o co chodzi? :?


Aha i jeszcze jedno... Co to za śmieszna Boaz pod tym artykułem na WoTR? :P
_________________
Miow.
 
 
 
MekCal 
Obieżyświat



Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 1138
Wysłany: 19-09-2004, 12:28   

Bo to nie tylko chodzi, o to co było obcięte w poziomie Parisian Back Streets, tylko jeszcze w innych, np. The Sanitarium (najbardziej chyba obciętym i niedopracowanym levelu w całym TAOD). Ja też kiedyś czytałen ten artykuł i jest według mnie trafny i ciekawy :) . Wydaje mi się, że natomiast w to, co grałaś to obcięta część poziomu Parisian Back Streets (tam był jeden policjant i coś jeszcze)
_________________
 
 
 
Kasia Trent 
Tomb Raider



Dołączyła: 22 Cze 2004
Posty: 5878
Skąd: Bristol
Wysłany: 19-09-2004, 12:37   

Tak, dzisiaj grałam i weszłam we wszystkie możliwe zakamarki, ale to wcale nie 50% gry :P
A o co łazi z tym Sanitarium? Tam też coś ciekawego jest? :galy: Nie..... :galy:
_________________
Miow.
 
 
 
Cez 
World of Tomb Raider



Dołączył: 12 Gru 2003
Posty: 3985
Skąd: Tczew/3city
Wysłany: 27-09-2004, 08:40   

ok... przeszedłem... wreszcie mam to za sobą, choć ponad rok czekałem.. rok dłużej niż inni.
no ale od początku ;)

Napiszę teraz o wrażeniach z TR 6. Ukończyłem to wczoraj.. więc piszę o wrażeniach na bieżąco.

Może najpierw o plusach, ale będę się streszczał, bo już każdy zdążył przeczytać n recenzji...

Fabuła! o tak, tak ciekawej fabuły ludzie z Core długo nie wymyślili. Można ją było bardziej rozwinąć, ale IMHO fabuła przebija moją inna ukochaną fabułę, czyli tę z TR4. (W ogóle chyba powszechnie wiadomo, że TR4 to naj naj naj część? :P )

Grafika... to po prostu cudo! Tylko proszę pamiętać, że mówi to osoba, która raczej nie gra w inne gry... więc dla mnie grafika w TR6 to cudo w porównianiu z grafiką w TR5. Te szczegóły, piękne animacja, modele postaci, detale w przedmiotach. ładna woda.. no super :) Tylko jak patrzę na nowe sims 2.. lub wczoraj na Syberię.. to tam jest chyba lepsza grafika...

Muzyka >> to też duzy plus! duzy!

Teraz minusy:
po koleji.. czyli mój ranking totlanych przegięć od najgorszego zaczynając:

TOTALNIE skopana walka.. jak dobrze, że kamera nie szaleje podczas kopniaków... bo częsciej wolałem kogoś załatwić kopniakami niz pistoletami.. po prostu kamera cuda robiła podczas walki.. zwłaszcza podczas walki z Boaz :/

sterowanie.. no moze nie samo sterowanie co toporne ruchy lary, o kurtisie nie wspomnę.. brakowało mi w tej częście normalnego skakania i strzelania równocześnie...

Błędy w grafice.. owszem grafika jest przecudna.. ale te bugi.. brak tekstur w sanatorium.. dobrze, że choć Pierre z cafe metro miał u mnie twarz :P Za to Lara i Kurtis podczas gry mieli jakieś smugi, siniaki na twarzy...

muzyka też jest super.. ale czasem występuje następujący bug.. przynajmniej u mnie: w niektórych levelach wyłaczają sie dzwięki/muzyczka w tle.. :/

kretyński komunikat "proszę wcisnąć dowolny klawisz" na początku... do nerwicy to moze doprowadzic za n-tym razem :P

jakoś za krótka jest ta gra... gralo mi sie fajnie.. bardzo fajnie.. ale jakieś krótkie to jest... levele (niektóre) to tylko klka ruchów.. i END...

za mało grobowców. Ja od zawsze powtarzam, że dobry TR to TR zawierający elementy wspólczesne i grobowcowe.. np. jak w TR2.. ale w odpowiednich proporcjach.. conajmniej pół na pół.. ale najlepiej gdy grobowców jest więcej.. a w TR6 jest znacznie więcej wspólczesnych lokacji.


no ale koniec wypisywania skarg :P
teraz o najciekaszych lokacjach :)

na początku świetne było paryskie getto :) inne lokacje były piekielnie krótkie... potem podobały mi sie kanały burzowe luwru (używam polskich nazw leveli, bo grałem w polską wersję). potem luwr i całe wykopaliska łacznie z podziemiami i salą żywiołów >> dla mnie miodzio! Najlepiej sie własnie bawilem przy tym ostatnim. Praga jest ok.. forteca strahov i laboratoria biologiczne też.. Etapy z kurtisem >> super klimat! ale gdy zbliża sie czas odszukania ostatniego malowidła.. no to ja mialem nadzieję, że przede mną conajmniej tak duza lokacja jak pod luwrem.. chodzi mi o te grobowcowe levele.. a tu niemiła niespodzianka.. rach ciach i lara ma malowidło.. i koniec gry... no jeszcze to laboratorium eckhardta...

co do Kutisa >> dla mnie to bardzo fajna postać, fajnie by było go zobaczyc w TR7.. ale szanse obecnie na to są znikome.. delikatnie mówiąc... tak wiec trzeba sie pogodzić z tym, że on w TR6 zginął.. no ale ostatecznie dowemy sie tego po przejsciu TR7

aha.. nie ma wyjaśnienia o tym co się stalo w egpcie :(

podsumowując... ta gra nie przebila mojej ulubionej czyli TR4. ale jest na drugim miejscu, a to przez nieziemską grafike i super fabułę. Te dwa elementy sprawiają, że moja ocena sprzed roku.. gdy grałem w kilka leveli u kogoś innego.. jest nadal aktualna, czyli 8/10. no moze zaniże troszkę do 7/10 przez tę kretyńska walkę... ale tak 7 lub 8 .. myslę, że to dobra ocena.

ok.. koniec nudów, na razie :P

P.S Pokonałem BOAZ za 4 razem, cud! ale za czwartym razem już mialem syndrom trzęsących się rąk :P
_________________
 
 
Frodo_hobbitek 
Obieżyświat



Dołączyła: 16 Gru 2003
Posty: 1239
Skąd: Sieradz
Wysłany: 27-09-2004, 15:39   

Ja przy Boaz rąbnęłam pięścią w pada i zaciął sie jeden przycisk, ale potem się odciął :lol: Grafika piękna, tylko że woda u mnie nie działa - jest czarna jak smoła, no i te braki w teksturach... Muzyka ładna, choć najlepszą ma TR3, brak klasycznego motywu, Kurtis jest super, bardzo go lubię. Mnie również najbardziej podobał się grobowiec pod Luwrem i Sala Zywiołów.
_________________
Niech Moc będzie z Tobą, Gość!
 
 
 
Malwinka 
Obieżyświat



Dołączyła: 13 Wrz 2004
Posty: 1159
Skąd: z wykopalisk
Wysłany: 27-09-2004, 15:50   

Tak Sala Zywilow zapierala dech w piersiach :shock: jesli chodzi o muzyke to dobrze podkreslala nastroj, ale fakt brak klasycznego motywu. Chociaz raz czy dwa sie przewinal gdzies chyba. Najlepsza muza w TR3 zgadzam sie tylko czemu ona mi przestala dzialac? Jelsi chodzi o BOAZ to olalam ja sobie.
_________________
So, how u doinn?
 
 
 
Kasia Trent 
Tomb Raider



Dołączyła: 22 Cze 2004
Posty: 5878
Skąd: Bristol
Wysłany: 28-09-2004, 20:43   

Klasyczny motyw był tylko w intro. Ale taki... no jakby to powiedzieć... hmm.... bardziej 'skoczny' :lol: Ale i tak muzyczka z TAOD jest fajna, teraz słucham jej codziennie rano jak się wygramole z łóżka :wink:
_________________
Miow.
 
 
 
Cez 
World of Tomb Raider



Dołączył: 12 Gru 2003
Posty: 3985
Skąd: Tczew/3city
Wysłany: 28-09-2004, 20:48   

w sumie to nie rozumiem dlaczego niby w TR6 miałby znalesc klasyczny motyw z TR1? po co? przeciez TR6 to nie TR1.. muzyka z TR6 jest IMHO o niebo lepsza od wszystkich poprzednich.. no moze przesadzięłm :P wątki z TR4 i 2 i 3 też są dla mnie cudne :)
_________________
 
 
Kasia Trent 
Tomb Raider



Dołączyła: 22 Cze 2004
Posty: 5878
Skąd: Bristol
Wysłany: 28-09-2004, 20:51   

Ale nie powiem... Muzyka w St. Aircard's Graveyard czasami doprowadzała mnie do frustracji :/ Niewiem dlaczego, może to dlatego, że ciągle Lara skakała nie tam gdzie trzeba i musiałam włazić 50 razy wszędzie, a ta muzyka tylko dobijała :P

Cez -> Motyw słychać przez chwile, wsłuchaj się dobrze w intro. Tylko jest taki trochę szybszy. Posłuchaj i porównaj do intra z TR4.
_________________
Miow.
 
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5681
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 28-09-2004, 22:00   

Po prostu w pewnym momencie slychac temat przewodni wszystkich Tomb Raider'ów, co tu duzo gadać:P Jest on wtedy, kiedy muzyka sie nieco "uspokaja"....`
_________________
 
 
Cez 
World of Tomb Raider



Dołączył: 12 Gru 2003
Posty: 3985
Skąd: Tczew/3city
Wysłany: 29-09-2004, 08:42   

wiem przeciez :P znam na pamięć te motywy bo kilka razy dziennie je słucham w winampie ;) jednak po prostu nie rozumiem czemu niektórzy mówili, że ten stary motyw musi byc...

stary motyw słychać też podczas filmiku kiedy widać ktos zabija von Croya.. ten z Pieterem a nie karelem... wtedy słychać motyw z TR4.
_________________
 
 
Malwinka 
Obieżyświat



Dołączyła: 13 Wrz 2004
Posty: 1159
Skąd: z wykopalisk
Wysłany: 29-09-2004, 11:01   

Moim skromnym zdaniem stary motyw musi sie pojawiac chocby dlatego, zebym nie zapomniala ze gram w Tomb Raider. Sorry, ale przy TRAOD czasami moze sie tak zdarzyc.
_________________
So, how u doinn?
 
 
 
Kasia Trent 
Tomb Raider



Dołączyła: 22 Cze 2004
Posty: 5878
Skąd: Bristol
Wysłany: 29-09-2004, 18:16   

Zgadzam się z Tobą. Malwinko w 100% :!: To coś podobnego, gdyby zamiast Lary, główną postacią w grze była Sara. To już nie byłby Tomb Raider...
_________________
Miow.
 
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5681
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 29-09-2004, 19:34   

Temat przewodni jest, bo tak juz musi byc, i tyle:) Wyobraźcie sobie Indiane Jones'a czy Gwiezdne Wojny bez charakterystycznych motywów....
_________________
 
 
Malwinka 
Obieżyświat



Dołączyła: 13 Wrz 2004
Posty: 1159
Skąd: z wykopalisk
Wysłany: 30-09-2004, 12:44   

To by byla istna porazka... Ja np. Lubie ogladac Indiane Jones'a chociazby za te hehe glupkowata muzyczke w tle. Poprostu rozwala mnie :-d . Jak juz zapewne wiecie przestala mi dzialac muzyczka w TR3 i poprostu nie moge, nie potrafie i nie mam ochoty grac bez niej. Psuje mi to cala frajde. Wszystko jest takie nijakie. :? Jezeli w przyszlosci mieliby zmienic totalnie motyw przewodni TR to niech lepiej juz sie nie biora za dalsza produkcje lub zmienia bohaterke oraz tytul.
_________________
So, how u doinn?
 
 
 
Frodo_hobbitek 
Obieżyświat



Dołączyła: 16 Gru 2003
Posty: 1239
Skąd: Sieradz
Wysłany: 30-09-2004, 19:43   

Głupkowatą??? To John Williams! Ten facet chyba pobił rekord w ilosci nominacji do Oscara! A TR bez motywyu przewodniego to już nie to samo :/
_________________
Niech Moc będzie z Tobą, Gość!
 
 
 
Malwinka 
Obieżyświat



Dołączyła: 13 Wrz 2004
Posty: 1159
Skąd: z wykopalisk
Wysłany: 02-10-2004, 12:50   

Co z tego, ze pobil rekord w ilosci nominacji do Oscara? I co z tego, ze "to John Willliams"? Dla mnie ta muzyczka jest glupkowata. Moge chyba miec swoje zdanie.
_________________
So, how u doinn?
 
 
 
Kasia Trent 
Tomb Raider



Dołączyła: 22 Cze 2004
Posty: 5878
Skąd: Bristol
Wysłany: 10-11-2004, 08:53   

Mam pytanko. Ostatnio przeglądałam sobie rosyjską stronę o TR (niezła, dużo informacji, tylko szkoda, że nic z tego nie rozumiem :mrgreen: Ale chodzi mi głównie o takie rzeczy jak wrogowie, przedmioty, artefakty, screeny - miło popatrzeć :) ) i znalazłam w dziale TAOD\Przedmioty takie dwie rzeczy... Czy ktoś może natknął się na nie podczas gry? Bo ja osobiście nie widziałam :lol:


Hmm.. może to pierwsze, to lewarek? :lol: Zdaje mi się, że jeżeli gdzieś można się było na to natknąć, to w garażu, w getcie.
_________________
Miow.
 
 
 
Cez 
World of Tomb Raider



Dołączył: 12 Gru 2003
Posty: 3985
Skąd: Tczew/3city
Wysłany: 13-11-2004, 12:02   

Kasia>

Ten lewarek jest w garażu w Serpent Rouge. Po prostu trzeba gadac z Bernardem.
ten stary pistolet jest w mieszkaniu von Croya

Przed chwila przeczytałem komiks TR, nawiązujący do AOD.. Niestety znajduje sie w nim MASA zmian w stosunku do gry... ale jedno jest ciekawe.. zakończenie.

Otóż w TR6 nie jest jednoznacznie powiedziane czy Kurtis i Karel żyją czy nie. W zapowiedziach TR7 i 8, które byly swego czasu na stronie TR Chronicles były informacje, że podstawą fabuły TR7 jest fakt, że Karel przeżył, uciekł do Turcji i teraz Lara musi zniszczyć Nephilim w Turcji.. Ten fakt IMHO nalezy dodac do oficjlanej biografii Lary.. no bo chyba nie zostawiłaby tej Turcji w pspokoju, prawda? :) To, że na 99% w TR7 nie będzie tego wątku.. to nie ozancza, że nie mozna dodac tego faktu..

A co z Kurtisem? W grze niby nie zyje.. ale jednak byl w planach w TR7.. i co widzimy w komiksie? Kurtis przeżył i razem z Larą pojechał do Turcji i zniszczył Spiącego... według mnie jak pojawi sie juz ten TR7.. i zostanie potwerdzone to, że TR6 i TR7 nie bądą powiazane.. no to trzeba będzie przyjąć, że:

Po ostatnim levelu TR6 Lara odnalazła rannego Kurtisa i ruszyła za karelem do Turcji,.. gdzie oczywiscie wygrała ze Spiącym.. czyli wersja z komiksu :) . Prawda, żę proste? :)
_________________
 
 
Kasia Trent 
Tomb Raider



Dołączyła: 22 Cze 2004
Posty: 5878
Skąd: Bristol
Wysłany: 14-11-2004, 09:50   

Co do lewarka, to tak podejrzewałam. A tej strzelby wczoraj szukałam i nie mogłam znaleźć :/ Cez, w którym miejscu dokładnie ona jest :?: :gupek:

Mi się wtdaje, że koniec TAOD jest do własnej interpretacji (oczywiście tylko wtedy, kiedy nic dalej nie będzie wiadomo). Możemy tylko podejrzewać, że Kurtis żyje lub nie, że Karel zginął w wybuchu lub uciekł i jeszcze jedna rzecz - które osoby napotkane w grze były prawdziwe, a pod które podszywał się Karel...? Karel chciał poprowadzić Larę przez całą drogę, chciał aby zdobyła malowidła i ostrza, a w końcu zgładziła Eckhardta. Dlatego przez cały czas jej pomagał.

Cez, które to są numery komiksów :?: Zdaje się, że ten z TAOD mam tylko jeden, może dwa :lol: Jeszcze nie czytałam, tylko przejechałam wzrokiem :lol:
_________________
Miow.
 
 
 
Cez 
World of Tomb Raider



Dołączył: 12 Gru 2003
Posty: 3985
Skąd: Tczew/3city
Wysłany: 14-11-2004, 10:52   

Komiks AOD to numery 32, 33, 34

Ten stary pistolet jest w mieszkaniu wernera.. gdzies kolo rozbitego okna.. gdy go podniesiesz aktywuje sie ten palant, który łazi po domu i do ciebie strzela.. Innej broni tam nie ma.. musiałas ją zdobyc, jesli ukończyłaś ten level :P
_________________
 
 
Kasia Trent 
Tomb Raider



Dołączyła: 22 Cze 2004
Posty: 5878
Skąd: Bristol
Wysłany: 14-11-2004, 11:10   

Cez, to chyba mamy dwie inne rzeczy! :546: U mnie jest laska Von Croy'a (zaraz obok okna) i jak się ją podniesie, to cleaner wylatuje.

A co do broni, to obok stołu leży Rigg 09...
_________________
Miow.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2017 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.272 sekundy. Zapytań do SQL: 11