FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
Tomb Raider Anniversary Demo

Po przejściu dema...
...nie mogę się doczekać pełnej wersji!
88%
 88%  [ 80 ]
...pewnie zagram w pełną wersję, ale wcale się nie spieszę
8%
 8%  [ 8 ]
...przeszła mi ochota na Anniversary
2%
 2%  [ 2 ]
Głosowań: 90
Wszystkich Głosów: 90

Autor Wiadomość
tmerlin 
Praktykant


Dołączył: 11 Paź 2006
Posty: 147
Skąd: Szczecin
Wysłany: 03-06-2007, 07:45   

Luthien napisał/a:
The Eye Of Isis napisał/a:
ZY KTOŚ MI MOŻE WYJAŚNIĆ CO TO MA ZNACZYĆ :638: TO JEST DEMO, PRZYSIĘGAM NA BOGA, NA SIEBIE NA WSZYSTKO CO ŻYJĘ... NAPRAWDĘ, NIE KŁAMIĘ... JEST TO SCREEN Z DEMA... JA NAWET NIE WIEM JAK TO ZROBIŁEM... PRZYSIĘGAM.. AŻ SIĘ WYSTRASZYŁEM... WYCHODZĘ ZE ŚWĄTYNI, A TU KOLUMNA ROZWALONA I TREX... NAPRAWDĘ NIE WIEM CO SIĘ STAŁO... MOŻE PRZEZ TRAINER... PO RAZ PIERWSZY WIDZĘ COŚ TAKIEGO W SERII TOMB RAIDER :aaa:


Gdzieś już o tym czytałam. Ktoś znalazł się w tej samej sytuacji co Ty :)


Tak, ja sie znalazlem w tej sytuacji. Dodatkowo znikaja kamienie tarasujace wejscie do doliny (ale np: wysoki posag ktory niszczy T-Rex przy pomocy raptora [podczas filmiku jest to ładnie pokazane] nadal stoi, moze to samo jest w pelnej wersji). Po protsu smiers T-Rex'a udostepnia wejscie do swiatyni, wiec on musi byc. Tylko szkoda ze zawsze potwor ginie tak samo ;) . Bez zwłok T-Rex'a mozna przejsc gzymsem nad swiatynia, jesli one sa, to ten gzyms jest zawalony i trzeba wejsc troche wyzej ...
_________________
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
<- =MERLIN=->
 
 
 
The Eye Of Isis 
Podróżnik



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 293
Skąd: Słupsk
Wysłany: 03-06-2007, 08:47   

tmerlin napisał/a:
Tak, ja sie znalazlem w tej sytuacji. Dodatkowo znikaja kamienie tarasujace wejscie do doliny (ale np: wysoki posag ktory niszczy T-Rex przy pomocy raptora [podczas filmiku jest to ładnie pokazane] nadal stoi, moze to samo jest w pelnej wersji). Po protsu smiers T-Rex'a udostepnia wejscie do swiatyni, wiec on musi byc. Tylko szkoda ze zawsze potwor ginie tak samo . Bez zwłok T-Rex'a mozna przejsc gzymsem nad swiatynia, jesli one sa, to ten gzyms jest zawalony i trzeba wejsc troche wyzej ...


Też zauważyłem, że posążek nadal stoi, który powinien być jednak wywalony... No cóż, skoro wydarzyły się takie dziwy, to może jakoś jeszcze można dostać się za wodospad, gdzie jest wejście do grobowca ;)
_________________
:)
 
 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1015
Skąd: Gliwice
Wysłany: 03-06-2007, 11:41   

Właśnie szkoda że dla T-Rexa przypisali tylko jeden sposóby by go zabić, czyli wiadomo już że trzeba go będzie tam zwabić. Myślałem że walka z nim będzie tak samo luźna jak z raptorami a tu d*** blada.
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
 
Phoebe Poison 
Podróżnik



Dołączyła: 10 Lut 2007
Posty: 646
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 03-06-2007, 13:23   

Cytat:
Chodzi o miejsce gdzie są takie 2 drewniane pochylnie i Lara jak zjedzie z jednej z nich to łapie się grzymsu. Można wspiąć się wyżej i można zjechać z drugiej pochylni. I moje pytanie brzmi: czy można się gdzies dostać tam, do jakiejś apteczki albo amunicji? Czy to tylko dla zmyłki taki ślepy zaułek?


Na początku też myślałam, że to ślepy zaułek... Tymczasem kładka ta służy temu, by po znalezieniu w dolinie zębatki można było wrócić do mechanizmu, by jej użyć. Jak w starych TR xD

Cytat:
Jesli chodzi o tyranozaura tez swietnie go odzwierciedlili. Inteligencja jego nie jest na wysokim poziomie, tylko dla niego najwazniejsze jest dopasc ofiare i zaspokoic glod i instynkt mordercy.


Tak w ramach ciekawostki powiem, że z tego, co mi wiadomo tyranozaury były zaraz po człowieku najinteligentniejszymi stworzeniami, jakie pojawiły się na Ziemi. Żadne ze współczesnych zwierząt nie dorównuje mu inteligencją.
_________________
Pain looks great on other people
That's what they're for
 
 
 
Darkness 
Podróżnik



Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 303
Skąd: 3city
Wysłany: 03-06-2007, 21:09   

Mi demo bardzo do gustu przypadlo.....nawet zmienilem larze ubranko (znaczy przemalowalem) I chialem byc sprytny. Gdy dotarlem do tych dinozaurow na koncu (2 seria) zabila wszystkie procz 1 i utknal w jakims miejscu a ja sie tymczasem razgladalemm, po to zeby sie gdzes wspiac i znalezc 3 zebatke no ale oczywiscie sie nie udalo. Potem dowiadzialem ze 3 zebatka jest dopiero po zabiciu T-Rexa.... :aaa:
_________________
Szanuję swój język, piszę poprawnie.
 
 
 
Amdir 
Nowicjusz



Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 23
Skąd: Łódź
Wysłany: 04-06-2007, 09:10   

Jako nowy na forum chaciałbym się przywitac. :)

Powiem szczerze że odnośnie dema mam Ciut mieszane odczucia. Ale konkretnie: grafa, muza i ogólnie klimat jest zajefajny i nawiązuje pierwszych części. Nie wie czy zauważyliście mała zmianę w sterowaniu Lary. Chodzi mi o to, że oprawione/zmienione zostało irytujące ukierunkowanie ruchów Lary w stosunku do kamery. Teraz (na szczęście) jak Lara się przemieszcza wisząc na krawędzi to nie trzeba zmieniać kierunku przemieszczania (kursora) gdy zmieni się widok kamery, bo półka skręciła.
Za to nie podobają mi się zmiany w sterowani (które na szczęście można sobie poprawiać na to z legendy) i zmiany w walce. Podziwiam wszystkich którym się to podoba i którym (co ważniejsze) się udaje. :-P Chyba jestem już za bardzo zramolały ale specjalnie powalczyłem sobie z wilkami żeby się przekonać do tak zachwalanego przez was "headshot'a". Na jakieś 12-15 walk miałem 2 razy przypadek złapania Lary przez wilka za rękę i raz szanse na "headshot'a" (który i tak mi się nie udał). Może mam po prostu jakoś pecha i mi się szanse na "headshot'a", ale niezależnie od przyczyn wydaje mi się że cały pomysł, który mógłby być fajny, jest zbyt przypadkowy. Może po porostu o czymś nie wiem wiec proszę o uświadomienie. :>

Pozdro

Mogę prosić admina o wywalenie tych powtórzeń poniżej :-)
_________________
"Wycięcie wroga w pień to droga strategii i nie ma potrzeby, aby ją długo i mądrze rozważać."
- Miyamoto Musashi, Księga Pięciu Kręgów, Księga Wiatru
http://zielony_smok.w.interia.pl/
  
 
 
 
christophersky 
Nowicjusz



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 21
Wysłany: 04-06-2007, 18:02   

więc tak:
Generalnie po demie odniosłem dośc dobre wrażenie. Widać, ze gra nie jest już taką wielką rabanką i zręcznościówką, a postawiono przede wszystkim na eksplorację. Grafika i muzyka miodzio, wszystko ładnie śmiga i w dodatku jest cud miód.
Walki są bardziej dynamiczne i pełne akcji niż w Legend, moze to dlatego, że teraz przeciwnicy mogą cię dziobnąć, a ty możesz się z nimi szarpać. Maszyna z kółkami zębatymi taka "nie ona", a jednak wrażenie robi. Tak samo raptory i T-Rex.
Jedyne, co może razić to kilka błędów. Raz zdarzyło mi się, że Lara nie tak wylądowała i jej nogi utknęły w podlożu (musiałem zaczynac od nowa:/). Szaleje też kamera. Trzeba z nią się oswoić i ją kontrolowac, bo płata niezłe figle.
Ogólnie rzecz biorąc, nie mogę sie doczekać aż dostanę gierkę i przejdę całą. Atlantis musi być cudowne.
 
 
beatka0802 
Podróżnik



Dołączyła: 23 Mar 2007
Posty: 230
Skąd: Quel'dorei
Wysłany: 04-06-2007, 20:07   

..::;;PeeT;;::. napisał/a:
beatka0802, w anniversary nie trzeba przytrzymaywać klawisza CTRL, alby lara trzymała się krawędzi o ile mi wiadomo...


A ja muszę bo inaczej automatycznie mi się nie łapie! ;( Dlaczego Wam to działa (to automatyczne łapanie się krawędzi) a mi nie? :(

Szynszyl napisał/a:
Przecież domyślnie włączony jest auto-grab, a żeby przytrzymywać przycisk trzeba w opcjach (lub na starcie gry, wraz z poziomem trudności) ustawić manual grab


Ale mi o to chodzi, że ja wiem do czego ta opcja jest. Ale jak mam ją włącz. czy wyłącz. to i tak mi nie działa! Dlaczego? Miał ktoś podobny problem? ;( Mi już palce siadają od tego ciągłego trzymania ctrl`a... ;(

PS. Jak wchodzi po drabinie to trzeba shift przytrzymać. xD A wcześniej się łapała w TRL automatycznie. Wiem, że to trochę pójście na łatwiznę ale przyzwyczaiłam się do tego, szkoda że to zmienili.
_________________
Spoiler:
Eee o co kaman? :D

 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1015
Skąd: Gliwice
Wysłany: 04-06-2007, 20:39   

U mnie działa auto-grab normalnie. Gdy jest wyłaczony to trzeba używać CTRL, a gdy właczony Lara łapie się sama. Jedyne czego nie potrafiłem zrobic bez autograba to puścic sie i chwycic w jednym momencie w dolinie gdy juz się chodzi po górnych kondygnacjach.

Nom to myśle że dziś zagram poraz ostatni w demo i odinstaluję je. Od jutra najprawdopodobniej pójdzie wysyłka gier wiec kilka dni wegetacji bez dema wpłynie pozytywnie na oczekiwanie :-P
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
 
Barbie 
Odkrywca


Dołączyła: 23 Gru 2003
Posty: 1557
Wysłany: 04-06-2007, 20:50   

Ja cie, gram i gram w to demo odkąd wyszło i dopiero teraz znalazłam shotguna :D

K@t:
:598:
 
 
iraq 
Podróżnik



Dołączyła: 10 Kwi 2007
Posty: 221
Wysłany: 04-06-2007, 20:57   

joker napisał/a:
U mnie działa auto-grab normalnie. Gdy jest wyłaczony to trzeba używać CTRL, a gdy właczony Lara łapie się sama.


u mnie jest pokręcone xD ja jak mam wyłączony to lara chwyta się sama, a jak mam włączony to musze trzymać ctrl
_________________
...
 
 
Lauren 
Podróżnik



Dołączyła: 31 Maj 2007
Posty: 286
Wysłany: 04-06-2007, 21:14   

Shotgun? To on jest? Jej, znalazłam tylko amunicję do niego, ale broń... Kto mi powie, gdzie on jest? xD
_________________
Dostałam questa od guru bagien.
 
 
Darkness 
Podróżnik



Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 303
Skąd: 3city
Wysłany: 04-06-2007, 21:18   

Ja ci powiem. Tam gdzie zebralas 2 zebatke jest most strzel w niego a sie zawali, zaczep sie na lince zjedz na dol a tak bedzie takie male okienko. Rozbujej sie i wskocz w srodku bedzie shotgun. :pozdro:
_________________
Szanuję swój język, piszę poprawnie.
 
 
 
Lauren 
Podróżnik



Dołączyła: 31 Maj 2007
Posty: 286
Wysłany: 04-06-2007, 21:23   

Aaa no tak. A ja do tej pory nie wiedziałam po co się strzela w ten most :hehe:
Bardzo dziękuję;***
_________________
Dostałam questa od guru bagien.
 
 
Szynszyl 
Podróżnik



Dołączył: 23 Lis 2006
Posty: 658
Wysłany: 04-06-2007, 21:40   

Można też użyć tego mostu jako drabinki - i w odpowiednim miejscu skoczyć z niego w prawo :D Lara wykonuje bardzo fajny ruch "przygotowawczy" do skoku :]
 
 
Amdir 
Nowicjusz



Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 23
Skąd: Łódź
Wysłany: 04-06-2007, 23:06   

Szynszyl napisał/a:
Można też użyć tego mostu jako drabinki - i w odpowiednim miejscu skoczyć z niego w prawo :D Lara wykonuje bardzo fajny ruch "przygotowawczy" do skoku :]


Szynszyl ty erotomanie ;) Przyznam ze chyba jestem wiekszy, bo ten ruch "przygotowawczy" odkrylem już na poczatku gry gdy wspinałem się Larą po pierwszej drabinie :690:

Pozdro
_________________
"Wycięcie wroga w pień to droga strategii i nie ma potrzeby, aby ją długo i mądrze rozważać."
- Miyamoto Musashi, Księga Pięciu Kręgów, Księga Wiatru
http://zielony_smok.w.interia.pl/
 
 
 
Niki 
Nowicjusz


Dołączyła: 07 Cze 2007
Posty: 2
Wysłany: 07-06-2007, 23:23   

Witajcie, zaznacze na początku ze ostatni raz w przygody z Larą grałam wieki temu w cz2, a od tego czasu wiele sie zmieniło. Generalnie na Aniversary ostrze sobie ząbki, gdyz najbardziej odpowiadał mi klimat jedynki, choc tamta grafika wydaje sie być mocno zapóźniona. Tak wiec niezwłocznie pobrałam demo i exploruje je od 2 dni.

Niestety mam jeden dziwaczny problem, wiem ze dla osób grających w klejne cześci moze wydawac sie banalny ale mi spedza sen z powiek. Chodzi o nowe narzedzie Lary 'grapple' - linka magnetyczna. Z róznych stron udało mi sie wyczytac ze Lara ma sie chwytąc tą linką metalowo połyskujących przedmiotów, zaczepionych do sufitu. Otóz znalazłam jeden taki:
http://img363.imageshack....919/koloox7.jpg
Jednak bardzo trudno mi sterowac rzutką aby złapała w odpowiednie miejsce. Albo puszcza linke na wprost, albo wyciagam guna (z) i tak celuje, niestety pomimo łapka nie chce zahaczyc sie o uchwyt i z chuśtania nici :(
Plzz help, co robic jak manipulowac klawiszami, ewent moze to nie ten uchwyt, przegladalam wasze forum opcją 'szukaj' niestety z mizernym skutkiem
 
 
Toxic 
Student



Dołączył: 17 Wrz 2006
Posty: 71
Wysłany: 07-06-2007, 23:27   

Niki- po prostu skocz przed siebie i naciśnij Q (domyslny klawisz linki). Nie trzeba nigdzie celować.
A i to jest ten uchwyt:) A tak dla ścisłości, to w TRA mamy linkie z hakiem, a w TRL linke magnetyczną;)
 
 
 
Niki 
Nowicjusz


Dołączyła: 07 Cze 2007
Posty: 2
Wysłany: 08-06-2007, 12:30   

Wielkie dzieki, tak jak podejrzewałam rozwiązanie było banalne :hehe: Wyglada na to ze mam spore zaległosci w serii TR, ale po przywróceniu oryginalnego klimatu mam zamiar szybko to nadrobic. Dodam ze Aniversary zauroczyło mnie od pierwszego screena (juz z mieś temu) Odrobina 'urealnienia' bohaterki, sliczne otoczenie i no eleganckie tricki latwe w sterowaniu. Napewno miło spedze czas przy tej gierce :)
 
 
Szynszyl 
Podróżnik



Dołączył: 23 Lis 2006
Posty: 658
Wysłany: 08-06-2007, 18:45   

Powstał trainer umożliwiający wyłączenie grawitacji i przemieszczanie Lary w górę i dół :D Do pobrania tutaj.
Po uaktywnieniu trybu "latania" (klawisz F11) Lara przemieszcza się po płaszczyźnie w której została "zamrożona", a więc nie spadnie z żadnej krawędzi, a także ściany i inne obiekty nie będą stanowiły żadnej przeszkody.
Natomiast przyciskami numerycznymi: 1 i 2 możemy "jeździć" do góry i "w dół :)
Pobawiłem się nim trochę i okazało się że za ścianą w miejscu włożenia pierwszej zębatki mamy...
"zapasowe" trzy! ;)



Lara może je oczywiście podnieść :D


Dzięki temu możemy mieć w inventory do sześciu zębatek, a nie tak jak kiedyś jedynie dwie :hehe:
 
 
Darkness 
Podróżnik



Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 303
Skąd: 3city
Wysłany: 08-06-2007, 21:00   

Wow! Wyprobowalem to! Wsadzilem 3 zebatki i to cos (en mlot nad woda) zatorowal nurt i mozna isc do tej jaskini pod woda! :-P tez na filmiku pokazali swiatynie ale nie da rady tam podplynac! efekt jest taki sam jak wtedy gdy strumien blokowal.....a juz myslalem ze przjede do nastepnego levelu :hehe:
_________________
Szanuję swój język, piszę poprawnie.
 
 
 
Aggusska 
Praktykant



Dołączyła: 09 Cze 2007
Posty: 130
Wysłany: 10-06-2007, 14:40   

Jeny, niehc mi ktoś pwoie, jak ja mam uruchomić trailera? Bo Norton mi tu wyskakuje z komunikatem, że zagrożenie torjanem zostało zlikwidowane i ze komp jest bezpeiczny? CO ja mam zrobić,a by rozpakowac plik?
_________________
Quod me nutrit me destruit
 
 
 
iraq 
Podróżnik



Dołączyła: 10 Kwi 2007
Posty: 221
Wysłany: 10-06-2007, 14:51   

Aggusska napisał/a:
Jeny, niehc mi ktoś pwoie, jak ja mam uruchomić trailera? Bo Norton mi tu wyskakuje z komunikatem, że zagrożenie torjanem zostało zlikwidowane i ze komp jest bezpeiczny? CO ja mam zrobić,a by rozpakowac plik?



niektóre antywirusy spostrzegają trailery jako trojany na to nic nie moradzisz... możesz tylko wyłączyć nortona...


MACPHISTO
Trainery, ms informatyk
_________________
...
 
 
TUSIA 
Praktykant



Dołączyła: 15 Kwi 2007
Posty: 124
Skąd: Zadupie ;p
Wysłany: 27-06-2007, 11:26   

A gdzie można znaleść demo TRA na PS2??
HELP!!! ;(
_________________
"Lucy I'm back!!"
 
 
 
TB 
Student


Dołączyła: 16 Lis 2007
Posty: 30
Wysłany: 25-11-2007, 16:05   

Nie chciało mi się czytać całego tematu(bo bardzo dużo postów :aaa: )
I chciałam się zapytać(jak jest to w demie możliwe)jak zrobić spowolnienie,takie jak są na filmikach np. w walce z T-rexem i nie umiem właśnie tego zrobić...Chciałam wypróbować na wilkach ale właśnie nie umiem ;(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2017 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.262 sekundy. Zapytań do SQL: 12