FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
Problemy techniczne
Autor Wiadomość
Cez 
World of Tomb Raider



Dołączył: 12 Gru 2003
Posty: 4017
Skąd: Tczew/3city
Wysłany: 11-09-2018, 21:09   Problemy techniczne

Miejsce na opisywanie i rozwiązywanie problemów związanych z PC-ową wersją TR11 - oby było ich jak najmniej :)
_________________
 
 
Kalisto 
Nowicjusz


Dołączyła: 24 Wrz 2016
Posty: 14
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 14-09-2018, 20:59   

wedle instrukcji żeby uzyskać kod steam musze po włożeniu płyty z gra kliknąc na reddem.exe i kontynuowac z gognie z instrukcją, ale kiedy kloikam to wyskakuje, że operacje nie może sie powiesc bo plik zawiera wirusa
_________________
joanna
 
 
v1per80 
Podróżnik



Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 353
Wysłany: 14-09-2018, 21:25   

Jakby komuś nie działał HDR na PC, należy włączyć go w opcjach windowsa. Ważne - windows musi być w wersji 1803 (oczywiście W10), a gra musi być w pełnym ekranie. Gra wygląda obłędnie :o
_________________
I7 6700K@4.5Ghz+Spartan HE1024, Asrock Z170 Extreme4, 16GB Ram Kingstone HyperX DDR4 16GB 2400MHz @CL14, HDD 1.75TB+SSD Samsung Evo 850 250GB, Palit Dual GF RTX 2080Ti(tanium) 11GB GDDR6,TV LG42LD450+Projektor Benq W1700 4K HDR10, Chieftec Nitro 88+SPS-850C 850W, Net 1000MB
 
 
 
krtomb 
WoTR Team



Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 1097
Skąd: Helheim
Wysłany: 01-10-2018, 19:40   

Niedługo doświadczę HDR-a w Shadowjak sprawię sobie TV z tą technologią. Tymczasem gra wygląda obłędnie w trybie rozdzielczości na Xbox One X! Jest tylko jedno ale - dlaczego PC-towa wersja jest tak potwornie obciążona?

Wszystkie filmiki fabularne działają jak złoto - ale pierwsza sekwencja z samolotu ma rozsynchronizowany dźwięk z obrazem. I to pomimo, iż chodzi w granicach 30-35 FPSów. Nie mam może mocarnego kompa, ale GTX 1050 @4GB VRAM i 16GB RAM-u w kompie jest - plus Intel i5 jest na pokładzie - a jednak dziwnie to działa na samym starcie :/
_________________
"In place of a dark Lord you would have a queen! Not dark but beautiful and terrible as the dawn! Treatreous as the sea! Stronger than the foundations of the Earth! All shall love me and despair!"
 
 
MaXoR 
Praktykant



Dołączył: 08 Sty 2016
Posty: 112
Skąd: Via Caravelli
Wysłany: 01-10-2018, 20:39   

krtomb napisał/a:
Niedługo doświadczę HDR-a w Shadowjak sprawię sobie TV z tą technologią.


Polecam Ci zatem TEN artykuł, a szczególnie drugą jego część: "Nie bądź frajer ‒ HDR to często bajer". Bardzo dobrze obnaża różne jego cechy, o których się zazwyczaj nie mówi. I nie chodzi o to, że TR ma generalnie z tą technologią wyglądać na ekranie źle, ale spotkałem się już z recenzjami, że niektóre gry - na określonych sprzętach - wcale nie wypadały jakoś lepiej ...
_________________
No worries... I'm a professional, but I don't get paid for it. 😉
 
 
krtomb 
WoTR Team



Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 1097
Skąd: Helheim
Wysłany: 03-10-2018, 20:18   

Nie nastawiam się jakoś na rewolucję. Po prostu jestem ciekaw jak to wygląda. Nie miałem z tym dotąd żadnej styczności, więc będzie to dla mnie raczej ciekawostka niż wielki przewrót w odbiorze warstwy wizualnej. Inna sprawa, że o wiele ważniejszy jest klimat niż jakaś tam przesadzona kolorystyka. Gry same w sobie i tak w większości już dobrze wyglądają, a ja nie mam nie wiadomo jakich wymagań :) Ale dzięki - poczytam :D
_________________
"In place of a dark Lord you would have a queen! Not dark but beautiful and terrible as the dawn! Treatreous as the sea! Stronger than the foundations of the Earth! All shall love me and despair!"
 
 
Kalisto 
Nowicjusz


Dołączyła: 24 Wrz 2016
Posty: 14
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 20-11-2018, 20:54   

Przeszłam grę i chciałam zrobić to ponownie. Niestety po mimo wyboru drogi wszystko jest tak samo. Jednak ja nie o tym. Przechodziłam grę normalnie aż tu nagle w dniu premiery dodatku Kuźnia nie chciała mi się włączyć gra. Dopiero na drugi dzień udało się uruchomić. Jednak jest problem, ponieważ podnoszę skrytkę survivalową to po podniesieniu wiesza się gra i muszę restartować. Na dodatek ile bym razy nie poszła do tej samej skrytki jest tak samo. Na dodatek 1 skrytka świeci jak nie znaleziona a nie da się jej podnieść, a była wcześniej zawieszona, czy ma ktoś podobnie. Przy czym grę mam oryginalna. Kuźni jeszcze nie nabyłam.
Pozdrawiam
_________________
joanna
 
 
Cez 
World of Tomb Raider



Dołączył: 12 Gru 2003
Posty: 4017
Skąd: Tczew/3city
Wysłany: 21-11-2018, 18:40   

Czytałem, że to niestety częsty problem po pojawieniu się Kuźni i związanego z nią patcha. Twórcy mają wydać kolejnego patcha, który naprawi usterkę.
_________________
 
 
Kalisto 
Nowicjusz


Dołączyła: 24 Wrz 2016
Posty: 14
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 21-11-2018, 19:10   

Dziekuję za odpowiedź.
Oby naprawili.
Pozdrawiam
_________________
joanna
 
 
Cez 
World of Tomb Raider



Dołączył: 12 Gru 2003
Posty: 4017
Skąd: Tczew/3city
Wysłany: 22-11-2018, 21:18   

Ten naprawiający patch ponoć już się pojawił. Sprawdź.
_________________
 
 
Kalisto 
Nowicjusz


Dołączyła: 24 Wrz 2016
Posty: 14
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 23-11-2018, 20:43   

tak juz jest i narazie wszystko naprawione z wyjatkiem tej skrytki, ktra świeci jak nie odkryta aja odkryłam. Jednak nie da sie jej podniesć
_________________
joanna
 
 
peju 
Student


Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 87
Wysłany: 01-12-2018, 23:34   

Będziecie robić do SotTR szczegółowe opracowanie jak solucje, mapy i opisy wszystkiego co tam jest... ?
_________________
@foto_peju
 
 
Cez 
World of Tomb Raider



Dołączył: 12 Gru 2003
Posty: 4017
Skąd: Tczew/3city
Wysłany: 02-12-2018, 00:19   

Tak, jak znajdziemy na to wszystko czas ;)
_________________
 
 
MaXoR 
Praktykant



Dołączył: 08 Sty 2016
Posty: 112
Skąd: Via Caravelli
Wysłany: 20-02-2019, 10:32   

Bardzo ciekawy news ... i nie jest to co prawda problem techniczny dotyczący bezpośrednio graczy, ale ogólnie pojętej sprzedaży (a więc także pewnej przyszłości gry) już tak. Od siebie mogę tu dodać tyle, że pewną próbę ratowania sytuacji było już widać w momencie, gdy firma podjęła decyzję o zorganizowaniu pokazu w Polsce, rynku - skądinąd - o bardzo małej sile nabywczej. Bo powiedzieć, że mało znaczącym... brzmiałoby zwyczajnie obraźliwie nawet dla mnie samego. ;)

"Sądzimy, że głównym powodem jest to, że nie byliśmy w stanie zapewnić tak nowatorskiego doświadczenia, aby gracze zdecydowali się je kupić, mając do wyboru inne liczne duże tytuły od konkurencji"

Po części jest to prawda, ale nie zwalałbym wszystkiego na konkurencję. Bo fakt, że komuś podobają się również inne gry nie oznacza z automatu, że mają mieć coś wspólnego z Tomb Raiderem. Ewidentnie natomiast zabrakło umiejętnego wypromowania nowości - pomyślunku o tym już na etapie produkcji! I doskonale to widać na przykładzie wspominanych chociażby skilli. Przy czym jest w pełni zrozumiałe, że stopniowe ich zdobywanie ma określony sens i kreuje motywacje w grze, ale jest ich na tyle dużo, że nim gracz się połapie - co, kiedy i do czego może mu się przydać, to skończy się cała zabawa, a frajdy nie będzie prawie żadnej. Jest to de facto tego samego typu myślowy błąd się-promowania, który firma popełniła później - w pierwszej fazie ubiegłorocznych pokazów.
_________________
No worries... I'm a professional, but I don't get paid for it. 😉
 
 
MaXoR 
Praktykant



Dołączył: 08 Sty 2016
Posty: 112
Skąd: Via Caravelli
Wysłany: 21-02-2019, 18:00   

Po pewnym namyśle... postanowiłem dopisać pewne uzupełnienie. ;)
Ponieważ zasadniczy problem ze współczesnym Tomb Raiderem polega na tym, że sporo obecnie graczy postrzega ową grę zupełnie inaczej, niż miało to np. miejsce 20 lat temu. A jest to o tyle "trudny" tytuł, że nigdy nie był tzw. typową strzelanką - w tym pierwszoplanowym znaczeniu - o co w grze powinno chodzić świetnie m.in obrazuje osadzony w SotTR swego rodzaju flashback z rezydencji Croftów. Można więc powiedzieć, że Montrealsi serio znają markę TR, ale za bardzo "od nowa" zaczęli tworzyć swoją grę. Niezupełnie uwzględnili np. błędy poprzedników, niektóre bowiem rzeczy wymagały jedynie swoistego upgrade'u, a nie wymyślania koła na nowo. Jest to o tyle ważne, że aby gra w obecnym czasie odniosła sukces... musi posiadać BARDZO STARANNIE wyważony kompromis pomiędzy eksploracją i typową strzelanką. Wszystkim oczywiście dogodzić się nie da, ale pojawi się sporo graczy, którzy nie mając gdzie "poszaleć" powie po prostu, że gra jest słaba. I jeżeli kiedykolwiek miałaby powstać jakaś nowa jej część, to byłoby niekoniecznie dobrze, aby Square znowu powierzyło temat jakiejś kolejnej ekipie, bo błędy się powtórzą... a poprzeczka jest bardzo wysoko.
_________________
No worries... I'm a professional, but I don't get paid for it. 😉
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2019 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.087 sekundy. Zapytań do SQL: 12