FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
Shadow of the Tomb Raider - przed premierą
Autor Wiadomość
Cez 
World of Tomb Raider



Dołączył: 12 Gru 2003
Posty: 4000
Skąd: Tczew/3city
Wysłany: 13-05-2018, 22:19   

W sumie racja :) Zrobiłem analogicznie do działu o Rise, a tam było tylko o kolekcjonerkach, ale faktycznie można dodać m.in. tę tabelkę z różnicami pomiędzy edycjami. Jutro to zrobię.
_________________
 
 
MaXoR 
Student



Dołączył: 08 Sty 2016
Posty: 76
Skąd: Via Caravelli
Wysłany: 29-05-2018, 19:10   

Popatrzyłem sobie na te krótkie filmiki o twórcach (czyli Eidos Montreal) i biorąc pod uwagę ich akcent to możliwe jest, że w grze znajdziemy trochę więcej "europejskiego myślenia" - oczywiście wiem, że francuski jest tam jednym z języków urzędowych. Ale nie pamiętam już gdzie to było, jakiś czas temu w wywiadzie nt. motoryzacji rozmówca twierdził, że sporo ludzi z Ameryki widząc kogoś, kto jeździ autem z manualną skrzynią biegów, uważa takiego za jakiegoś sportowca. Rzecz jasna nie twierdzę, że automaty są złe, bo sam takim jeżdżę (haha) ale mam również przy kierownicy opcjonalne manetki do ręcznej zmiany. I czegoś takiego brakuje mi właśnie w Tomb Raiderze - czegoś co nakręca wyobraźnię i chęć/zapał do odkrywania świata gry - bardzo jestem ciekaw ... na ile deklaracje autorów się sprawdzą.
_________________
Nathan McCree to bez wątpienia wielki gość ...
 
 
MaXoR 
Student



Dołączył: 08 Sty 2016
Posty: 76
Skąd: Via Caravelli
Wysłany: 02-06-2018, 20:20   

Pokuszę się... o jeszcze jeden komentarz o tych krótkich prezentacjach twórców - pomysły tych zagadek/pułapek są całkiem imponujące, niemal jak jakieś zaawansowane inżynieryjne projekty. :D
Pytanie tylko, jakie ci autorzy gry mają wyczucie... sytuacja bowiem w której od A do B przechodzimy jak po autostradzie, a w punkcie C mamy coś "na siłę" utrudnionego nie do końca jest rozwiązaniem sprawy.
I na ten przykład Crystalsi wyczucie mieli (jak raz) beznadziejne.
_________________
Nathan McCree to bez wątpienia wielki gość ...
 
 
MaXoR 
Student



Dołączył: 08 Sty 2016
Posty: 76
Skąd: Via Caravelli
Wysłany: 11-06-2018, 23:55   

AŻ muszę napisać trzeci z rzędu komentarz - mam nadzieję, że admin tego za złe mi mieć nie będzie ;)
- do tych krótkich fragmentów gameplay'a ... i zacytować pierwszy z brzegu komentarz z YouTube:

"So it's basically the same as the game before but with slightly better graphics and a different story?"

I rzeczywiście - ani w sposobie walki, ani w eksploracji - nie ma tu nic niesłychanie nowatorskiego. Oczywiście nie wątpię, że dalej będą momenty ciekawsze i trudniejsze, te wszystkie ulepszenia z linką, pływaniem itp. też są na plus. Ale pierwsze wrażenie jest bardzo słabe! W dalszym ciągu przemierzanie świata gry wygląda na boleśnie oczywiste i "tombrajderowanie" (w oryginalnym znaczeniu tego określenia) to raczej nie jest. :roll:
_________________
Nathan McCree to bez wątpienia wielki gość ...
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2018 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.065 sekundy. Zapytań do SQL: 10