FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
Room Editor #2
Autor Wiadomość
Cannibal 
Nowicjusz



Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 16
Wysłany: 02-10-2014, 20:14   

Ok, ja ciemna masa mam kolejny problem... Otóż kształt oraz rozmiar LE nie pasuje mi do kształtu i rozmiaru monitora (jeżeli tak można to nazwać) i nie widzę fragmentu dolnej części programu przez co nie mogę np animować tekstur.... -.- powiększam okno programu, pomniejszam, zmieniam rozdzielczość na laptopie ale nic... da się jakoś może zmienić rozdzielczość samego programu ?
 
 
ADR 
Podróżnik


Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 352
Wysłany: 03-10-2014, 16:46   

LE ma tylko jedną rozdzielczość która wynosi 1024x768. Tak więc trzeba posiadać monitor większy od niej by zmieściło się całe okno. Jeżeli tylko mały fragment dolnej krawędzi nie jest widoczny, to można jeszcze spróbować wyłączyć / ukryć " pasek zadań " ( np. włączyc auto ukrywanie kiedy nie najeżdża się myszką ) :)
 
 
Maati 
Obieżyświat


Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 1016
Skąd: Kraków
Wysłany: 04-10-2014, 12:30   

Cannibal, ewentualnie w czasie pracy w NGLE użyć kombinacji klawiszy lewy alt + enter.
_________________
Today is the last day that I'm using words.
They've gone out, lost their meaning.
Don't function anymore.
 
 
 
Cannibal 
Nowicjusz



Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 16
Wysłany: 04-10-2014, 14:08   

Ok dzięki, będę próbował, gdyż przez to stoję w miejscu i np. nie mogę oświetlić pokoju...
 
 
Cannibal 
Nowicjusz



Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 16
Wysłany: 04-10-2014, 15:12   

Działa :) Dzięki Maati :) Kolejna seria pytań... -.- Czy da się jakoś obrócić obiekt, aby nie był do góry nogami ??? Oraz co zrobić by kolce wychodziły z ziemi tak jak z założenia mają wychodzić a nie z powietrza ?? Z góry dzięki
 
 
Maati 
Obieżyświat


Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 1016
Skąd: Kraków
Wysłany: 04-10-2014, 22:35   

Cytat:
Czy da się jakoś obrócić obiekt, aby nie był do góry nogami ???


Jeśli jest to obiekt typu moveable (najprościej mówiąc jeśli można go aktywować) użyj programu Wadmerger, możesz go pobrać z www.skribblerz.com lub www.trsearch.org. Uruchamiasz program, wczytujesz swój zestaw obiektów, otwierasz Animation Editor i tam możesz edytować pozycję obiektu. Na skribblerz, na pewno znajdziesz tutoriale jak używać tego narzędzia.

Cytat:
co zrobić by kolce wychodziły z ziemi tak jak z założenia mają wychodzić a nie z powietrza


Zagadnienie OCB. Zaznaczasz obiekt, wciskasz przycisk 'o' i w nowo otwartym okienku wpisujesz kod który modyfikuje działanie danego obiektu. Tutaj lista OCB: http://www.skribblerz.com/ocblibrary.htm niżej masz teeth spikes. Podpowiem, sprawdź OCB 20. ;)
_________________
Today is the last day that I'm using words.
They've gone out, lost their meaning.
Don't function anymore.
 
 
 
chris996 
Nowicjusz


Dołączył: 21 Cze 2012
Posty: 14
Wysłany: 20-10-2014, 21:32   

Dawno mnie tu nie było, niemniej 2 pytania:
Czy da się zrobić aktywację po zabiciu kilku przeciwników?
Wzoruję się na tym poradniku: http://www.skribblerz.com...baddyswitch.htm
ale switch trigger działa jedynie z jednym przeciwnikiem.

Czy edytor NGLE "gubi" wam tekstury na podglądzie (face edit)?
Przez to teksturowanie jest strasznie irytujące.
 
 
ADR 
Podróżnik


Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 352
Wysłany: 20-10-2014, 22:47   

Co do drugiego pytania to spróbuj zmienić tryb zgodności w pliku NGLE.exe
 
 
Maati 
Obieżyświat


Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 1016
Skąd: Kraków
Wysłany: 21-10-2014, 20:50   

Cytat:
Czy da się zrobić aktywację po zabiciu kilku przeciwników?
Wzoruję się na tym poradniku: http://www.skribblerz.com...baddyswitch.htm
ale switch trigger działa jedynie z jednym przeciwnikiem.


Na skrypcie można to wykonać bez większych problemów. Większych, bo jedyny jaki napotkałem to bug, gdy gra 'gubi' stan danego przeciwnika po save/load. ;) Ale można to obejść bez większego bólu. Jedynie sugerowałbym być bardziej biegłym w NGLE, ja mogę pomóc, ale implementacja tego wymaga jednak pewnej wiedzy.
_________________
Today is the last day that I'm using words.
They've gone out, lost their meaning.
Don't function anymore.
 
 
 
chris996 
Nowicjusz


Dołączył: 21 Cze 2012
Posty: 14
Wysłany: 22-10-2014, 16:57   

Akurat skrypty nie są moją mocną stroną :)
Niemniej poszedłem na łatwiznę i zrobiłem to przez użycie rolling ball.
Metoda niezbyt zaawansowana. Najważniejsze, że działa.
 
 
Cannibal 
Nowicjusz



Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 16
Wysłany: 30-10-2014, 00:20   

Mam pytanie. Jak zmienić dźwięk tekstur ?? Robię custom na levelu "City" i automatycznie tekstury mają dźwięk mokrego podłoża. Chciałbym to zmienić. Zaznaczam tekstrę, wybieram rodzaj dźwięku, klikam OK, lecz tekstury nadal mają swój obleśny dźwięk, lub w ogóle go nie mają. W czym problem ?
 
 
Maati 
Obieżyświat


Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 1016
Skąd: Kraków
Wysłany: 31-10-2014, 18:26   

Cannibal, by mieć pewność, że problemem nie jest to w jaki sposób to robisz, napiszę jak zrobić to właściwie:
1. W prawym dolnym rogu Texture Sounds
2. Wybierasz teksturę.
3. Wybierasz dźwięk z listy.
4. Wciskasz button obok - Assing Sound
5. OK

Jeśli to nic nie da pisz dalej, bo masz śmietnik w wadzie a przez to samplach. ;)
_________________
Today is the last day that I'm using words.
They've gone out, lost their meaning.
Don't function anymore.
 
 
 
Cannibal 
Nowicjusz



Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 16
Wysłany: 01-11-2014, 22:38   

Nie działa :< Wada/wadu (?) nie dotykałem, jest oryginalny z pliku "City"... :< wkurza mnie to niemiłosiernie gdy latając po drewnie słyszę dźwięk mokradeł
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1275
Wysłany: 02-01-2015, 20:05   

Próbuję zrobić, by w trakcie flyby ekran był wypełniony obrazkiem z DEFAULT_SPRITES. O ile opcja PARAM_SHOW_SPRITE działa świetnie, z jakiegoś powodu gra wyłącza sprite za każdym razem, gdy uruchamia się flyby. Ktoś wie jak to naprawić?
_________________
"I hear the click-clack of your feet on the stairs. I know you're no scare-eyed honey.
There'll be a feast if you just come upstairs, but it's no hanging matter. It's no capital crime."

 
 
ADR 
Podróżnik


Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 352
Wysłany: 02-01-2015, 21:12   

Może spróbuj z CUSTOM_SPRITES?
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1275
Wysłany: 02-01-2015, 21:39   

Próbowałem, to samo. :(
_________________
"I hear the click-clack of your feet on the stairs. I know you're no scare-eyed honey.
There'll be a feast if you just come upstairs, but it's no hanging matter. It's no capital crime."

 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1275
Wysłany: 25-04-2015, 23:20   

^ Powyższy problem rozwiązany opcją Customize=CUST_TEXT_ON_FLY_SCREEN,ENABLED. Teraz mam następny, związany z samplami. Wydaje mi się, że szczególnie Maati może pomóc, bo on chyba kiedyś sam mi o takiej opcji przypominał.

Otóż chciałem sobie zrobić wentylator z dźwiękiem z TRAOD. Ustawiłem więc w jego miejscu obiekt SOUND, który by dawał zapętlony dźwięk wentylatora. Wszystko ok, tylko że zauważyłem, że w niektórych miejscach dźwięk wentylatora nagle znika, zależnie od ustawienia kamery. Poniższy filmik w pełni to ukazuje:
https://www.youtube.com/watch?v=mVMtzfQLdko

Ktoś wie co z tym zrobić?
_________________
"I hear the click-clack of your feet on the stairs. I know you're no scare-eyed honey.
There'll be a feast if you just come upstairs, but it's no hanging matter. It's no capital crime."

 
 
chris996 
Nowicjusz


Dołączył: 21 Cze 2012
Posty: 14
Wysłany: 11-06-2015, 22:42   

Czy da się zrobić coś takiego, że Lara nie będzie mogła strzelać / wyciągnąć broni
po wejściu na dane pole lub do pokoju?
Nie chodzi mi o ustawienie amunicji na 0. To działa na cały level.
 
 
maax_87 
Podróżnik



Dołączył: 17 Wrz 2006
Posty: 541
Skąd: Szn
Wysłany: 11-06-2015, 23:53   

Możesz użyć aktywację fipeffect, która uniemożliwia wyciągnięcie broni przez Larę. W ustawieniach parametru Timer możesz aktywować i dezaktywować tą funkcję ;) http://i1068.photobucket..../flipeffect.jpg
_________________
TR:AtH Fanpage: www.facebook.com/tombraider.horizon
 
 
Cannibal 
Nowicjusz



Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 16
Wysłany: 04-07-2017, 19:54   

Proszę o podpowiedź. Jak zmienić główny motyw dźwiękowy w tle w moim levelu?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2017 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.13 sekundy. Zapytań do SQL: 10