FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
SCREENY Z PRAC
Autor Wiadomość
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1275
Wysłany: 30-01-2015, 19:21   







Coś, nad czym ostatnio pracuję. Jak widzicie sama geometria i oświetlenie, bo próbuję poczuć klimat tego, co chcę osiągnąć. Jeśli mnie wciągnie, to mam pomysł na nowy level, jeśli nie, to pewnie trafi do masy innych porzuconych projektów na moim HDD. Ale jak na razie biegam po tych kilku pomieszczeniach i chyba coś z tego będzie. :p Myślicie, że znośnie to wygląda?
_________________
"I hear the click-clack of your feet on the stairs. I know you're no scare-eyed honey.
There'll be a feast if you just come upstairs, but it's no hanging matter. It's no capital crime."

 
 
Menkaure 
WoTR Team



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 1744
Skąd: Z Bulerbyn
Wysłany: 30-01-2015, 20:28   

AoD - levele z Kurtisem. Pomimo sentymentu do tej części to akurat te levele kojarzą mi się najgorzej ;)
Chyba troszku niewiele, by coś powiedzieć, ale skoro twierdzisz, że coś z tego będzie to trzymam za słowo (mając na uwadze przede wszystkim The Forgotten Remnants :) )
_________________
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1275
Wysłany: 30-01-2015, 22:38   

Wszyscy tak reagują na myśl o Kurtisie. xD Ostatnio jednak, grając na poprawionym sterowaniu z patcha sasho odkryłem, że levele Sanitarium i Maximum Containment Area mają pewien urok. Poczucie zaszczucia, pomyleńcy i Proto-Nephilim na wolności - naprawdę czuć tam klimat i chciałbym coś takiego osiągnąć w room editorze choć w połowie. :p
_________________
"I hear the click-clack of your feet on the stairs. I know you're no scare-eyed honey.
There'll be a feast if you just come upstairs, but it's no hanging matter. It's no capital crime."

 
 
Menkaure 
WoTR Team



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 1744
Skąd: Z Bulerbyn
Wysłany: 31-01-2015, 09:42   

OT: ten patch to ten z bieganiem-kuśtykaniem i np śniegiem w Pradze ? Grałem i nieraz specjalnie traciłem zdrowie by pokuśtykać :brwi: Pomimo tych super modów drzwi w Sanatorium ciągle stoją bez ściany :D /OT

Wiesz, levele z Kurtisem gdyby były dopracowane, pewnie okazałyby się świetne i klimatyczne. Mam nadzieję, że w twoim customlevelu będzie właśnie czuć ten klimat (o ile właśnie w tym kierunku działasz).
_________________
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1275
Wysłany: 31-01-2015, 12:08   

Na drzwi bez ściany też jest już fix przecież. Ładna paczka leveli z różnych wersji TRAOD, dobrana tak, by meshe były jak najbardziej kompletne. Nazywa się SLAYER's Ultimate Patch i można ściągnąć z sami-wiecie-jakiej strony. Ogólnie polecam ten temat:
http://www.tombraiderforu...ad.php?t=204371

A nad customem działam i myślę nad tym, by jak najwięcej wyciągnąć z klimatu TRAOD. Po prostu wydaje mi się, że te levele miały wielki potencjał, który został zniszczony niedopracowaniem gry. Co zresztą można powiedzieć o całym AoDzie. :p
_________________
"I hear the click-clack of your feet on the stairs. I know you're no scare-eyed honey.
There'll be a feast if you just come upstairs, but it's no hanging matter. It's no capital crime."

 
 
groza 
Student



Dołączyła: 07 Cze 2007
Posty: 40
Wysłany: 20-02-2015, 21:06   

pmkkoch napisał/a:
Coś, nad czym ostatnio pracuję. Jak widzicie sama geometria i oświetlenie, bo próbuję poczuć klimat tego, co chcę osiągnąć. Jeśli mnie wciągnie, to mam pomysł na nowy level, jeśli nie, to pewnie trafi do masy innych porzuconych projektów na moim HDD. Ale jak na razie biegam po tych kilku pomieszczeniach i chyba coś z tego będzie. :p Myślicie, że znośnie to wygląda?

Tak, nawet bardzo znośnie. Ja bym korytarze zwężyła do dwóch albo jednego "kwadratu", coby były bardziej klaustrofobiczne.
Polecam film Grave Encounters jako inspirację (znajdziesz na stronie cda. pl), grę Outlast (jest milion filmików o tej grze na youtube). To jeśli chodzi o takie szpitalne klimaty.

Trzymam kciuki za dalszą robotę, bo podoba mi się twoje podejście do tworzenia leveli (realny wygląd) :papa:
 
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1275
Wysłany: 18-02-2017, 20:15   

Skromny WIP czegoś nad czym pracuję od kilku tygodni:

_________________
"I hear the click-clack of your feet on the stairs. I know you're no scare-eyed honey.
There'll be a feast if you just come upstairs, but it's no hanging matter. It's no capital crime."

 
 
krtomb 
WoTR Team



Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 1066
Skąd: Helheim
Wysłany: 19-02-2017, 08:31   

Ktoś tu usiłuje zrobić TRAE od Core w wersji TRLE :D

Bardzo TAAAK :3
_________________
"In place of a dark Lord you would have a queen! Not dark but beautiful and terrible as the dawn! Treatreous as the sea! Stronger than the foundations of the Earth! All shall love me and despair!"
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 1744
Skąd: Z Bulerbyn
Wysłany: 19-02-2017, 12:28   

Mi w klimacie remake'ów bardzo podchodził TRA: Retold. Pięknie się w to grało. Ale z tego, co kojarzę to chyba temat porzucony ?
_________________
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1275
Wysłany: 19-02-2017, 12:48   

Porzucony, ale może to i dobrze. TRA Retold jakoś się broniło, ale TRA Retold 2, to w Grecji, było strasznie mierne i w żaden sposób nie przypominało TRAE.
_________________
"I hear the click-clack of your feet on the stairs. I know you're no scare-eyed honey.
There'll be a feast if you just come upstairs, but it's no hanging matter. It's no capital crime."

 
 
Menkaure 
WoTR Team



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 1744
Skąd: Z Bulerbyn
Wysłany: 19-02-2017, 12:49   

Bo to był prolog i mi się wyjątkowo dobrze w to grało :) Łuk wyglądał tandetnie, to fakt, ale kurde zachwycały mnie kolejne nowości, jakie dostępne są jeszcze na tym endżinie.
_________________
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1275
Wysłany: 19-02-2017, 12:56   

Potem została wydana pełna wersja - to jest nieukończona i niegrywalna normalnym sposobem, ale daje wgląd w to jak oni chcieli to wszystko zrobić. Swoją drogą o tym prologu już zapomniałem, ale faktycznie, był i też był okropny moim zdaniem. ;) No ale ja jestem strasznie wybredny pod względem gameplayu i grafiki. TRA Retold czasem wyglądało i grało świetnie, a czasem było gorsze od jedynki.
_________________
"I hear the click-clack of your feet on the stairs. I know you're no scare-eyed honey.
There'll be a feast if you just come upstairs, but it's no hanging matter. It's no capital crime."

 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1275
Wysłany: 12-03-2017, 01:10   

_________________
"I hear the click-clack of your feet on the stairs. I know you're no scare-eyed honey.
There'll be a feast if you just come upstairs, but it's no hanging matter. It's no capital crime."

 
 
ADR 
Podróżnik


Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 352
Wysłany: 07-06-2017, 22:43   

Cześć, już kiedyś chyba pokazywałem na shoutboxie zdjęcia z mojego powstającego levelu, będzie to reboot "Tomb Raider and RMS Titanic". :)

Obrazek z lokacji testowej ( bez skończonego oświetlenia, itd ):


Jak by ktoś chciał się dowiedzieć więcej, tutaj jest link do tematu na innym forum: http://www.tombraiderforu...ad.php?t=216051 :)
 
 
ADR 
Podróżnik


Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 352
Wysłany: 22-06-2017, 17:41   

Imgur.com usunął kilka starych zdjęć i wrzuciłem je ponownie. Przy okazji dodałem jedno nowe:

  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2017 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.115 sekundy. Zapytań do SQL: 11